ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
niedziela 2017-12-31

321,363


Moja grupa myje a ja wzięłam urlop, a miało być wolne... Jeden z operatorów pracuje do osiemnastej a ciekawe jak Stasiu? 


Bardzo się cieszę, że film ''Twój Vincent'' dostał oscara - tak jak napisałam należało się ... ^___


WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2018 ROKU 



,


sobota 2017-12-30

321,030


Jutro miało być wolne od pracy - to chyba była ściema i może jeszcze skierowana do mnie. Tak mi się wydaje z perspektywy czasu. Od dwóch tygodni prosiłam o urlop i go nie dostałam... 


W pracy było zabawnie. W jednym momencie gorąco a w następnym jeszcze bardziej... ^_^


Zerknęłam sb wstecz o rok. Byłam ciekawa o czym pisałam... chciałam też coś sprawdzić. Nie znalazłam tego co chciałam...


Parę dni temu, w pracy chłopaki się siłowali. Stasiu z takim jednym/nieopierzonym. No i oczywiście Stasiu wygrał ^_^ Nie wiem dlaczego, ale coś mnie w tym kręci... ciekawe czy będzie runda trzecia? Laughing ''bo on taki silny jest, on tak to lubi, jemu ciągle się chce (...)'' 


Na fejsie empik publikuje cztery nowe filmy w nadchodzącym roku, ale wymienili też te z bieżącego - żaden z wymienionych w żaden sposób nie zwrócił mojej uwagi. A gdzie 'Twój Vincent', 'Lekarstwo na życie' i inne? Star Wards nie jest nominowany do oskara...  



Mój tato, w temacie sprzedanego w tym roku mojego obrazu, o obecnym (kolejnym) - 'odwaliłaś lipę'. A może to zazdrość przemówiła? Bo to też jest możliwe.... :( 


Składałam sb dzisiaj z paroma osobami życzenia na nadchodzący rok. Jedna z koleżanek życzyła mi aby udało mi się wyprowadzić i znaleźć chłopaka... ^_^ 


Dzisiaj sygnał jak co dzień... czyli do bani. Przez jeden dzień udało się tepsie utrzymać na wyskim 'poziomie' czyli raz zabłyśli i natychmiast zgaśli...


,


PIĄTEK 2017-12-29

320,830


Miałam być teraz w Oławie, w galerii i iść na film, ale nie... dzieciarnia siedzi w domach, autobusy nie chodzą. Tak, jakby tylko one jeździły autobusami. Ale jestem zła....?!!! 0_o Głupi pks... 


Sąsiadom ukradli koła z samochodów. Policja szuka sprawcy. Mam nadzieję, że znajdą. 


Znowu oszukują i wyłudzają kasę. Nie dzwońcie pod numer 515 250 700, chociaż zastanawiam się, gdzie jest taki numer napisany, żeby zadzwonić?  


Dzisiaj, przez cały dzień obejrzałam trzy filmy, bo przez cały dzień sygnał przekraczał 9 Mb/s a nawet dziesięć - jak widać można.


,


CZWARTEK 2017-12-28

320,680


Deszczowa pogoda, senna. Gardło mnie boli. W pracy wczoraj było zabawnie i fajnie ^_^. To teraz może bym coś pooglądała...?


Malowałam obraz. Zaczęłam jakoś o szóstej... jutro muszę zrb parę poprawek, bo światło już zupełnie do bani... poza tym musi wyschnąć. Jak zabierałam się pierwszy raz, z nerwów walnęłam go na ziemie a potem namalowałam na nim coś innego. Tym razem było zupełnie inaczej... fajnie i szybko mi się malowało. Jestem zadowolona z efektu. Szkoda że nie mogę tutaj pokazać...


Próbowałam zgłosić słaby sygnał internetowy. Dziesięć minut stałam przy słuchawce. Więcej nie będę. Najwyższa pora zmienić głupie tepsa na profesjonalną firmę od internetu. 


,


ŚRODA 2017-12-27

320,464


Popołudnie... dzień spokojnie mija... nudy... 


''Jaskółka siostra burzy, żałoba fruwająca ponad głowami ludzi, w których się troska błąka. Jaskółka znak podniebny, jak symbol nieuchwytna. Zwabiona w chłód katedry przestroga i modlitwa.'' - jedna z tych piosenek, które mi się podobają...


,


wtorek 2017-12-26

320,190


Drugi dzień Świąt - na jedzenie nie można już patrzeć (przynajmniej ja) 


Na następny rok jest plan jechać w góry na święta. Ciekawe czy zostanie zrealizowany? 


Dostałam od sis fajne kosmetyki. Próbowałam je wczoraj, o drugiej w nocy ^_^


Mam superowy sygnał - 9,33 a filmu ni hu hu... xD Niech ktoś mi to wytłumaczy? Pasek buforowania nie rusza się ani trochę...  wynika z tego, że coś innego jest powodem zakłóceń. 


Przez dwa dni ojciec wytrzymał. Trzeciego już nie dał rady. Dzisiaj rano przy śniadaniu do każdego coś miał. Przyszli goście, jego matka, siostra i expresowo wyszli. Kuzynka w ciąży powiedziała na głos że ma dość. Do facetów nic nie dociera. Nawet jakby zostali porzuceni przez wszystkich i zostali sami, obwiniali by resztę świata a nie siebie. A na pewno mój tato. Chore ego z tym, że wszystko co chore trzeba wyleczyć. Ale ludzie odrzucili lekarstwo z pełną świadomością... 


,


poniedziałek 2017-12-25

319,992


No i jak tam? Jesteście już przejedzeni? Co poniektórzy pewnie są już przepici... 


U mnie święto to święto - jak zawsze do bani... średnio się zaczęło i tak samo się skończyło... 


,


niedziela 2017-12-24

319,710


Dzień dobry w tym szczególnym dniu


Życzę Wam, drodzy odwiedzający radości z rodzącego się Jezusa a także rodzinnych wesołych Świąt



,


sobota 2017-12-23

319,550


No i znowu święta. Rok minął expresowo. Zawsze na sylwestra mówię, żeby następny był lepszy... i czy był? Hm... ??? Jest parę fajnych rzeczy, np. mój sprzedany obraz - sukces... no ale poza tym nic sb więcej jakoś nie przypominam... ? Napisałam 'parę' a wychodzi na to, że jednak nie. Za to przypomina mi się właśnie sporo przykrych rzeczy... 


Dzisiaj panowie /operatorzy zachowali się jak buraki pastewne... żaden nie podszedł choćby powiedzieć Wesołych Świąt - wiocha.pl. Lider dla wszystkich przekazał życzenia, przed pracą, oficjalnie a chłopaki...? Nwm o co kaman? Żal.pl...


Są osoby, po których można się spodziewać czegoś więcej. Szok jest wtedy, gdy się okazuje, że jednak nie... albo... kiedyś były inne, ale stały się takie jak wszyscy. Utrata samego sb to jedna z gorszych strat S. (''po prostu wykonuje swoją pracę,,) Frown


,


PIĄTEK 2017-12-22

319,347


Mój bieżący nastrój to rozczarowanie, smutek - już w pracy marzyły mi się piosenki 'Jaskółka' i 'Ocean wspomnień' - stare jak ten świat kawałki.  Nie lubię się rozczarowywać tam, gdzie miało być w końcu coś... jak to się mówi miało być tak super a wyszło jak zwykle do bani. No cóż, takie słabe zakończenie roku. Ci, w których pokładałam dobre nadzieje okazali się tacy sami jak reszta. Czy jest ktoś kto zaskoczył mnie mile? Jest. Powiem Wam, że nie uwierzylibyście, gdybym powiedziała... ale nie mówi się HOP zanim się  nie przeskoczy... 


Wczoraj wybrałam się do croppa po sweter ... idę do szatni mierzyć i zaczyna się kawałek skrillexa .... S. Moore everywhere .... za chwilę wyskoczy z ekranu a potem z mojego tyłka... 


'Girlando' na schody założone. Upstrzone kwiatami i łańcuchami. READY! I go sleep


bye bye i dobranoc


,


CZWARTEK 2017-12-21

319,146


Jesienna pogoda zimą ^_^ Leje i leje od rana... Futerko mam całe mokre - trzeba teraz wysuszyć. 


Ubieram choinkę... tak mi się nie chce... mam dopiero założone światełka i cukierki... haa.... 


Troche to trwało, ale wreszcie skończyłam - wygląda pięknie. Dokupiłam tylko dwie bombki w tym roku. Czerwonego i niebieskiego pantofelka z kokardką. Bajera. Niestety muszę się już pożegnać. 


Bye, bye, dobrej nocy


,


ŚRODA 2017-12-20

318,945


Kupiłam sb na święta szmizjerkę w rozmiarze L, ale ponieważ przytyłam, miałam zamiar połączyć ją z leginsami, jako bluzkę/tunikę. Jednak nadmiar tłuszczyku nie dawał mi spokoju, więc wzięłam się za siebie i mam co chciałam. Rozmiar na pewno mniej. Wyglądam w niej super. Zadowolona jestem. Mój sekret? Dieta + wspomagacz ^_^. A najśmieszniejsze jest to, że dietę zaczęłam nazajutrz mikołajek, w które dostałam czekoladę. Dużo czekolady. W drodze do galerii 'zeżarłam' całą i wyrzuty sumienia doprowadziły do decyzji o diecie. Expresowo. Z dnia na dzień. Czyli ....? Dokładnie dwa tygodnie temu ^_^. MASAKRA! Zadowolona jestem ^___


Wczoraj, na nocce zwaliłam z dwojgiem ludzi 16 kontenerów chipsów. W życiu nie widziałam takiej  ilości. To było na długość 2,5 metra, albo ponad i wysokość jednego (tak na oko). Nwm jakim cudem daliśmy radę??? Największą robotę zrb chłopak. Ja momentami miałam czarno przed oczami. Ci, którzy doprowadzają do czegoś takiego mają nie równo pod sufitem... m/z 


Ładny naszyjnik kupiłam kuzynce?



,


WTOREK 2017-12-19

318,745


Witojcie piknie ^_^ hej... 


Gosiu, co do pasków mam pytania. Po ilu sztukach będą zęby białe? I drugie: czy zęby rb się nadwrażliwe? Trzecie pyt.: Czy są dostępne tylko przez neta? 


Od dwóch dni wożę do pracy wyroby mojego taty. Wszyscy się zachwycają. Wszyscy chcą więcej... 


Kurier miał dostarczyć paczkę. Nie dostarczył. Śnieg go zasypał? Nwm? Zawsze zostawia otwartą furtkę i nigdy nie poczekał z otwarciem paczki. Chyba wolałabym kogoś młodszego, bo starzy są zawsze wyrachowani. Chyba że też potrafi taki być (w sensie, że też jest z nim coś nie tak). Poczekam do jutra i zadzwonię do firmy. Zamówiłam m.in. prezent...  


Wrażenia - po przeczytaniu opinii na temat tych pasków jestem zdecydowanie na nie


,


PONIEDZIAŁEK 2017-12-18

318,530


''Wszyscy chcą iść do Nieba, ale nikt nie chce umrzeć'' - taki fajny cytat z filmu o zespole rockowym... ^_^ Jak widać wszędzie może pojawić się coś mądrego... 


Nie trawie takich ludzi, którzy myślą, że każdy ma tak źle jak oni. To dla mnie forma egoizmu, którą trzeba w sb zwalczać a nie pielęgnować (Edziu). Wstaję z kogutem i wszyscy wstają z kogutami, jak ja... otóż NIE! Nie wszyscy. Chciałabym żeby zapanowała epidemia altruizmu ... i żeby zanikła dziecinada... bo 'mam alergię na głupotę' 


,


niedziela 2017-12-17

318,334


Leży śnieg :( - ja chce lato... 


Jakoś nigdy nie przepadałam za zimą i śniegiem... Pamiętam, że nie lubiłam lata i upałów, co się akurat zmieniło. Ale zimy nie lubię nadal. Słonko wyszło ^_^ 


Chciałabym aby na świecie zapanowała mania krytycyzmu wobec siebie. Chciałabym zobaczyć jak dziwna byłaby wtedy E.M. i I.D. To dopiero byłoby coś. A w tym momencie na świecie panują nudy.


NAPRAWDĘ. 


,


sobota 2017-12-16

318,154


Być może przysłowie: "nie śmiej się babciu/dziadku z czyjegoś przypadku. Babcia/dziadek się śmiał/a i to samo miał/a" jest prawdziwe. Wczoraj przyjechała jedna pani do pracy, zielona, bo zatrucie i zawróciła do domu. Inna się śmiała z niej i dzisiaj ma to samo - też zatrucie i wymioty. No i co? Potrzebne ci to było? Kiedyś ja przyjechałam do roboty i męczyłam się całą noc, bo żołądek mnie tak bolał, też wymioty a mój lider nerwowy chodził, bo nie mogę rb i następnego dnia on miał wolne...  Jemu coś zaszkodziło... Także... UWAGA! NIE RÓBCIE TAK ^_^


Dzisiaj pogrzeb. Sąsiad umarł. Starszy pan. Ogródek po drugiej str drogi od domu to jego praca. Wiecznie go tam widziałam. Szkoda tylko, że samego przeważnie ... 


Ostatni raz kupiłam w rybnym kotlety. Cały dzień wczoraj męczyły mnie. W domu wypiłam z dziesięć herbat. Ostatnią w łóżku. Tak mi niedobrze było... Następnego razu nie będzie. 


MASAKRA 0_0 Jedna z osób na fejsie wkleiła zdjęcie z napisem: 'zbliża się czas sztucznej miłości, fałszywych uśmiechów, nieszczerych życzeń i nadużywania słowa 'wzajemnie'' - to prawda. Wśród tej masy egoistów są osoby altruistyczne, ale jedna na pięćdziesiąt. Trochę za mało. 


,


PIĄTEK 2017-12-15

318,060


Ludzie czasami potrafią mnie zaskoczyć ^__^ SUPER - really, poproszę częściej i już tylko zawsze pozytywnie. Szczególnie chciałabym tego od jednej osoby. A może to magia świąt :D ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ wielkimi krokami... nwm - whatever. Kupiłam sb fajny sznurek - będę się wieszać... :D Błyszczy się ładnie - biały, jeden z moich ulubionych kolorów... powieszę na nim trzy gwiazdki od pani G. ^_^, aniołki i lampki ... a na żyrandolu cztery ręcznie malowane mini bombki, ale najpierw zjem coś...


,


CZWARTEK 2017-12-14

317,853


Ciężki dzień - senna jestem mimo dostarczanej kofeiny ... Zabawne co się dzieje z człowiekiem, gdy traci to co miał... Są tacy, co się zmieniają i ci którzy nie zmienią się wcale... żal mi tych drugich. To znaczy, że się cofają. Jeśli się nie potrafisz zmienić na lepsze, to znaczy że po tobie... przykro mi... 


Taki jeden Kuba postanowił powiedzieć o ludziach żyjących dzisiaj w necie i ludziach żyjących naprawdę. Ktoś w komentarzu napisał, że to ludzie wychowani bez komputera wychowali ludzi żyjących w komputerze. Tak, ale tylko w połowie, bo drugie pół dowalił świat, wmawiając ludziom, że bez kompa żyć się nie da i bez komóry też. Bo jeszcze trzydzieści lat temu nie byłyby Wam potrzebne... 


 


,


ŚRODA 2017-12-13

317,333


Ciekawe czy coś z tego wyjdzie? Da się, czy nie?


W czym rzecz? Wczorajszy post jest nie do poprawienia. Brakuje paru przecinków, jednego znaku zapytania, może jeszcze czegoś? Ale... mimo wielu prób poprawki się nie naniesie. E-blogi zabraniają tego po norwesku (chyba, że tłumacz google się pomylił).  Za braki przepraszam


Zbieram się już na ten pogrzeb, co pisałam. Outfit i idziemy... 


Już jestem. Piękny był pogrzeb, słowo o wujku a na koniec zaśpiewano pieśń ''Anielski orszak'' i nawet ksiądz się popłakał... Rodzina nie życzyła sb kondolencji a moja mama spieszyła się do roboty - no cóż, szkoda. Chciałam się spotkać. Kuzyn podszedł do nas, żebyśmy nie odjeżdżali, ale mama musiała, babcia z resztą też się spieszyła... That sucks. Wujek miał 66 lat. Był najzdrowszy z rodziny i potraciła go jakaś kobieta autem... życie... :( łapiesz to człowieku chociaż trochę ? Dlatego tyle razy powtarzam, że dzisiaj jesteś a jutro może Cię nie być - pogódź się z tymi, z którymi jesteś skłócony póki możesz 0_o


Zawiesiłam nowe makarony - ładnie wygląda. Na gwiazdki i aniołki oraz lampki zabrakło mi sznurka. Nwm gdzie szukać? W papierniczym? 


Doszłam do wniosku, że będę dodawać węgiel do mojej obecnej pasty. 


,


WTOREK 2017-12-12

317,240


Praca i ludzie w niej - są takie osoby, które udają przyjaciół, kolegów a może jesteś dla niej największą przyjaciółką, bo ona jest 'ustawiona' a ty zasuwasz jak ten 'beduin' jak to zwykła gadać moja 'przyjaciółka' >_<. Ja rąk nie czuje za to ona czuje się dzisiaj świetnie. Mam gdzieś takich 'przyjaciół' 0_o. 


Różne są sposoby wybielania zębów. To, że coś jest najdroższe, wcale a wcale nie znaczy, że jest najlepsze. Po wizycie u kuzynki postanowiłam spróbować wybielania węglem. Nałożyłam a jakieś 5-6 min. bo zapatrzyłam się na filmik w necie. Oczywiście światło o tej porze jest zbyt ciemne, by dostrzec jakąś poprawę, ale też po pierwszym razie nie będzie efektu. Nawet po profesionalnym wybielaniu u dentysty za 200 zł. Tutaj trzeba czasu i poprawek ^_^ Także zobaczymy co nam z tego wyjdzie...


Lubię to! ^_^ oglądać filmiki na fejsie o tym jak to było kiedyś. Przypomina mi się jak byłam dzieciakiem - taki sentyment... Poza gorszymi momentami było fajnie. Guma turbo i jak zbierałam naklejki, ale trzech nie znalazłam więc nie udało się wygrać nagrody. Miałam dwa walkmany. Jeden - czerwony, dostałam chyba od wujka a drugi- biały na komunię od cioci Grażyny - tak mi się przypomniało teraz ... uwielbiałam słuchać muzykę. Wydawało mi się, że to się nigdy nie zmieni... W tym momencie muzyka przegrywa z ciszą i spokojem. Tak. Tak się dzieje, gdy człowiek musi pracować w hałasie. Kiedyś m.in. Wiśniewski zacytował Claudel'a: 'od muzyki piękniejsza jest tylko cisza' 



,




PONIEDZIAŁEK 2017-12-11

317,060


Prezenty kupione, wszystko co potrzebne. Prezent dla kuzynki - jest (jutro ma imieniny), prezent dla mamy - jest (torebkę jej kupiłam na urodziny), prezent dla sis - jest (piękny, w gwiazdy), prezent dla rodziców - jest (poduszki z poszewkami szydełkowanymi). Korale dla babci - są. Kupiłam sb dwie spódnice w reserved - skórzaną i tiulową - świetna sprawa. W obydwu sklepach mają różne rzeczy, ale też te same. I online to samo... Piliście kiedyś wodę kokosową? Dziwny smak ma, ale fajna...  Ale sb zrb zapas rajstop na tą zimę. Czarne, grafitowe, szare, srebrne...  Po jutrze pogrzeb - wujek, który miał wypadek na skuterze z Oławy zmarł jednak. Na szczęście mam wolne od pracy, więc mogę pojechać... jeszcze nigdy nie byłam na pogrzebie w Oławie, więc to będzie mój pierwszy raz. 


,


niedziela 2017-12-10

316,874


Dzisiaj tylko powiem że życzę miłej niedzieli


,


sobota 2017-12-09

316,774


W Housie reklamują swetry na święta. Wzorkowane, za sto zł a ja zastanawiam się kto takie nosi? Ja nie. Obciachowe m/z


Katastrofa! Rajstopy na zimę mi się skończyły. A najgorsze w tym, że moje ulubione - grafitowe. xD. Trzeba kupić nowe. 


Ciekawe ile osób wie, kto to jest socjopata? Podpowiem, że jest to osoba lekceważąca normy społeczne i kulturowe, nie liczy się z uczuciami innych, manipuluje i nie żałuje tego co zrb. To tak w dużym skrócie ^_^ 


Gdybym się jeszcze raz zdecydowała na studia, poszłabym studiować psychiatrię a specjalizację zrb bym z socjopatii  właśnie ^_^ 


,


PIĄTEK 2017-12-08

316,690


Tak sb myślę o ludziach, jacy są. Wczoraj widziałam taki krótki filmik o tym, jak to ludzie są jak śmieciarki. Na 90% rzeczy, które do nas 'wpada' że tak powiem, nie mamy wpływu. Są to różne rzeczy. Dobre i złe. I gdy czasami nie potrafimy dłużej wytrzymać, puszczają nam nerwy. Wtedy, z błahych powodów często, wyrzucamy to co leży nam na przysłowiowej wątrobie, jak śmieci... Ktoś, kto ma być naszym odbiorcom, powinien mądrze zareagować, ale przeważnie odwzajemnia się tym samym. My śmieciami zasypujemy jego a on nas. Dlatego czasami można powiedzieć, że się tkwi w syfie... a nie tędy droga


,


CZWARTEK 2017-12-07

316,650


Hm... Jeszcze dwie godziny temu świeciło słońce a teraz wieje wiatr - dobrze. Pozamiata ziemię z kwiatków na moim balkonie - za zimno mi było.... ^_^ W pracy nie ma jak, więc w domu jestem mega leniwa, ale... o mojej pracy się pisze, że jest porównywana z górnictwem... mam prawo być zmęczona, szkoda tylko że tylko ja o tym wiem... 0_o Nikt z domowników nie widział dzisiaj śpiących współpracowników w drodze do domu... 


Oglądałam 'le ziomi' :D Uwielbiam je... i ciągle mi mało... a teraz idę się wykąpać, wypeelingować, popaćkać błotem i takie tam...


''Bonbons''



Moja ciotka pierze swoje brudy publicznie - co za wstyd. Rozdmuchiwanie sprawy, która w rzeczywistości może wyglądać zupełnie  inaczej - typowe 0_o


''Słyszysz? Słyszysz radosny śpiew świata? Jak cię woła do wspólnej zabawy? Ja też nie.'' - D. Marski


,


ŚRODA 2017-12-06

316,601


Dalszy ciąg zakupów - niestety, tym razem na sylwestra. Srebro, brokat i skóra - try to shine


Moi drodzy '' Miłość to szanowanie ludzkich uczuć, a nie wystawianie ich na próbę'' - wiecie ludzie co to znaczy? Dziewczyny? Pewnie nie. Zwłaszcza WY nie... Frown 


Dostaliście dzisiaj prezent od Św. Mikołaja? 


,


WTOREK 2017-12-05

316,530


Wyskoczyłam sb na zakupy. Kupiłam kawę ulubioną, Stuarta, ręcznie rb bąbki (cukierek, bałwanek)... cudeńka. Galeria Quick Park jest całkiem spora, fajnie w środku. Gdy weszłam do Sinsay albo Reserved poczułam się jak za oceanem... nwm dlaczego? Przecież nigdy nie byłam i nie wiem jak tam jest? W Sinsay kupiłam sb wreszcie mitenki - zawsze o nich marzyłam i b. fajny t-shirt z paskiem queen mode...


Kierowca, który mnie podrzucił, chciał się umówić ... uśmiałam się :D - zabawny, rudy... ^_^ 


,


PONIEDZIAŁEK 2017-12-04

316,440


No wreszcie można odpocząć... Po pięciu godzinach snu wstałam, nie wiedząc co się dzieje i po co, choć jechałam do dentysty. No ale pierwsze myśli były 'co się dzieje...?' Masakra. Muszę coś wziąć na ból głowy, bo jest nie do zniesienia. Wszystko mnie boli w zasadzie... Pani Stomatolog zrb mi ząbek 'aligancko'. Nie mam już żadnych do renowacji ani naprawy :D Pomyślałam o wybieleniu ^_^


''Kierunek jest znacznie ważniejszy od prędkości. Wielu ludzi 'zmierza' donikąd''  


,


niedziela 2017-12-03

316,307


Grudzień - czekam na czerwiec, ale to za sześć miesięcy niepełnych. Gdy leżałam w łóżku miałam fajną myśl, ale wyleciała a potem jeszcze był Skrillex ... Zawsze powtarzam, że życie jest kruche. Trzeba łapać to,co los nam podkłada pod dłoń, bo za chwilę może być za późno. Problem w tym, że niektórym się pomieszało. A w czym? Nie, tym razem nie będzie, że w głowie, tylko zapomnieli co do ich obowiązków należy. Na potęgę. 


Maska Zorro właśnie się kończy. Piękny, stary, dobry film. Jaka piękna kreacja aktorska Hopkinsa... jedna z niewielu pozytywnych. No i hiszpania... :D co za kraj... Obejrzałam, bo ostatni raz widziałam ten film gdy byłam dzieciakiem. Ponad dwadzieścia lat temu na pewno. O głowach w słojach nie pamiętałam ani troche 0_o 


Trzeci dzień próbuje obejrzeć odcinek serialu i dalej się nie da. Zastanawiam się czy jakbym zadzwoniła i powiedziała, że nie przedłużę umowy, bo nie działa, to coś by dało? 


Widzieliście już skecz Smile 'Wanna'? Ale się uśmiałam... uwielbiam ich


,


sobota 2017-12-02

316,232


Dla pań. Endometrioza - jakiś koszmar, gdy przeczytałam O_O. Oby nie. 


Zajrzałam wstecz  o rok. Ciężko uwierzyć  że tak było, no ale było.... zapomniałam którego kuzynka ma imieniny i musiałam poszukać - 12. Trzeba kupić prezent jej i mamie, bo mama ma 14-ego urodziny. Idę, zrb sb herbatkę... zjem coś, bo czuję ssanie w żołądku. 


Nowa reklama perfum Yves Saint Laurent. Nie wiem dlaczego przyszło mi do głowy, że zamiast kobiety powinien być mężczyzna? Może dlatego, że on nie był hetero? Albo niech wezmą Charlotte Le Bon ...


Chciałam zobaczyć kolegę z pracy w akcji :D z filmu oczywiście, no ale niestety... Tomaszu ''to nie ten'' (odcinek) ^_^




,


PIĄTEK 2017-12-01

316,100


Piątek - weekendu początek. Zależy kto ma weekend, nie? Ja nie. W Oławie otworzyli nową galerię z kinem. Jest pepco, hebe, reserved, cropp... większy empik i inne marki. Ciekawe czy mają coś ciekawego? Miejsce średnie, z pks powinien być darmowy bus, ale na to nie ma co liczyć, jak się żyje wśród samych skner. Gdybym chciała iść piechotą, to 40 min. przynajmniej... nie ważne czy będę miała buty wygodne. I tak będą bolały mnie nogi. A szczególnie stopy...


Jak ja nie lubię tych powtarzanych wszędzie bzdur o powracającym dobru. Kompletna bzdura. Dzisiaj ludzie są niewdzięczni, egoistyczni i wredni. Coś takiego, jak powracające do cb dobro nigdy nie wraca. A oferowaną pomoc niektórzy traktują jako przeszkadzanie - taką sytuację miałam kiedyś w pracy. 


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]