ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
ŚRODA 2019-07-31

403,545


Uff jak gorąco... to chyba przez moją koszulkę - za gruba. Ten materiał nie jest zbyt cienki, kupiłam w pepco. Ale mam włączone ssanie... głodna jestem a parówki się skończyły... jajek też nie ma 


Wczoraj siostra miała imieniny a kuzyn urodziny. Życzenia w świecie wirtualnym. Nagrałam ruchomą kartke z kwiatkiem i motylkiem a w tle puściłam Joe Cockera ,,You are so beautiful,, i wysłałam jej. Super wyszło. Oczywiście życzenia też napisałam a kuzynowi znalazłam kartkę z życzeniami i taką lalunią obok stojącą w mini... też fajne - już jest zalajkowane nawet - grunt to mieć pomysł


Pojechałam do mojej dentystki zrb zęba. Oczywiście załatała dziurę i nawet nie wzięła złotówki - kochana kobieta. Pochwaliła moją zmianę wyglądu, ona też uważa, że lepiej wyglądam teraz niż wcześniej, w blondzie. Miło usłyszeć. Dowiedziałam się paru nowinek, np. że od nowego roku 2020 wchodzą erecepty i będą wysyłane do aptek elektronicznie, ale to wszystko kosztuje masę roboty dla lekarza, bo będzie musiał wprowadzać kupę informacji i danych do neta. Plusy i minusy jak zawsze. 


Kupiłam sb gąbkę na igły w kształcie kuli, którą obejmują rękoma sumo. Kolorowy bibelocik (bubelo...? O_o z Minionków Laughing) Ale super wygląda 


Ciekawe co będzie z 500+? 


,


WTOREK 2019-07-30

403,480


Dzisiaj miało być chłodniej - piję kawę a pot spływa mi po twarzy. Na dworze deszczowo, ciekawe ile teraz będzie trwała ta pogoda?


W dobie obecnej sytuacji w naszym kraju polecam zobaczyć sb ,Srpski film, z 2010 - wspominałam jakąś chwilę temu o nim. Myślę, że otworzy oczy niektórym, no bo przecież ,ryje banie, ale nie każdemu


Przez cały dzień leje i grzmi, przechodzi na jakieś dwie godziny, wraca, i tak w kółko... a w domu tak duszno, że mokra cała jesteś. Smacznego gorącego obiadu i kawusi po.... 


Ale pyszna herbata czerwona...?


Grzmi


Bardzo lubię taki kanał na Utube ,,Człowiek absurdalny,,. Pan Łukasz zawiera tam ciekawe rzeczy, mówi o filozofii, którą trochę poznałam, cytuje Nietzschego i tak jak ja lubi oglądać Futuramę a na dodatek jest bardzo przystojny i ma pięknie, niebieskie oczy. Postanowiłam (jak to ja) napisać do Niego na fejsie, bo myślałam, że być może studiował filozofię i jeszcze do tego mieszkał tu, na dolnym śl. Ale niestety nie - psychologia... Intrygująca postać (4 me)


,


PONIEDZIAŁEK 2019-07-29

403,406


Woah ale fajne ciepełko, zwłaszcza że piję kawę jeszcze... wczoraj, w Polanicy, schładzałam się takim fajnym natryskiem, ustawionym na mieście w paru miejscach. Stajesz pod nim a drobinki wody otulają cię delikatną mżawką - jakie to jest przyjemne...? i naprawdę chłodniej potem, szkoda tylko że przez chwilę... na słonku szybko wysycha 


W parku zdrojowym nie było pana grajka - Ludwika, ale był akordeonista i zagrał nagle ,,If I were a rich man,, ze ,,Skrzypka na dachu,,:D super, uwielbiam to miejsce - to kolejne moje ulubione na tym świecie. A teraz idę ugotować sb parówki, bo jestem głodna - smacznego


Musiałam wyskoczyć do miasta po leki, za dwa listki dwóch, różnych lekarstw zapłaciłam pięć dych a że miałam sześć tak wyszłam i dawaj łapać stopa w drugą str, do domu. Bida z nędzą. Wystawiłam parę rzeczy na sprzedaż i nic nie idzie. Czy to są spodenki z croppa, czy  sukienka z housea ... nie istotne 


KMN ma taki fajny, stary skecz o powołaniu do wojska. Lubię go. Żeby z ,chomika zrb tygrysa, potrzebna jest szkoła życia a jak mawia ks. Pawlukiewicz inicjacja. Uważam, że to mądra decyzja i że dzisiaj młodych chłopaków powinno się do niego posłać, nawet obowiązkowo. Zamiast na studia. Oczywiście nie pełne stp procent, bo są zawody, w których musi być mężczyzna, ale ponad połowę spokojnie. To by ich zmieniło i życie wyglądałoby zupełnie inaczej wtedy


Utube zablokował jeden z kanałów, który oglądałam. Kanał z belką w oku O_o 


,


niedziela 2019-07-28

403,385


Dzień dobry i dobry wieczór 


Pojechaliśmy sb dzisiaj na Szczeliniec i do Polanicy. Świetna pogoda na zwiedzanie i spacery po deptaku. O, taka górka



Jestem taka zmęczona, że chyba pójdę się umyć i położę się spać... więc pożegnam się już


Dobranoc


,


sobota 2019-07-27

403,281


Czy wiesz kim jest ANTYNATALISTA? To osoba, która uważa, że ludzie powinni nie mieć dzieci. Już lepszym rozwiązaniem byłoby adoptować te, które tak licznie są porzucane. Taka osoba kieruje się sytuacją na świecie i losem tych niewinnych i najmłodszych. Chodzi o zaniedbanie młodego człowieka a także te wszystkie sytuacje, gdzie wykorzystuje się go do handlu i nie tylko. Popatrzymy na ich sytuację w dzisiejszych czasach. Jak one są traktowane? Bywają żywym mięsem, dosłownie do krojenia - to najgorszy przypadek i mówię tutaj o elitach, wiadomo jakich. Jako zabawka, rzecz do zdobywania kasy (500+), lub służąca. Nie szanuje się ich, nie przejmuje się nimi i ma się za nic ich prawa. Są jakby szmacianymi lalkami, które nie mają też prawa głosu, wszak lalki ,,(...) i ryby głosu nie mają,,. Dlatego uważam, że ludzie powinni przestać powoływać na ten beznadziejny i odczłowieczony świat dzieci. Jak tak bardzo chcecie mieć, to adoptujcie porzucone - nie brakuje ich. Poza tym 90% młodych nie nadaje się na rodziców kompletnie i ponoć jeszcze wraca syfilis i aids. Być może zaskoczyłam cię taką opinią, ale chcę tu zaznaczyć, że mówiłam szczerze - takie jest moje zdanie. 


,


PIĄTEK 2019-07-26

403,234


Oj przepraszam, ale zapomniałam zrb wpis... dużo się działo i wyleciało mi z głowy... miłego dnia


Plomba mi wypadła z zęba i teraz kłopot... oczywiście nie mogę liczyć na pomoc taty, jak zwykle wszystko muszę sama. Rzadko proszę o pomoc - jak widać wiadomo dlaczego?


Kto wybiera się na urlop do Karpacza? Uwaga na wystawiane paragony za DZIECIAKI 


Słucham sb dziennikarki, relacjonującej wrażenia z Białegostoku i tu właśnie widać, jak telewizja kłamie... tvn powinien zostać zbojkotowany m/z. 


O! Pan Jakubiak namawia do śmiania się z wiadomo czego, bo nie kogo - dobry pomysł. A w/w dziennikarka mówi, żeby olać najbliższe wymarsze i pójść na lody, do kina - nie tracić czasu, bo w końcu nie ma na co. To nie jest warte uwagi m/z 


,


CZWARTEK 2019-07-25

403,175


Czy to dobry pomysł połączyć spódnice w kropeczki z bluzeczką w kwiaty i papużki? Mi się podoba, jak to wygląda, ale nie każdy podzielać będzie moje zdanie. Spódnica sięga łydek, jest w granatowym kolorze a kropeczki drobniutkie i białe. Bluzeczka jest bez rękawów, na granatowym tle, dużo niebieskiego, ale też kwiaty czerwone... 


Miałam dzisiaj gościa, który jest u nas tak często, że właściwie nie powinnam go nazywać gościem. Babcię. Kawę wypiłyśmy, potem herbatę i gadałyśmy o rodzicach. Ona wszystko zrb żebym zmieniła zdanie o ojcu i myśli że jej się uda. Mój ojciec to idiota, który dnia nie potrafi przeżyć bez alkoholu. Nie patyczkowałam się i powiedziałam że jest uzależniony. Ma zrytą relacje np. z mamą tylko przez alkohol. Gdyby postanowił że przez cały miesiąc nie pije, zobaczyłby zmianę. Babcia jedzie po mamie tak jak tato, tylko mniej wulgarnie. Ale to jego wina a nie jej (brak jakichkolwiek relacji). Tak jak mówił ojciec Szustak, powinien zadbać o to co ważne dla niej, więc jeśli ona nie znosi alkoholu a ty chcesz z nią żyć w zgodzie, masz przestać pić a tato co? Pije coraz więcej. Pewnie nawet nie przyjdzie mu do głowy że jest uzależniony, albo żeby zrb przyjemność mamie. Powie, że ona nie myśli o nim. Bo sami sb nakręcają tą spiralę... Ona nie pomyśli o nim, bo ma go dość, dzięki temu co gada - on mówi, że to tylko głupie gadanie a ja powiem tutaj - gadaniem niszczysz wszystko. Gdybyś stracił język, życie stałoby się piękniejsze. Ile razy gada przy mnie, że powinien iść ją zdradzić, gardzi nią i za wszystko obwinia a sam jest przyczyną rozpadu relacji, ale nie zobaczy tego, bo ma przerośnięte ego.


Jedną z najgorszych rzeczy u człowieka jest brak pokory i skromności. Przez to ludzie dzisiaj tracą najwięcej. Jeśli nie masz w sobie opamiętania, będziesz gadał właśnie ohydne rzeczy i odpychał każdego od siebie. Jeśli też nie masz niczego miłego do powiedzenia, nie odzywaj się wcale. Tak będzie lepiej dla ciebie 


Moja chora na narcyzm rodzinka.pl - jakim cudem mi to umkło...?



,


ŚRODA 2019-07-24

403,100 


Ciekawe czy dzisiaj będzie trzydzieści...?


Gazeta oławska podaje do info, że wczoraj znaleźli w rzece ciało kobiety bez dokumentów. Masakra jakaś. Szukałam też wczoraj wiadomości nt. tego pięciolatka, co zaginął. Straszne. Jakim to trzeba być człowiekiem, żeby zabić dziecko? A jakim ojcem? Zawsze się będę nad tym zastanawiać, co z tymi facetami jest nie tak ? A jak morderca dziewczynki w więzieniu się ma? Ten dwadzieścia parę lat a tamten trzydzieści parę . Czasami sb myślę, że może oprócz normalnych badań, powinno się jeszcze badać ludzi pod kontem empatyczności względem otoczenia. 


Ale fajne ciepełko dzisiaj...? Właśnie się kąpałam po opalaniu, jakąś godzinę leżałam. A tak poza tym ostatnio fundnęłam sb kolastynę - jakie to jest wygodne ustrojstwo...? pryskasz, słońce od razu bardziej się interesuje popryskaną częścią ciała i osobiście uważam, że rb robotę. Ja biała jak kartka już nie jestem. 


Mama przyjechała nerwowa ze sklepu. Czasami tak się do mnie odzywa, że aż przykro słuchać. Tato do mamy, mama do mnie, siostry nie ma, ale ja bym się do niej raczej nie odezwała w taki sposób, szybciej ona do mnie. Mama nie lubiła dzieci, gdy była młoda. Tato się ostatnio wygadał. Dlatego teraz mogę dodać to przysłowiowe dwa do dwóch i skonkludować dlaczego jest dla mnie taka wredna. To żadna filozofia ...


Na polsacie leci Zoolander. Poszłam popatrzeć na Biebera - fajnie zagrał.


,


WTOREK 2019-07-23

403,046


Jest dziewiąta rano. Mój tato pije już od godziny 


O! Kino wróciło... fajnie wygląda, kolorowe litery na czarnym tle, ciekawe czy są jakieś inne zmiany w samym lokalu? To kino powinno mieć jeszcze tylko jedną rzecz - szatnię. Bo w płaszczach i kurtkach nie da się siedzieć w sali - za ciasno i za gorąco przecież. 


Dzisiaj ósma rocznica śmierci Amy Winehouse - Moja Kochana zawsze będziesz w mojej pamięci i sercu -> I ♥ U 



,


PONIEDZIAŁEK 2019-07-22

403,013


Witam


Wczoraj niedziela minęła mi spokojnie. Stary trochę szalał, bo rodzinka, wieczorem dzwoniła pani Grażynka - ucieszyła się z moich nowinek. Sis też napisała odnośnie imprezki. A ja siedziałam sb i oglądałam filmiki z Bieberem. Znalazłam  extra piosenkę, w której wokalista śpiewa -> ona lubi mojego lizaka Laughing nie - to nie Jego piosenka, on występuje tam gościnnie... mimo wszystko i tak są tacy, co się czepiają... totalna beka. Kto z młodych tak nie myśli, albo o tym nie mówi? A dzisiaj zaczął się nowy tydzień, ostatni cały tego miesiąca. Na fejsie jakiś ,typiarz, ma wonty do JB, bo dlaczego za każdym się jeszcze nie wstawi, kto siedzi, bo teraz Bieber prosi o pomoc prezydenta o wypuszczenie jego kumpla... masakra, dajesz palec a reszta chce rękę... może ja też powinnam napisać do naszego, tyle że w innej sprawie, zapytam czy też dostanę pięćset plus? Ot tak np. za moje piękne, zielone oczy...


Niby miało być chłodniej a jest gorąco i duszno 


Słucham sb wywiadu z Vegą w onecie. Już wrócił? Ale z tego co mówi, będzie ostro - ciekawa jestem? 


,


niedziela 2019-07-21

402,955



,


sobota 2019-07-20

402,900


- Miłej soboty życzę wszystkim odwiedzającym


Ale mam ssanie włączone...? Kładłam się, to mi w brzuchu burczało więc chyba pójdę ugotować sb parówki ^_^ a wiesz jak obrać ogórek, żeby był słodki? Trzeba zacząć od str jaśniejszej


Dobra rodzina - tylko na zdjęciu. Dzisiaj tato zrb imprezkę imieninową i zaprosił na nią pierwszy raz dzieci swojej kuzynki, bo sama ich matka nie mogła przyjechać. Więc była moja kuzynka, u której bawiłam się rok tamu na weselu, ze swoim mężem i dwoma braćmi. Oprócz nich jeszcze druga kuzynka ze swoim aktualnym partnerem. Babcia prawie w ogóle się nie odzywała. Ludzie, jaka fajna impreza wyszła...? Mi się bardzo podobało. W końcu inaczej i w końcu nikt nie sprawił mi przykrości, nie zakpił ze mnie, tak jak to za zwyczaj się dzieje w mojej rodzinie. Dla mnie bomba. Oby tak bywało częściej...  


 Będę się zbierać, bo jednak rb się powoli senna - spokojnej nocy


,


PIĄTEK 2019-07-19

402,790


- Smacznej kawusi


MASAKRA, ALE KWAS?! Ja nie mogę...?!!! O_o Rafał zamienia się z Norbi na programy -> wtf? I chyba tylko mi to nie pasuje... po co ta zamiana? Nie mam pojęcia? Frown


Gdy byłam dzieciakiem, marzyłam o pracy pielęgniarki. Najbardziej w podstawówce lubiłam biologię i gdy mój wujek ożenił się, nowa ciocia przywiozła ze sb książki i dała mi anatomię i fizjologię człowieka. To była najczęściej przeglądana przeze mnie książka a jak przyszło do egzaminowania z budowy człowieka, to ja się chętnie zgłosiłam... nie byłam rewelacyjna, ale całkiem dobra. Potem poszłam do średniej i zaczytywałam się w lekturach o narkomanach a wtedy pomyślałam, że powinnam pracować w jakimś monarze... nawet zainteresowałam się bardziej dwoma chłopakami, którzy byli uzależnieni. Dzisiaj wiem, że nie nadawałabym się. Ani na pielęgniarkę, ani na resocjalizującą panią pedagog. Dobrze że nie zrealizowałam swoich dziecięcych marzeń... 


Dziś wydarzyła się rzecz niesłychana. Jestem w takim szoku, oczy mam jak pięć zł. Wiecie jak to jest z młodzieńczymi miłościami...? Ja, gdy chodziłam do podstawowej, zabujałam się w takim jednym chłopaku. Mieszkał w sąsiedniej wiosce. Był typem bad boya :D i miał czarne, gęste włosy. Oczywiście nic z tego nie wyszło, potem skończyłam szkołę i poszłam dalej... lata minęły, zapomniałam nie tylko o nim. Przychodzę godzinę temu do pokoju, siadam do fejsa i widzę zaproszenie - od niego ... uśmiałam się, zdziwiłam baaaardzo, ale zaakceptowałam. No i wyobraźcie sb, że pamięta mnie ^_^  było parę wyznań, chciał mnie też wyciągnąć gdzieś już dzisiaj, ale jestem w szoku i długo mi nie przejdzie... czuję się jak na spidzie. Nie byłam w stanie się zgodzić, bo czuję się nieswojo, gdybym miała wódkę, to bym sb walnęła teraz kielicha na otrzeźwienie, bo jestem naprawdę w szoku... nwm co się stało, że On wysłał to zaproszenie? Trochę to dziwne, ale zobaczymy... 


Będę się pomału zbierać, bo senna jestem. Wieczór mnie rozwalił totalnie. Więc powiem już śpijcie spokojnie, życzę dobrej nocy - niech się Wam aniołki śliczne przyśnią, o! takie jak te 



- słodkich snów


,


CZWARTEK 2019-07-18

402,701


Bawi mnie to, jak ludzie oczekują współczucia od innych, nie mając go dla nich... kiedyś tłumaczyłam sb np. chłód i obojętność przeżyciami z wojny, ale w pokrętny sposób, bo coś mi się wydaje, że gdy widzisz cierpienie, nie normalnym jest uodpornić się na nie, tylko raczej wzbogacić we współczucie, tymczasem wychodzi inaczej. Może tutaj powinno się użyć określenia psychopata/socjopata? Ale też nie wszyscy widzieli wojnę a są socjopatami


Ludzie dzisiaj nie mają nic do powiedzenia. Niektórzy stali się nudni jak tani horror z jumskerami. Przewidywalny aż nad to... Gdy byłam nastolatką i przychodziła ciotka z babcią, ziewałam z nudów, takie ,,rozmowy,, prowadziły. Kobieta gdy wyjdzie za mąż rozmawia tylko o swoich dzieciach, obiadach, narzeka na męża i multum roboty. Nie ma zielonego pojęcia o tym, co się dzieje w świecie dookoła niej, bo nie ma na to czasu. Zajmuje się aż do porzygu każdego dnia czterema sprawami i dla kogoś, kto jest wolny rb się po prostu nudna


Jest taki serialowy program o nazwie Catfish. Obejrzałam przed chwilą odcinek, bo chodzi o ludzi, którzy podają się za kogoś innego w internecie. (Pomyślałam, że obejrzę, bo sama jestem let's say victim ... powinni poszukać kto się tak chciał zabawić w Biebera, ale coś mi mówi, że to po prostu Jego fan, który zobaczył jak komentuję posty... to najprostsze wyjaśnienie...) Ciekawie nakręcone, bo jadą do ,ofiary, a potem szukają oszusta. Gdy doszło do konfrontacji poryczałam się, bo pomyślałam, jak sama bym się czuła... :( 


Śmieszy mnie gadanie facetów o parytetach, albo pseudo-równouprawnieniu w kontekście wnoszenia szafy na czwarte piętro. Należałoby ich zapytać jakie byłoby ich życie, gdyby za to jacy są, albo jak wyglądają żadna kobieta nie związałaby się z nimi? Sklep i wiśniówa? No ale przecież tak naprawdę świetnie radzimy sb same i nie potrzebujemy pomocy... dzisiaj ojciec Szustak powiedział to do was, które nie umiecie wbić sb tego do głowy... a jedna z pań na forum dodaje, że tylko w tym kraju wmawia się kobietom bycie służącą - dla tych, które tak myślicie, oby wam to wyszło bokiem


,


ŚRODA 2019-07-17

403,640


Jeszcze się dobrze nie obudziłam a już dzwoniłam na pocztę i pisałam z dwoma chłopakami z Indii (po ang). Zjadłabym sb słodką, drożdżową bułkę ... przed wczoraj mama gotowała wiśnie i zapach przypomniał mi drożdżówkę - nwm dlaczego? Ale tak mi pachniało 


Chyba zrb sb ciastka owsiane...? 


A może pójdę na studia...? 


A może zniknę? Albo inaczej, co by było gdyby wszystkie kobiety przestały istnieć? Odp na to pytanie znajdziesz w linkach z lewej str pt.: >>ŚWIAT BEZ KOBIET<< posłuchaj to sb, sb Sealed 


Wczoraj sprzedałam kozaki i kupiłam torebkę - ale jest niesamowita. Lakierowana, srebrna. Przypomina kuferek, bogato zdobiony różami z listkami, falbanka, dwie napy z przodu i z tyłu, środek na zamki dwa, z lewej i prawej  - bajera za pięć zyla... dlatego uwielbiamy second heandy


Oławskie doniesienia wręcz krzyczą o pewnej kobietce, która ma wielki uśmiech i idąc dzisiaj chodnikiem, mijała panią z dzieckiem, które uderzyła w czoło... ot co? Może to jakiś psycho Joker? Laughing 


Dzisiaj w Familiadzie wspominana wczoraj rodzina w końcu odpadła... 


,


WTOREK 2019-07-16

402,565


Dlaczego wydaje się, że sen śni się chwilę przed dzwonkiem budzika? Ile razy masz takie wrażenie, że działo się to i to, było np. tak pięknie, ale zaczął dzwonić budzik i przerwał piękną chwilę... ? Już stał przy płocie, już witał się z gąską, nie? Moja kuzynka uważała też, że gdy tylko spojrzy w okno, zapomina co jej się śniło i prawie przez całe dzieciństwo opowiadała mi, co jej się się śniło. Ale jak tylko popatrzyła na okno, dopadała ją ,skleroza,. Mi się dzisiaj śnił jakiś chłopak, nwm kto to był?Rozmawialiśmy w domu, w którym kiedyś mieszkałam, w kuchni. Nie rozumiem dlaczego właściwie non stop leżał, ale na czymś, jak latający dywan chyba - dziwne. I już w tym momencie nie wiele pamiętam, chociaż wydaje się, że to było przed chwilą ...? Nie spojrzałam w okno ^_^ 


Wczoraj w Familiadzie była rodzina, która dostała się wprawdzie do finału, ale nie udało im się wygrać i tak oglądam sb, słucham ich odp i jak lubię oglądać ten program, tak w życiu nie słyszałam tak słabych odp, chociaż pytania nie należą do najłatwiejszych... wczoraj im się nie udało, dzisiaj też, ciekawe jak jutro będzie? Przed godziną rozmawiałam na fejsie z takim jednym chłopakiem, z innego kraju. Po pięciu minutach ściągnął t-shirt Laughing a ja ? Co ty rb? Ubierz się... masakra O_o Tam gdzie mamy najwybitniejsze umysły (szkoda, że tylko w dziedzinie nauki na ogół) jest też najwięcej mądrych inaczej. Ale jak zwykle to u mnie bywa, ciągnie mnie do rozmowy z nim, bo chodzi oczywiście o ten dreszczyk i wyzwanie językowe. 


Pojechałam dzisiaj znowu do Oławy po leki dla rodziców. Miały być wczoraj, ale maść nie była gotowa i trzeba było jechać jeszcze raz. W tym czasie ktoś mi się chyba włamał na konto na fejsie i wysłał do wszystkich info w moim imieniu, że rossmann daje kupony za darmo na zakupy. Wszyscy to dostali, nawet obcokrajowcy, nie rozumiejąc o co chodzi, bo po polsku. Chyba trzeba usuwać konta? Telefon, email i jeszcze fejs teraz O_o  


Chciałam tylko powiedzieć, że jak byłeś na nowym horrorze o Annabelle, to czy możesz powiedzieć czy udało jej się wrócić do domu? 




,


PONIEDZIAŁEK 2019-07-15

402,503


To może takie ,,challange,,: Strąć zakrętkę z butelki stopą, wykonując pół obrót... Laughing tak jak nasi znani i lubiani Sealed Póki co, to jest ,,challange,, ze Stanów, bo w Polsce jeszcze się chyba nie zaczęło a przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo, bo ja obserwuję tylko jedną gwiazdę na insta a przecież ON nie jest polakiem


Wczoraj był spokój przez cały dzień, bo starzy pojechali do Lichenia...


Dzisiaj cały dzień głowa mnie boli. Brałam tabletkę, piłam herbatę z cytryną, wypiłam drugą kawę, nic nie pomaga. Na dworze duszno a w aptekach nie ma leków. Byłam dzisiaj na dwóch rozmowach o pracę


Czasami jak czytam te żałosne wypociny młodych na str neta, zastanawiam się co im odbiło i jaki tu jest potrzebny rodzaj terapii?  Chyba tylko EW, czy może raczej z ang ECT? 


Gdybym mogła wstawić sb tutaj jakaś piosenkę, żeby grała w tle, gdy TY otwierasz moją str bloga, to byłaby to w tym momencie wspominana przeze mnie wcześniej ,,Bad Guy,, Billie Eilish ft JB - jest świetna, coraz bardziej mi się podoba. Ciekawe czy będzie na Jego nowej płycie ? Szkoda, że nie można zapytać :( 


O tej porze wczoraj oglądałam ,,Cast Away,, i bohater filmu pracował, jak wiadomo, w firmie FedEx. Dzisiaj biegając po Oławie widziałam to auto i tak mi się przypomniało ... może spr opustoszałe wysepki na całym świecie (?) - tak na wszelki wypadek... 


Padnięta jestem - dobranoc


,


niedziela 2019-07-14

402,447



,


sobota 2019-07-13

402,400


Facebook ma setki sponsorowanych bzdur, reklamowanych z użyciem znanych osób. Pewnie wbrew ich woli? Już pisałam o tym. To bardzo dziwne, że jeszcze przed kilkoma miesiącami jakoś tak nie było. Nie byłam na poczcie zasypywana idiotycznymi reklamami węża ogrodowego, których nie można się pozbyć. Na fejsie środkami odchudzającymi, rzędu weź sól wymieszaj z wodą i wypij - schudniesz a na telefonie smsami, o str internetowej, która mi zabiera kasę, gdy ja w życiu nie wchodziłam do neta przez telefon. Co to ma być?!? >_< Mam ochotę usunąć pocztę, fejsa a telefon wywalić do kosza 


Podoba mi się nowa piosenka z Jusem ,,Bad Guy,, - często leci w esce, ale bez Jusa. Z Nim brzmi o niebo lepiej m/z. Fajny tekst, mocny, jak On sam m/z. Ide zrb sb teraz coffee... ^_^


O! Sąsiedzi się wyprowadzają...? 


Ale u nas leje...? Wczoraj, o tej porze też tak było a potem przez pół dnia schła mi bluza ... ciekawe czy jutro też tak będzie? Trzeci dzień z rzędu. No a teraz senna się zrb, wciąż czując smak kawy w ustach, bo wzięłam łyk przed chwilą :( 


,


PIĄTEK 2019-07-12

402,324


Życzę udanego piątku na dzień dobry 


Miało padać i popadało. Bluza mi się suszy, buty też i siata zakupowa... musiałam jechać do miasta. Na szczęście deszcz mnie złapał jedynie w drodze z autobusu do domu a nie wcześniej... 


Kupiłam sb dzisiaj mega błyszczyk w hebe. Błyszczy się na złoto - przepiękny. Jestem taka zadowolona z niego. Świetna rzecz. To moja druga szminka złota z tego sklepu. Tylko ta jest bardziej szałowa... 


Koleś, który prowadzi kanał na Utube pt.:,,Galeria horroru,, rok temu zrb recenzję ,,Serbskiego filmu,, który oglądałam wieki temu. No cóż, jestem w szoku, bo uznał go za najbardziej porąbany i powiedział, że ,,zrył mu banię,,. Powiem tak, różne rzeczy oglądałam, więc chyba dlatego zdziwiła mnie taka opinia... dość dobitna


Kup sb ziemię za granicą człowieku, u sąsiada, który tak licznie przybył do nas. Posiej na niej np. ogórki i zatrudnij mieszkańców do pracy... dobry pomysł? What do u think?


... i spokojnej nocy


,


CZWARTEK 2019-07-11

402,268


To jest "mały, straszny dom, w małym, strasznym miejscu. Małe, straszne miasto, w małym, strasznym świecie. Mała, straszna dziewczynka, ze swoją małą, straszną twarzą, mówi śmieszne rzeczy, których nigdy nie słyszałeś. (...) Poczuj to, oddychaj tym, uwierz w to i będziesz spacerować w powietrzu. Idź spróbuj, idź pofruń tak wysoko i będziesz spacerować w powietrzu (...) Ona ma małego, strasznego kotka i małego, strasznego nietoperza, małe bujane krzesło i stary, niebieski kapelusz. Ta mała, straszna dziewczynka oh, ona kocha śpiewać, ma mały prezent, niezwykłą rzecz, z jej małymi, zabawnymi (zielonymi) oczami, z jej małym, zabawnym, starym, niebieskim kapeluszem, ona pójdzie i (zmieni) świat. Nikt nigdy nie sądził, że ona może to zrobić (...)" 



,


ŚRODA 2019-07-10

402,214


Wracasz do domu, rb sb kawę, siadasz w fotelu i TY decydujesz czy to samotność, czy wolność 


Czasami zastanawiam się czy, tak jak się powszechnie twierdzi, singiel to tzw. osoba bez poważniejszych problemów? Tylko z tego powodu, który tak mocno go odróżnia i oddziela od wiadomo jakiej większości. Otóż, uważam, że nie, bo to tak samo jak z twierdzeniem, że twój palec nie boli cię tak jak mój


I co? Fajna pogoda? Upalne lato w lipcu, aż zdycham a pupę mam mokra od fotela... no chciałabym. Zachmurzyło się, ,,kropło,, kropelkami pięcioma i pojszlo w czorty matry - co to znaczy, co ona pisze? Dyrdymały młody. Ale mam fajny humor... nadchodzą zmiany


Wczoraj kupowałam sb hiszpankę-sukienkę. (Jest przepiękna dziewczyny. Żółte i czerwone, w otoczeniu liści i białych, jakby szkicowanych kwiatów a z daleka wyglądają jak niebieskie i wszystko na tle czarnym. Falbana jest wykończona koronką. Pięknie w niej wyglądam, gdy ściągnę gumę na ramiona a dostałam od rodziców korale z bransoletą z zakopanego, w kolorach tych kwiatów - idealnie, jak komplet... no i jak mierzyłam sukienkę, z włosów spadła mi moja złota frotka z kokardką, jak u Bieberowej... no i nie ma - w hebe kupowałam. Zorientowałam się dopiero, gdy poszłam do toalety w kawiarni... :( 


,


WTOREK 2019-07-09

402,120


Chłodny lipiec? Oby nie, w końcu to lato a nie wiosna z deszczem i szarą pogodą. U mnie na szczęście za oknem słonko już świeci, ptaszki ładnie śpiewają, przyjemnie, chociaż chłodno... miłego dnia na dzień dobry


Lubię sukienki z łączonych materiałów. Z reszta nie tylko sukienki. Ostatnio wynalazłam w stertach ubrań sweter - do spodni super. Z góry pasy a od spodu gwiazdki i tył długi a przód krótki ... uwielbiam takie połączenia. 


Moja babcia, jak stwierdziła jedna z pań, z wioski, w której mieszkam, pieści się. Zwłaszcza teraz, w okolicach operacji. Jedna była, druga będzie za chwilę. Ciągle słucham jaka to niezaradna osoba, wiecznie nauczona kimś się wysługiwać, na innych narzekać a sama siebie nie widzi. Bo do niej nikt nie dzwoni, ale sama też nie pomyśli zadzwonić. Gdy ja miałam operacje, obcy ludzie do mnie dzwonili pytać, jak się czuję a ona nie. Teraz ja staram się tak samo zachować i niech mi tylko spróbuje wspomnieć o tym... siedziałam po operacji w domu, żeby się zagoiło i żeby nie dźwigać a babcia nadal nic, dopiero jak przyszła na obiadek w niedziele, pogadała trochę bez większego zainteresowania. Czego egoista może nauczyć ? Egoizmu, nie? 


Weszłam na jeden portal i pisałam chwilę z ludźmi z Wawy i innych miejsc. Na poziomie, kulturalnie. Rozmawiałam o motocyklach, znanym panu lekarzu i z lekkim flirtem (chyba). Jak widać można ... Przed chwilą wrzuciłam foto z makami na fejsa - taki znaczący coś akcent... znaczący, bo... coś oznacza. Nadchodzą zmiany - tyle a z Wami się już pożegnam... idę popatrzeć sb jeszcze na Biebera i życzę słodkich snów 



,


PONIEDZIAŁEK 2019-07-08

402,030


Jestem w dziwnym nastroju, poszukałam sb starej piosenki i tak mi się zachciało posłuchać, ale to jest naprawdę stary kawałek - bawiłam się przy tej muzyce, gdy byłam czternastolatką - ludzie mają takie różne sentymenty... 


Wczoraj trafiłam przypadkiem na jeden z wywiadów z Bieberem (sprzed czterech lat chyba?) a dotyczył linii Jego perfum ,,Girlfriend,, i w artykule było napisane, m.in. coś na temat kształtu butelki. Uśmiałam się, bo faktycznie ma prążkowany kształt Laughing ha ha ha >__< (ot wymyślił...)


Kto ma meble z ikeji ? 


Kto lubi czeskie piwa? - Ja. Rewelacja. Piwo ma być dla mnie gorzkie a nie jak np. perła - bleh. Zobaczyłam Kwiatkowskiego w onecie, na wywiadzie. Wziął jedną ze swoich fanek na przejażdżkę. Nie piszczała i nie zachowywała się jak głupia - nie było się z czego pośmiać... 


O! Telefon... 


Oglądam sb American Got Talent znowu. Ale emocje, aż się zimno człowiekowi rb... serio. np. na takich trzech panach z Indii... polecam - coś nowego a nie ciągle to samo...


Obejrzałam trzy tygodnie ,,Talentów,, i wymasowałam się takim ,urządzonkiem, - kark, ręce, nogi. Wiecie jak fajnie? Przestało mnie boleć i jeszcze na cellulit pomaga, bo rozbija oporny tłuszcz. Miód malyna Laughing a teraz idę spać, bo zmęcono jestem... dobranoc


,


niedziela 2019-07-07

401,937


Wygląda na to, że będzie padać. Jest ciemno a niebo jest zachmurzone. Wczoraj lało ponoć wszędzie, oprócz nas, bo u nas słonko świeciło i nawet duszno było a dzisiaj od samego rana pochmurno. 


Mama dzisiaj znowu żaliła się babci na starego. W tygodniu powiedziała mi już, niech sb już jedzie... dzień w dzień pije i zasypia zachlany. Ludzie, pytam się po co wy się pobieracie? Patrzę sb na te wasze pseudo małżeństwa dzisiaj - wolny obserwator z boku i widzę tylko jedno - setki niedomówień, złośliwości i nienawiść względem siebie, że o dzieciach nie wspomnę. Tak, jakby nikt nie umiał wyciągać wniosków. Moi rodzice są trzydzieści lat małżeństwem. Jakbyście usłyszeli co stary mówi mi na mamę... nawet nie ma pojęcia jak go nienawidzę za tą jego wrogość i brak szacunku do niej. Zmuszał cię ktoś do żeniaczki? Nie. Moi starzy nie spodziewali się dziecka, jak dzisiaj większość, nie było musu ani pośpiechu, sam ją sb wybrałeś, moja mama nie narzucała się, jak dzisiaj... Jak patrzę na niego czasami i słyszę co mówi, serio, nie zasługuje nawet na splunięcie, to nie jest ojciec, to najgorszy facet na świecie, którego muszę znosić ... 


Naprawdę, nie każdy nadaje się do związku, na męża/żonę, rodzica - serio


Padłam, serio... znalazłam kolejną wypowiedź pana Olszańskiego nt. prawa, które pozwoli na wyrzucanie panów z domu, na podstawie zgłoszeń o wyrządzanie krzywdy. Biedactwa. Nooo...  Jedna z kobiet, która chyba jako jedyna tam coś napisała, twierdzi, że faceci powinni przebywać tylko w swoim towarzystwie, z grubsza ujmując. A nie jest już tak, zwłaszcza wśród młodych? I dodam jeszcze od siebie, że np. mój stary wiecznie jedzie po nas, nic mu nie pasuje, wszystko źle, to dlaczego dalej prosi o pomoc...? Zatrudnij sb swoich wspaniałych kumpli i rb te swoje ,męcha,... mama ma dość tej jego głupiej roboty, bo to tylko pozwala mu pić od rana do wieczora. A on zasłania się zarobkiem - chyba jedynie na to jego piwo z wódką. 


Dziękuję, że jesteście ze mną już siedem lat - wczoraj minęło 6-ego lipca - cenię sb to bardzo ^_^ 



,


sobota 2019-07-06

401,837


Dzień dobry


Zostałam obudzona najpierw przez Stefana, bo skrzeczał na cały dom a potem jeszcze mój koteł chciał do wanny... i w konsekwencji ja też musiałam wstać. O! budzik...


Dzisiaj kombajn kosił pole przed naszym domem i kręgi w zbożu zniknęły... Surprised Tongue out


Jakaś tancereczka oskarżyła Biebera o poniżenie, bo jej mało zapłacił za koncerty sprzed lat - spała i się obudziła... (że tak to ujmę) 


Oglądam sb właśnie ,,Parnassus'a,, z 2009 r. z Heathem Ledgerem. To Jego ostatnia rola i Jego ostatni film ... są momenty, w których widzę Jokera, ale to tak na marginesie... Polecam film tym, którzy lubią dziwne rzeczy pooglądać - z leksza baśniowe. Albo panom, gdy chcą zobaczyć przepiękną Lily Cole Laughing gdy przeprowadziliśmy się do naszego domu/wariatkowa, któregoś dnia przerzucałam programy i trafiłam na fragment tego, i nagle w jednej scenie rozpoznałam Lily - miała styczność z Marylin Mansonem Laughing a ja miałam z nią zdjęcie w jednym z wywiadów z Nim - dlatego zwróciłam uwagę na tą buźkę... 


Dobranoc


,


PIĄTEK 2019-07-05

401,703


Na fejsie każdego dnia jest prezentowany jakiś środek na odchudzanie. Standardowo fotos, tekst, że odchudza (woda z cytryną) a jak klikniesz w link, będzie głupia historyjka i na dole cena w okolicach +/- osiemdziesiąt zł. Pod zdjęciem możesz też zobaczyć setki komentarzy, że to oczywiście ściema a te bzdury są sponsorowane. I tak się właśnie zastanawiam, czy ktoś sb czasem nie nabija kasy zwykłym komentarzem? Może to jeszcze do tego służy? 


Pojechałam do miasta dzisiaj, bo przecież urząd pracy i lista... od jakiegoś czasu chodziłam koło jednego sklepu za daszkiem w kolorze różowym i wreszcie go mam ^__^ i jeszcze za grosze. Marzyłam o nim od lat, gdy kupowałam mój sexy kobiecy dresik... 


Babcia wróciła do domu i jest przed jeszcze jedną operacją. Coś się dziwnie czuję... jakbym miała podniesioną temperaturę - chyba powinnam się spodziewać odwiedzin cioci na dniach Laughing. W nadchodzącym tygodniu ponoć ma być chłodno - cieszysz się, bo ja nie. Jak bym chciała się poopalać, muszę iść do solarium... 


Polecam taką sałatkę: sałata, ogórek, pomidor, bazylia - liście, ugotowane jajko, tuńczyk, maggi, oliwa rzepakowa, słonecznik - prażony. Zdrowo, pysznie i lekko na kolację. 


Słodkich snów 



,


CZWARTEK 2019-07-04

401,570


Coś ostatnio pochłodniało... nie mówię, że ma być ponad trzydzieści, bo przecież chipsy mdleć będą, ale trzy dyszki są okay dla mnie. W nocy znowu było poniżej jednej - jeszcze zaraz spadnie śnieg... xD


Wyszłam sb przed chwilą na balkon i chciałam się oprzeć o barierkę ręką, ale niepostrzeżenie zostałam użądlona przez (mam nadzieję) pszczołę. Chyba nie jest dobrze, bo czuję się dziwnie w tym momencie i mam wrażenie lekkiego odrętwienia połowy ciała. Ścisk głowy już też jest i zawroty a nie mam pojęcia czy mam alergię, czy nie... co ja mam teraz rb? W domu oczywiście nie ma nikogo... 


Zadzwoniłam do przychodni i pielęgniarka poradziła mi ocet z wodą + wapno. Podziałało i ból wraz z dziwnymi powikłaniami zniknęły. Ale muszę przyznać, że się trochę przestraszyłam... to był mój drugi raz w życiu, tylko, że za pierwszym nic specjalnego się nie działo a miałam wtedy -naście lat. 


Babcia jest już po koronografii. Okazało się, że jednak nie ma żadnych problemów z tarczycą. Idę podlać kwiaty wokół domu... 


Piszę właśnie z azjatą, bo wrzucił na fejsa fotos zachodzącego słońca nad oceanem (chyba) a niebo jest różowe  - wygląda zjawiskowo m/z, aż namalowałam buźkę -> ♥_♥  


Idę spać, bo coś strasznie zmęcono jestem - dobrej nocy 


,


ŚRODA 2019-07-03

401,440


I już środek tygodnia... wczoraj był światowy dzień Ufo a dzisiaj co? Imieniny m.in. Jacka - mam kuzyna o tym imieniu - nwm czy obchodzi dzisiaj? W nocy było dość chłodno. Widziałam prognozę poniżej dziesięciu stp... możliwe? 


Oglądałam sb dzisiaj film z Jonny Deepem ,,Z piekła rodem,, a potem poszperałam i okazało się, że już dzisiaj wiemy kto był ,,Jack the ripper,, - więc jednak się udało 


Dzwoniłam dzisiaj do pani Grażyny. Chyba bardzo jej brakuje mnie, bo non stop powtarza żebym wracała. Musiałabym się zamienić głową na du*ę, żeby zrb taką głupią rzecz - ludzie jednak nie mają nic w tych głowach. Wywalają cię z roboty, jednej z najgorszych na świecie a ty chcesz tam wrócić? Chyba tylko idiota, ktoś, kto jest pozbawiony rozsądku i własnej dumy. No way! Nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki 


Babcia dzisiaj jest w szpitalu i miała mieć operację koronografii, ale okazuje się, że może mieć chorą tarczycę i nie rb... (przyda się wpis na przyszłość) a tatuś się zalał do tego stopnia, że aż bełkotał... aż się chce zapytać kiedy wreszcie człowieku dorośniesz? 


,


WTOREK 2019-07-02

401,316


Dzień dobry


Rano i tak gorąco już, ja już też jestem pokuta... zobaczymy co wyjdzie? Spotkałam ciocię w przychodni, pogadałyśmy. Nie poznała mnie - całe życie słucham jaka będę bogata ... tylko gdzie to bogactwo? W jakim sensie bogata? Bo w pieniądze chyba nie... w ubiegłym tygodniu byłam zaproszona na rozmowę o staż i co? Minęły trzy dni od rozmowy... tyle pracy, tyle pracy ... tylko, że jakoś nikt nie dzwoni - chyba dyplomowanych pracowników szukają, bo dzisiaj potrzebna jest sprzątaczka z magistrem - ułomne!


Wczoraj ponoć przeszła trąba powietrzna niedaleko od nas... szukam jakiś info, ale nie wiem gdzie i nic ciekawego nie znalazłam... na str miasta nic nie ma... ???


A jak minął dzień ...? Chłodniejszy niż wczoraj, prawda? Na pewno niektórzy czują się dzisiaj o niebo lepiej... mnie bolą nogi jeszcze bardziej niż wczoraj i przedwczoraj, bo musiałam pomagać tatusiowi w robieniu kiełbasy. Pół dnia stałam i kręciłam korbką. Od dziesiątej do drugiej ... wczoraj też z dwie godziny ... mój tatuś to jest bardzo przedsiębiorczy facet, do tego marzyciel, który realizuje swoje plany, nie patrząc na innych. Jak on będzie, to będzie wszystko i wszyscy dookoła są usatysfakcjonowani - ale tylko w jego głowie. Mamie nie pasuje ta jego robota, ale skąd weźmie odwagę, której dzisiaj narodowi polskiemu tak bardzo brakuje? Mnie nie pyta, tylko oznajmia mi że jutro robię kiełbasę i kiedy trzeba jeszcze ucina moje gadanie. Czasami sb myślę, żeby poderżnąć sb gardło, bo wtedy skończy się nareszcie to moje beznadziejne życie, czyli to coś, gdzie nie mam prawa głosu i nie mam prawa na zmianę swojej sytuacji... Cry 


Babcia ma go dość, ale dalej jeszcze piepr*y że jest okay. Kuzynka, która pomaga, już z nim nie gada i nie żartuje a ja chciałabym żeby zniknął i nigdy więcej nie wrócił. Jeśli ktoś czegoś tu nie rozumie, to już spieszę z wyjaśnieniem. Chodzi o to, że po tylu latach to wszystko co usłyszałam od mojego rzekomego ojca spowodowało to, że każde jego nakazy i rozkazy osaczają mnie i czuję się w tym domu jak więzień. Nie mogę się uwolnić, bo nie mam kasy, żeby się wyprowadzić, bo nie mam roboty. Moi rodzice stosują też tzw psychiczny terror. Na przykład mówię, nie mam kasy a mama odp tak, jakby to była moja wina, że mnie wywalili, to moja wina, że nie mogę znaleźć, to moja wina, że mnie nikt nigdzie nie chce. Przepraszam, że w ogóle oddycham i zabieram ci powietrze... czy rodzic mówi w taki sposób do swojego dziecka? No chyba nie...? 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-07-01

401,020


I następny tydzień lata... życzę miłego


Przeszłam się do przychodni i szkoły, i tak mi gorąco... miało być dwadzieścia cztery stp a jest trzydzieści jeden. Lato w pełni... aż szkoda, że nie mam wiklinowego krzesła na balkon, to bym sb ,klepła, z Cookiem ^_^ Zaczęłam następną książkę mojego ulubionego kryminologa ,,Szarlatani,, - ciekawe jak będzie tym razem? 


Grzmi, ale czy będzie burza - nie wiem?


No i było ich trochę... już mam dość zamykania i otwierania okien, żeby się wywietrzyło... a kwiaty podlewałam na raty... może z trzy były, grzmiało, lało, przechodziły jedna po drugiej a teraz jest znowu spokój... 


Oglądaliśmy sb kabarety i był Poniedzielski - uwielbiam Go. On tym swoim niby sennym sposobem bycia jest lepszy czasami niż KMN. A jak śpiewa piosenkę to jest to zawsze coś ładnego i w końcu na poziomie. Chyba jako jedyny, bo reszta kabareciarzy to jedno i to samo (z grubsza). Niektórzy już się wypalili (m/z) i nie śmieszą mnie... 


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]