ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2017-09-30

308,000



Taki ciepły, przyjemny tydzień był a nocami tak zimno. Na przykład dzisiaj. W dzień dwadzieścia a w nocy tylko sześć.  Ogromna różnica. Nadchodzący ma być ponoć już deszczowy (znowu 0_o), proszę się naszykować (niestety) na moje narzekanie... jak ja nie cierpię opadów i zimna... ? 


WOW! Pierwszy raz w życiu zobaczyłam, że ktoś wygrał w 'Postaw na milion'... i to 100 tyś - spoko, nareszcie się komuś udało. 


 ,






PIĄTEK 2017-09-29

307,830


Dzisiaj, 29 września mamy jeden z moich ulubionych dni - ŚWIATOWY DZIEŃ KAWY ^_^ (i ja go już uczciłam swoją pierwszą, z automatu ...) 



Zaczytałam się w magazynie ''Przekrój''. Zrb obiad, wypiłam dwie kawy do tej pory. Dzisiaj z racji piątku rybka w kotlecie. Mąka, jajko, przyprawa, ryba, odrobina zamieszania, olej, patelnia and ready... W ''Przekroju'' piszą fajne kryminały... amerykańskie, bo kończą się dobrze :D śmieję się. Gdzieś kiedyś usłyszałam czy przeczytałam, że amerykańskie filmy kończą się dobrze. Completna bezedura... Sealed (nie martwcie się - to celowe błędy) a na pewno  ten jeden, który właśnie przeczytałam. Bo to był mój pierwszy... z ''Przekroju''. 


Z cyklu Prawdziwe  ''Jeszcze nie tak dawno nie pozwolono by młodym dziewczętom czytać książek, które one teraz same piszą''. ''Ludzie nawet nie domyślają się, jak sobą szpecą krajobrazy'' F. Dostojewski 


Ciekawy ten czwarty odcinek AHS... Tak sb pomyślałam, że gdyby Ally dołączyła do grupy klaunów, miałaby swój lęk na widelcu... stać się tym, czego się obawiasz :D mega moc. Przechodzisz samego sb. Oszaleć można 0_o piszę tutaj i jednocześnie sms z takim jednym. Pyta przed chwilą czy mogę rozmawiać? Odpisuję, że mogę pisać (z powodu mojego telefonu, który expresowo padnie, gdy zadzwoni). TYLKO, ale nie piszę powodu (nie musi go znać) i dostaje odp że się pożegna, bo ma rozcięty palec... (tylko nie rozpłacz się, do wesela się zagoi). Koleś jest z drugiego końca Polski. Jak sb przypomni to napisze, jak potrzebuje się wygadać, to też pisze. Ostatnim razem chciałam z kimś popisać, powiedział że już idzie spać... dobra... bye bye ^_^ 


Chciałabym se coś pooglądać, ale sygnał jest z d... i nie pójdzie. NUDY... No i właśnie zrb się senna, zamarzyła mi się herbata niebieska i żółta, czyli cesarska :D. Chinole uważali, że daje nieśmiertelność a godzien jest jej wyłącznie cesarz i nikt inny. Dlatego kogoś, kto się jej napił zabijano... głupota. Ja miałam taki szalony pomysł, żeby je połączyć i zaparzyć razem ^_^ 



,


CZWARTEK 2017-09-28

307,700


Niezmiennie pobudka o dziesiątej rano. Jakoś nie potrafię wstać wcześniej...? Such a shame... Wczoraj znowu siedziałam w necie do drugiej. Zasłuchałam się, powiedzmy że, w wojujących na słowa ludziach. Jak napiszę konkretnie, nie będzie to nikogo interesować. Ktoś kiedyś powiedział mi, że za szybko rezygnuje, poddaje się... zwłaszcza w przekonywaniu do czegoś, na czym mi zależy. Tak, to była prawda. Po prostu nie chciało mi się. Oczami wyobraźni już widziałam, co teraz mam zrb a ciało podążało za tym myśleniem. I powiem Wam, jak wielkie było moje zdumienie, gdy starałam się nakłonić jednego z doktorów uczelni, by przepisał mi ocenę. Miałam taką sytuację a on kazał mi drugi raz zdawać  ten sam egzamin. Nagle powiedział, dobrze, niech pani da ten indeks, przepiszę ... nie mogłam uwierzyć, że zmienił zdanie... pomyślałam nawet, że nie za bardzo się namęczyłam a mam to, co chciałam. Dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Specjalnie napisałam wyżej, że to  była prawda. Dlaczego? Bo dzisiaj nie zdarza mi się, abym musiała kogoś do czegoś namawiać, przekonywać itd, itd. Ale to nie znaczy, że dalej myślę tak samo. Nie mogłabym nawet. Po tamtym przykładzie wiem, że mogę, potrafię i warto...  Smile 


A jak nausznice? Ładne? 


Włączyłam sb 'Gru, Dru i Minionki'. Przez cały film  super szło i jak zwykle na koniec zaczęło się tnąć. Durne cda 0_o Poza tym jest czwartek a kolejnego odcinku AHS wciąż nie ma... 0_o Ej noo... nie każdy odbiera FX... heelooł 


Denerwuje mnie ta dzisiejsza mania gadżetów. Przyciąga prawie wszystkich, jak pajęczyna... 0_o a wyjątki są tu jak pięć igieł w stogu siana. Zdenerwowało mnie to do tego stopnia, że się wypisałam... I nagle uzmysłowiłam sb, że szukałam czegoś zupełnie innego. To jest jak ciacho z mikrofalówki. Chcesz coś słodkiego. Rb, jesz a potem czujesz ten beznadziejny posmak w ustach. Nie takich słodyczy potrzebujesz. To są b. złe 'słodkości' 0_o 


,


ŚRODA 2017-09-27

307,562


Na początek tego dnia życzę wszystkim odwiedzającym przyjemnego, udanego i słonecznego dnia. W najbliższym czasie dla Wrocławia przewidywane temperatury na dzień są wysokości dwudziestu stp celsjusza i wzrastają, w zależności od dnia - oby tak dalej... 


OJ! coś Błachnio przytyła... Nie wygląda ładnie i jeszcze ta czerwona sukienka, źle dobrana do takiej figury. 32 ma, więc jest młodsza ode mnie o dwa... Ja dwa lata temu ważyłam jeszcze między 50 a 60 kg...W sklepie mojej mamy był Krzysztof Hanke i Respondek. Kupowali sb coś do jedzenia. Ja bym chciała zobaczyć Roberta Korólczyka.


Przyszło mi do głowy żeby otworzyć fotobloga z moimi obrazami. Zrobione ^_^ Na razie mam po jednym lajku i dałam cynk dla sis. 


Dlaczego nie ma prawych nausznic? Ja wolę prawą... A kupilibyście sb naszyjnik EKG?




Przepiękne, prawda?





,


WTOREK 2017-09-26

307,408


Dzień dobry 



Jaki świat jest piękny, gdy nie muszę iść do tej durnej roboty... (oho! 0_0 jest naprawdę źle, skoro tak mówię...) Kiedy ostatnio położyłam się o drugiej w nocy? Pięć lat temu? Chyba tak...?  Pamiętam, że wtedy na pewno. Nie tęsknię za nią ani trochę. Pozdrowienia dostaje, gdybym leżała w szpitalu, odwiedziny na pewno bym miała ^_^ od pani Ani, bo pani Ania mieszka rzut beretem od szpitala. NICE. Dobra, trzeba byłoby coś zjeść... 


O! Roger Waters gra u nas, tyle że dopiero za rok, 3 sierpnia i 5... południe Polski i północ :D Śmieszy mnie to trochę, bo za rok można już dawno nie żyć... 


Ale nudy! Pogadałabym, ale nikt o mnie nie pamięta, nikt nie dzwoni. Smutno mi. :(


Pooglądałam sb znowu 'Niech będzie teraz' ,popłakałam sb. Potem popatrzyłam na to, jak rb nagetsy. Nawiasem mówiąc już mnie nudzi zakłamanie wytwórni żywnościowych. Wszędzie ten syf. A teraz mi się nudzi...  Chyba pójdę się myć i spać... 


[^]-[^] bye bye 



,




PONIEDZIAŁEK 2017-09-25

307,303


Jestem. Byłam po moje zwolnienie do pracy w szpitalu, pan lekarz upiera się, że nie mówi się już L4 :D. Zaopatrzyłam się w książki Cooka. Mogę odpoczywać... Nie mogę za dużo chodzić, dźwigać, schylać się. Mam siedzieć lub leżeć. Nieźle. Tak to jest po histeroskopii i abrazji ^_^ - dwa nowe słowa :P  Ale najbardziej będę wspominać znieczulenie. Najgorsze znieczulenie ever. 


Nudy... może ten film, co się zaraz zacznie, będzie ciekawy, bo już ziewam... Nad ranem spać nie mogłam. Z dwie godziny nawet. A potem zasnęłam i obudził mnie budzik. Miałam taką ochotę olać go... położyć się i spać dalej. No ale przecież szpital i najlepsze jest, że na tym się nie skończy... 



Całkiem ciekawy ten 'Więzień Labiryntu', ale... dlaczego dzisiaj wszędzie ładują coś związanego z medycznymi eksperymentami i zombie? To już się rb nudne. A tak z innej beczki pytanie za sto punktów: iść na imprezkę czy nie? Moja mama chce mi oddać zaproszenie. Bal na jachcie. Wszystko jest lepsze od roboty. Z resztą, może bym się w końcu ruszyła...? Film się skończył. Przypomina troszkę, ale dosłownie troszeczkę 'Niezgodną'. Ciekawe czy Thomas załatwi 'doktorową' ? Pewnie nie wytrzymam i poszukam zaraz drugiej części. A wracając do 'Niezgodnej' .... ...


OHO! My Foult. Ja naprawdę nie wiedziałam że oglądałam drugą część. Ale skapłam się ... ^_^ po braku labiryntu...  


Dobra. Obejrzałam część pierwszą, jutro looknę na trzecią i będę miała zrb. A tymczasem przenoś mą duszę utęsknioną do łóżka ... ;/



,


niedziela 2017-09-24

307,180


Gdyby ktoś mi powiedział, jak to będzie po operacji... czego mogę się spodziewać? A może mówili, ale zapomniałam, albo przez to świetne znieczulenie nie dotarło za wiele do mnie...? Tak czy inaczej wczoraj jakoś dzień minął a dzisiaj z rana już mam bóle. Może faktycznie za dużo chodzę? I've no idea? 


Oglądałyśmy BakeOff! i miałyśmy ubaw. Słono-słodki sernik ...? 0_o Jak słuchałam niektórych pomysłów, rb mi się nie dobrze. Ale sb wymyślili?! 0_o Jakiś koleś dał kapary(?) dobrze pamiętam? Ohyda. Któraś dodała soli z Wieliczki - masakra. Zbiera mi się na samą myśl, choć lubię to połączenie. Krakersy z masą karpatkową. Może działają jeszcze wrażenia z operacji.... ? O! wybiła druga godzina. Moja grupa zbiera się do domu. Dzisiaj wymyślili sb dzień pracujący a wczoraj zeszli rano po sześciodniowym tygodniu. Pogięło ich. To nic. Dzisiaj tym samym zaczęli siedmiodniowy tydzień pracy z trzema dniami pierwszej zmiany. Oszaleć tylko.Tymczasem ja chyba szybko nie wrócę ^_^ 


Chciałam kupić książkę w Empik.pl i nie pasują mi wymagania, jak zwykle. Żeby zapłacić za wysyłkę przy odbiorze, muszę założyć konto. Żeby założyć konto, muszę przeczytać regulamin a nie mogę się skupić, bo źle się czuję. Jest wpół do czwartej a ja jestem senna. Kurde! szlak mnie zaraz jeszcze trafi przez tą głupią klawiaturę. Nie dość  że zjada 'e' to teraz jeszcze 'n'. Jakbym tak wzięła i walnęła o ścianę, to by mi ulżyło.... 0_o 


HA! HA! HA! Żyjecie? :D Bo wczoraj ponoć miał być znowu koniec świata... co za głupoty... zawsze śmieszy mnie to głupie przepowiadanie a ludzie, którzy w to uwierzą, jeszcze bardziej... żart.pl 


,




sobota 2017-09-23

307,070


No i znowu deszczowo... 



Mhmmm... dzisiaj mam zupę kurkową. Apetyczna, smaczna i syta. Czyli dobrze wygląda, smakuje wybornie i małą miseczką najadam się jak wielkim talerzem facet. Zwłaszcza po wczorajszej koniecznej dyspensie. Ale o dziwo nie padłam tam na tym szpitalnym korytarzu. Ja w połowie dnia już chodzę, trzymając się ściany. JEŚLI NIE JEM. Za to jaki mam dzisiaj pikny brzuszek ^_^   


O! jaka fajna myśl powyżej, przed moimi oczami? ''Knowledge is power. Using it is powerful.'' - to prawda. 


Dobra, trzeba się ruszyć i poodkurzać. Ciekawe czy mogę dźwigać cokolwiek...? 


Cały dzień ciemno, jak wieczorem... a ja właśnie obejrzałam trzeci odcinek AHS. Rozkręca się i jestem ciekawa czy wszyscy, włącznie z partnerką Ally będą przeciw niej? 


Ahhh.... zapatrzyłam się na teasery wszystkich siedmiu sezonów... ^_______^ Nawet przeszła mi taka myśl, żeby zrb sb makijaż w stylu klauna :D ... 


Nie, nie mogę... pójdę do pracy i nie będę mogła ani dźwigać, ani mieć zbytniego wysiłku, bo to może się skończyć szybkim come back hospital 


Ale mnie brzuch boli... wzięłam tabletkę - nie pomogła. Mama mówi, że za dużo chodzę, powinnam trochę poleżeć. Kurcze! miałam zadzwonić i znowu zapomniałam... Rb dzisiaj banana w cieście francuskim. Pysznie wyszło i od tego biegania bóle teraz. Ładne dzisiaj mamy występy w "Twoja Twarz...", ale najbardziej mi się podobają pierwsze cztery. Czekałam na Ozzy Osbourne - rozczarowana jestem. Za to Pink Floyd - zachwycający. Bałam się w ogóle tej piosenki, gdy byłam dzieciakiem. 


- jest! :D złoto


,




PIĄTEK 2017-09-22

306,956


Jestem. Rano byłam w szpitalu na operacji. Wróciłam dwie godziny temu. Powoli dochodzę do sb, wciąż mnie mdli i kręci się w głowie, i jestem senna. Najgorsze było znieczulenie. Miałam tak okropne zawroty głowy, że na oczy nie szło patrzeć. Lekarz nie był też delikatny... za to usunięty polip był tak malutki, jak paznokieć palca wskazującego. Takie małe coś a tyle problemu rb. Najlepsza liderka, ledwie otworzyłam oczy po operacji a ta z pretensjami i jeszcze pyta czy będę dzisiaj w robocie...? Nie poważne... totalnie. Mogłam odpisać: już biegnę, tylko z łóżka wyjdę ... wyciągnę zakrwawione przeszcieradła... 


Dzięki. Potrzebuje dowiedzieć się na czym polega to 'dorobienie' , żebym mogła cokolwiek zaproponować...


,


CZWARTEK 2017-09-21

306,836


Dzień dobry. Poranna kawa smakuje wybornie - następne mniej, chyba że w trzech przypadkach. Pierwszy to marzycie o niej, bo już się Wam baaaardzo chce. Drugi to pijecie u kogoś, kto Wam ją zrb. I trzeci to pijecie ją na mieście, ze specjalnego ekspresu dla kaw. Tak widzę ja tą spr. Każdy może przecież inaczej. Wczoraj śmiałam się, bo okazuje się, że o. Szustak też jest kawoszem, jak ja. Też uwielbia porządną... i też nie lubi zimy ^_^ supcio! Bo nie znam chyba kogoś podobnego jak ja. 


Co rb dziewczyny, gdy słyszycie od faceta, że stawiacie mu kawę/herbatę i ciastko?  Bo ja myślę wtedy: o! znowu gówniarz się trafił. A kiedy będzie dorosły facet? Dlaczego o tym piszę? Bo taką dzisiaj miałam sytuację. Największe wrażenie (fatalizm) rb taki w wieku okolica pięćdziesiątki. I w takim właśnie szoku jestem... przykro mi bardzo, nie udało ci się gówniarzu. Idź i poszukaj sb piaskownicy...  Ja nie wiem jak to jest u nas? Naprawdę. Bo gdy pisałam z Moorem (jak widać często do niego wracam) chociaż nie był dojrzały i zachował się też jak gówniarz, ani razu nie palną podobnej gafy. Gdyby parę spraw potoczyło się zupełnie inaczej, nie byłoby się do czego przyczepić. Naprawdę. A u nas faceci, bez względu na wiek, 'nawalają' na samym początku. Piętnaście minut rozmowy i już 'error'. Gdy to usłyszałam, pomyślałam 'chyba się przesłyszałam'... o innych rzeczach już pisać nie będę, bo to sam syf i żal.pl ... szkoda czasu. 


Ciekawe czy ktoś zauważył np. te smugi na niebie...? 


,


ŚRODA 2017-09-20

306,710


Hm... czy wydarzyło się wczoraj coś extra? Chyba nie a przynajmniej ja nic nie zauważyłam... Chyba żeby nazwać 'czymś extra' to co się działo... obojętność pani D., brak słuchania tego co się mówi do G., powrót 'potwora z Lochnes', itd itd ... niestety dla mnie to nie są rzeczy extra a może właśnie pretendują do nazwy 'extra badziewia' . Przychodzę do roboty i rb się chora. Wczoraj miałam przez osiem godzin ból żeber - zwariować można. Wszystko w zasadzie mnie bolało. Nawet zaczęłam myśleć, że grypa mnie bierze...


Skończyło się i myślę już zupełnie o innych rzeczach. Jakiś drink by się przydał na koniec dnia. Jest dziesięć minut po północy... 


W empiku mają interesującą propozycje. Kupujesz drugą książkę za pół ceny. Od razu poszukałam Cook'a. A ja się już będę żegnać. Dobrej nocy...



,


WTOREK 2017-09-19

306,453


Kolejny dzień... chciałabym, żeby przyniósł coś extra 



,


PONIEDZIAŁEK 2017-09-18

306,390


''Cyk Walenty na bok sentymenty'' czyli drożdżówka - zapominam, pizza - zapominam, alkohol - zapominam, zupa - zapominam, i oczywiście słodycze wszelkiej maści, kasze, ryże, makarony... no cóż... jedni są słabi a inni silni - tak postrzegam siebie w odniesieniu do moich postanowień. 


News of this day 



( młodzież pewnie nie... ewentualnie pojedyncze jednostki ^_^ )


,




niedziela 2017-09-17

306,222


Kolejny, beznadziejny dzień w robocie. Kiedyś pracowała w chipsach taka dziewczyna. Młodsza od mnie, z Brzegu. Pewnego dnia mówi mi, że często płacze i rb się chora na samą myśl, że musi iść tutaj do roboty. Zapytałam ją, dlaczego? W ogóle nie zrozumiałam jej. A dzisiaj rozumiem ją doskonale. Już to kiedyś mówiłam, że praca to miejsce lub czynność, którą lubimy (robić/być w niej) a robota to coś co musimy robić, ale nie cierpimy, robimy bo potrzebujemy np. pieniędzy, ale najchętniej zwialibyśmy z niej gdzie pieprz rośnie... :( W pracy to mogą powiedzieć że są np. artyści muzyczni. Kocham to co rb, zawsze będę tworzył muzykę... a tych, co mówią, że lubią swoją robotę, bo nie narzekają, bo np. zarabiają tyle, że na wszystko im wystarczy, nie umiem określić/nazwać. Są dla mnie jakby 'sprzedajni' .... kupili ich dając odpowiednią kwotę. 


Ale się uśmiałam z tej Amandy Lear... oczywiście chodzi mi o wykon Sabata ^_^


,


sobota 2017-09-16

306,080



WTF? Co jest grane z tą głupią pogodą? Kolejny dzień od rana leje, jest dopiero czwarta a już ciemno ... mam tego serdecznie dość. Rzygam tą pogodą 0_o Ma być słońce raz dwa trzy...


Odp na reklamę 7day'sa - drożdżówka jest lepsza. Ma nadzienie, w porównaniu z tą znikomą ilością czekolady jakiejkolwiek  o niebo lepsze 




,


PIĄTEK 2017-09-15

305,993


- dziękuję Kwaśna ^__^ 


A teraz z innej beczki - zmieniam temat. Chciałabym, żeby ktoś się podzielił ze mną opinią na temat Cropp w necie, bo zarejestrowałam się i zapomniałam (jak to ja) hasła. W tym momencie ani nie mogę odzyskać dostępu, ani nie idzie zmienić hasła, nic, kompletnie NIC nie można. Wysłałam już maila, telefon też wykonałam. Dziewczyna rzekomo zresetowała, ale skoro nie dostałam dostępu to znaczy, że lipa...  nie mam ani odp, ani nie mogę założyć kolejnego konta. Czy ktoś odpisze, bo ma podobne doświadczenie?  (Wszędzie i z wszystkim taki syf)


Bardzo chciałabym wstawić i pokazać mój obraz, ale jak widać mozilla też jest do bani. Na explorerze nie mogłam wklejać obrazków a tutaj nie mogę wkleić linków. Nawet z zapodaj. Jest jeszcze jakaś lepsza/inna przeglądarka na tym świecie? 


Naiwność -> ??? hm.... dla mnie to tak wygląda. Wyjaśnię o co mi chodzi. Zacznę od tego, że od paru dni staram się obejrzeć film. Z jedynych dostępnych mi ''str'' jest dostępny na cda. I... nie daję rady obejrzeć, bo buforowanie jest celowo zakłócane. Oczywiście chcą wyciągnąć ode mnie tak jak od innych kasę. Trafiłam na str, na której zachwalane są netfliksy i inne badziewia internetowe. Zapomnieli wspomnieć o głupim zalukaj. O nim napisaliby wtedy, że hurra - zamknęliśmy, zlikwidowaliśmy itp itd... a pod tym stekiem bzdur, upaćkanym na różowo jak się tylko da, wypowiedzi zachwyconych komentatorów. Ciekawe czym oni się tak zachwycają - pomyślałam. Czy jak za chwilę każą im płacić za to, że oddychają, to też będą klaskać? W tv nie ma już niczego ciekawego do oglądania i w necie już też nie. Owacje ...



Właśnie obejrzałam pierwszy odcinek AHS:Cult. Nowy siódmy sezon się już zaczął. Wrażenia? Największe rb na mnie Peters - gra porąbanego typa... i te niebieskie włosy... masakra... tak w ogóle przeraża mnie taki obraz Ameryki. Tak jak bohaterki Spring Breakers, no alr to wpływ klimatu filmu a on ma rb swoją robotę. Jest intro - b. intrygujące. Miałam ciary... ^_____ czyli okay...


,


CZWARTEK 2017-09-14

305,862


Sprzedałam mój pierwszy obraz 'Słoneczniki' 


''Myślenie jest trudne, dlatego większość ludzi woli osądzać'' C. Jung


 ,


ŚRODA 2017-09-13

305,734


No i co? Trzeba wyciągać sweterki, bluzy i kurtki. A właściwie już to zrb. Ludzie mówią mi, że jeszcze będzie gorąco... jakby dwadzieścia stp to było gorąco...już jest po lecie... :/ 


Nie mogłam dzisiaj spać. Obudziłam się w nocy, po paru godzinach. Kładłam się, to była północ. Jakoś o czwartej musiałam si obudzić. O piątej mama wstała, to poszłam zrb sb herbaty, bo żołądek i brzuch nie dawały mi spokoju. Jeszcze wzięłam tabletkę i dopiero około szóstej zasnęłam... dużo ziołowych herbatek - spr na sb mam, one pomagają czasami nawet szybciej niż prochy. Tak więc idę zrb sb teraz moją extra herbatę. 


Byłam na zakupach. Potrzebowałam cienkiego szlafroka do szpitala. Kupiłam też tą sukienkę (muszę ładnie wyglądać, gdy już się tam wybiorę (0_o z wrażenia pewnie dlatego już nie śpię))



''(...)It's such a wonderfull life'' -> właśnie się dowiedziałam, że piłam taki sam napój jak Madonna czy Rihanna... wodę kokosową. Nawiasem mówiąc dziwny smak... który nadal czuję w ustach. Ale same extra właściwości... 


,


WTOREK 2017-09-12

305,630


No to trzeba się szykować :( haaaa..... 


Czas mi się kończy, klawiatura mnie wkurza... 


,


PONIEDZIAŁEK 2017-09-11

305,463


A'propos swetrów jeszcze, wczoraj widziałam taki (z lustrem na plecach oczywiście) za ponad 1000 zł. Trzysta to byłoby już przegięcie a oni dali tysiąc ... 


Dobra, jak dzisiaj z pogodą? Słabo (mi się rb, jak to widzę), dwadzieścia jeden dla Wrocka i deszcz. 


O! Dzisiaj leci 'Bejbi Blues' na drugim, problem w tym że o drugiej w nocy. Powinni puścić o 19.00. Jako demotywator, dziecko ma dziecko, które potem zabija, mamusia olewa sprawę, samo życie. Telewizja - żal.pl i obciach, dlatego jej nie oglądam. 


,


niedziela 2017-09-10

305,312


No i gdzie to słońce i prawie trzydzieści stp? 0_o 



Po raz drugi próbuję obejrzeć pewien film i po raz kolejny jest ciężko 0_o. A to za niski sygnał, albo się tnie (cda.pl). Pewnie nawet nikt nic nie zrb... wszyscy wszędzie myślą tak samo - samo się zrb. Ludzie! 0_o a wiecie, że jak się nie ruszycie to będzie tylko gorzej?! Jedna osoba nie jest w stanie zrb wiele, ale więcej już tak - przypominam


Obejrzałam, i tak, jeśli ktoś chce zobaczyć do czego prowadzi brak rozsądku, to polecam film Larsa Von Triera 'Przełamując falę'. Uwaga! Trwa dwie i pół godziny. 


Świetny ten sweter




,


sobota 2017-09-09

305,160


Wczoraj kupiłam sb takie spinki do włosów  



świetnie wyglądają... prawda? W necie są o wiele ciekawsze rzeczy, niż te dostępne w sklepach. Jednak często droższe. Trzeba też długo na nie czekać, albo mają wymagania co do opłaty, nie dla każdego dogodne. Kiedyś zamówiłam w firmie Fasardi marynarkę w stylu sportowym. Nie dostałam jej, bo firma dostarczała zamówienia za pomocą firmy siódemka - trefnej bardzo... po tym jak to niby kurier dwa razy czy trzy dostarczył mi paczkę w porze, gdy byłam w pracy, kazali mi jechać specjalnie po odbiór do Wrocka - powiedziałam, żeby się wypchali. Najlepsze jest to, co pokazują klientom. Mamy was gdzieś. Pani Kowalska nie dostała zamówienia? No to nie dostała... Oczywiście dzwoniłam, powiedziałam, że nie jestem w stanie odebrać paczki o godzinie np. 14.00, bo wtedy wychodzę z pracy i czy mógłby mi ją kurier dostarczyć pół godziny później, i usłyszałam: tak, oczywiście a i tak nie dotarło... so... screw U all 


Dzisiaj wesele u sąsiada. Kawalkada trąbiących samochodów już była. Jak to kobita, ciekawe jaką sukienkę miała Madzia? Ciekawe czy taką jak zwykle? Jeszcze żadna sukienka ślubna mnie nie zachwyciła... W magazynie, ale nigdy na pannie młodej. Robiłam na tylu weselach, pomijając już te w rodzinie. Jakoś nigdy mnie nie powalały. Zawsze były zbyt bogate i jakby bez wyobraźni. Ostatnia u kuzynki w czerwcu nic nadzwyczajnego. Plisowana, prosto spływająca do dołu. Swojej nie opiszę, bo to co nie jest, nie pisze się w rejestr. Mogę jedynie pokazać jaka mi się podoba...


O! Ta jest super



można potańczyć bez męczarni, można ukryć to i owo, jak nie jest się szczupłym - ja nie jestem. Osobiście w życiu nie założyłabym takiej, która podkreśla moje mankamenty. No way! I jeszcze ta jest ładna, tyle, że wolałabym krótką 



Jak widać wybredna jestem w tej kwestii ^_^. Ale nie mam się czym przejmować...


Sorry, malowałam - słoneczniki w wazonie :D a w najbliższym czasie planuję autoportret... 


,


PIĄTEK 2017-09-08

305,050


Co za dzień... wstałam rano do pracy, pojechałam a jak już byłam na miejscu, musiałam zrb sb herbaty, bo mój żołądek zaczął o sb dawać znaki w przykry sposób. Herbaty chyba nie chciał, bo mi ją 'oddał' ^__^. Natychmiast zostałam zawrócona do domu. Potem kuracja herbatami znowu (no bo cóż innego?), rosół z ryżem, suchary, rosół z ryżem i musiałam wyskoczyć do Oławy. Poszłam do zielarskiego i powiedziałam co jest na rzeczy. Dostałam imbir sproszkowany, herbatkę na żołądkowe dolegliwości i numer na biorezonans. TAK. Przyjechałam z zakupami, w tym butami i sukienką. A teraz czeka na mnie rosół. Smacznego wszystkim życzę


CZY UWAŻASZ ŻE TA DZIEWCZYNA JEST PIĘKNA?



Leci 'The DaVinci Code' - lubię, ale ... mam problem, bo pobudka była rano, po czwartej i daje właśnie czadu. I jeszcze te durne reklamy - niech się tv wypcha nimi. Na pierwszym roku studiów jedna z moich doktorek powiedziała, że reklamy nie mogą trwać piętnaście minut. - Pani dr jednak mogą. W przeciągu można zdążyć się umyć nawet. Syfiasta, polska telewizja. Najbardziej lubię ten moment, gdy Langdon okrywa prawdę, rozwiązuje zagadkę i leci taka piękna, wzniosła muzyka. Mam za każdym razem ciary... a dzisiaj nie będzie :(  



,




CZWARTEK 2017-09-07

304,585


Mów do ludzi a i tak nie dociera. 'W tym sęk'. Zawsze podobały mi się witraże. W necie zobaczyłam aniołka szklanego i chciałam kupić, ale pomyślałam, że zapytam jakich on jest rozmiarów, bo rzeczona sprzedawczyni słabo opisała i jak się okazało ma problem z tym spory. (Piętnastolatek?). Odpisała na moją wiadomość, która nie otwiera się w ogóle. Napisałam do niej wczoraj, żeby wysłała mi na pocztę odp, bo w sprzedajemy nie otwiera się ta wiadomość. Nie zrozumiała i znowu odpisała mi przez tamto konto. Polacy nie umieją j. polskiego. Bo jak to inaczej wytłumaczyć? Mówisz do niego a on cię nie rozumie. Przecież nie pytałam o pierwiastek z czterech... xD 



Dobra, spadam stąd. Mam na dzisiaj serdecznie dosyć tego pożal się internetu. Net może być tylko taki jak ludzie 0_o bo to oni wrzucają do niego te wszystkie treści. To oni pozwalają na to, że istnieją zaledwie trzy/cztery stacje do oglądania filmów, w dodatku płatne, które nie funkcjonują z resztą, bo jest nadmiar ludzi oglądających. Ciekawe czy jakby tak wysłał młodzież do roboty, to problem by zniknął? Kilkanaście lat a już wszystko jest jak wrak... 



,


ŚRODA 2017-09-06

304,444


Raz słońce, raz deszcz. A gdzie tęcza? Ten barwny fenomen natury... Teraz jest tak duszno na dworzu :D (tak się kiedyś mówiło), czuć jak paruje, bo chwilę temu lało i było szaro... aż miałam wrażenie, że zaraz będzie wieczór. Teraz, gdy świeci słoneczko, mam wrażenie, że jest samo południe.


Pół dnia się męczyłam, żeby obejrzeć 'Ostatnią klątwę'. Myślałam, że mnie krew zaleje, ale wreszcie mi się udało... fajny film. Bohater brzmi trochę jak Charles Manson, ale jest nie winny a ten nie... i taka jest różnica.  Przestraszyć się nie sposób, to nie Annabelle ^_^ 


Ludzie nie rozumieją tego, że określenie filmu mianem 'horror' jest zasadne. Bo horror nie musi wcale być z potworkami i nawiedzonymi. Wystarczy, że będzie robić z życia bohatera horror i to już wystarczy, bo go takim określić. 


,


WTOREK 2017-09-05

304,310


No i gdzie to dwadzieścia stopni? 


Przepraszam, ale jakaś taka padnięta dzisiaj jestem... i bez weny. Wszystko mnie boli...


Szkoda, że nie mam urlopu na jutro, zrb bym se dłuższe wolne...


a to moje ulubione graffiti - macie



,


PONIEDZIAŁEK 2017-09-04

304,210


''Czymże jest życie, jeśli nie szeregiem natchnionych szaleństw?'' G.B.Shaw 'Pigmalion' 


No to szpital, zabieg, piżamka do łóżka na wszelki wypadek... byłam u lekarza. Dostałam skierowanie do szpitala... masakra :( Nie lubię igieł w żyłach, wolę tatuujące. No ale to będzie tylko znieczulenie, gorzej będzie potem. A poza tym mam spuchniętą prawą dłoń. Dobrze, że jutro wolne. Nie będę musiała jej męczyć. Chyba muszę się wybrać do tego neurologa... a na pewno muszę kopnąć w .... chipsy. Po trzech latach zasuwania ręce nawaliły w końcu. No ale jak się wykorzystuje kogoś do rb wszystkiego i w dodatku na takich wariackich obrotach, no to spodziewać się można było. Księżniczki na ziarnkach grochu nie będą miały opuchniętych rączek. Z resztą to widać. Ktoś, komu dobrze w tej firmie, dziwi się gdy ktoś inny chce odejść. Zdziwiona jestem nawet, że pewne osoby nie dostały dzisiaj umowy z firmą 0_o ... ^_^ a Ci którzy mnie nie lubią pewnie już się cieszą ...


Przykro mi. Przyszłam do tej firmy a koleżanka poradziła mi uśmiechaj się i to wystarczy. Ile byłam w stanie, tyle się starałam :( najlepiej jak umiałam. Nie jestem typem wrednej, chamskiej, zadufanej w sb dziewczyny. A jeśli się zmieniałam, to pod wpływem niewłaściwych osób. Gdy zacznę pracować gdzieś indziej zmienię się znowu w kogoś innego. Nie mam w sb zawiści i obłudy. Mimo to wiele osób zraniło mnie. Jeśli powiedzą, że to za to, że skarżyłam na nich, to odp, musiałam się jakoś obronić... szczerze nie życzę nikomu źle. Nawet panu Jarkowi. Nie jestem złym człowiekiem.


''Coraz więcej ludzi ma dzisiaj z czego żyć, ale nie ma po co (...)'' W. Frankl


Miłość -> altruistyczny, bezinteresowny dar z samego sb. To dla tych, co nie wiedzą czym jest miłość. Bo dzisiaj świat kompletnie nie wie co to miłość. 


Selfie - co to jest? -> ''jak chcesz zrb coś a nie masz kogoś, żeby ci to coś zrb, to to coś musisz zrb sb z rąsi'' :D xD


A teraz dobranoc



,


niedziela 2017-09-03

304,120


Senny dzień. Co chwilę pada a ja już ziewam (17:03). Może jakiś dobry film? Albo kabaret :D Miał być taki extra postój, że normalnie wyszło zaledwie dziewięć dni wolnych w miesiącu. Co to za postój? Te zaledwie dwa dni więcej niż zwykle? To w lipcu, podczas mojego urlopu było więcej... Spr wiadomości ze świata - złapali ich ^_^ a najlepsze że to policjantki ^__^ 



Ale mi się podoba ta kurtka. W House online kosztuje ponad 200zł - masakra. Wygląda jakby ktoś wziął czarny długopis i sb pobazgrolił... supcio! 


,


sobota 2017-09-02

304,000


1. tak, 2. jeszcze nie teraz, 3. mam w planach coś lepszego - to trzy odp najważniejszego w życiu dla nas... Dobrej soboty życzę ^_-


Ciekawe czy to prawda, że jeden z operatorów odchodzi? Ponoć ten ze sticka. Dla dziecka? Nie wiem? Może coś lepszego znalazł? 


Polecam wkleić w google i posłuchać sb: '' Epoka niedojrzałych mężczyzn - Syndrom Piotrusia Pana - dr Jacek Pulikowski '' 


Kawał: W przedziale pociągu jadą Polak, Niemiec i matka ze śliczną, osiemnastoletnią córką. Pociąg wjeżdża do tunelu, rb się kompletnie czarno, nic nie widać i nagle słychać głośne cmoknięcie i dźwięk uderzenia w policzek. Matka pomyślała: dobrze wychowałam córkę. Córka myśli, oj ktoś się tu chyba pomylił, ale trzeba przyznać, że mamuśka ma klasę... Niemiec myśli: pewnie ten polak-świnia dobierał się do młodej a mi się dostało... Polak myśli: żeby tak jeszcze jeden tunel, znowu się w rękę cmoknę i dam szwabowi w pysk 


,


PIĄTEK 2017-09-01

303,938


Ah ci ludzie (wredni) . Wegetarianka zawsze jest szczupła... Ona nie jest... Symuluje zawroty głowy, by nie przyjść do roboty... - co tydzień? Wariatka, niech zmieni psychiatrę... itd, itp & cdn. Jak to się mawia: drzazgę w oku wypominasz a sam masz belkę :P Oczywiście dr House ma rację EVERYBODY LIES, ja też, więc całej prawdy o drugim człowieku nie będziemy mieli, choćby nie wiem co?


Znacie to? Małą pomyłką jest nazwać pomidora warzywem a dużą wiszącym mostem :D 


Dostałam od kuzynki różowe wino na imieniny. Miałam ochotę spróbować, ale nie da rady otworzyć. Po prostu. Zakrętka obraca się razem z plastikiem a rozciąć go też nie sposób. Poza tym mam bolącą dłoń, bo była generalka. Wolę korkowane i oczywiście wytrawne...


Podobają mi się różowe korale. W połączeniu ze złotym wyglądają piknie  m/z ^_^ 


Piękne są dzisiaj ozdoby do włosów dla pań. Naprawdę piękne, szkoda tylko, że nie panie. A gdy mowa o nim - pięknie, to chodzi mi wyłącznie o całość: wnętrze, osobowość,wyrażanie się a nie tylko zewnętrzny wygląd. Bo co z tego, że człowiek (nie tylko kobieta - mężczyzna też) jest 'ładny', skoro ma okropny sposób bycia? Otwiera usta a ty uciekasz... Pomyślmy nad tym. I zapamiętajmy, że to co zrb dzisiaj, będzie ci deptać po piętach w przyszłości. 


,




e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]