ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
CZWARTEK 2017-11-30

315,972


Jak ja nie lubię pierwszych zmian... Zawsze czekam kiedy się skończy i będę mogła się wreszcie wyspać. Moja mama, leń siedzi od tygodnia w domu. Nic nie rb. Tyle rzekomo roboty a ta siedzi. Chyba jej tipsy odpadną. W pracy przedwczoraj jedna z dziewczyn stwierdziła, że moi rodzice mnie wykorzystują od lat, żeby sb żyć wygodnie. Bo powiedziałam, że jak miałam sześć lat to musiałam się zajmować siostrą. Wg niej dziecko ma mieć dzieciństwo a nie obowiązki. Ma mieć prawo do zabawy. Jakby się tak zastanowić, to faktycznie... i dlatego teraz mama nie myje kafelek w łazience, tylko ogląda telewizor. Ja pewnie będę musiała umyć... proszę sb teraz wyobrazić co by to było, gdybym się wyprowadziła... 


,


ŚRODA 2017-11-29

315,885


Ah.... Sylwester. Pojechałam po pracy na zakupy. Za sukienką. Podobała mi się jedna w takim sklepie. No i przymierzyłam. Koronka, różowa, z falbanką i kokardką na plecach, ale za ciasna w biuście ^_^. Pytam o rozmiar - m. A czy jest większa? Jest, ale w kolorze papieru do d.... ohyda 0_o. Dosłownie szara, albo jakby ktoś ją wyprał z koloru - koszmarna. Poszłam do następnego i tam już jest co mierzyć, tyle, że mi czasu zabrakło. Dużo tiulu, koronek i czerni (cekinowej także). A'propos kurtka, która mi się tak podobała, została przeceniona :D o połowę... 


Taką sb kupię: 



- ładna? Bo ja uważam, że okropna. Mało tego. Jest jeszcze gorsza wersja - długa do ziemi


Dzisiaj dowiedziałam się, że jeden ze współpracowników gra w serialu 'Trudne sprawy'. Ale byłam zdziwiona.... nie potrafiłam w to uwierzyć... Akurat o tym człowieku słyszałam różne rzeczy. Niezbyt miłe. Niektóre ohydne. Śmieszne. Dlatego nie dowierzałam,  ale mimo to uważam, że to super, co mu się przydarzyło... tak, jakby to była szansa by się poprawił...


,


WTOREK 2017-11-28

315,745


Praca - miejsce w którym przebywamy dłużej niż w domu (ponoć). To też miejsce, które wykańcza moje ręce... stawy...  itd, itp. Idę. A jak spotkam takiego jednego w sandałach z rzemykami, długiej szacie i długich włosach, to powiem żeby mnie dotknął ^_^ Zjem obiad, wypiję kawusię, odpocznę... 


Pomyliłam soczewki - założyłam lewą (-4) na prawe oko a prawą na lewe (-3). Bardzo źle widziałam, niewyraźnie. Przyszło mi to do głowy nagle i po zamianie problem zniknął. Głowa przestała mnie boleć. Nawet nie wiem jak do tego doszło? No ale jak widać to możliwe, chwila nieuwagi. 


Uwielbiam Minionki ^_^ zapatrzyłam się a UTube... uwielbiam jak się śmieją. Wtedy są najlepsze i oczywiście Stuart 'Banana!!!' :D



,


PONIEDZIAŁEK 2017-11-27

315,610


Jestem. Byłam dzisiaj a zakupach od rana. Fryzjer, lekarz, biegania pięć razy w tą i z powrotem...  Patrzyłam za sukienkami. Nigdzie nie ma takiej jak pokazywałam. Trzeba będzie kupić coś innego. No i dobrze. Kupiłam sb makarony na okno. Spotkałam ciocię. Minął dzień. Zmęczona jestem. Dobranoc




,


niedziela 2017-11-26

315,536


Na pierwszym Rubik daje koncert 


Wkurzyłam się, że Piotrka zdyskwalifikowali. Dla mnie te zasady skoczków to głupota. Nie tak z kombinezonem - pierdoły. Chyba im się nudzi za bardzo. Skoro tak, to do roboty, garaż sprzątać... 0_o 


Kochani ''BRAK DECYZJI TO NAJGORSZA DECYZJA'' ^___


Chciałam sb przypomnieć skecz Kabaretu Młodych Panów o Piotrze no i pod spodem w komentarzach patrze a w drugiej wypowiedzi sam Piotr Żyła i pisze że 'wcale tak dużo śniegu nie było he he'... :D 


Słodkich snów kochani ^_^


,


sobota 2017-11-25

315,440


Co się stanie, gdy ktoś zawsze będzie trafiał na ludzi złych (mówiąc najprościej)? Będzie myślał, że ludzie dobrzy nie istnieją. No ale to nie prawda. Co najmniej jeden musi być dobry. Czyli, mi się tacy nie trafiają. Coś tu jest nie tak a może to ja jestem nie taki jaki powinienem? Więc dalej, muszę się zmienić, no i w kogo teraz? W takiego jacy są inni? Absolutnie, kategorycznie NIE. Choroba jest zdrową reakcją na chory świat. Ale to choroba - trzeba ją wyleczyć ludzie. To są moje wnioski i wrażenia z porannej kawy w towarzystwie bab, które z uporem maniaka bez względu a to co mi się przytrafiło w życiu (tutaj gwałt) chcą mnie wyswatać, ożenić i pozbyć się z domu. Mamo, ale ja się mogę wynieść bez wychodzenia za mąż... Po tym co dzisiaj usłyszałam i jak się poczułam, chętnie zrb to bardzo szybko >_< 


Wstawiłam cholerę do piekarnika. Zobaczymy co to wyjdzie... 21:24 - wyszła znakomicie. Cieszę się, że rodzicom smakowało. Jutro babcia spróbuje. Ziemniaka nie czułam. Przebijało mi jabłko z cebulką a ser daje twardość. Syte, więc polecam. Następnym razem chce dodać jakieś mięso. Zobaczymy jak będzie wtedy smakować. I jeszcze mam pomysł z pieczarkami. Cholera jest daniem pochodzącym ze Szwajcarii. Nazwę wzięto od panującej wtedy choroby. 


,


PIĄTEK 2017-11-24

315,300


Słaby ten mój syrop na gardełko... Działa jakby chciał a nie mógł. A raczej na odwrót... 0_o Idę. Trzeba zjeść śniadanie, wziąć antybiotyk. Najlepsza jest osłona - godzinę po antybiotyku trzeba wziąć :/ to komplikuje wiele rzeczy. Antybiotyk biorę o 11 rano i wieczorem a osłone po godzinie, więc dwunasta. Potem jest dobry sygnał więc ogląda się film i spać idę w okolicach drugiej w nocy. Ale dzisiaj biorę ostatni raz i koniec...


Od rana dzisiaj cały dzień Black Friday i Black Friday - pod koniec dnia będę tym rzygać ...ciekawe czy na każdą jedną rzecz jest obniżka ceny, czy tylko wybrane? Dostałam esa, że empik też ma i to na winyle. A nowa płyta Mansona też? Nawiasem mówiąc powinnam posłuchać. Kolega się zachwyca. Śmieje się i mówi, że właśnie przestał torturować sąsiadów :D ha ha ha... a wczoraj wysyłam mu esa z info, że Manson gra w Polsce w 2018 r. - ale był zdziwiony...? 


Szał zakupów w Stanach. Ile w tym roku będzie ofiar? Ponoć amerykanie wydaję więcej w tym dniu, niż przed świętami. Najlepsi są jak zwykle faceci. Dla głupiego telewizora są w stanie zabić. Kto słyszał kawał o zgryzie jak opowiada Michał Bajor? Świetny! Polecam poszukać i obejrzeć, bo napisany będzie pozbawiony najśmieszniejszego i najważniejszego elementu - mimiki 


,


CZWARTEK 2017-11-23

315,210


Sukienka na sylwestra - mi się marzy ten krój: 



Nie wiadomo tylko jak się będzie wyglądać? Bardzo często zakładam i expresowo ściągam, bo jest tragedia. Nie wszystko każdemu pasuje ^_^


Przyszło moje zamówienie. Kupiłam dla babci korale pod choinkę. Białe perełki - śliczne. Z kolczykami. Babcia bardzo lubi. Sb też kupiłam. O takie:



- ładne, nie? Na golf, do sukienki, do bluzki... super


Znalazłam fajny, stary film. Włączyłam i nie da się obejrzeć. Nie ważne, że sygnał wynosi prawie osiem mb/s, gdy film się nie buforuje. No ale to tepsa - badziew nad badziewia. Kropka. Zastanawiam się czyby nie zmienić sb dostawcy...? Bo w tej firmie wiecznie jest coś nie tak. 


Kuzynka wrzuciła post na fejsa na temat dwóch braci syjamskich. Mają problem ze sb, bo są połączeni brzuchami, i mają jednego wiecie co ^_^ (nie wiem kto mnie czyta) i gdy jeden spał, drugi postanowił sb 'dogodzić' i przez to będą się procesować w sądzie, bo drugi oskarżył pierwszego o gwałt. Nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać? Ale problem... Undecided chyba im się nudzi...


Wczoraj o pierwszej w nocy :D czytałam sb taki fajny artykuł na temat oszukiwania klietów w sklepach w dniach Black Friday. Jak to sprzedawcy pozbywają się zalegającego im w magazynach towaru. Wyciągają, naklejeczka -30% i bye bye a ty myślisz że robisz interes życia... I tak prędzej czy później będą się musieli pozbyć tego towaru.... 


O fajny horror ''Naznaczony: Ostatni klucz'' - premiera w styczniu ^__^


Mhmmm... Cropp ma wyprzedaż - do biegu...? gotowi? START :D


Dobranoc


_____ 


Dzięki Kwaśna i pozdrawiam jak zwykle ^_^


,


ŚRODA 2017-11-22

315,100


Zawsze mówią ci, żeby się nie poddawać. Żeby nie rezygnować. Być upartym w dążeniu do celu. Komu można powiedzieć coś takiego? Na pewno nie każdemu człowiekowi. A dlaczego? Bo nie każdy jest dobry. Tak jak w jednym z demotywatorów większość stoi a głowie i próbuje namówić pozostałych, żeby stanęli z nimi. 


Z ludźmi, którzy myślą inaczej nie da się dogadać, ani dojść do porozumienia. Ponoć od tych, którzy patrzą na świat inaczej, można się wiele nauczyć, problem w tym, że nikt nie chce ich słuchać, ani przyjąć ich punktu widzenia. Zwłaszcza gdy jest się przekonanym o własnej nieomylności. 


Ci, co mają nieznośny styl bycia, odstręczają spokojne osoby. Nie warto nawet dyskutować. 


A co z tymi, którzy szantażują emocjonalnie, wysysają z chęci do życia, mieszają w głowie? Tzw. toksyczni. Co byś zrb z takimi ludźmi? Ich się nie powinno słuchać. Nimi nie powinno się przejmować. Niestety. Nawet jeśli to rodzice. 


,


WTOREK 2017-11-21

314,983


Chciałam sb sprawić taki fajny kubraczek do malowania w starym stylu. Ale cena mnie przeraziła. Bez przesady. No więc wzięłam starą, nie potrzebną koszulę ojca i w tym będę malować... Za friko a nie ponad sto zł - puknijcie się w łeb ludzie. 


('',,) Jestem nikim, kim jesteś ty? Czy też jesteś nikim? Więc jest nas dwoje. Nie mów nikomu. Wygnali by nas precz. E. Dickinson


,


PONIEDZIAŁEK 2017-11-20

314,890


Wczoraj padał śnieg, dzisiaj świeci słońce. Wczoraj rodzice pojechali do Wrocławia odchamić się :D. Dostali od sis w prezencie zaproszenie do restauracji. Okazało się że to włoska kuchnia i w sumie ja byłabym zadowolona. Kanapeczki z szynką parmeńską, pesto, deser z rozpływającą się, gorącą czekoladą - pyszności i inne specjały, których nie pamiętam. Mama opowiadała zadowolona, może p winie a może było naprawdę pyszne dla niej a tato nie. Powiedział że pojechał głodny i wrócił głodny. :D. Nie było rosołu i kotletów. 



Też tak macie dziewczyny, że facet który Wam się podoba, nagle zaczyna denerwować a potem już macie go gdzieś? Nie? A ja tak mam. Najbardziej nie lubię ego w człowieku. 


Obejrzałam film o Marii Skłodowskiej. Odpaliłam o 15.00 to obejrzałam. Teraz jest już problem. Tnie się co chwilę. Mam sygnał 9, a momentami 10 Mg/s - wychodzi na to, że problem to nadmiar ludzi 0_o. Po 23.00 już się da - gimbaza dawno poszła spać 


a teraz i ja idę...


,




niedziela 2017-11-19

314,784


Napisałam notkę i wszystko skasowane. Nie wiem co tu się dzieje? Mam gdzieś taki internet. 


Mamy dzisiaj Światowy Dzień Ubogiego, ustanowiony przez naszego papieża


Muszę skończyć obraz. Dodać róż, bo za biała twarz. Fajnie wyszło, jeszcze lepiej będzie jak skończę.


Gotowe, szkoda, że nie mogę tutaj wstawić, a może...? Niestety nie. Życie. Wrzuciłam na floga.


Zdjęłam swoją sukienkę do malowania i włożyłam luźną koszulkę, ponieważ jestem sama w domu, ciut za krótką, żeby otworzyć w niej komuś drzwi. Ledwie siadłam do obrazu, dzwonek do drzwi. Myślę, co założyć na pupe? Zanim wskoczyłam w spódnicę i zeszłam na dół, przed drzwiami nie było nikogo. Nagle słyszę 'a jesteś' - idzie taka jedna stara nauczycielka z mojej wioski. Skoro tylko mnie zobaczyła mówi 'ja się tu dobijam a ty co, śpisz?'. Wkurzyłam się i mówię 'tak. Śpię o tej porze ...?! 0_o' - czasami jak ktoś coś palnie to się to głupstwo w głowie nie mieści. Myślę, powiedzieć że się przebierałam, bo będę malować, czy nie mówić? Ehhh....  nie warto. Bo ona chciała oddać... Godzina trzecia po południu. Można spać o tej porze. Nie powiem. Przecież można odsypiać choćby nockę, albo chrapać, po obiedzie, przed tv - dużo starszych osób tak rb. Śmieszy mnie to głupie gadanie ze zdziwieniem, że się śpi. Ludzie dosłownie są jak konie z klepkami na oczach... 


Kto chciałby spróbować 'Cholerę' ^_^? A może 'Anioły na koniach'? :D Przepis na cholerę jest bardzo prosty. Ziemniaki, jabłka, szarotka i ser żółty + ciasto francuskie.


Dziewiętnasty listopada - dzisiaj spadł u nas pierwszy śnieg. Na dworze jest biało - nieźle sypało. Rok temu pierwszy raz sypało 28 lis. Czyli osiem dni wcześniej niż rok temu.


Na pierwszym leci jakiś denny film z Lopez. Nudy ... 0_o Idę spać. Dobrej nocy wam życzę i niech się przyśnią aniołki :D ha! ha! ha!




,


sobota 2017-11-18

314,720


W wypadku, o którym piszę trzeci, ale już ostatni dzień, brał udział syn koleżanki mamy z pracy a zderzenie nie było z dużym autem, tylko z dzikiem. Ciężko mi uwierzyć, że zderzenie z tym zwierzęciem powoduje zmasakrowanie auta, no ale widocznie tak jest. Zwierze niestety nie przeżyło, chłopak całe szczęście tak. 


Pamiętajcie, że ludzie wykorzystają waszą dobroć i lojalność względem sb. Trzeba to mieć na uwadze, bo po świecie 'spacerują' świry. 


Bardzo źle jest "_", głowa mi pęka, kaszle, kicham i gadam, jakbym wczoraj cały dzień piła, taką mam chrypkę. Mam już pomysły na prezenty dla najbliższych w nadchodzącym czasie. Moja sis zaprosiła nas na święta. Nie widzę tego, niestety, sorry. Ale ładny prezent dostanie ode mnie ^_^ 


Zobaczcie jaki bajer - super fotel



''Rozsądek jest kobietą: często go słychać, lecz nikt go nie słucha'' Gilbert Keith Chesterton 


Ponoć film o Marii Skłodowskiej-Curie jest bardzo fajny. Drugi dzień podejście... może się uda, gimbaza o tej porze ma być w łóżkach dawno 0_o a jak któreś nie jest to won 0_o. O 23.00 antybiotyk. O 24.00 osłona a potem płukanie gardziołka... taki owocowy smak, żeby się dało to znieść - ktoś pomyślał. Brawo Ty. Widziałyście dziewczyny spódnice w Reserved? Ładne, błyszczące, ale... myślę o mojej torebce i zastanawiam się czy spódnica też mi coś zafarbuje...? A tak na marginesie, w co one są poubierane  Sealed ? Ło matko i córko... Koszmar. W życiu nie zrb bym takich zestawień, jak tam. Upiorne. 


- nie pójdzie... 


Nudy! Co tu robić? Za godzinę muszę wziąć osłonę. Muszę coś wymyślić, może pędzel do ręki...? Raz już malowałam do późna... 


Skończyłam. PRAWIE ^_^. Jeszcze parę poprawek. Tymczasem idę odpocząć, bo jest 01:35 


,


PIĄTEK 2017-11-17

314,650


Dzień dobry ^__^


Szukałam tego wypadku z wczoraj w necie, ale nic nie ma. Nie pomaga wpisanie daty, ani miejscowości, nawet numeru drogi. NIC. 


No to sb poodpoczywam od pracy. Tydzień. Miałam o tej porze być u dentysty. Za dziesięć minut powinnam była wejść, ale angina to zatrzymała.... jutro o tej porze powinnam być na imprezce u rodziny, ale angina to wszystko zmienia. Life. Poszłam do lekarza, obejrzał moje 'upieczone' migdałki, wypisał proszki. Jakiś koleś wszedł do poczekalni, gdy czekałam na swoją kolej. Jakby się nie mógł gapić na ścianę...? 0_o  aż do przesady... 


Najbardziej nienawidzę słyszeć, że facet jest nieśmiały. To mnie tak denerwuje...?! 0_o Nieśmiała to może być nastolatka. Widocznie taki facet to baba... U nas w pracy jeden operator jest uważany za nieśmiałego. KOBITKI nie wygląda ani troszkę. Albo się pomylono, albo taki skryty. Ale jest dziwny w zachowaniu.


Od czterech godzin próbuje obejrzeć ostatni odcinek serialu AHS i nie da się. Jestem już tak wściekła, że nie da się tego opisać. I cieszę się, naprawdę się cieszę, że to ostatni i koniec. Za tydzień już się nie będę musiała użerać Yell 


Skończyłam. Jakbym weszła na sam szczyt Giewontu 0_o. No i cóż. Siódmy sezon zaczął się bardzo obiecująco, w połowie się zmieniła sytuacja no i wprawdzie nie Ally zabiła Kaja, ale i tak zdechł ^_^. Aż mi się zrb lżej. Czegoś mi brakuje na koniec. Coś, coś.... za mało... Ten sezon miał się czymś łączyć z Freak Show i tak jest - klauni, ale szkoda, że na końcu już ich nie ma. Byłam w szoku gdy Ally zdecydowała się kandydować. Byłam też w szoku,  gdy Kaj chciał oskalpować jednego kolesia. No i  już po szokowaniu - sezon siódmy skończony. Haaaa....


Dobrej nocy


,


CZWARTEK 2017-11-16

314,103


Wczoraj były pieczone kasztany a dzisiaj zawroty głowy, mdłości. Do tego ból w krzyżach, ciężko się chodzi i siedzi. Od paru dni mam te zawroty, więc nie koniecznie po kasztanach przed snem...  


Reserved - jeśli myślicie, że to świetna firma, oferująca Wam doskonałe rzeczy, to się mylicie. Jak się okazuje wszystko na tym głupim świeci może być byle czym. Przed operacją kupiłam sb torebkę u nich. Zapłaciłam sto zł i od miesiąca mam rozwalone uszy a materiał barwi moje różowe futerko. Tak, jakbym się cofnęła około dwudziestu lat i kupiła tanie jeansy na targu we wrocku, tak beznadziejnie barwione, że ręce miałeś sine. Także... jakość jednak nie istnieje. (Chciałam wstawić zdjęcie tej 'fuszerki', ale nie da się)


Załatwiłam sb gardło. Przełknąć cokolwiek coraz trudniej. Od rana chodzę w szaliku, od rana też biorę cholinex... Help me Lord "_" bo nie działa.


Wczoraj przyszła do pracy pani G. Tydzień temu doświadczyła swojej (chyba) najgorszej straty w życiu. Umarł jej ukochany mąż. Nie może się bidulka pozbierać. Cały czas płakała. Starałam się ją zainteresować czymś innym, więc mówiłam co mi ślina przyniosła na język (w sensie co tylko mi przyszło do głowy sensownego). Po czterech godzinach pojechała do domu. To chyba kierownik jej zasugerował, bo rzekomo za szybko wróciła do pracy. Czy ja wiem? Nie chciałabym być w miejscu, w którym pamiętam męża (lub kogoś innego, kogo już nie ma) jak chodził, siedział czy coś innego. Moim zdaniem nie powinna być teraz sama w domu pełnym wspomnień. Najlepiej radzić sb z czymś trudnym do zniesienia, zajmując się czymś innym. Mi pomógł angielski a potem praca. 


Lorenz znowu produkuje popcorn o smaku sera. Yummy! Jak zobaczyłam od razu wzięła trzy paczki. Co byś pomyślał/a gdyby ktoś zaczął się zachowywać inaczej, niż do tej pory?


Ktoś wrzucił na zalukaj film pt.:'Frantz'. Szukałam długo, ale nigdzie nie dało się go obejrzeć. No i jest, i super. NIE POLECAM chyba, że tak jak ja lubisz czarno-białe, stare filmy. Ten jest produkcji niemiecko-francuskiej, z okresu I wojny św. Gra Pierre Niney . Taki fajny, spokojny, ładny film, (przynajmniej na razie)... Film do dokończenia innego dnia. Dzisiaj już się nie da. 


Na trasie Oława- Strzelin droga nr 396 już jest wypadek. Czołówka. Osobowe z dużym.


Pojechałam do pracy i musiałam wrócić. Gardło jest spuchnięte. Mówienie powoduje problemy, rwie na wymioty... uszy zatkane, nie wiadomo czy to węzły, czy angina a może jeszcze tchawica? Wszystkie trzy opcje są możliwe. Wczoraj jedna z pań mówiła, że ją gardło boli a ja się zaśmiałam i mam ^__^ Spróbuje teraz odpalić film, bo wypiłam kawę, więc senna nie będę szybko a w tych zaistniałych nagle okolicznościach mam całą noc...


Obejrzałam. Moje wrażenia? O_O ale film! Bajera. Wreszcie coś porządnego i w dobrym stylu. 


Dobrej nocy


,


ŚRODA 2017-11-15

313,982


Życie ludzkie nie trwa wiecznie. Kończy się kiedyś - wreszcie. Gdy idziemy na pogrzeb nie zakładamy niczego czerwonego. Nawet bielizny, zwłaszcza gdy ktoś nią 'epatuje'. Dopuszczalne kolory, gdy jesteśmy gośćmi, to biel (koszula,bluzka), szary, granatowy, brąz i oczywiście czerń. Ja - wnuczka nie mogłam nawet włożyć białych pereł do dziadka.  Taka wzmianka. 


,


WTOREK 2017-11-14

313,932


Do not die baby !!!


We'll gonna have fun .... 


oh...0_o is too late. U died long ago... >_<


bye bye sweet princes


,


PONIEDZIAŁEK 2017-11-13

313,922


... wysłał Ci zaproszenie do messengera. 0_o WTF? 


 Niektórych ludzi wolimy nie widywać zbyt często, za to innych moglibyśmy oglądać non stop. Taka sytuacja :D


Jadłam dzisiaj w pracy pyszną zupę, po tajsku. Miała oczywiście ryż, warzywa, ale chyba też ugotowany imbir. To było takie pyszne!? Chrupiący, orzeźwiający plasterek, który wyglądał jak ziemniak. 


Czy macie jakiś sposób na onieśmielenie? ^_^


Powiedźcie jakiś 'suplement' dla mnie :D (na co ja liczę...?)


Widzieliście już poduszkę 'pień drzewa'? O_O mega, ale ktoś miał pomysł... Wyobraźcie sb, przychodzicie do kogoś w odwiedziny a na kanapie leżą pieńki drzewa... nie zła, nie?



:D można pobawić się w 'pieńkową damę' z Twin Peaks 



'pieńkowa Dama'



Pamiętam fragment z filmu, gdy spotyka Laure i mówi: ''ten rodzaj ognia najtrudniej ugasić. Najpierw pożera drobne listki niewinności, później wzmaga się wiatr i cała dobroć jest zagrożona''. Jeśli coś przekręciłam to przepraszam, nasza pamięć potrafi konfabulować a dawno nie oglądałam ''Twin Peaks: Fire walk with me'' 


,


niedziela 2017-11-12

313,873


Jeśli starasz się dopasować do dzisiejszych realiów, zabijasz w sb to co cenne, dobre. Nie bądź głupi!


Po raz kolejny w 'Twoja Twarz(...)' wygrał facet - no i super - widzieliście jak zaśpiewał? Rewelacja. 


Uwielbiam Hrabi. Skecz 'Piekarnia' i moment, gdy facet z kolejki pyta o gwoździe ... 


,


sobota 2017-11-11

313,832


Dzień w dzień to samo - NUDY! Kiedy coś nie idzie, nawala, widzę tylko jedno - człowiek nie potrafi stworzyć niczego dobrego. Trwałego. Nawet w relacjach jesteśmy zupełnie do bani. 


TAK. 'Czas na coś pysznego' - mięso z piekarnika w cieście francuskim. Aż zgłodniałam... 


Mówiłam uciekaj Winter...? "_" Mówiłam? Jak on ją mógł zabić? Mówiłam, że on będzie w stanie to zrb. Z resztą co sezon to samo, zabijają się lub giną w inny sposób... taki serial... aż się poryczałam... "_" ale żeby właśnie ją? Była z nim od początku do końca. Najbliższa mu osoba i zabił ją. GŁUPIEC :( 


Na koniec Ally go zabije


,


PIĄTEK 2017-11-10

313,818


Co za dzień...? ahhhh....


Wstałam o dwunastej, żeby pojechać do miasta. Pięć h snu. Ktoś powie wystarczająco. Otóż nie. Pięć godzin może wystarczyć komuś kto nie pracuje. Chyba, że już taki wyspany. Zajechałam stopem oczywiście. No i szybko, bo tylko trzy godziny mam. Chciałam wybrać się na końcu na pizzę do DaGrasso - zabrakło mi czasu. TEORETYCZNIE 0_o. Przebiegłam się po sklepach. Płyn do soczewek, soczewki. Kiełbaski dla mojego kiciaka. Biustonosz, bo dotychczasowy jest już za mały, modena - ale kurtki za drogie... 200 zł za jeansową z cykinami. No i po galerii market, bo kawę chciałam i ciasto francuskie. Na wypicie kawy już mi zabrakło czasu. Kupiłam dwie pizzerki, tabletki i anty-cellululitowy balsam. Potem spacerkiem na przystanek, bo za 10-15 minut autobus. Nie przyjechał Yell !!! Nie ma nawet jak naskarżyć na pks... zatrzymał się bus, który prowadził facet, który pracuje (chyba) u Buczaka. Kupiłam bilet do skrzypnika a potem wysiadłam. Koleś zabrał mnie i odwiózł  do domu. Wychodzi na to, że ludzie nadal jeszcze istnieją a nie tylko parapety i taborty... NO TO JESTEM :D 


Gimbaza won spać. Już po dobranocce. 



,


CZWARTEK 2017-11-09

313,790


Nuda! Znowu to samo i w dodatku nic dobrego. Dlaczego dla odmiany nie może stać się coś super extra wspaniałego? Coś o czym marzę...  RAZ, DWA ma być >_<


Dzisiaj rano gdy wyszłam z busa, wracając do domu jakiś koleś zobaczył mnie i zaczął śpiewać 'la la laleczka' - nice ^_^ To znaczy, że jeszcze nie wyglądam tak źle, jak mi się wydaje.


Dzisiaj pani G. pochowała swojego męża. Umarł w poniedziałek. Pytali mnie w pracy czy pojadę na pogrzeb, bo przyjaciółką jestem. Nie, bardzo źle znoszę pogrzeby. Nie znacie mnie, więc nie wiecie jak bardzo. Ja modliłam się, żeby ten facet wrócił dla Niej do domu. Nie znałam Go, ale wiem jak ważny był dla Niej. Bóg Go zabrał a Jej jest teraz ciężko. W tym rzecz. I nie wiem jak się zachowam, gdy przyjdzie do pracy? Na pewno będę płakać... Na pewno nie będzie łatwo...


Bye bye 



ŚRODA 2017-11-08

313,661


Oj... coś nie chciał się otworzyć 'e-blog'...


Beznadziejna pogoda, zimno, w domu tez bo moi extra mądrzy rodzice nie umieją kupić opału... wczoraj rozpalił ktoś a dzisiaj wygasło. Moja mama już wymyśliła żeby myć okno. Jestem już przeziębiona, gardło mnie boli i kaszlę. Ale co roku o tej samej porze wymyśla mycie okna. Co roku potem jestem przeziębiona albo przed. Czyli nie myślą w ogóle. Co roku rb się głupsi. Tato wrócił w niedziele. Doprowadził do nieprzyjemnej wymiany zdań, bo on coś chce a ja nie. Nie ma dla mnie miejsca w tym domu. Nie ma. Jestem problemem. 


Gripex, apap i syrop w ruch... coś mnie bierze. Źle się czuję.


Obejrzałam właśnie 'Krucyfiks'. Ciekawy dla mnie, ale nie straszny. 


,


WTOREK 2017-11-07

313,561 TAKIE MARZENIE


Gdy Rihannon spacerowała ścieżką w lesie, zobaczyła zbliżających się jeźdźców konnych. Jej serce oczywiście zabiło mocniej, ale tylko przez chwilę. Zbliżyli się i jeden z nich zapytał, czy jadą w dobrym kierunku, bo przed nimi las a tego się raczej nie spodziewali... Oczywiście, że tak. To, że ścieżka prowadzi przez las, to co? Przyjemniej będzie na przejażdżce. Więc pożegnali się i odjechali. Rihannon niespiesznie szła dalej. Wyszła na swoją ulubioną łąkę, pełną stokrotek i mleczy. Położyła się na trawie i wpatrywała w piękne, jasne niebo, ozdobione zaledwie paroma obłokami... Pogoda była wspaniała. Słoneczna, wysoka temperatura. Ziemia nagrzana. Ciepło. 



,


PONIEDZIAŁEK 2017-11-06

313,457


Znalazłam wczoraj mój ulubiony i najlepszy moim zdaniem skecz kabaretu Nowaki 'Wyjazd w Bieszczady'. Ma wstawiony ten fragment jak palą po wypiciu ... tak długo tego szukałam, gdzieś przepadło i nagle wczoraj patrze - jest. No i supcio. Szkoda, że nie wiem jak go tutaj wstawić...  Zobaczylibyście. 


To może inaczej? Proszę wkleić w google tytuł: Kabaret Nowaki 2017 - Wyjazd nauczycielski.... NOWOŚĆ . Powinien być pierwszy link od góry. 


Mam dzisiaj wolne. Przed chwilą dostałam telefon. Chips nie idzie. Powodu nie znam. 


A teraz taka refleksja z tego, co się przed chwilą dowiedziałam. Życie jest warte by o nie walczyć, chociaż czasami odp brzmi NIE i się musi skończyć. Czułam, że to się stanie, ale miałam nadzieję, że jednak nie... tak samo wiem, że moja ciocia umrze, nie wiem tylko który to będzie dzień... "_"



,


niedziela 2017-11-05

313,360


Jestem, mam nową klawiaturę, żeby szybciej pisać 'e', 'o' i 'n'. Stare to stare, no nie? Wszystko się kiedyś kończy. Rb gulasz, bo rodzice wracają. Wlałam prawie całą puszkę piwa a sosu i tak za mało, ale pyszny gulasz wyszedł, mięso jest delikatne, aromatyczne - zrb robotę. Parę listków laurowych, parę ziel angielskich i parę goździków... dla aromatu potrawy. To mój drugi raz. SERIO ^__^


No i come back do starej. Nowa sama pisze. Uruchamia programy, których nie powinna uruchomić. Wkurzona jestem. Stary mnie już wyprowadził z równowagi. Jak dla mnie może wracać do swoich mniemców... 


Idę spać - zmęczona jestem, głowa mnie boli... Dobranoc


,


sobota 2017-11-04

313,193


''Czas zmienia punkt widzenia'' i to baaardzo... Czasami aż się dziwię sb


Jaka byłam kiedyś i jaka jestem teraz. Czy podoba mi się ta zmiana? Tak. Nie mogę powiedzieć, że jestem zachwycona, ale już zadowolona tak. 


Też tak masz, że oglądasz co jakiś czas lub słuchasz ulubiony film lub piosenkę, czy coś innego? Ja od czasu do czasu muszę obejrzeć np. fragment komedii ''Klimakterium, i już''. A czasami jest tak, że np. w pracy przypomni mi się zabawny fragment skeczu, wracam do domu, włączam i jest :D Dzisiaj tak miałam... 


Internet za cenę jednego grosza - mój tyle kosztuje. Mam wielki dylemat, bo wiem, że w każdej innej firmie będzie nadal badziewny. Więc nie wymienię na nowy, lepszy model, bo to jest jak wejście z deszczu pod rynnę. 


,


PIĄTEK 2017-11-03

313,061


Jaka słoneczna pogoda na dzień dobry...? Aż przyjemniej. Normalne światło o tej porze dnia. Skończył się wieczór przez cały dzień. 


Halama i rozłożenie adresu na czynniki pierwsze: www.murzyneczka@afryka.pl, afryka - domena a pl to nie polska tylko plemienne ludy  :D xD - ale wymyślił 


A jednak nie 0_o jest prawie trzecia po południu i ciemno w domu jak o 17.00... 


Odcinka serialu nie da się obejrzeć do końca, bo tnie się, mimo prawie siedmiu Mb/s - niech ktoś mi to wytłumaczy? 0_o


idę... mam dość ... dobrej nocy



,


CZWARTEK 2017-11-02

312,910


Jak ten czas pędzi... ? Dzisiaj mam spory poślizg, jeszcze nie zjadłam śniadania. Obudziłam się też godzinę później... widocznie potrzebowałam snu. Od rana leje, więc jestem senna, boli mnie już też głowa. I oczywiście jest ciemno, jak wieczorem - oszaleć można... 


Weszłam na minutę do fejsa i co chwila natykam się na post kolesia z pracy. Co jeden to głupszy i naszła mnie nagle taka refleksja, że nie spodziewałabym się akurat po nim że jest tak płytki. Pewnie dlatego, że parę kobiet kiedyś powiedziało mi, że to jest fajny, poważny chłopak i materiał na męża. Nie miałam do teraz możliwości tego spr, no to teraz mam. Poza tym zauważyłam, że starsze panie gadają takie głupoty o ich zdaniem interesujących chłopakach, że grzeczny i dobry - pewnie dlatego, że mówi dzień dobry. Jak już mówi dzień dobry to istny anioł... ()_o co za brednie! Jak widać pozory bardzo często mylą. 


Ale nudy... 0_o normalnie paść można. Chciałam pooglądać pierwszy sezon AHS. Nie da rady. Film się nie chce buforować i tnie się co chwila. Spr speestest. Około ośmiu Mb/s. Nie ogarniam tego durnego świata. 


Kto idzie oglądać 'Osiem milimetrów'? Bo ja się zastanawiam. Mało tego. Dowiedziałam się dzisiaj od kumpla, że jest druga część a ja nic o tym nie wiedziałam... Lubię Cage'a. Jest taki przystojny i seksi... ciekawe jaki jest prywatnie?


 


,




środa 2017-11-01

312,754


Oj... pospałam... kładłam się o drugiej w nocy wczoraj. Nie spieszyło mi się. Nie miałam gdzie ^_^ House ma wyprzedaż - informuję. Nie mają w wyprzedaży tych rzeczy, które mnie szczególnie interesują :/ that sucks! Kawę extra mam, leci właśnie RagnBone Man, zaraz założę włoski sweterek, wyglądający jak dla biedaka i za duże jeansy. Dzisiaj nie będzie eleganckiej sukieneczki z house'a. 


Nawet dziesięć stp na plusie jest. Deszcz jest, więc jest ciepło. Ale babrania w błocie odwiedzającym groby nie zazdroszczę. Moja grupa odsypia nockę a dzisiaj idą niektórzy na kolejną. Nwm po co? Chyba tylko dla kasy. 


Gdyby posadzić przed facetem/turystą pracownika biurowego, np. w biurze informacji tur. a po chwili niepostrzeżenie zmienić go na innego, to on tego nie zauważy. 


WOW! ()_() Obejrzałam właśnie kolejny odcinek AHS ... noooo..... zrb to o czym mówiłam, ciekawe czy Ally teraz go wykończy? A Winter ma dowód, że jej brat ją też zabije... I na koniec taka refleksja z odcinka: jak facet siedzi w domu i nic nie rb, to mu odbija. Ego jest jego zgubą.


Zachciało mi się piwa. Myślę, przejdę się. Dochodzę do sklepu - zamknięte dzisiaj Surprised deszcz siąpi, nie zbyt zimno. Nudy. Idę. Pobawię się w błocie Sealed KOSMETYCZNYM ^__


Tyle razy oglądałam Titanica, starą i nową wersję, i nadal oczy jak pięć zł, nerwy i przejęcie... no i to wzruszenie... Dobry film pozostaje dobrym na zawsze. 


Ale się poryczałam... masakra, cieszę się, że nikt mnie nie widzi Cry  i mogę se wyć do woli... Pamiętam kuzynkę, jak opowiadała mi emocje z kina. Zawsze wspominam je, gdy tylko usłyszę słowa film Tytanic. Gdy była nastolatką, jej chłopak zabrał ją do kina na ten film. Wtedy miała baaardzo gęste, długie włosy - wykorzystała to i okryła się nimi, żeby nie widział jak płacze... ja mam gorzej, bo nie umiem cicho płakać i mam skurcze żołądka przy szlochaniu :) Nie udałoby mi się tak jak jej...


Na PULSie leci stary, dobry film z Nickolasem Cagem... jak ktoś ma ochotę... a ja już mówię pa pa jak Garfield... 



,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]