ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
PIĄTEK 2017-03-31

280,880


Hejka
Tak się własnie zastanawiam jak wygladałaby moja historyjka
gdybym tak pisała tutaj, zamiast zwykłych wpisów ?
Na przykład o tym, że rano byłam u lekarza...

Ewa rano wybrała się do lekarza.
Miała umówioną wizytę już po raz trzeci.
Niestety dwie poprzednie były tak nie fortunnym zdarzeniem,
i dlatego musiało być jeszcze jedno podejście, gdyż
ból brzucha był już bardzo drażniąco-niepokojący.
I cóż też ona zrb jeśli okaże się, że to poważna konsekwencja
na jej młodym zdrowiu? (xD)
Operacja ją może czeka?
Ewa bardzo przeżywała swoje rozterki a nawet te, że pani
doktorowa napewno będzie zdenerwowana, że tak długo nie wizytowała
u niej, jakoby nie obchodziło ją jej zdrowie.
Ewa zastanawiała się, czy wytłumaczenie się przez absorbującą pracę
uratuje jej reputację? To było jedyne wytłumaczenie, jakie przychodziło
jej do głowy.

- dobre
z niektórzych zwrotów sama się śmieję... :D

Są tacy ludzie,
z którymi, jak masz do czynienia,
to masz też wrażenie, że trzeba się do nich przebijać przez bardzo gruby mur.
To troche frapujące.


,


CZWARTEK 2017-03-30

280,768


Dużo na głowie spraw do załatwienia ...
przepraszam, że dopiero teraz weszłam ...
życzę ciepłego, udanego dnia
i piosenka ode mnie ^_^
https://www.youtube.com/watch?v=IqKsHMR7-0U


,


ŚRODA 2017-03-29

279,000


Szkoda, że
na tym świecie ludzie rb sb bałagan na
własne życzenie.
Szkoda, że nie umiemy się dogadać.
Mówiąc o tym przypomina mi się Kargul i
Pawlak, którzy kłócili się i godzili, i
tak w kółko.
Czasami zastanawia mnie czy to aby napewno
dobrze nie gniewać się długo, zapominać o
krzywdach? Słyszę, że tak, ale to właśnie
powoduje powtarzanie się tej sekwencji w
kółko. Zwłaszcza gdy pierwsza godzi się zawsze
ta sama str. Ponoć mądrzejsza...
Pamiętacie 'Ślubne wojny' kobitki? Bardzo lubię
ten film. Tam te dwie dziewczyny nie chciały
odpóścić. W jednym z momentów blondi mówi, że
Emma odpóści, bo zawsze to rb. I co? Musiała.
Żal mi jej było. To nie było fair.
Chciałabym, żeby ludzie właśnie tacy nie byli.
Do tych, którzy właśnie zawsze oczekują od drugiej
str przeprosin, odpuszczenia itp. ...
weźcie się w końcu ruszcie WY


,


WTOREK 2017-03-28

278,935


'Czał płysł'

...

Usłyszałam dzisiaj
(już drugi raz w życiu)
że wyglądam jak Marylin Monroe
nice!

...

Coś mnie naszło, żeby sb przypomnieć tą piosenkę
https://www.youtube.com/watch?v=X3KKdkalL6I


,


PONIEDZIAŁEK 2017-03-27

278,785


Ładnie dziś
16 stp na dworze, ludzie zachwycają się pogodą...
po pracy wyskoczyłam na miasto,
poszłam na kawę,
(mam wrażenie teraz, że to było
parę godzin temu a przecież to tylko dwie godziny do tyłu)
Mam problem dzisiaj.
Z sb, perfumami i tym co mnie przytłacza.
Nie mogę powiedzieć o co chodzi. To zbyt osobiste i ważne.
Spać mi się chce.
Piję małą kawę - kolejną.
Perfumy to w zasadzie woda perfumowana 'Green Tea' od Elizabeth Arden.
Myślę, że są zbyt słabe, albo nie czuć ich zapachu. Nwm?
Wiecie, że ludzie myślą, że te perfumy naprawdę pachną
zieloną herbatą? Dla mnie to śmieszne. I jeszcze zrozumiem,
gdy powie tak ktoś, kto w życiu nie pił zielonej herbaty,
ale jak powie tak osoba, która pije, to pomyślę, że chyba ma
zapchany nos i nie wie jak pachnie herbata...?
Hm... nie chce mi się jeść obiadu. Gulasz z żoładków. Bleh
Dużo już dzisiaj i tak zjadłam.
Niektórzy powiedzą że za dużo :P
Orzechy brazylijskie, jabłko, jogurt, konserwę rybną, biały ser
i małą kiełbaskę.


,


taka byłam kiedyś 2017-03-26

Stoję nad przepaścią
moja prywatna przestrzeń
tyle czasu już tu spędziłam
przywykłam
przychodzę tu średnio dwa razy w tygodniu
na początku i na końcu
skakać - nie skakać

a teraz jestem taka
(patrz teksty niżej)


niedziela 2017-03-26

278,600


POLECAM ryż z szafranem ^___^
tak wiem, drogi, ale jak się kupi od czasu do czasu
to się nie zbiednieje.
http://www.leogabarice.pl/
Tutaj wrzuciłam link do str z rodzajem tego ryżu, sprzedawanym
w rossmann. Tam go sb kupiłam.
Skorzystałam z wyprzedaży i wzięłam trzy różne rodzaje.
Dlaczego polecam akurat taki rodzaj przyprawionego ryżu?
Pomijając właściwości szafranu, czyli może bardziej znanej kurkumy,
zrb sb danie skierowane na spalanie bardziej niż przeciwdziałanie
rakowi. Kurkuma ma oprócz wielu innych właściwości też tą, że
spala tkankę tłuszczową.
Poczytajcie sb o niej, jeśli nie wiecie.
Moje danie wygląda dokładnie tak:
ugotowałam szklankę tego ryżu w szklance wody, na małym ogniu.
Ryż przygotowałam specjalnie al dente, (nie lubię zbyt miękkiego,
pałeczkami jeść go nie będę, z resztą już zjadłam swoją porcję).
Dodałam do niego płaską łyżkę oleju kokosowego i migdały.
Dlaczego tak? Ryż jest syty, z kurkumą wspomaga trawienie i
przyśpiesza spalannie tłuszczu z ciała, olej kokosowy spala
tkankę tłuszczową (szczególnie) z brzucha a migdały dbają o wcięcie :D
Świetny smak, jest słodkość, ociupinka słoności i chrupie - czyli tak jak lubię.


,


sobota 2017-03-25

278,352


Jeszcze się nie obudziłam...
Piję tą kawę, ale słabo coś jest...
Fajnie mi się pracowało na tej nocce.
Stałam z taką jedną dziewczyną, było okay, wróciłam
do domu w ogóle nie senna, ale położyłam się
i usnęłam natychmiast.

W pracy mam małą zazdrośnicę :D
co to nie lubi, jak ktoś założy SZCZEGÓLNIE sukienkę,
jak włosy zrb to zaraz wypadną - gada,
jak pomalujesz się, to zaraz że za dużo 'tapety'.
Najlepiej żeby się wogóle nie malować, nic nie rb ze sb
i absolutnie nie ubierać ładnie, bo zazdrosna ^_^,
widać to,
nie ogarniam tego

Rozmawiamy o pogodzie,
tak ladnie ma być w nadchodzących tygodniu a ludzie już, że
potem będzie już ciągle paskudnie, że święta będą zimne...
polski optymizm, pogoda ducha itp itd :D
A ja jak zamówiłam słońce na moje urodziny to było :P

Znowu poryczałam się na 'Meridzie'
Zawsze becze na niej...
Z trzy razy co najmniej. Na początku, gdy są momenty z jej mamą
i jak płacze, bo myśli że jej się nie udało...
Tak mnie rwie, że aż mam skurcze brzucha z tego płaczu...
Uwielbiam tą bajkę.
Jak to jest, że filmy są coraz gorsze dzisiaj i pokazują taki badziew
a bajki są coraz lepsze i po prostu piękne?


,


PIĄTEK 2017-03-24

278,266


Ale w nadchodzącym tygodniu będą fajne temperatury...?!
Dwadzieścia... ponad dwadzieścia... no i supcio - na to czekam.
Można wreszcie założyć spódnicę...
Kupiłam sb za kase od mamy na urodziny tą bluzeczkę
Jest świetna (mogę szukać szkoły z tańcem ^_^)
https://sportofino.com/top-deha-b42113-10009?utm_source=domodi&utm_medium=cpc&utm_campaign=domodi&utm_term=[dm_id:7bd8097f-2a67-485e-abc9-f9abae0fa757]


,


CZWARTEK 2017-03-23

278,191


Kiepska ta nasza pogoda dzisiaj - senna,
nie dobrze mi,
zrb sb tea - liczę, że poczuję się lepiej.
Muszę ostrzec koleżankę przez jednym zakładem
pracy - zabawne jakich rzeczy można się
dowiedzieć u fryzjera?
Dzisiaj o pracę najlepiej pytać pracowników
a nie zatrudniających, a już napewno nie powinno się
czytać tego, co piszą na str. Dlaczego?
Bo to co mówi zatrudniający jest tak samo
nie prawdziwe, jak to co obiecuje przewodniczący
partii.
Pamiętam moją rozmowę w sprawie przyjęcia do Electroluxu.
Babka na rozmowie kwalifikacyjnej swoje a po
powrocie do domu poszłam prosto do sąsiadki
i ta powiedziała zupełnie coś innego.


,


ŚRODA 2017-03-22

277,834


Wczoraj przyszła wiosna
i było pięknie - cieplutko - 17 stp
na moim termometrze...
a dzisiaj standarcik - deszcz i szaro-smutno
WHY???!!!!

Jakiś czas temu kupiłam sb szampon i odżywke z Hair Jazz
a dzisiaj aż mi się przyśniło, że miałam włosy dłuższe o
jakieś dziesieć cm... (jak to we śnie - wszystko przesadzone
w tych naszych marzeniach o rzeczywistości)
Wyglądały nienaturalnie


,


WTOREK 2017-03-21

277,237


http://bialczynski.pl/wp-content/uploads/2010/04/rosja-spring-andrei-drozdov-spring-in-blossom-undated-2000s1.jpg
- więc czekamy na słońce...
DUUUUŻO SŁOŃCA

Pamiętam jak w trzeciej klasie z kuzynką zrb marzanne.
Była najładniejsza w klasie
miała kucyka dwu kolorowego czarno-białego
i wisior na szyi
i zawiązaną koszulę w talii... :D
seksowna marzanna
a potem trzeba było ją spalić .. :(
HA! HA! HA!

Mój kolega wczoraj się odezwał - ze studiów.
W końcu będę się musiała kiedyś wybrać do tego Wrocka
na piwo... ale to po poście i świętach.
Przez post nie piję alkoholu przecież.
W ogóle śmiałam się, bo pomyślałam o Nim i nagle
dostałam sms. Widocznie telepatia działa ... HA! HA! HA!


,


PONIEDZIAŁEK 2017-03-20

277,174


Wszyscy już żyją wiosną
oczekują jej, jak nie wiadomo czego...?
Dzisiaj jest DWUDZIESTY
dopiero jutro przyjdzie TEN dzień...
Byłoby super gdyby było cieplutko...

Różowa ramonska za ponad trzy tyś.
https://www.zalando.pl/karl-lagerfeld-ikonik-odina-kurtka-skorzana-cameo-rose-k4821l006-j11.html?wmc=AFF48_IG_PL.48017_56780..


,


niedziela 2017-03-19

276,947


Co za dzień...?
Wróciłam z nocki, umyłam włosy
i zjadłam śniadanie z kawą, bo chciałam
jechać do kościoła, bo rekolekcje, ale
jak oglądałam tv zaczęło mnie łamać i położyłam się.
Spałam godzinę tylko a potem już nic.
Zaraz pójde się umyć i spać, bo jest coraz
gorzej...
W miedzyczasie mieliśmy gości, pojechaliśmy
do majstra na zakupy, bo prezent trzeba było kupić
na urodziny...


,


sobota 2017-03-18

276,832


Tak sb patrze do kalendarza
na kwiecień, bo szóstego kuzynka ma urodziny
a jeśli szło by tak jak idzie plan 'zajęć' w pracy,
to miałabym drugą zmianę. Zobaczymy jeszcze czy tak
będzie ^___o
Patrzałam na prognozy pogody. Kicha, że hej - że się
tak kolokwialnie wyraże. Albo powyżej dziesięciu stp,
albo poniżej... i tak skacze - jednego dnia piętnaście
a następnego dziewięć (to oczywiście przykłady).
Wczoraj na wieczór jak zaczęło lać, tak dalej jest mokro.
Gdyby np. przygrzało słoneczko może pojawiłyby się jakieś
listki na drzewach...?
Krajobraz zmieniłby kolory w bardziej pozytywne...

Właśnie oglądam 'Postaw na milion'
'czułość - bądź' - najkrótszy wiersz jaki było mi
usłyszeć w życiu. Autorstwa gracza

Jestem w szoku
Chłopak na zdjęciu z linka pracował kiedyś ze mną w chipsach.
Zaginął. Jeśli rozpoznajecie go i coś wiecie ludzie, to pomóżcie...
http://opole.wyborcza.pl/opole/7,35086,21515346,zaginal-maciej-czolnowski-1-marca-wyszedl-z-domu-i-nie-wrocil.html


,


PIĄTEK 2017-03-17

276,757


Kolejny dzień, kolejny piątek.
Rano, jak przyjechałam z pracy, nie chciało mi się spać.
A jak się położyłam, to nie mogłam wstać.
Ale mnie męczy kaszel i katar... kiedy to się skończy?

Wstałam, ubrałam się w mój kombinezon/saune i zaczęłam ćwiczyć.

http://info.wiara.pl/doc/3754107.Gra-ktora-doprowadzila-juz-do-samobojstwa-ponad-100-dzieci
- ciekawe jak trafia się na tą grę?


,


CZWARTEK 2017-03-16

276,608


hAA...
no cóż - ne mogę spać...
Obudziłam się po godzinie 11.00 w jakiejś
zwadzie w samej sb... kłócąc się, że nie będę...
NIE BĘDĘ !
Nie zgodzę się więcej na bycie na tym dziale w pracy.
DOŚĆ!
A jak nie, to idę z tąd.
Ja się nie muszę zgadzać na coś, czego nie mogę zaakceptować.
Wolne prawo człowieka.
Jeśli przyjdę dzisiaj do pracy i usłyszę, że mam iść na sticka,
to się nie zgodzę
Tyle na ten temat
>_<

Po trzech dniach
odkąd wróciłam do pracy, po przebytym zapaleniu płuc,
widzę, że ta praca to 'gra nie warta świeczki'
Po pierwsze, gdy zaproponowano mi (bo nie będę mówiła o grupie
ludzi, mimo, że jestem jej częścią. Tak naprawdę to nie mój
interes - ja się musze patrzeć też/ a czasem i wyłącznie na sb.
Nie dlatego, że egoizm przeze mnie przemawia, tylko dlatego, że
człowiek ma prawo dbać o sb. Nie może to być jedyny cel - JA,
ale ma on prawo dbania o sb a tutaj chodzi też o własne zdrowie
w całym jego ogóle) umowę i pracę na dziale chipsa ( nie sticka, pelletu,
czy jeszcze tam czegoś - będę to podkreślać, bo jest to w moim interesie)
mówiono nam o prawach, do jakich mamy.
Z perspektywy czasu uważam, że to była mistyfikacja...
I każdy pyta jak można pozbyć się człowieka, który jest poprostu chory?
Jeśli podpisuje się umowę, to ona gwarantuje chorobowe.
Natomiast
jeśli ktoś sb ustalił takie prawo, że można 'wywalić człowieka z pracy'
przez to, że jest chory, to pytam dlaczego ludzie się dziwią, że
ktoś ucieka z kraju za granicę, albo odchodzi, czy zwyczajnie nie zgadza
się na takie zasady? Przecież człowiek nie jest winny, że zachorował.
Ja zachorowałam nie dlatego, że sb lekceważyłam np. porę roku.
Przyszłam do pracy, nie dostałam odpowiedniego 'ubrania' tu akurat polaru
i musiałam pracować w bardzo niskiej temperaturze. I to nie jest moja
wina. Innym osobom pozwolono odejść z tego akurat działu a mi nie.
I tak się załatwiłam. Zimno było jak na dworze a w tej temperaturze pracowałam
przez jakąś godzinę.
Jeśli pracodawca pozwala na takie warunki, to niech się nie dziwi, że
człowiek ponosi ich konsekwencje, fatalne dla niego w skutkach.
Poza tym, praca przestaje być pracą, gdy nie chce się do niej iść, przez
ludzi w niej pracujących - staje się robotą
ale i na to nie musimy się godzić...

http://mamadu.pl/130915,najnowsze-doniesienia-niebieski-wieloryb-polowanie-na-dzieci-w-europie-juz-trwa


,


ŚRODA 2017-03-15

276,215


Kawa wypita
dzisiaj w filiżance a nie kubku.
Wczoraj w pracy tak fajnie było.
Na dworze dwanaście stp - trzeba się cieszyć, bo jeszcze
chwilę temu leżał śnieg i było zimno.
Czekałam kiedy to się wreszcie skończy.
Ciekawe czy na święta będzie ładnie?

Ha ha ha
widzieliście tą reklame z pieczywem wasa?
Te deski do jedzenia, zamiast chleba.
Zawsze wydawało mi się, że są dla nas kobiet... ? ^_o
Jeszcze faceci się zainteresują i zaczną to jeść
zamiast bułek a potem nie będą mieli siły...
Kiedyś poznałam takiego jednego, co tak się
odżywiał jak panienka. Wegetarianina. Wielkiego
buddyste. Jadł jak panienka i wyglądał jak panienka.
Nogi jak zapałki, nie, nie był chory...
jakby miał przenieść pannę młodą przez próg,
to by się załamał.
Ekx też był taki sam, mimo że jadł ogromne ilości,
włącznie z mięsem.
Pamiętam kiedyś taką sytuacje. Poszliśmy na zakupy.
Wracając zgłodnieliśmy i weszliśmy po drodze do jakiegoś
baru ze śmieciowym jedzeniem.
Ja zamówiłam tylko frytki a on półmisek (dosłownie)
a nim frytki, surówka i kebab. Wszystko w takich
ilościach, że mogłabym to jeść w trzech daniach z co najmniej
godzinną przerwą. Usiadł do tego i zaczął wsuwać, od czasu
do czasu podbierając mi jeszcze moje frytki...
Co to miało być, to ja nie wiem?
Chciał mi pokazać jakim jest głodomorem, czy prostakiem?

Co raz głupsze te horrory
Włączyłam sb z nudów taki jeden pt.:'Sanktuarium 3D'
a potem natknęłam się na ten wpis w komentarzu do filmu
można posikać się ze śmiechu
http://www.filmweb.pl/film/Sanktuarium+3D-2011-578613/discussion/Osiem+prostych+zasad+%28nie%29prze%C5%BCycia+w+Sanktuarium+3D+%28Spoilery+%29,1757835


,


WTOREK 2017-03-14

276,133


Nareszcie
at last
dobrze, że już mamy dostęp do naszych 'zapisków' :D
I missed U soo much
Dużo się działo
straciłam prace i odzyskałam
wczoraj wróciłam z powrotem
Starłam się z jakąś dziewczyną, bo jestem za życiem
a nie przeciwko...
Skończyłam 34 lata :D tak tak i nie wstydzę się tego
Za nic nie chciałabym wrócić do czasów, gdy miałam
dwadzieścia parę lat


,


PONIEDZIAŁEK 2017-03-06

275,502


Tabletki
taki fajny temat na początek dnia - tak wiem ^_^
Na moją tchawicę dostałam tabletki, które mogą wiele...
doprowadzić do padaczki, stanów deperesyjnych itp.
ja mam po nich takie zawroty głowy, że nie muszę wstawać,
moge sb siedzieć a i tak będą, i to takie jak bym była
na karuzeli... czyli to co lubię, nie?
przecież ja tak bardzo lubię karuzele... :D xD
^___^

'OBEJRZYJCIE GALERIĘ DZIEWCZYN Z NIEZWYKŁYMI KOLORAMI SKÓRY.
UDOWADNIAJĄ, ŻE KAŻDA KOBIETA JEST PIĘKNA I JEDYNA W SWOIM RODZAJU.'

http://jestemzolza.pl/gallery/obejrzyjcie-galerie-dziewczyn-z-
niezwyklymi-kolorami-skory-udowadniaja-ze-kazda-kobieta-jest-
piekna-i-jedyna-w-swoim-rodzaju/9

A to Pierre Niney
http://cdn-elle.ladmedia.fr/var/plain_site/storage/images/elle-man/culture/le-questionnaire-ysl-de-pierre-niney-2648957/45928436-1-fre-FR/Le-questionnaire-YSL-de-Pierre-Niney_visuel_article2.jpg
zwróciłam uwagę na Niego, bo przypomina mi dwie osoby
jednocześnie :D
TAK! dwie
Jedna moim zdaniem jest łatwa do zgadnięcia,
druga wogóle... (dlatego, że mieszka dwie wioski ode mnie)
zobaczyłam plakat do filmu z tym Panem i się zachwyciłam...
Oczywiście film mam już oblookany...
tragiczny jak zwykle, opowiada o projektancie mody ^___^
panom już dziękujemy - dobranoc
:P
Przez cały film myślałam : to ryby, to ryby...
no i faktycznie Pierre jest z 13 marca
czułam to...
ale sam Yves Saint Laurent już nie - to Jego grał Pierre


,


niedziela 2017-03-05

275,424


Zamawiam słońce na dzisiaj ^_^

Jest zaledwie czwarta po południu
a już smutno i szaro za oknem.
Smutno i szaro, bo nie świeci słońce...
jakie to zabawne, teraz tylko dwanaście
stopni wystarczy żeby co poniektórzy
chodzili w t'shirtach. Ale jak przyjdzie lato
i jak po wysokich temperaturach będzie dwanaście,
to będziemy mówić, że zimno.

Właśnie obejrzałam sb kolejny horror.
Ma tytuł 'Wiem, że jesteś tam'
Musiałam oglądać na małym ekranie, bo jest
tylko na zalukaj z dostępnych mi programów.
I bałam się, żeby nie zatrzymało się, bo wtedy
muszę odpalać kompa znowu...
nudy, chyba, że nie widziałam czegoś w ciemnościach,
z racji zbyt małego ekranu...?

http://galantyka.blogspot.com/2017/03/czas-na-zmiany.html

Nudzi mi się
skrillex
https://www.youtube.com/watch?v=5XSwEbldy4A


,


sobota 2017-03-04

275,008


Ciekawe czy jutro bedzie padać?
Dzisiaj jest bardzo ładnie,
pogoda nastraja pozytywnie, gdyby nie te zawroty głowy
i mdłości...
Mam nowe leki więc mogą być przyczyną ...
tych dolegliwości :D xD :P
gdybym była w pracy to pewnie usłyszałabym,
że jestem w ciąży
Jeden z operatorów nie potrafi wymyślić nic innego.
Wszystko kojarzy mu się jednoznacznie.

Latem ubiegłego roku byłam na zabawie osiemnastkowej
córki kuzynki - pamiętacie? Pisałam.
Jubilatka przyprowadziła chłopaka zaproszonego specjalnie
dla mnie, ale zaraz po przedstawieniu każde poszło w
swoją drogę. Potem wyszłam na dwór ochłonąć po męczącym
tańcu z ojcem 0_o (i biodra- mało mi się nie połamały 0_o)
i tam dorwał mnie jakiś koleś. Tak klął, że się słuchać
nie dało. Na początku starałam się wytrzymać, ale z
czasem uznałam, że nie jestem w stanie i skorzystałam z
okazji by uciec mu. Tak się fajnie złożyło, że uciekłam
prosto do tego chłopaka specjalnie zaproszonego dla mnie :D
D. okazał się fajnym człowiekiem i poszliśmy na spacer... ^_^
Ciekawe co u Niego?
Bo tak mi się jakoś dzisiaj przypomniał - ładny chłopak tak wogóle...


,


PIĄTEK 2017-03-03

274,846


Ha...
0_o
Nie mogłam spać
na dziewiątą mam do lekarza.
Nie ważne że obudziłam się o szóstej rano...
przecież jestem wypoczęta i wyspana jak ta lala...

Pojechałam po leki - została mi jeszcze do wyleczenia
tchawica ... płuca mam na szczęście czyste...

Ale film ogladałam...
'Biała sukienka' z 2003 r.
z Pawłem Małaszyńskim m.in.
Wymiata...


,


CZWARTEK 2017-03-02

274,676


Czasami przychodzi taki dzień jak dziś i człowiek nie wie co myśleć...? :(
Rano wstałam i zaczęłam się szykować do wyjścia, bo miałam wizytę u lekarza. Podczas śniadania dowiedziałam się, że nie mam co wracać do pracy, bo z powodu mojego zapalenia płuc jestem przecież nie zdolna do pracy a umowę miałam do 28 lutego. Ponieważ minął ostatni dzień miesiąca a ja nadal nie wróciłam do pracy, to można mnie zwolnić. Z tego wszystkiego nie zdążyłam do tego lekarza i muszę czekać teraz na inny dzień a powód mojej wizyty jest tak istotny, że grozi poważnymi konsekwencjami. CZY DZISIAJ JEST 13-ego??? A może to kara za coś...? Zwariować można...
Przepraszam, że się tak skarżę, ale nie ogarniam tego.... Co to za prawo i jakie to są zasady, że zwalnia się człowieka, bo jest chory?
:(


,


ŚRODA 2017-03-01

274,111


Oj.. leki
a już po 10-tej - zapatrzyłam się na fejsa :D xD


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]