ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
niedziela 2019-06-30

400,927


Dzisiaj nasz ksiądz ostatni raz będzie u nas w parafii... mam nadzieję, że następny nie będzie tak jak ten... zbyt zafiksowany i dosłowny w wielu kwestiach, że tak to ujmę. Ksiądz na mszy nie powinien mówić o pewnych rzeczach. Nie ma też prawa traktować parafie, jak głupie dziecko. A poza tym to proste, jeśli chcesz być szanowany, szanuj innych. Innymi słowy, jak potraktujesz drugiego człowieka, tak zostaniesz potraktowany ty. To obowiązuje w każdej relacji międzyludzkiej


I po mszy - zabawnie było... mam nadzieję, że więcej nie będę musiała słuchać takich kazań i że nowy ksiądz będzie lepszy... A przed chwilą słuchałam sb niejakiego Olszańskiego - bożyszcza facetów z netu. Uśmiałam się, bo gadał o eksperymencie ,klaudiusz, i przypomniał mi się mój eksperyment. Może ja nazwę go ,klaudynka,? Pisałam chyba Wam tutaj, jak wstawiłam na sympatię któregoś dnia zdjęcie blond piękności a faceci z portalu zawalili mi skrzynkę wiadomościami - też mam swoje ,przemyślenia i wnioski, na ich temat... 


Oglądam sb jak wiecie ,,Futuramę,, i w ostatnim odcinku trzeciego sezonu Fray chce iść na randkę z jakąś gwiazdą - o kurczę, ale bym tak chciała... z kim ja bym nie była, gdyby tak można było ...? Nie tylko z JB


No własnie, co to znaczy ,,nie jesteś z mojej ligi,, ? I jakie wesele? Przecież już są małżeństwem...? Nie rozumiem? Może miał na myśli, że ona jest modelką a On artystą, piosenkarzem? Nwm?  


Czasami myślę szkoda, że nie ma tu u nas takiego Jima Gordona... przydałby się ktoś taki 


,


sobota 2019-06-29

400,836


I znowu sobota... tydzień temu była taka fajna a jaka będzie tym razem? Dla pijących kawę, jak ja, życzę smacznej... 


Po tamtym wypadku sprzed dwóch tygodni, pralka źle chodzi - coś nawaliło i teraz jest problem. Program nie działa jak powinien a jakby tego było mało, suszarka na ogródku zardzewiała i złamał się drążek... nie za bardzo jest gdzie powiesić pranie.


Strasznie senna jestem dzisiaj i stopy bolą mnie od festynu, czasami tak bardzo, że aż ciężko chodzić. Szczególnie w dół, po schodach... 


Będę mykać, bo jestem padnięta - dobranoc


,


PIĄTEK 2019-06-28

400,722


Na wstępie życzę udanego piątku i smacznej kawy...


Byłam dzisiaj na zakupach a potem, jak wróciłam, rb sb obiad i kawę - trochę mi zeszło. Ponoć mają wrócić autobusy od nowego roku - szkoda, że nie wiadomo o jaki rok chodzi? Szkolny czy nowy 2020? Czekając na autobus do domu spotkałam panią Zosię z chipsów. Aż mnie wycałowała z radości Laughing to było bardzo miłe... 


I na koniec dnia życzę spokojnej nocy


,


CZWARTEK 2019-06-27

400,636


Przez chipsy zmarnowałam sb zdrowie, sylwetkę i pięć lat życia. Nikt mi tego nie zwróci. I jeszcze przez nich przerwałam naukę angielskiego... ludzie myślą, że jak się pójdzie do pracy, to będzie lepiej a potem okazuje się, że jest o tak... oczywiście, wychodzisz z domu, poznajesz innych ludzi, zdobywasz nowe doświadczenia i pieniądze, ale ile tracisz bezpowrotnie? O tym nikt nie myśli. Nie chcę przez to powiedzieć, że powinnam siedzieć w domu - absolutnie, no i nie z rodzicami, miałam przecież wspaniałe wakacje, dwa lata temu, ale np. zdrowia i szczupłej sylwetki tak łatwo nie odzyskam... zdrowia właściwie w ogóle... beznadziejny zakład, pełen okropnych osób. A najlepsze jest to, że przez lata wcześniej, gdy szukałam sb pracy i widziałam ogłoszenia do chipsów, nie zamierzałam tam iść, czułam, że to zły pomysł i dzisiaj mogę powiedzieć, że się nie myliłam. 


,


ŚRODA 2019-06-26

400,540


Ale gorąco... zamknęłam okna, bo dmucha temperaturą z zewnątrz a tej nocy nie było trzynastu stp, tylko więcej. A że jeszcze mam kawę, to wyłazi to ze mnie 


Najbardziej nie lubię u psów tego, że hałasują i latają luzem po drodze


I jak? Upalnie a u sąsiada ludzie zakładają furtki... ja jak zjadłam obiad, to już byłam ugotowana... nie trzeba wychodzić na dwór... 


Woah! Już nie staniesz na moim balkonie bosą stopą, bo się poparzysz 


Wciągnął mnie ten Batman. Już wiem, że kreskówka jest z 1992 r. Tylko pomieszane są odcinki z nagraniami z polsatu. 


Ale mnie żołądek boli... idę zrb sb herbatkę z prądem - zawsze pomaga


Wiecie jak można się schłodzić w takie upalne dni, jak dzisiaj? Mrozisz wodę w butelkach i stawiasz na przeciwko wiatraka ... 


Ale jestem senna - chyba idę spać...


,


WTOREK 2019-06-25

400,316


Znalazłam jakąś młodą, która mówi o feministkach. Ale fan. Jedzie po tych i.... równo - no nareszcie. Dodam od siebie, że te całe feministki zasługują na pogardę i obraża mnie, gdy któryś z facetów powie, że ja jestem jak one - te, których osobiście nie cierpię, którym tak bym nagadała, że by się zdziwiły. Uważam te kobiety za głupie. Tyle


Wyskoczyłam do lekarza, bo chce sb zrb badania na tarczycę. Zobaczymy co wyjdzie z kłucia...


Dzisiaj rodzice wrócili z urlopu a byli we wspominanej przeze mnie Polanicy. Przez te parę dni było tak fajnie cicho... ale przywieźli wodę - taka pyszna jest. Całą butelkę sb wzięłam... tymczasem jestem ciekawa czy celibat zostanie zniesiony faktycznie ...? Na razie ma być dla takich starszych panów, którzy mają już swoje rodziny, by mogli posługiwać tam, gdzie jest problem z mszami. Ale są też zdania, żeby znieść zupełnie - może to wcale nie taki głupi pomysł? 


Należy pamiętać, że nie z każdym człowiekiem powinno się dyskutować. Są tacy dzisiaj ludzie, z którymi rozmowa powinna być ucinana. Mogę teraz zdziwić niektórych, ale pisze poważnie. Naprawdę, z niektórymi ludźmi się nie dyskutuje. 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-06-24

400,214


Dzień dobry ^_^


Śmieciera zabrała wreszcie nasz przepełniony kosz, m/z powinni przyjeżdżać co tydzień. Ale złodzieje chcą za to za dużo kasy i dlatego ludzie nie biorą ani drugiego kosza, ani częstszych wizyt, (ciekawe czy w ogóle to jest możliwe, żeby przyjeżdżali co tydzień, na życzenie?). Słuchałam sb znowu wiadomości i uśmiałam się na podniesieniu watu na mleku sojowym. Sick situations in our country - too often definitely. Za tą kasę, której im nie zabrali, pokupują sb teraz lamborghini - bo przecież ich stać... 


WOW! Jestem w szoku, bo Dereszowska otwiera świetlice na wsiach, żeby działać w patologicznych rodzinach. Super. Powinno takie coś być, w naszej też by się przydało... a Malina rb kolejny cykl wywiadów i tym razem wzięła na tapetę Urbana - jak posłuchałam pierwszych słów, jak się wyraża ten człowiek, wyłączyłam to. Rynsztok a nie rozmowa. Nie będę takiego dziadostwa słuchać. 


Największe miasto świata? Kto wie, bo ja wiem...? Podpowiem tylko, że ma tylu mieszkańców co nasza Polska 


Zachciało mi się dzisiaj kreskówek i odpaliłam Batmana sprzed dekady, jeśli nie dwóch ...? Ciężko to stwierdzić, bo daty nie wstawiono a i google wcale nie pomaga... Wybiła północ, będę się zbierać pomału... 


Dobranoc


,


niedziela 2019-06-23

400,122


Dzień dobry ^__^


Dzisiaj była ostatnia msza, prowadzona przez obecnego księdza, u nas w wiosce. Po mszy poszłam na kawę do babci a teraz łamie mnie spanie... mam tak od jakiegoś czasu i tak się zastanawiam, czy nie położyć się na chwilkę... ? 


Dzisiaj i wczoraj w Oławie trwa Dzień Koguta. Bardzo chciałam być na Kabarecie Młodych Panów, ale jak zwykle nie udało mi się. W tym momencie powinien jeszcze trwać spektakl. Ale siedziałam sb na tarasie i czytałam książkę, od mojej sis, którą właśnie skończyłam. Świetna rzecz. 


Dobranoc


,


sobota 2019-06-22

400,002


Dzień dobry ^___^


Yes! Yes! Yes! Nareszcie Laughing 


Jak tam Wasza kawusia? Moja pyszna. Kuzynka właśnie pisze, że ma anginę - masakra. I też, lato, gorąco a ktoś się pochoruje... zawsze o tym tak myślę... ja choruję przeważnie w okresie chłodnym, abstrahując od różnego rodzaju problemów z kościami i stawami, bo to z innych powodów... 


Mija sobota powoli. Chyba zrb sb małą kawusię, bo senna jestem. Ładnie dzisiaj ciepło...


Wczoraj, gdy byłam na zakupach, poszłam oczywiście też na kawę. Ale z jednego, ważnego powodu nie wzięłam tym razem książki i dlatego wzięłam gazetę z maja, w której znalazłam artykuł o kolejnym filmie o Tedzie Bundy. Oczywiście musiałam go zobaczyć. I teraz mogę powiedzieć, że jest zupełnie inny, niż ten opisywany przeze mnie przed laty. Jest tam też parę drobiazgów nowych. Niektóre rzeczy umkły mi. Ale jeśli chodzi o Zaca Efrona to jest to najbardziej podobny aktor do samego Bundiego. Naprawdę. 


Dobranoc 


,


PIĄTEK 2019-06-21

399,913


Dzień dobry ^_^ 


Znowu zapomniałam nastawić budzik, nwm jak? Wydawało mi się, że nastawiłam... obudziłam się pół godziny po ósmej, czując, że coś jest nie tak. No cóż, zdarza się, chociaż coraz częściej... 


Kurcze, założyłam szlafroczek (koronkowy) i zrb mi się za gorąco. A przecież nie jest o tej porze ciepło a koronka nie jest grubym materiałem... parę łyków kawy i już wystarczy... 


Musiałam się dzisiaj wybrać do miasta na prośbę mamy, nie powiem z jakiego powodu. Lało, gdy wychodziłam a w tym momencie już paruje i jest dwadzieścia jeden kresek. Wychodzę z autobusu i przechodzę przez jezdnię a po drugiej str stoi i gapi się taka jedna, wredna baba. Patrzy na mnie rozbawiona i mówi -ale grube nogi- szkoda, że jej nie odp -ale wredna morda- ...? Przez całe życie słucham takich wrednych mord. Nawet rodzice są w tym tzw. wrogim mi kółku wzajemnej adoracji. Powinnam wziąć te swoje wielkie cztery litery i zabrać je z tego ,czarnego lądu, pyt. tylko na jaki inny? 


Gdybym była takim Bieberem, kupiłabym sb już dawno bezludną wyspę, których jest ponoć całkiem sporo na tym naszym świecie. Wybudowałabym se tam mały domek i się wprowadziła. Z dala od wrednej hołoty z takich zabitych dechami wsi... Yell Cry Frown 


Kupiłam ojcu prezent, bo w niedzielę dzień ojca. Fartuszek z wizerunkiem mięśniaka ze sztangami. Mięśnie brzucha jak u Bieber'ka. Przyszło mi tak do głowy, że może Jus chciał bić się z Cruisem, bo ten należy do tej sekty scjentologicznej ...? A właśnie... było tam coś, wczoraj zapomniałam poszperać... ? O kurcze! O_O rzucił mu wyzwanie? Ciekawe co na to małżonka? Będę Mu kibicować Laughing (mogliby zrb na jakimś kanale transmisję z walki) 


Dzisiaj, jak szłam na autobus, stał przy drzewie taki pikny, młody Bieber i zanim się zdążyłam zbliżyć, spojrzał trzy razy, nieco dłużej. Zauważyłam to, ale teraz z perspektywy wrednej Ożgowej myślę, że pomyślał ,ale gruba - jak się można tak spaść?, 


Kino w Oławie z nowej galerii może wrócić za tydzień. Prawdopodobnie jeden ze współpracowników odszedł i to mogło trochę zmienić pracę zespołu. Tak podają wyjaśnienia, które osobiście traktuję z przymrużeniem oka. Jednak mimo wszystko uważam, że to dyrektor galerii jest wszystkiemu winna... jak ja to lubię mawiać - won do domu na drutach rb... !!! 


Obejrzałam film, jest 01:23, idę spać


Dobranoc


,


czwartek 2019-06-20

399,731


Dzień dobry ^__^


Jest ósma trzy o poranku, siedzę sb w moim pokoju i pisząc popijam kawusię. Dzisiaj z przyprawą i mlekiem - czasami trzeba coś zmienić, bo standardowe się znudzi. Zaraz spojrzę na prognozy, czy jutro jednak będzie pięknie i cieplutko? Mam nadzieję, że tak a tymczasem zastanawiam się, czy jak dzisiaj bym się położyła na opalanie, to przesadzę, bo po wczorajszym nie ma już śladu - zaczerwienienie się zneutralizowało.  


Na kanale Tvp Rozrywka leci koncert ku pamięci Jana Pawła II. Tak sb oglądam i słucham, i zastanawiam się, że ciekawe jest co On by powiedział dzisiaj, gdyby żył, patrząc na to, co się dzieje w naszym kraju? Czy też krzyczałby? Czy byłby bezpośredni w tym, co mówi? Bo wtedy ci drudzy przegrali a lud przestał tchórzyć O_o


Słuchałam sb właśnie kolejnego wykładu ojca Szustaka. Jak super, że On o tym mówi - polecam poszukać i posłuchać, szczególnie dla panów i chłopaków a mówi o seksie. Ci, którzy powiedzą, co On na ten temat może wiedzieć, tym bardziej powinni posłuchać, żeby zobaczyć wreszcie co wy robicie a jeśli nie zamierzasz to jesteś zwykłym tchórzem. Google -> Akrobatyka małżeńska [#24] Kasja, czyli seks 


i Dobranoc 


,


ŚRODA 2019-06-19

399,556


Słucham sb właśnie o pogardzie. Koleś twierdzi, że hejt jest pogardą i że jest na to przyzwolenie a przecież wiemy, że próbujemy z tym walczyć i nawet w tv to widać. Trochę jedno się gryzie z drugim. 


Ale się ładnie opaliłam... a najdziwniejsze jest to, że posmarowałam się brokatem z bielendy - złotym i tam gdzie się posmarowałam, tam jest opalenizna. Jutro Boże Ciało, więc biała sukieneczka - ale będzie ładnie wyglądać...? 


Oglądałam sb Futurame i nagle sygnał tak się zrył, że ciężko gdziekolwiek wejść. Okay, chyba się naprawiło... 


Nudzi mi się. Jest wpół do dwunastej a ja już ziewam z tych nudów. Zwykle o tej porze oglądam jakiś film, ale po ,Gotham, jakoś nie wiele mnie interesuje... smutno mi, że się skończył. Powinni kręcić teraz o Batmanie... 


,


WTOREK 2019-06-18

399,481


I następny dzień...  Ostatnio, gdy byłam w Oławie, kupiłam sb takie naklejki na paznokcie, które są w kształcie kotów. Świetne. Chciałabym mieć taki tatuaż. Wymyśliłam już sb miejsce - wyglądałoby super. 


Okazuje się, że wymarzona cisza, gdyby wsadzić nas do takiego dźwiękoszczelnego pomieszczenia, nie jest taka łatwa do zniesienia. Ponoć najdłużej wytrzymała taka kobieta (zdaje się czterdzieści siedem minut) ale są tacy, którzy każą się wypuścić już po piętnastu minutach. Ciekawa jestem, czy ja bym wytrzymała? 


Brak pewności siebie to dzisiaj częsty problem. Brak wiary we własne siły i możliwości, to coś co dotknęło mnie, bo gdy byłam młoda to wiadomo jak to jest... ale panowie nie mogą tacy być i nie powinni dopuszczać do siebie takiej myśli, tak jak np. Justin. Uważam, że On zapomina o swojej sile a przecież jest młody - młodszy od Cruise i wydaje mi się, że pokonałby go. 


Przyjechała kuzynka po szynki i pieczenie z mężem, piliśmy wodę z limonką i lodem. Pogadaliśmy, fajnie było i dowiedziałam się, że kino w galerii może nie wrócić. Okazuje się, że właściciel się może zmienić, ale kiedy nie wiadomo? A poza tym kierownik (chyba) całej galerii to taka zołza i dlatego tak się dzieje. Galeria nie zarabia na siebie i dlatego sklepy się zamykają. Ta baba nie daje rady i jestem za tym, żeby ją wywalić, skoro tak to wygląda. 


Dzisiaj po sieci latają filmiki z tym mordercą dziesięciolatki, przywiezionego do więzienia. Więźniowie drą się a on jeszcze nie wchodzi do środka. Założę się, że go zatłuką... ale sb życie koleś zmarnował... 


Mama opowiadała, że jakaś dziewczynka z Oławy chyba miała straszną ochotę na truskawki więc dziadek poszedł do biedronki i kupił jej. Dzieciak zjadł i do szpitala powieźli... zaraz poszukam w sieci, bo czasami ludzie konfabulują, ja też tak mam... - nic nie znalazłam. Za to jest też głośno na fejsie o żmijach i nie tylko... 


Muszę powiedzieć, że ten miesiąc odbił sb za miniony, w którym było dość chłodno... 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-06-17

399,390


Nie mogę się skupić na jednej rzeczy przez pięć minut. Mam wrażenie gonitwy myśli i braku spokoju... too much chaos around me, and inside me. I want get back my peace 


Miało być niby chłodniej dzisiaj, ale i tak było gorąco. Poszłam do sklepu, na prośbę ojca po piwo i nasmarowałam się oliwką. I chwyciło oczywiście. A potem wzięłam swoje piwo, książkę i usiadłam na tarasie. Ale super, nogi wywaliłam na stół i zatopiłam się w kryminale. Parę rozdziałów do przodu. Większa połowa książki już za mną. Ale tak przyjemnie było tam siedzieć... cieplutko, delikatny wietrzyk, cisza i spokój, ja i moja książka - supcio! Polecam 


Znalazłam fajny kanał na Utube - koleś, który go prowadzi ma rozsądne podejście do wielu spraw, dlatego zasłuchałam się w jego filmach. Nazywa się Tomek Samołyk 


,


niedziela 2019-06-16

399,323


Uf ale gorąco... Dzień Dobry w niedzielę


Co poniektórzy powinni być już zadowoleni, bo popadało i jest chłodniej. Powiedźmy ^_^. 


Jedna z dziewczyn, z którą pracowałam kiedyś w chipsach (bo to są zamierzchłe czasy), wrzuciła na fejsa posta z tekstem, że są dziewczyny takie same jak faceci, zaczynając od słów ,,może cię to zaskoczy,, (tu kropka a powinien być przecinek - nwm kto te genialnie głupie teksty pisze - pierwszoklasista?) a ja tak przeczytałam to, popatrzyłam na idiotyczne zdjęcie i pomyślałam, że powinnam też poszukać tekstu o treści ,może cię to zaskoczy, ale są kobiety, które są lepsze, gdy nie zakładają rodzin,. 


Oglądałam ,,7 krasnoludków- historia prawdziwa,, - znałam ta baśń sprzed lat - uwielbiałyśmy ją z siostrą. Fajnie, że ktoś ją puścił znowu. Polecam spr sb obsadę, tyle, że nie bardzo mi chodzi o niemiecką. Film jest z 2004 r. 


Masakra O_O słucham właśnie na temat chińskich dziewczyn, które nie używają tamponów. To, co słyszę, pokazuje mi jak zacofany i głupi to jest kraj... poszukajcie sb na Utube. Wskazówka -> Weronika Truszczynska 


,


sobota 2019-06-15

399,240


Dzień dobry


Jak noc minęła? Bo moja troszkę inaczej, spałam w skarpetkach, bo postanowiłam użyć liści orzecha na ból kości w stopie. Chyba na tańcach coś sb zrb - polecam, bo boli mniej po tej nocy... 


Super sobota, jak żadna inna. Włączyłam ostatnie pranie - ręczniki. Pralka zaczęła prać i jak weszła w wirowanie, poleciała na podłogę a rura doprowadzająca wodę odleciała i zalało całą piwnicę. I co? A żadnego z moich starych w domu nie ma... i rb dziewczyno co chcesz, będąc w szoku. Pobiegłam do sąsiadów i oni mi pomogli. A przed chwilą skończyłam zbierać wodę. Oczywiście gdzie jest zawór wyłączający wodę nie mam pojęcia, ale w takiej sytuacji boleśnie się dowiedziałam. Wariatkowo a nie dom. 


Dzień kończę o tej porze, bo burza się zbliża. To była koszmarna sobota. 


Dobranoc


,


PIĄTEK 2019-06-14

399,140


Uf, ale gorąco... ^_^ nareszcie :D 


Myślałam, że dzisiaj będę miała schodzącą skórę z pleców, ale nie....


Myślałam, że dzisiaj będzie tylko dwadzieścia cztery stp a w tym momencie termometr pokazuje prawie trzydzieści stp na dworze... poszłam podlać kwiaty


Głodna się rb. Trzeba coś sb zrb. 


O! Vega będzie kręcił nowy film... już wiadomo o czym i z kim... 


Właśnie skończyłam film o kapeli heavy metalowej z Finlandii. Ubawiłam się, świetna komedia, polecam (ale tylko ludziom lubiącym heavy metal, bo inaczej nie będzie się podobał). M/z ma fajny klimat. 


A ja tymczasem mykam, chociaż senna nie jestem. Dobrej nocy życzę


,


CZWARTEK 2019-06-13

399,030


Ktoś wrzucił na fejsa jeden z kawałków Marylin Manson ^__^ dostałam gęsiej skórki podczas oglądania... są takie rzeczy, które przywołują wspomnienia i to jest super


Musiałam jechać do miasta a teraz muszę iść pomagać kuzynce i babci w robocie, bo się nie wyrobiły. Ja pie*dole, spali przez te cztery godziny, czy co? I jeszcze zbiera się na burzę... już jest ciemniej na dworze i duszniej... może będzie tylko lać ...?


A kino nie działa, bo jest zamknięte i nieczynne do odwołania... :(.Super. Jak zwykle denna rzeczywistość musi wyleźć na wierzch. Bo jakby to było, gdyby wszystko się dobrze układało? Nudno? I dobrze - tak ma być. Życzę wszystkim tak myślącym żebyście się zanudzili...


Nie musiałam pomagać i okazało się, że babci zrb się gorzej, dlatego nie zdążyły z robotą. Upał, obiadu o drugiej nie było, bo mnie nie było i jest już po osiemdziesiątce. 


Ale się dzisiaj opaliłam... wooo!!! na bogato. Jedna dziewczyna zachwyciła się moją sukieniunią Sealed miło tak usłyszeć, gdy reszta świata gryzie zęby z zazdrości, jak baby z chipsów. Nienawidzę zazdrości u innych a zawiści najbardziej i cenię tych, którzy potrafią przyjąć pochwałę i ją oddać...


O! Podwyżki za rok będą, aż o dwieście zł i dla płacy minimalnej. Cieszycie się? 


,


ŚRODA 2019-06-12

398,912


Pozdrawiam z upalnego domu na wsi - no w końcu lato... a teraz idę wypić kawę na balkon


Ta piosenkarka z Koła Fortuny, już parę razy pisałam o niej. Za każdym razem zastanawiam się czy jej każą śpiewać? Jest tam za karę? Zmusili ją? O co chodzi? Ma taki wyraz twarzy, jakby to była największa kara...


Rb sb sukienkę. Musiałam poprawić parę rzeczy, doszyłam cekiny. Teraz jest jeszcze ładniejsza 


Od wczoraj próbuję dodzwonić się do kina a str w necie też nie działa i nie wiem jakie filmy są aktualnie grane? Awaria? 


W przyszłości fale upałów mogą się wydłużyć i stać intensywniejszymi. Chciałam obejrzeć sb jakiś film, ale senna jestem a film się za wolno rozkręca (-> ,,June,,) i idę spać. Życzę spokojnej nocy


,


WTOREK 2019-06-11

398,812


Trzeba iść i się wykąpać... cała jestem spocona, bo wypiłam pół kubka młodego jęczmienia zanim kawę... żołądek mnie boli od paru dni. Ktoś, kto ma takie problemy, niech nie eksperymentuje z pieprzem, zwłaszcza cayenne... 


Ciekawe jak potoczyłoby się moje życie, gdybym dostała się na studia dzienne a nie zaoczne? Starzy musieliby mi coś wynająć we Wrocku a to mogłoby spowodować, że nie chciałabym już do nich wrócić. Ciekawe jak by to było, gdybym zrb magistra i poszła na doktora? Chciałam rb go na mojej uczelni, która umożliwiała pracę zaraz po magistracie. Czy byłabym wtedy nadal wolna? A może poznałabym kogoś, może dzisiaj nie byłoby mnie tu, ale wtedy też nie powstałby ten blog. Być może nigdy nie poznałabym takiego Skrillexa i mogłabym też nie pojechać na koncerty Korna...? Tylko że to wszystko i tak wypada blado na tle tamtych marzeń... :( a dlaczego? Bo w marzeniach nie ma realizmu i nigdy nie wiesz jak potoczyłoby się życie, gdyby się spełniły. 


Czasami zastanawiam się czy to moja wina, że jest tak beznadziejnie? Czy gdybym nie zrezygnowała ze studiów, ten matoł Magdziak w końcu zaliczyłby mi? Gdybym zrb magistra moje życie mogłoby się potoczyć inną drogą a wtedy być może nie doszłoby do tych najgorszych momentów w moim życiu. 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-06-10

398,712


Na dzień dobry życzę smacznej kawy i pysznego śniadanka. Związałam włosy, bo mam dość tego jak wyglądam i jak jest gorąco... umyłam się i obrałam w t-shirt z minionkami ^_^ i idę teraz zjeść jajecznicę... 


Jak to jest możliwe, że drugi dzień po tańcach bolą mnie nogi? Już powinny przestać... to też pokazuje, że nie jestem w stanie biegać czy chodzić gdzieś daleko - jak babcia. To straszne a nawet śmieszne, ale tak się czuję - jakbym miała sto lat ... :( 


Panowie, skąd pochodzi najlepsza whiskey, która wygrała kiedyś konkurs? Chodzi o kraj. Myślicie, że ze Szkocji? NIE! Irlandia a może Japonia...? Ha ha ha... jak nie wiecie to jest to totalna porażka, serio... oglądam sb właśnie ,postaw na milion, i grało tam takich dwóch mądrych (inaczej chyba) Postawili na Japonię... (koń by się uśmiał) 


Na czwórce już wypadek. Dostawczy z Tirem. Czasami mam wrażenie, że na tej autostradzie to już norma. Wczoraj karambol był pod Szczecinem, dzisiaj tu, tylko trochę inaczej a lato dopiero się zaczyna, bo zaledwie dziesięć dni temu jeszcze nie było tak słonecznie i ciepło... 


,


niedziela 2019-06-09

398,564


Wczoraj był festyn u nas, nie skończyłam notki, bo zabalowałam i wróciłam o pierwszej do domu. Tak się wyskakałam, że aż byłam mokra a teraz nogi mnie bolą... kurtka się suszy - jeansowa. Był dym i bąbelki, i ten sam dj co rok temu. W tym roku było fajniej, bo nie tańczyłam z nikim nieodpowiednim, że tak to ujmę. A koleś, który próbował mnie obmacać rok temu, tylko gapi się. Niech się trzyma z dala ... Fajny był iluzjonista, z Mam talent - Bartek Lewandowski. Rb pokaz z gołębiami, sznurkami i lewitującym stolikiem. Nawet mój kuzyn został wybrany do pomocy z tłumu... dobre to było... Laughing 


,


sobota 2019-06-08

398,463


Posprzątałam, zjadłam śniadanie, to teraz co? Kawa i jakieś lody by się przydały... bo gorąco, spocona jestem fest... spieszyłam się - im szybciej coś zrb tym więcej będziesz miał czasu dla siebie, nie? 


,,O! dali Ci pudla a w moim pokoju był tylko szampon...,, Laughing 


Sąsiad cały dzień kosi trawę wokół domu... przez pięć min słychać warkot spalinówki i pięć minut ciszy... pięć min hałasu, pięć ciszy... he he he ciekawe czy skończy dzisiaj?




PIĄTEK 2019-06-07

398,322


Wczoraj kupiłam sb wreszcie pieprz cayenne a dzisiaj rano już mogłam sb wypić ten napój, co o nim ostatnio pisałam i teraz zobaczę, czy będzie okay? Picie samego octu z jabłka nie wyszło mi na dobre. Ciekawe jak będzie z tym napojem? 


Z Familiady : Przedmiot szkolny, który nie przyda ci się w życiu? - kanapka (Ha! Ha! Ha!) 


Uwielbiam Rutkowskiego Roberta - świetne ma gadane na temat i ma racje. Ojciec-idiota ryje mózg córce brakiem miłości i ochrony. Dlatego mam mega niską samoocenę. Mój ojciec idiota cały czas pogarsza swoją pozycję i kiedyś, jak wybuchnę i powiem odp... się wreszcie ode mnie, będzie szok. 


,


CZWARTEK 2019-06-06

398,222


Wachlarz mi się popsuł, trzeba kupić nowy. Byłam na dworze, zobaczyć ile jest stp, zanim zalałam kawę i okazuje się, że termometr pokazuje dwadzieścia a na piecu trzydzieści - serio. Chyba coś tu jest nie tak...? Ale przyjemny, chłodny wiaterek wieje, bo wietrzę sb pokój po nocy. Boję się spać przy uchylonym, gdy wczoraj odwrócić się nie mogłam... 


Śmieszą mnie takie osoby, które uważają coś za stare, jak np. moja obawa, że przewieje, albo gdy jakaś młoda osoba lubi sb najpierw obrać jabłko ze skórki a dopiero potem jeść, krojąc je nożem. Moja sis, sześć lat młodsza ode mnie, lubi tak jeść jabłko i co z tego? A jak cię w końcu przewieje kiedyś i zobaczysz jak to jest, pogadamy... babciu, dziadku


Fajna dzisiaj pogoda, bo pomimo prawie trzydziestu stp jest wiaterek, więc już nie będzie tak gorąco, jak wczoraj. A ja się zastanawiam czy moja spódnica, którą założyłam na zakupy, prześwitywała? 


Zapamiętaj, że ,,zasady moralne nie zależą od zdania większości,, 


Wpadła kuzynka, u której w ubiegłym roku bawiłam się na weselu (zamiast pracować w tym kołchozie - chipsach. Ha! Ha!) i było super, pośmialiśmy się, pogadaliśmy - ale fajnie było... powiem szczerze, że zrb bym największą głupotę, gdybym nie poszła na to wesele. I żałuje straconego czasu w tym zakładzie ze spalonego teatru. 


Ale sb dzisiaj kupiłam sole do wody... rewelacja! W rossmann, za trzy zł jest saszetka, którą wsypujesz do wanny a woda staje się przepięknie błękitna i pachnie kokosem z wanilią. Mówię wam dziewczyny - bajera... 


,


ŚRODA 2019-06-05

398,070


Zrb sb dzisiaj napój na dzień dobry. Prawie pół limonki, łyżeczka octu jabł. i troszkę pieprzu czarnego. Zalałam wodą do kawy i wypiłam. Myślałam, że będzie ciężko a nie było... prawidłowy przepis jest z pieprzem cayenne i cytryną, ale chciałam spr czy dam radę tak w ogóle no a poza tym nie mam cytryny w tym momencie w domu, ani pieprzu cayenne. 


Gdy nakręcili ostatni odcinek Gotham, było mi tak smutno, że aż postanowiłam obejrzeć wszystko od nowa. Ale nie będzie trwało to wieczność i właśnie skończyłam. Różnica była tylko taka, że nie pamiętałam wszystkiego dokładnie, pomimo że chwilę wcześniej obejrzałam cztery sezony. I wiedziałam, że żadna z moich ulubionych postaci nie zginie. Zaraz pewnie sb poszukam gdzie rb wpis o ostatnim odcinku a tymczasem jest mi znowu smutno, powtarzam  to najlepszy serial ever jaki oglądałam. A Joker z tego serialu jest najbrzydszym,jakiego mogli stworzyć 


Znalazłam. Dwudziesty szósty kwietnia. Powinni kręcić dalej. O Batmanie i nowych oraz starych wrogach ... bo przecież Joker w ostatnim odcinku nie został zabity a nawet jakby został, to my wiemy, że w Gotham nikt nie umiera, póki Hugo Strange żyje Laughing


Wczoraj poszłam się umyć i nie zamknęłam okna a troszkę zawiało - dzisiaj mam silne bóle krzyży i karku... Chciałam po Gotham oglądać inny serial, ale po zapoznaniu się z fabułą, dostrzegłam problem i zmieniłam zdanie. Postanowiłam jednak zobaczyć sb zwiastun i co? Sygnał zj**ał wszystko, nie dało się i jeszcze ktoś wymyślił sb go na filmweb - po jakiego grzyba?! Same dekle dookoła O_o. I udławcie się swoimi durnymi reklamami ...


,


WTOREK 2019-06-04

397,950


Codziennie budzę się pół godziny przed budzikiem. Idę spać o pierwszej, budzę się po sześciu godzinach z kawałkiem...  może wreszcie wyspałam się, bo kiedyś pisałam tu, że szkoda, że nie wystarcza parę godzinek snu, ale słyszałam że osiem to absolutna konieczność. Tymczasem sama budzę się po tych sześciu. Chociaż ostatnio pisałam, że każdego dnia łamie mnie spanie w okolicach popołudnia, ale przestałam brać leki na przeziębienie i skończyło się. Od jakiegoś tygodnia już tak nie mam. Także ten... 


Ludzie, którzy są przed czterdziestką i pracują w dużym stresie, nie powinni pić octu jabłkowego, bo będzie powodował większy nadkwasotę w żołądku a to prowadzi do refluksu np. który nie jest bezpiecznym zjawiskiem, że tak powiem. Ocet jabłkowy do posiłku mogą pić osoby po pięćdziesiątce. To tłumaczy też mój ból żołądka, a jeszcze nałykałam się ostatnio tabletek i nadal łykam... 


Ciekawe ile osób mnie czytających, wie kto to jest homo sapiens? Bo widziałam wywiad z ludźmi na ulicy, którzy nie wiedzieli ... sic! Ale się dzisiaj opaliłam... piecze mnie teraz buzia... No i trzeba jechać szesnastego do Mateńki. Powinniście ruszyć swoje cztery litery w końcu - ja mówiłam tyle razy - WAKE UP PEOPLE 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-06-03

397,834


Jak noc po pierwszym upalnym dniu? MI było bardzo gorąco, aż się rozkopałam a na głowie mam więcej loczków - chciałabym związać sb, ale nie rosną... 


Opalałam się dzisiaj trochę, mam nadzieję, że chociaż trochę chwyciło. Cała się upaćkałam oliwką. Po trzydziestu minutach miałam dość, było mi nie dobrze. Zmieniłam sb też lakier na paznokciach. Na kolorowe. Prawie każdy paznokieć jest inny. Użyłam łącznie czterech kolorów. W końcu lato się zaczęło ... 


Jest taka dziewczyna o imieniu Malina i prowadzi kanał. Kiedyś nagrała wywiad z takim jednym utuberem, znanym od dawna a przed chwilą znalazłam jej wypowiedź na ten temat, po tym, jak tamten koleś ocenił jej wywiad. Nie była ta miła ocena a dziewczyna została chamsko zjechana. No cóż, takich świń niestety w necie nie brakuje. Osobiście uważam, że filmiki włącznie z osobą tego całego utubera ze spalonego teatru są żartem.pl. Idiotyczne. Kolesi tego typu klasyfikuje do kategorii chłopczyków z piaskownicy i dlatego subskrybuję kanał Maliny a nie tego dzieciaka. Jej rozmowy są przynajmniej ciekawe i pomocne. 


Jest taka fajna wypowiedź niejakiego Umberto Eco na temat ludzi, którzy wolą internet jako źródło informacji i tych, którzy wolą telewizję. Moja babcia i tato wolą telewizję a ja uchodzę za dziwaka, bo jestem po przeciwnej str barykady nas dzielącej. Wypowiedź dotyczy tego, że zwolennicy tv dostają informacje przez innych nadane a internauci mogą poszukać i znaleźć (no właśnie) zupełnie coś innego, przeciwnego. I tak ci pierwsi uważają, że ci drudzy wybierają bzdury a tymczasem ci drudzy wiedzą, że tamci mają serwowane bzdury. 


Ale fajna była dzisiaj mowa ojca Adama do kobiet. Podobało mi się. Może jakaś liczba kobiet w końcu to zrozumie. Mnie z reszta już wkurza to głupie myślenie starszych ode mnie że mają rację - bo nie mają i że każda baba musi jak one - nie każda... a potem słuchałam wywiadu Maliny z Robertem Rutkowskim o tym, że faceci płaczą... 


,


niedziela 2019-06-02

397,665


Ciekawe czy będzie to prawie trzydzieści dzisiaj? Około... 


Musze wyjść na balkon i spr jak jest teraz... powiem że nie jest zbyt chłodno. Nawet ciepło, ale ja troszkę pobiegałam góra-duł, więc może dlatego - jest mi ciepło i jeszcze piję gorącą kawę... Wyszłam na dwór to na naszym termometrze było dwadzieścia równo, ale stoi za choinką, więc nie jest bezpośrednio na słońcu. 


Zrb sb dzisiaj grilla, ale było zabawnie. Dzień minął na lajcie. Było tak upalnie...


,


sobota 2019-06-01

397,565


Dzisiaj Dzień Dziecka. W tej rodzinie nic nie jest normalne, bo akurat w tym dniu urodził się stary. Ja kupuję mu prezent a on mi właściwie nic nigdy nie kupuje. Ostatnio - dwa lata temu dostałam od niego skórę owieczki, gdy byliśmy w Zakopanem i tak to wygląda. Od lat nie ma go ani no moich urodzinach, ani na imieninach. To dobrze z jednej str, nie przepadam przecież za nim, ale też moim zdaniem nie fair. Niech ktoś mi wyjaśni dlaczego przez całe życie nie lubię weekendów? Ludzie się cieszą, że się zbliża a tu - w tym domu, nie. Chciałabym się stąd wynieść i mieć w końcu weekendy, na które się czeka. 


- posprzątane. Ale mnie teraz ,grzbiet, boli... 


Dzisiaj bardziej po prawej str, bo wczoraj po lewej. A tak a'propos bólu i igieł, to taka myśl mi przyszła do głowy, gdyby ktoś powiedział mi małej, idącej a właściwie ciągniętej przez mamę za rękę na szczepienie, że będę miała później piercing w pępku i tatuaże, ta mała ja w życiu by nie uwierzyła. Pamiętam jak mama w domu mi powiedziała, że idziemy się zaszczepić i ja już w domu zaczęłam wyć. Zanim w ogóle wyszłyśmy... 


Czy ktoś zażywał ocet jabłkowy? Słyszałam o właściwościach odchudzających i nie tylko... Przypomniało mi się jak kiedyś oglądałyśmy z siostrą serial pt.:,,Zbuntowani,,. Mam nawet piosenkę z tego serialu, bo opowiadał o nastolatkach, które tworzyły grupę pop-rockową. Piosenka jest prześliczna. Trafiłam na Paule i jej wspominki dawnych niby wenezuelskich seriali, i tak mi się przypomniał tamten serial. 


Świetny jest ten numer ze sznurkami Pana Li ... ^_^ 


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]