ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
PONIEDZIAŁEK 2017-07-31

300,370


Fajną koszulkę sb kupiłam?
To ta żółta z wydzierającą się mordą :D
http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all-1/clothes/t-shirts/re294-11x/printed-t-shirt
a ta? fajna nie?
http://www.reserved.com/pl/pl/woman/all-1/clothes/t-shirts/re321-30x/printed-top
Koszulki w reserved bardziej
mi się podobają niż w Croppie...
Za to w Croppie mają tiuliowe
spódnice w gwiazdki *___*
jak to mówi kuzynka ''ciulowe'' xD
http://www.cropp.com/pl/pl/dziewczyna/new-coll-aw17/dresses-skirts/SF751-99X/ladies-skirt
super wygląda

Oglądałam serial przed chwilą.
Polski, kręcoy u nas na dolnym śląsku.
Na Ślęży. Jedna rzecz mnie w nim zdziwiła.
Powiedziano, że Ślęża jest czakramem dolnego...
Czy to jest możliwe? Żeby jakieś miejsce
mogło być czakramem...?

Znowu widziałam Kamilka w Oławie... 0_o

Ale jestem padnięta...
spałam pięć godzin
chyba się już pożegnam...
bye bye


,


niedziela 2017-07-30

300,300


^__^
niedziela czyli Dominika :D
czyli moje trzecie imię...
dzisiaj wybrałabym Anna...
no ale cóż, jak byłam nastolatką, myślałam zupełnie inaczej.

Wstałam o 14.00
a w zasadzie nastawiłam sb budzik na tą godzinę.
Nie powiem, że czułam się idealnie... ale też
nie najgorzej.
Dlaczego rb ten wpis dopiero teraz?
Bo zasłuchałam się w blogu na żywo
pewnego Mikołaja. Odpowiadał na
pytania, zadałam mu jedno, ale odp
nie dostałam. Nawet pomimo przeklejenia go jeszcze dwa razy.
No cóż? :( Life
Nie wiem czy ominął je z jakiegoś swojego powodu,
czy nie zauważył go? Ponieważ jestem pesymistą
w znaczniejszym stopniu, uważam, że celowo je pominął
^_^ tak mam
do tych, co się nie chcą zgodzić - nie umiem z tym wygrać,
za słaba jestem

Przypomniał mi się fajny tekst z rana, z pracy.
Jeden z operatorów, wychodząc z pracy powiedział
do jednej z pań, że jak wróci z urlopu, to też
będzie taką czekoladą jak ona ^_^ :D ha ha ha - b. mi się podoba


,


sobota 2017-07-29

300,160


Ludzie odchodzą
z pracy, K. jest dzisiaj ostatni raz.
I dobrze. Niech idzie na te studia a
nie pracować w takim syfie. Od samego
hałasu można oszaleć...
Zastanawiam się czy pisać o tych, którzy
doprowadzili do tego, że jest tak źle...
a o czym tu z resztą pisać?
O byle czym nie ma co... może najlepszym
wyjściem jest pisać o tym, co jest dobre
i cieszy człowieka?

Fajny ten Renault Captur
kamera, nawigacja i inne bajery - kobieta
jestem na sto procent ^_^ nie znam się na autach.
Przyzwyczaiłam się do Fiata Doblo.
Wygodne auto, no ale nie ma już... szkoda

Macie już taki kolczyk dziewczyny?
https://shipgratis.eu/kolczyk-pajak-at


,


PIĄTEK 2017-07-28

300,050


Na dzisiaj, na początek tego dnia mój ulubiony mural
DOMINIKAŃSKI
http://bi.gazeta.pl/im/b6/9b/13/z20558774V,Dominikanie
-maluja-murale-w-Lodzi-i-swietuja-800-l.jpg

Chciałabym sb zrb taki tatuaż
błękitnego ptaka ^_^


,


CZWARTEK 2017-07-27

299,925


(I co? Fajnie skacze, nie?
A jak powiedziałam, że bez okularów też
wygląda dobrze, to nie zgodził się...:)

Dlaczego jest tak zimno?
Dlaczego pada znowu deszcz?
ja chce ciepło
ja chcę lato

Czekam na niedziele.
W niedziele ma być prawie trzydzieści.
W poniedziałek też zamawiam.

U nas w pracy można kupić pół pizzy.
Dla mnie w sam raz, bo to duża jest
i akurat wystarczy żeby się najeść.
Supcio! Płacę jakieś 2,50 i mam.


,


ŚRODA 2017-07-26

299,833


Kto by się spodziewał?
Idziesz do pracy. Środa.
Co środę rozdają owoce.
Zamierzasz wziąć banana, pomarańczę,
ale zostaje Ci tylko jabłko (no cóż, widocznie
ich było najwięcej, albo ludzie woleli inne owoce)
Więc bierzesz to, co zostało i los Ci płata figla.
Gryziesz jabłko i wypada Ci pląba z zęba.
Kto by się spodziewał?
Oczywiście, to jest do przewidzenia, ale nie wtedy,
gdy myślisz o innych rzeczach.
Więc bierzesz byka za rogi, szukasz szybszego transportu,
by dostać się do dentysty. Oczywiście burza mózgów czy
da się 'naprawić' tak zniszczonego zęba jak ten?
Ale skupmy się -dojazd-
no i kto by się spodziewał? Kolega z pracy podrzuci Cię
A więc jedziemy, fajne auto, fajna muza i nagle słyszę
''First Of The Year (Equinox)'' Skrillexa
kto by się spodziewał...?
Myślałam, że akurat On woli zupełnie inną muzykę...
Zaskoczenie
Pani dentystka przyjęła mnie i założyła fleczer a moją
szusteczkę jeszcze na szczęście można uratować.
a tu Skrillex na the end
https://www.youtube.com/watch?v=r-SurvChGFk
(ale wcale jeszcze nie kończę i nie żegnam się)
i dodam, że przy okazji wpadłam sb do croppa kupić białą sukienkę,
zapłaciłam 19,99 - lubię tam kupować

Polecam ten film
http://www.filmweb.pl/film/Kod+Annie+Parker-2013-634298

Mówi się, że ludzie żałują tego czego nie odważyli się zrobić.
A ja żałuję tego, że nie mogę nic więcej zrb...


,


WTOREK 2017-07-25

299,742


Zanim
z pracy, zanim paczka a zanim obiad...
i tak minęły dwie i pół godziny.
Jadę do pracy, nie ma mnie dziesięć
godzin, wracam i jestem zmęczona,
i jeszcze musze podać obiad jaśnie panom...
ludzie to są jednak małpy...
przyznaje rację...
albo jak to dzisiaj usłyszałam, z resztą
mój często powtarzany tekst 'są ludzie
i taborety' /'są ludzie i ludziska'

Bardzo lubię Roberta Korólczyka za humor
i w skeczach. Zdziwiłam się gdy usłyszałam,
że przeniósł się do Świdnicy.
To godzina jazdy ode mnie...
Chciałabym Go kiedyś zobaczyć life
''Góralu, czy ci nie żal,
Góralu, wracaj do hal!''
- Przystojniaczek


,


PONIEDZIAŁEK 2017-07-24

299,600


Nie wiem o co chodzi?
oglądałam sb film i nagle okno się zamknęło
i nie można odpalić firefoxa

Nudny dzień,
parę filmów, ciągle pada...
Spokój, cisza...

Na Krupówkach można dostać takie
fajne poduszki: http://www.matras.pl/media/catalog/product/
cache/1/image/640x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/I/M/IMG
1459415125390_28910.JPG
Oczywiście musiałam ją mieć, chciałabym jeszcze taką koszulkę


,


niedziela 2017-07-23

299,470


Burza była, ulewa też a teraz pora na słońce ^_^
Czekam ...
... albo jak w tym ostatnim skeczu
szikam ^_^
https://www.youtube.com/watch?v=i7kqXJrr7WE

O! Będzie druga część ''Legionu Samobojców''
Fajnie ^_^

Głupia sieć
chciałam obejrzeć film - nie da rady
żaden się nie odpala, w żadnym z programów...
Wieczór, dzień wolny i taki syf
Co ja się mam k.... iść myć i spać...? 0_o

Jak słucham reklamy 'tymczasem EB'
chce mi się dodać 'tymczasem popełniasz głupi błąd'
to głupie myślenie facetów @_@

Uparłam się i udało mi się obejrzeć mój film, co chciałam.
Życzę spokojnej, chłodnej nocy,
dobranoc


,


sobota 2017-07-22

299,354


Tydzień temu w górach
lało o tej porze. Dzisiaj jest przyjemnnie.
Wprawdzie chłodno, ale gorąco mi więc super...
Pierwszego dnia, jak przyjechaliśmy było gorąco.
Od samego spaceru opaliłam się, następnego
dnia pojechaliśmy rano na Krupówki i dalej padało,
przestało po południu.
Następnego dnia pojechaliśmy na spływ Dunajcem...
było gorąco a nad wodą nie widać, że możesz się
spalić. Ja zostałam ostrzeżona z powodu mojej
niezwykłej cery ^_^ więc mogłam się odpowiednio przygotować...
W zasadzie tylko dwa dni były takie, że lało ,
ale tylko z rana, po południu już nie...
Jednego wieczora poszliśmy na basen do restauracji
na piwo. Było fajnie zrb, na dole ludzie chlapią się,
na górze my siedzimy, leci muzyczka, no i pogoda
się załamała, wróciłam do domu mokra, bo w drodze powrotnej
zaczęło lać. Od razu weszłam pod prysznic i w moją koszulke.
W sobotę grał C-bool na tym basenie, od dziewiątej wieczorem.
Płaciło się tylko wejściówkę na basen, żadnego biletu nie
trzeba było mieć...
Fajnie było...
Tęsknię za górami


,


PIĄTEK 2017-07-21

299,220


Na dobry początek dnia:
https://www.youtube.com/watch?v=4E0sWz60wEo

a'propos zakopianki faktycznie jest zakorkowana.
Podnajmowaliśmy pokoje dwie wioski od Zakopanego
a przez korek jechaliśmy godzinę.
Mieliśmy iść jednego wieczora na ubaw, ale przez
ten korek się odechciało...

DZIEWCZYNY ładne sukienki
https://shipgratis.eu/rozmanite-letni-saty-21-variant
?utm_source=facebook&utm_medium=tzd&utm_campaign=2017
0321-levneletsaty&utm_content=ID-59567

- ta w panterke jest śliczna

:( "_"
właśnie znalazłam :
https://www.onet.pl/?utm_source=swpromo_viasg&utm_medium
=synergy&utm_campaign
=allonet_swonetsg_n_24_desktop_zapytaj_red&srcc=ust&pid=
be8c7a99-370d-4644-b4e2-07b448027561&sid=f1a609cc-0836-4
085-8168-69347a32285c&utm_v=2

Nie mogę uwieżyć..
jest mi tak przykro...
dlaczego On to zrb?
gdy byłam nastolatką uwielbiałam ich Linkin Park
Co się dzisiaj z ludźmi porobiło?
Zawsze umieli mnie zaskoczyć...
I jak to możliwe, że ojciec nie pomyślał o swoich dzieciach?
Jak ktoś kto ma sześcioro dzieci może być tak słaby? Nie ogarniam?
People, what's wrong with U?
Smutek !_!
No to tak na zakończenie i wspomnienie jednego z moich ulubionych wokalistów
Chestera Benningtona moja ulubiona piosenka: ''Somewhere I Belong'' :(
https://www.youtube.com/watch?v=zsCD5XCu6CM


,


CZWARTEK 2017-07-20

299,130


Wczoraj
poszłam spać po pierwszej w nocy, czyli mogę powiedzieć, że dzisiaj.
Oglądałam parę filmów, w tym jeden w trakcie drugiego.
Od dawna chciałam zobaczyć 'Chatę', ale czekałam na wersję
z lektorem. W połowie nie chciał się odpalić, bo vip mi
się skończył 0_o i dopiero jak kupiłam od tych zdzierców,
to poszło, ale zanim co obejrzałam drugi, godzinny.
I tak dopiero o pierwszej poszłam się myć.
Ten drugi to o dzisiejszej młodzieży był.
O! zdaje się dzwonił telefon, ale nie usłyszałam sygnału. Ups!

Mówi się, że trzeba iść do przodu z postępem. Zapytam,
jakie to jest podążanie, skoro w myśleniu i zachowaniu ludzie się cofają?

Wybiła godzina 00.00
oglądałam U tuba i doszłam do czegoś dziwnego.
Jakiegoś kolesia, co ośmiesza programy tv.
GRUBO!
On śmieje się z programu 'niania' a internauci z niego...
life

Marhmello rozkręca się...
co chwila nowość...
a ciekawe co u jego guru?
- żyjesz?


,


ŚRODA 2017-07-19

299,045


'Jurek ty patrz jakie te góry są piękne, no
Ten kasprowy jaki jest piękny
My musimy kiedyś wjechać tamtą kolejką na góre, no
- Marzena ja cię tam na barana wniosę,
tylko bym jednego zakropił...'
:D xD

''Nadzieja ma dwie piękne córki:
gniew i odwagę.
Gniew - na to jak się rzeczy mają.
Odwagę - aby to zmienić.''
Św. Augustyn


,


WTOREK 2017-07-18

298,974


Już jestem ^____^

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam.
Przepraszam, że nic nie powiedziałam, ale
po prostu pojechałam na URLOP w GÓRY...
Odpocząć trzeba, każdy powinien i dodam jeszcze,
że wolę zaskakiwać niż przygotowywać na to, co zamierzam ^_^
Dzisiaj wróciliśmy jakieś dwie godziny temu.
Zanim obiad, rozpakować się... troche czasu mi zajęło...
Miejsce, które odwiedziłam to najpiękniejsze miejsce na świecie ever.
Karpaty. Byłam w Zakopanem, w Pieninach, nad Dunajcem Trzy Korony - przepiękne.
Chciałabym tam żyć, nie tutaj.
Tam po polach biegają konie i owiecki, rosną kwiaty polne, które tutaj
wytruli ludzie :(, z każdej str jest pięknie: góry, doliny, lasy,
cudowne, urokliwe domki, ludzie o innym charakterze...
Pierwszy raz gdy byłam w Zakopanem chodziłam do szkoły średniej.
To było pięknaście lat temu. W Krakowie jeszcze lepiej, dwadzieścia lat.
I przez te parę dni znowu zobaczyłam to miejsce a nawet więcej.
No cóż - jestem zakochana w górach...
Byłam na spływie Dunajcem ze świetnym góralem. Śmiałam się
z Jego kawałów... mamy zdjęcie, jak siedzimy w łódce.
Wybraliśmy się też nad Morskie Oko bryczką. Tu był ubaw z tych
co to twierdzą, że konie się męczą. Zakopianka faktycznie strasznie
zakorkowana, Giewont nadal śpi ^_^ a Krupówki muszą znieść nawał ludzi.
Jakie tam są ceny - masakra. Co kawy się chciałam napić, to maleńka i
za siedem zł. Jak dostałam normalną w wielkim kubku, to się ucieszyłam.
Oczywiście zrb sb porządne zakupy. Spódnica w stylu Cleo, góralski kapelusz,
ciupaga i kopalniaki ^_^ a najlepsze, że dostałam skóre z owiecki. Uwielbiam ją.
Prezent na imieniny.
Byłam w salone figur woskowych, mam tylko zdjęcie piknej mordy Jokera a
poszłam żeby zobaczyć Marylin, ale jej nie było - ale byłam zawiedziona ... :(
Byłam w krzywym domku. Nie polecam wchodzić do środka ^_^ (ci, którzy wejdą,
zrozumieją dlaczego odradzam). Byłam też na dwóch karuzelach...
na tej:

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c0.135.1080.1080/17077710_1870276773252268_8831157697853259776_n.jpg?ig_cache_key=MTQ2NDExMTU3MDE2MTY4MzMxNg%3D%3D.2.c

jest na Krupówkach (nieźle tam na górze wieje)
i na tej:

https://www.google.pl/search?q=karuzela+w+zakopanem&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiB75WUwpPVAhXpNJoKHYV
kBv4QsAQIIg&biw=1585&bih=1043#imgdii=bTrGN0ajb-eDSM:&imgrc=tnZPG8kvSp973M:

Tato ciągle powtarza, że nie wiedział, że jestem taka odważna, by na to wsiąść.
Czego tu się bać? Trzeba jedynie uważać, żeby nie zwymiotować ^_^
Ale na tej to jazda jest. Jak już widzisz, że jesteś na górze, to się szykuj,
bo zaraz zjazd w dół i wtedy to czujesz napor powietrza i szelek, które Cię
trzymają co byś nie wypadł O_O ^_^
Najpierw kręci Tb do tyłu a potem do przodu. Na górze jest zajefajny widok na Zakopane
ale zjazd w dół to już inna bajka ^_^
ja jechałam sama, bo nikt z gapiów się nie odważył. Ale rzucało...
jak nabrała prędkości to kręciła się od siły rozpędu
Jak wsiadałam usmiechnęłam się i jak wysiadałam to też :D wiem, twarda jestem
Oczywiście nie dobrze mi było, ale ogarnęłam się,
po godzinie normalnie zjadłam obiad...
Nawieźliśmy sb serów do domu.
Korbacze, bundz, oscypki i dżem do nich... Najpyszniejsze są z żurawinowym,
podane na ciepło - uwielbiam

Na zakończenie
emocje jakiegoś kolesia z jazdy na tej karuzeli o nazwie Booster
https://www.youtube.com/watch?v=UQRwOZIGf-Q

Nie rozumiem ludzi, którzy wolą wyjechać za granicę na wakacje ...

Hej! o_____


,


WTOREK 2017-07-11

298,280


Beznadziejna pogoda,
Wypiłam już dwie filiżanki kawy i spać mi się chce.
Zamawiam słońce wbrew wszystkim

Nerwowy dzień, ale
już się kończy...

^_^

Dla Was (młodych)
https://www.youtube.com/watch?v=DjKsiphZEuw


,


PONIEDZIAŁEK 2017-07-10

298,238


"MIEJ MARZENIA"
Chciałbyś latać, chciałbyś pływać,
Podróżować, świat zdobywać,
Wielkich rzeczy chcesz dokonać,
Skrytych marzeń plan wykonać?
"Przestań marzyć!" - zakrzyczeli,
Ci, co marzeń już nie mieli,
Ci, co marzeń tak się bali,
że za bezcen je sprzedali.
Zapamiętaj, Marzycielu!
By nie słuchać głosu wielu,
Słuchaj siebie, a odkryjesz
Że gdy marzysz, to wciąż żyjesz.
Autor: Paweł Stachyra

No więc...
mój PIERWSZY W ŻYCIU URLOP (dokładnie jutro zaczynam)
i nie będę ani troche tęsknić za tym wariatkowem ...
To jest wykańczalnia a nie zakład pracy, więc nie powinno się tęsknić


,


niedziela 2017-07-09

298,124


Przepraszam, że tak późno rb wpis, ale
jakoś mi tak zleciał czas, od kiedy wróciłam
z pracy... obiad, kawa, no i zaczytałam się
w perfumach... a teraz jestem strasznie senna.
Nie spałam dzisiaj, nie wiem z jakiego powodu?
Właśnie mnie rozkłada...
chyba zrb sb malutką...
.
.
.
Okay, I got it...
and now yet have to work

W pracy syf
Liderka wysyła kobietę z cukrzycą na górę, gdzie
temperatura sięga trzydziestu stp...
a młodsze i zdrowsze siedzą na tyłkach...
Nie nadaje się ani troche. Dwudziestoparolatki
zazwyczaj nie myślą jeszcze rozsądnie. Zdarzają się
rozgarnięte oczywiście, ale rzadko.
Czy w przypadku kogoś, kto źle się czuje, jest mu
nie dobrze, w sensie mdli i ma zawroty głowy, odpowiedni
będzie tekst/żarcik -może ci podnieść ciśnienie...?-
- nie sądzę...
Czy zachowanie lidera w stosunku do pracownika może być
dyktowane emocjami?
- absolutnie
poza tym presja i zamieszanie jakie rb jest nie do zniesienia.
Kobiety już się skłóciły, czyli liderka już popsuła atmosfere w pracy.
W takich zakładach jak produkcyjne (każdego rodzaju) jest na ogół
na dzień dobry już źle, i po co to jeszcze pogarszać?
A'propos nierozgarniętych dwudziestoparolatków idealny przykład proszę:
http://olsztyn.lento.pl/dwudziesto-paro-latek-pozna,4763171.html

Bardzo mi się podobają tak zaścielone łóżka:
http://www.domartystyczny.pl/files1/049_DxO[1].jpg
- kapa rządzi i podusie też są cool
Niestety jest strasznie droga (prawie pół tysiaka za narzucę? Przesada)
http://www.domartystyczny.pl/?239,pl_http-wwwdomartystycznypl-239-pl_
narzuta-patchwork-boho-energetyczna-narzuta-na-lozko


,


sobota 2017-07-08

297,994


Znowu kawy (na banerze),
tym razem portugalskie,
mi wystarczy po irlandzku, z ekspresu i na mieście - ja
wyróżniam takie ^_^
Chwila, tylko przełączę ten kawałek,
albo usunę, bo mnie już denerwuje...
No...
Wszystko płynie - kto to powiedział?
Piosenka popłynęła i ja też spływam zjeść śniadanie mistrzów :D
czyli naleśniki z syropem klonowym - the best breakfast ever.
A tak na odchodne i a'propos syropu, to przecież on jest produkowany
w Kanadzie a amerykanie nie lubią tego kraju i uważają nawet, że
to nie jest już Ameryka. To dlaczego zajadają się czymś co pochodzi
z tamtąd?
To im już nie przeszkadza?


,


PIĄTEK 2017-07-07

297,940


Fajny dzień
Wstałam i pojechałam do miasta.
W jedną str było parno i słonecznie aż nazbyt.
Na miejscu gorąco. Chciałam spodnie a wzięłam
sukienkę (jeansowe :D)- nie można wyglądać we wszystkim dobrze.
No i jak wychodziłam zrb się głodna, bo nic nie jadłam, więc
kupiłam pizzę. Wychodzę a tu grzmi i jak nie zacznie lać...?
No nie ciekawie to wyglądało. Jak na zdjęciach z USA. Leje,
wiatr zacina, droga płynie... ^__^ Stałam tak pod galerią i
jadłam tą pizzę. Myślę sb KAWA. Zanim podali minęło czterdzieści
minut a młodzi pracują w DaGrasso... okazało się, że laska
zapomniała o mnie (no way?!0_0)a potem poszłam po kurtkę, bo
zmarzłabym i kupiłam taką śliczną, różową z kokardą i kapturem. Świetna.
No i jak wychodziłam wreszcie, to było już pogodnie, pachnąco deszczem... perfect
Zaczęłam łapać stopa. Ale zadzwonił pewien koleś i tak porozmawialiśmy sb.
A potem złapałam stopa - naszego listonosza. Wsiadam do auta i po chwili
dostaje sms od kolesia: a pamiętasz że jestem żonaty? HA! HA! HA!
Oczywiście, pytanie po co mnie o to pytasz?
Ja się nawet nie zamierzam wybierać na mazury... 0_o, :)
(ja jestem chłop, z mazur...?Pamiętacie?)
Fajnie się rozmawiało z listonoszem i tak wróciłam do domu...

Chciałabym żeby parę rzeczy się zmieniło.
Pracownicy pks'u w Oławie zostali zwolnieni a kontrole przejął ktoś normalny...


,


CZWARTEK 2017-07-06

297,836


Jestem wykończona
nic nie ma sensu, wszystko jest do bani.
Chciałabym mieć taki urlop, że przez
co najmniej dwa tygodnie byłabym sama w domu,
samiusieńka...
A najbardziej nie znoszę tego, jak ktoś
mnie ocenia, nie wiedząc niczego o mnie...
JESZCZE RAZ powtarzam:
http://img-ovh-cloud.zszywka.pl/0/0214/9541-znasz-moje-imie-nie-moja-historie.jpg
0_o

Dzisiaj mamy szóstego lipca - jest światowy dzień pocałunku
i mija właśnie pięć lat jak założyłam tego bloga
Dziękuję, że wytrzymaliście ze mną tyle lat
wiem - nie jest ze mną łatwo ^_^
Buziaczki dla Was X X X
(miał być ode mnie słodki, różowy, ale nie mogę znaleźć konwertora)



,


ŚRODA 2017-07-05

297,581


Mój prywatny spis:
Pyszna kawa z expresu, pita na patio - bezcenna chwila

epic boy - koleś, który odwozi mnie na miejsce a nie
tylko podwozi niedaleko

wypatrywany top za jedyne 9,99 - I want that every day

0


,


WTOREK 2017-07-04

297,251


Wieczorem,
jak wróciłam, była chińska tea żółta.
Zawsze chciałam spróbować żółtej a
jeszcze się okazało, że jest turkusowa...
pewnie jest jeszcze mnóstwo innych...
tak czy inaczej żółta jest najpyszniejsza,
po zielonej z trawą cytrynową ^_^
Jak już zajadę do olawy i zajdę na 'schodki',
to sb kupię...
Dzisiaj jeszcze nie słuchałam 'Cinema' ,ale
za to mogłam wreszcie 'Bubblegum' - fajny kawałek...
nówka-sztuka panie jareczku 0_o
Zaraz nadrobię ...
A tak na marginesie bardzo lubię 'pianka' ^_^
ja go tak nazywam...
Przystojny chłopak nawiasem mówiąc, szkoda, że zakrywa twarz maską ^_^
Czy jemu też trzeba o tym powiedzieć, żeby sb uświadomił?

Dlaczego nie warto nosić w sb gniewu na drugiego
człowieka? Bo on nic nie rb jemu, tylko Tb.
Truje Cię.
Ludzie nie trujcie się...

1


,


PONIEDZIAŁEK 2017-07-03

296,445


Dzień dobry
jak nastrój?
Ur current mood - jakby zapytał Skrillex
mój lepszy już, nic mi się nie śniło a
przynajmniej nie pamiętam. Kawusia jest,
posłuchalam sb 'Cinema' - jest okay ...
na banerze wyżej kawy - to dla mnie?
Wszystkie from Africa...
ja nie lubię tylko tych kwaśnych...
potem mam straszną zgagę... a z resztą
potrzebuje rozpuszczalnej, bo po parzonej
umarłabym na żołądek w krótkim czasie.
A najlepiej kapsułki do Dolce Gusto i już jest super.
Do tych, co nie pili, potem kawa przestaje tak smakować
jak przed... przynajmniej mi. Teraz do mojej kawy dodaje
łyżeczkę kopiastą kawy inki, bo ma inny, lepszy smak...
Str z tymi kawami
proszę
http://www.sklepkawa.pl/pl/c/Jacobs/86

''pocałunek''
https://www.youtube.com/watch?v=n78ziNOo8l8

Bardzo podoba mi się ta jego nowa piosenka
https://www.youtube.com/watch?v=_VWi9rnXPTU

2


,


niedziela 2017-07-02

296,285


Stwórz sb pokój w sercu
z łóżkiem ->> uosabia intymne spr,
zwłaszcza te w których chcesz sam rządzić = zło.
Krzesło i stół ->> to relacje z innymi ludźmi
a lampa na stole ->> poszukiwanie prawdy

''GŁUPIE MYŚLI MA KAŻDY,
ALE TYLKO MĄDRY JE PRZEMILCZA'' Wilhelm Bush

https://chnnews.pl/slowo/item/2880-oto-dlaczego
-ateista-nie-chce-uznac-boga-a-wierzy-w-teorie-ewolucji1.html

i jeszcze to:
https://chnnews.pl/ameryka/item/3911-zabroniono-uczniom-modlitwy
-zobacz-co-zrobili-wideo.html
- brawo WY

Tymczasem
mnie dopadła na wieczór straszna nostalgia
zaczęłam słuchać 'dawnych' piosenek...
tych, ktorych nie powinnam
no i... teraz jest problem...
znalazłam sb takie ładne serduszko z dziurą:

https://thumbs.dreamstime.com/x/heartbreak-red-heart-hole-middle
-graphic-design-isolated-vector-illustration-white-background-84595527.jpg

bo tak się czuję... po posłuchaniu tej piosenki:

https://www.youtube.com/watch?v=-e_3Cg9GZFU

Nawet przyszedł mi taki pomysł do głowy, że wsadziłabym tu
piosenki inne, które mają właśnie dla mnie takie znaczenie
i są mi drogie.
Przypominają mi jak to było... .
i jak się zaczęło...
Tylko może nie powinnam...?
Bo przecież mnie to raczej nie cieszy...
Zastanawiam się tylko dlaczego to rozgrzebałam?

3


,


sobota 2017-07-01

295,886


Najpierw niebieskie,
potem różowe, motyle i wrzosy
stoją
koło mnie i się prezentują cudownie.
Ty dokonujesz wyboru, co lub kto ma być
koło Cb, ale czy zawsze słusznego?
Głupiec powie TAK,
mądry powie nie.
Gdyby każdy dostawał to, czego chce,
jaki świat musiałby być popaprany.
A może właśnie dlatego jest?
Biedroneczki są w kropeczki
a serduszka mogą być w krateczkę.
Dwa pudełka się stykają, chyba związek
razem mają.
Kiedyś byłam szczęśliwa?
Nie, to była pomyłka.
Nie, tak mi się tylko wydało.
Na to właśnie czekałam...
ktoś mi tu pomógł ^_^
a może jednak nie? Może mylę się...
Czas zmienia nas,
czas naprawia przykrości.

''gente falsa son como las cucarachas,
no les tengo miedo,
pero me dan asco y estan en todas partes''


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]