ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
PONIEDZIAŁEK 2016-10-31

246,239


Przepraszam, że dopiero teraz, ale od rana byłam
w mieście. Fryzjer, poczta i zakupy... nachodziłam się.
Poszłam do kina spr jak grają 'Dziewczyna z pociągu'
no i ketchup po frytkach ^__^ - nie ma kiedy się wybrać.
Poczekam, będzie w necie.

♥_♥
https://www.youtube.com/watch?v=wWxoiIDFKE4
to jest MEGA!
Ale On ma piękny głos...

Kupiłam sb na allegro kapelusz.
Zapłaciłam niecałe czterdzieści zł.
Zawsze chciałam mieć kapelusz...

Dzisiaj spotkałam w Oławie koleżankę z grupy na angielski.
Ponoć w poniedziałki są lekcje z jakimś innym nauczycielem
i są do bani. Mówiła, że nikt nie chodzi. No to fest... :/
Poza tym do grupy dodali inną i to też jest problemem...
Jakie to jest zabawne. Tak sb właśnie pomyślałam, że jak
zaczynałam trzy lata temu, najważniejsze było dla mnie czy
jest kasa i żeby się uczyć a na końcu zanim odeszłam, już
istotne były zupełnie inne rzeczy... i chociaż kasa a właściwie
jej brak przerwał naukę, to wszystko inne miało już swoją historie
i znaczenie zupełnie inne niż na początku...
Doskonale pamiętam pierwszą lekcję i całe zajście z nauką, bo przecież
moja mama nie chciała się zgodzić a potem zmieniła zdanie.
Zaledwie trzy lata minęły a ja mam wrażenie, że więcej...


,


niedziela 2016-10-30

245,945


Fajna ta nowa piosenka Boy Epic, ale...
panom się będzie bardziej podobać 0_o
mi się podoba muzyka - tylko i w dodatku bez wnikania w tekst
Aha... :[] no i piosenkarz
Jak chcecie zobaczyć, to sb poszukajcie :[] :P
Tekst - ohyda (no wiem, usunęłam tą cześć z rana, ale mam powód), jest
poryty - koleś przesadził. Przed chwilką to przeczytałam.
To wszystko za bardzo brnie do przodu i jak nastąpi zmiana,
to będzie ogromna i w kompletnie drugą str.
Czyli jeśli teraz ktoś pisze takie teksty, to kiedyś możemy się,
w wyniku tego, spotkać z taką cenzurą, że ciężko będzie
cokolwiek napisać. Myśle, że artyści tego typu nie będą umięli
się odnaleźć, chyba że coś się stanie w ich życiu i zmienią się
diametralnie o 180 stp.
Pamiętam, jak zakochałam się w Skrillex'ie. Największe co robiło
na mnie wrażenie w jego piosenkach, to były dzieci. To mnie ujęło
i w zasadzie kupiło moje zainteresowanie a potem? To jak On się
zmienił....? :(
No właśnie o takie 180 stp. To tak jakby był dobrym człowiekiem
i nagle zamienił się w złego potwora.
Ciekawe czy w takim razie Boy Epic zmieni się?
Narazie to szokuje (mnie) - jest m/z bardzo seksowny, ale do czynienia
to bym z kimś takim nie chciała mieć.

http://krokdozdrowia.pl/wp-content/uploads/2016/10/smutna-kobieta-e1475846839764.jpg


,


sobota 2016-10-29

245,540


Uff..
dom posprzątany, w piecu naszykowane, głodna jestem ^___^
kawa mi się też marzy...
Wczoraj poszłam spać o drugiej w nocy.
Oglądałam kabarety na rozrywce - uśmiałam się...
ten jest dobry:
https://www.youtube.com/watch?v=0qi6niSlZVM
dzisiaj kabareciarze nie muszą się męczyć i wymyślać skeczy.
Wystarcza im jak widać idiotyczna rzeczywistość

Kolejny odcinek AHS - dobrze, że się kończy sezon i mam
nadzieje, że następny będzie o niebo lepszy, bo ten jest do bani.
Nic mi się w nim nie podoba.
Hotel was Epic :[]

Są takie filmy, które zawsze zachwycają
'Jak wytresować smoka 2'
Są takie piosenki, które są niezmiennie cudowne
Sia 'Chandelier'


,


PIĄTEK 2016-10-28

245,342


Słonko świeci, może będzie ciepło?
Najbardziej chciałabym, żeby było ciepło we wtorek,
w poniedziałek też mogłoby być tak w miarę...
Najlepiej to żeby było ciągle ciepło. Wiecie że ja nie lubię zimy.
Lubie jak się jeździ po grobach i jest cieplutko,
i słonecznie. Zaraz, bo to jakoś teraz zmieniamy
czas, nie? Prawie bym zapomniała ...
Tak mi wpadło do głowy nagle, ciekawe czy jeden z moich
ex-teachers odwiedza mojego bloga? Jeśli tak, to pewnie
się nie przyzna ^__^

Oglądałam PnŚ
a w nim rozmowa na temat pewnego mężczyzny - prezydenta
i tylko same ohy i ahy lecą a nikt nie widzi tego, że to
zły człowiek.

I wreszcie wolne...
ktoś chce popcornu?
Ciekawe czy jest coś w tv? zaraz pójdę spr.
Szkoda, że nie mam jakiegoś wina w domu...
tak fajnie szybko mi dzisiaj minęlo a myślałam że bedzie długo czas leciał...
Piotruś tak ładnie wygląda. Pasuje mu ten delikatny zarost i chyba troche przytył.
O niebo lepiej niż wcześniej...
Hunk ^___^

Ciekawe czy jest już następny odcinek AHS?
Jeszcze tylko trzy odcinki i cześć. Ledwie się zaczęło i już koniec.


,


CZWARTEK 2016-10-27

244,990


Ha! Ha!
udało mi się kupić prezent dla siostry - ale jestem zadowolona...
Kupiłam sb mydełko glicerynowe i olejek do kąpieli...
Fajnie, wchodzę do sklepu a pachnie cudownie. Olejki, mydełka,
kule do kąpieli, sole, zapachowe świeczki - myśle WOW!
Powiedziałam babce - która z resztą jest w moim wieku, że zazdroszcze jej
pracy w tak pachnącym sklepie. Szkoda, że jeszcze nie sprzedają szlafroków.
Jakiś fajny, różowy na przykład :[]

Fajnie, ale te gratulacje za co Kwaśna?
Nie odkryłam przecież lekarstwa na raka...
- dowiem się czy to dobry prezent, dopiero
w wigilię ^___^
Również pozdrawiam

http://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201404/1398370053_thelru_600.jpg


,


ŚRODA 2016-10-26

244,780


Nareszcie w domu - nie mogłam się doczekać :[]


,


WTOREK 2016-10-25

244,727


Kupiłam sb następną książkę Cook'a
byłam ciekawa o czym jest 'Dewiacja' i już chyba wiem - o aborcji
Zamówiłam w ubiegłym tygodniu - fajnie, że tak szybko przyjszla ^___^
R. Cook rządzi!
Nadal jednak intryguje mnie ten tytuł. W jakim sensie dewiacja?
W sensie, że odchylenie od normy, czyli mordowanie nienarodzonych?
O to chodzi?
Przeczytam to się dowiem, nie?
Jedno mnie tknęło jak wzięłam książkę do ręki - co taka chuda?
Zaraz zerknę ile str...
zaledwie dwieście - co to jest?
poprzednie książki miały po czterysta ...
Teraz zastanawiam się czy aby nie za szybko sięgnęłam po następna pozycję,
bo przed chwilą jeszcze przeżywałam 'sale rekreacyjną' 0_o

Miałam poczekać/odpocząć po 'Znieczuleniu' Cooka a kupiłam następną Jego książkę.
Dlaczego? Bo są MEGA ciekawe i poprostu dobre.
x___x A jak się podoba Boy Epic?
Do zjedzenia czy nie? Mnie zaintrygował....
hardcorowe ma pomysły...
ciekawe czy jako prywatna osoba jest też taki pomysłowy?
:[]
Hmmm....
no... nic nie ma w sieci, czy z marsa czy z wenus :[]
nic,


,


PONIEDZIAŁEK 2016-10-24

244,414


Okropna noc
wogóle nie chciało mi się, przez to, że miało być wolne.
Pocztą pantoflową poszło info, że mieliśmy mieć wolne i
tak się rozczarowaliśmy. Ja powiedziałam K., że narobiła
mi ohoty a przekazałam A. i A. ,i one miały pretensje do
mnie... do tego rozmowa moja - całą noc chodziłam nie w
sosie. Powiedziałam wszystko A. a ona mówi - Ty masz być
taka jaka jesteś a nie taka jak inni by chcieli - mądra
dziewczyna. Czasami człowiek nie wie co zrb i wtedy są
potrzebni tacy ludzie.

Oglądałam właśnie kolejny, głupi, amerykański film o młodzieży.
Trzy gówniary w noc przed wigilią Bożego Narodzenia, włamały
się do cudzego domu a co potem zobaczcie sami ^_____^
https://zalukaj.com/zalukaj-film/25249/body_2015_.html

http://monpetitparadis.blog.onet.pl/2009/08/28/faceci-sa-z-dupy-a-nie-z-marsa/

Na koniec dnia wrzucam seksownego chłopaka
(ale on jest HOT! jak to mawiają amerykanie. Zwłaszcza wtedy gdy podnosi brwi
patrząc w ekran)
https://www.youtube.com/watch?v=_IzDKNYkIdU
HA! HA! HA! i teraz zrozum mnie :[]


,


niedziela 2016-10-23

244,260


Następny delikwent w pracy szykuje się do zgłoszenia.
Zwykle śpię dłużej po nocce, ale nie dzisiaj. Dzisiaj
nie mogłam przez tego idiotę. Jeśli mu się wydaje, że
będzie tak dalej, to się myli...
Wszystko ma swoje granice.

Wczoraj oglądałam film pt. 'Zaproszenie' 2015
Zastanawiałam się czy napisać o nim, czy sb darować?
Film zasługuje na uwagę ze względu na swoje zakończenie,
dlatego, że jest ono dość ciekawe, powiedziałabym.
Zastanawiałam się czy o nim napisać, bo zanim końcówka,
to straszne nudy. Fabuła ciągnie się jak flaki z olejem.
No ale musimy się dowiedzieć o co chodzi i dlaczego
ewentualnie tak się dzieje, lub powiedzmy - stanie...
Zwrot akcji jest nagły. Ja sb tak myślałam: ludzie jakie nudy...
stanie się coś w końcu? Wyłączać i szukać czegoś ciekawszego,
czy męczyć się z tym dalej? I nagle zaskoczenie...
Dlatego jak ktoś się zdecyduje, że mimo wszystko chce zobaczyć
film o głupiej sekcie to wrzucam link:
http://www.cda.pl/video/8712058a
Ale już będzie wiedział, że zanim końcówka to trzeba troche
się pomęczyć (m/z)

Miało być wolne dzisiaj, rano miałam jechać do Oławy... :(



,


sobota 2016-10-22

244,110


Oj, co to była za noc 0_o
dlatego tak późno jestem...
pięć razy wstawałam chyba, nie powiem dlaczego...
i jeszcze o piątej nad ranem spać mi się przez
chwilę nie chciało...
Wczoraj dowiedziałam się w pracy, że jedna z pracownic
ma ponoć salmonelle i może być tak, że będziemy rb
badania. Jedno wiem, ja nie mam, ale inni, to kto wie?
Sporo osób nie ma w pracy. Ale jaja!

https://www.youtube.com/watch?v=zh7tansDrao
- zakochałam się w tej piosence...
- jest piękna


,


PIĄTEK 2016-10-21

243,781


Dziesiąta.
Wczoraj o tej porze jeszcze leżałam w łóżku.
Dzisiaj już nie musiałam. Kawę mam już prawie wypitą :)
Musze teraz iść się poruszać, bo jestem w neoprenowym
wdzianku. No i zjeść coś...
Ciekawe czy jest już moja książka?

Co robicie, gdy się ktoś obrazi na Was?
Ja nic nie robię. Uważam, że niczego się nie da zrb.
Jeżeli słowo 'przepraszam' nie działa, to znaczy, że
ciężko cokolwiek zmienić.


,


CZWARTEK 2016-10-20

243,480


Dzień dobry ...? ^____^
http://zdroweodzywianie.blog.pl/wp-content/blogs.dir/120960/files/2012/11/kawa1.jpg

- mój ulubiony sposób witania nowego dnia - z kawunią.
Zawsze na początku nie czuje mojego ulubionego smaku,
bo przelewam mleko, albo nie wiem, coś innego, ale
pod koniec kubka już jest ten smak wyczuwalny a kawa
troszkę chłodniejsza i ten smak lubię najbardziej...
Zastanawiam się jak oni to rb w kawiarniach, że zawsze
ilość mleka jest tak dobrana, że czuć delikatnie goryczkę
kawy pomimo mleka, od początku do końca. Ja tak nie potrafię.
Moja kuzynka też ma nosa i potrafi tak nalać mleka - super.
W pracy z kolei ta, którą kupuję w automacie jest smaczna,
ale odrobinę za mocna i potem czuje bardzo gorzki smak
w ustach. Dlatego dolewam wody. Poza tym ma bardzo gorzką
piankę, na wysokość centymetra. Przydaje się gdy jesz coś
słodkiego. Odkąd odstawiłam cuker, wszystkie jogurty, oprócz
naturalnego są dla mnie zbyt słodkie. Pianka się przydaje.
Dobra, spadam rb śniadanie. Dzisiaj pospałam troche.


,


ŚRODA 2016-10-19

243,363


Niby deszczowo, ale jak przyjemnie się zrb, gdy wyszło słońce...?

W porównaniu z wczorajszym dniem dzisiejszy zleciał o wiele szybciej.
Wczoraj, o godzinie dziesiątej rano miałam wrażenie, że pracuje już
sześć godzin a nie cztery. Czas mi się ciągnął jak te ohydne flaki z olejem.
Z tym że dzisiaj po wyjściu z pracy przysnęło mi się w busie. Z resztą
nie mi jednej... deszczowo, nie?

HA! HA! HA! tvnu nie ma - trzeba zabulić żeby był,
ja bym im wysłała uprzejme gońcie się...
Zdziercy!


,


WTOREK 2016-10-18

243,162


Oj...
ciężki dzień, taki senny jakiś...
po polydniu wyjszlo slonice... :[] ha ha ha wygłupiam się...
Pojechałam na zakupy, chciałam kupić bluzę dla niebawem już
dwulatki - córeczka kuzynki ^__^ - jest piękna, w róże ...
kupiłam też kapustę włoską na gołąbki... pyszności...
nie lubię zwykłej...
Ale jaki szok przeżyłam, gdy wsiadlam do autobusu ...? masakra
z wrażenia przez całą drogę oczy miałam jak pięć zł
Jechała córka mojej kuzynki i tak klęła...? a jakie rzeczy gadała...?
że ona już nie potrzebuje żadnej kreski, ale jutro na śniadanie to
weźmie kreske, że jak pije, to może zjeść z dziesięć pierogów
i pić dalej, znowu zje dziesięć pierogów i może pić dalej... etc... etc...
z tym, że ona nie używała słowa 'zje'
Całą drogę słuchałam i w końcu dziewczyna, koło której usiadłam,
popatrzyła na mnie i się odezwała, że już nie może... bo jak ona się
zachowuje? Bo ponoć jest tak zawsze,
np. chodzi po autobusie i pyta czy ktoś ma coś do jedzenia,
bo ona jest głodna... nawet poszła kiedyś do kierowcy... masakra..
No wstyd.


,


PONIEDZIAŁEK 2016-10-17

242,852


Tak sb słucham radia przy okazji przyrządzania obiadu
i słyszę o rewolucji w opiece zdrowotnej, rodem z książki
mojego ulubionego pisarza Cooka. Aplikacja, która pomaga
w leczeniu pacjenta, czyli np przypomina o wzięciu tabletki.
Ale... gdy przeczytasz książke będziesz wiedział, że ludzie
korzystajacy z tej aplikacji umierali przedwcześnie...
Teraz ktoś powie, że książek się naczytałam, ale... jeżeli
rok temu czytałam o tym ksiażkę a dzisiaj słysze o tym, że to
co w książce wchodzi w życie, to może z tą aplikacją być jak w/w ...
Podkreślam MOŻE, ale nie musi...

Fajny ten skecz
https://www.youtube.com/watch?v=Q2ErGU1Uoo4

Pojechałam sb dzisiaj do miasta. Miałam przecież kupić prezent
dla siostry, potrzebowałam kurtkę, stevie itd, itd,
i gdy już spieszyłam się na autobus zobaczyłam, że spóźniłam
się pięć minut. Zastanawiam się, co ja zrb a tu nagle obcas
od buta mi odpada... myśle sb - no ja zwariuję, i do szewca,
którego z resztą zawsze unikałam. Była babka a nie facet, ktorego kiedyś
uznałam za winnego rozpadu moich ulubionych, niebieskich botków,
o których pisałam przecież. Zrb mi ten obcas i w trakcie spojrzałam
na zegarek, który dopiero wtedy zobaczyłam, że stanął - to ten zegarek
od mamy. Patrzę na telefon: za dziesięć jedenasta - o tej porze miał odjechać
mój autobus. Myśle sb, ale pech. Oczywiście buty to Lasocky warte pół
tysiąca, kupowane w grudniu ubiegłego roku. Ale byłam wściekła 0_o
Od Pani szewc dowiedziałam się, że gwarancja trwa dwa lata, ale trzeba mieć
paragon... ja paragon chyba wywaliłam... :(
Więc z tamtąd od razu poszłam do mojego ulubionego sklepu i kupiłam nowe,
ale ten sam rodzaj co zawsze, bo lubie ten fason. Skoro spóźniłam się na
autobus, postanowiłam pójść do zegarmistrza i wiecie co? Wchodzę do sklepu,
mówię, że zegarek mi stanął, wyciągam z torebki a zegarek chodzi normalnie...
Aż mi się teraz przypomniał Abelard Giza jak mówi (tyle że po angielsku) Przypadek...?!

Kupiłam sb dzisiaj rękawiczki od Baczyńskiej w rossmannie.
Fajne, ale... nie sięgają nawet łokcia, chyba że wyciągniesz kciuka z tej dziurki,
zrb w tym czymś, co jest nałożone na rękawiczkę, to owszem podciągniesz do łokcia.
Spodobał mi się też kapelusz z tej stylizacji, ale... i znowu problem - nie ma go
w sklepie. Zapytałam na str Rossmann Stylizacje by Baczyńska czy można dostać w sklepie
kapelusz, ale zapytałam dziewczyne komentującą zdjęcie a odp mi Rossmann 0_o że jak
chce kapelusz to musze sb kupić na str ... pierwsza myśl: CO?! No już się zbieram...
No way! jak kapelusz jest w zestawie to chyba powinien być tak jak spódnica, bluzka i rękawiczki
na półce... ?


,


niedziela 2016-10-16

242,770


Miło wrócić do pracy, gdy ludzie mówią że tęsknili...
Pani Ania pozdrawiała... i nie tylko, inni pytali kiedy wrócę ...
Mało nas, tylko osiem kobiet stało na chipsie.
Trochę nudno było, zwłaszcza na początku, jak dochodziła północ a osoby
wymieniającej na przerwe nie było widać... nawet zaczęłam myśleć, że
nikt nie wymienia...
Kurcze, właśnie sb przypomniałam, że przespałam porę, o której biorę swój
antybiotyk...

Ten zakład co będzie produkował silniki mercedes-benz koło Wrocka ponoć ma być gotowy
dopiero za trzy lata.
http://www.brief.pl/artykul,3933,pierwsza_w_polsce_fabryka_silnikow_mercedes-benz.html

Ten film mnie intryguje...
chcę go obejrzeć, ale zastanawiam się czy by się nie wybrać na niego do kina
https://www.youtube.com/watch?v=TedsTWZpTzo

Po tym filmie o cukrze, jak patrzę na reklame Coca-coli czy tych innych 'detergentów'
do picia, przypomina mi się chłopak bez zębów, pokazany w filmie...
Pił Mountain Dew, kilka butelek dziennie. Miał siedemnaście lat i był już bez zębów.


,


sobota 2016-10-15

242,631


No i kolejna sobota o____o
wreszcie, no nie?
W nowym katalogu AVON fajne rzeczy można kupić.
Biżuteria na ciało (cokolwiek to znaczy)i nie jest
tu mowa o piercingu, leginsy ze złotą nitką drogie panie.
Ładne, ale nie dla każdego o____o
Parasolka, co zmienia kolor pod wpływem deszczu (ciekawe
jak oni to zrb?)
Ja już się zaopatrzyłam w brakujące kosmetyki, napewno taniej niż
w rossmannie 0_o a swoją robotę i tak rb.

Kolejny odcinek AHS
jakoś tak krótko trwał, nie całe czterdzieści minut.
Jeśli dobrze widziałam ma być tylko dziesięć odcinków.
Więc zostało tylko pięć.


,


PIĄTEK 2016-10-14

242,456


Hm...
Do I really want this...?

O! Sorry, myślę na głos po angielsku...
ale zastanawiam się nad czymś a właściwie nad sb.
To ważne.

Moja chrzestna mi się przyśniła i nie tylko.
Rozmawiałam u niej z jakąś dziewczyną i gadałyśmy
po angielsku. Ona źle wymawiała jakieś słowo a
ja je powtarzałam i zdziwiła się dlaczego ja je tak dziwnie
mowię. Odp, że uczono nas jak wymawiać niektóre słowa, bo
to bardzo ważne... tyle pamiętam z mojego snu...
Ciocia zawsze się cieszyła jak ją odwiedzałam o______o
Lubiłam to jak mnie nazywała ^___^ ale to akurat zostanie
moją słodką tajemnicą - NIGDY NIE WOLNO WSZYSTKIEGO WYJAWIAĆ

'Najabrdziej mi przeszkadzają w życiu łokcie i plecy.
Chciałabym żeby było więcej serca i rozumu'
http://www.cda.pl/video/2461040e


,


CZWARTEK 2016-10-13

242,297


Oglądałam wczoraj Czarnego Łabędzia
skończyło się przed drugą w nocy,
zaczęło się po dwudziestej trzeciej - super,
ale lubię ten film i oczywiście
tłumaczenie, 0_o np na końcu, jak Nina
skacze, wszyscy przybiegają do niej a ona krwawi
i ten nauczyciel pyta ją co zrb? W necie,
jak oglądałam odp: poczułam to
a tu, co było? nawet nie pamiętam...?
Nie lubię tego, powinien być jeden film, tak samo tłumaczony
gdziekolwiek by się go oglądało. Np. Legion Samobójców, mi
podobała się najbardziej ta jedna wersja, puszczona w kinie.
Sala Samobójców to samo, jak pojawiło się w sieci, po wiekach
oczekiwania >_< - nie zapomnę tego, w tv też było inaczej,
ale tu już nie tłumaczone, bo to przecież nasz polski film.
Jak oni to rb...? 0_o

Sister kończy dzisiaj 27 lat x____x
trzeba wysłać życzenia, kwiaty itd itd
Nie kupiłam prezentu, grypa pokrzyżowała mi plany... ale
da się nadrobić. A może zrb żart i wysłać liste prezentów,
jak w skeczu KMN - co bym Ci kupiła, gdybym pojechała na
zakupy? :P ale były by jaja... HA! HA! HA!

Fajne rzeczy mówią w radiu w wiadomościach.
Na przykład budowa mieszkań dla młodych, w tym takich osób
jak ja, które chcą się wyprowadzić. Za trzy lata będą.
Bob Dylan dostał literacką nagrodę Nobla a we Wrocku wystawiają operę 'Madame Butterfly'
Wspominali też coś o aktorze grającym Tewje w 'Skrzypku na dachu' - moja ulubiona operetka ^_^
ale wyleciało mi już z głowy
Wrocław lubię jedynie za operę, operetkę i teatr
Bardzo podoba mi się PKP - jestem ciekawa jak będzie wygladał pks?
Tyle.
Miałam się spotkać z tajemniczym rozmówcą tego lata, umawialiśmy się
na coś we Wrocku właśnie, ale nie udało się...

Super nowina dla bezrobotnych
W okolicach Wrocka otwierana będzie fabryka mercedesa.
Zamierzają zatrudnić (jeśli dobrze zapamiętałam) 700 osób.
Cieszycie się? x______x

Z serii -Dziwne Filmy- polecam 'Kieł' z 2009 r.

Ciekawa animacja: http://www.cda.pl/video/156196b9


,


ŚRODA 2016-10-12

241,830


Ciekawe ile musiałabym siedzieć w domu,
żeby wyspać się do tego stopnia,
by spokojnie wstawać o ósmej rano?
Bo narazie nie mogę się zebrać...
Budzik zadzwonił a ja nadal leże...
Przed trzema laty tak miałam, jeśli dobrze
pamiętam.

http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/telefony-samsunga-wybuchaja-uwazaj-na-ten-model_886682.html

Dobrze, że ja nie mam żadnego nowego wybuchającego telefonu...
uśmiałabym się, gdyby pewien operator z mojej pracy go miał.
Dlaczego? Bo uważa że nowe są lepsze, ja mam stary a tu masz
super nowy, lepszy telefon, który wybucha...
że niby podczas ładowania....? a jak wybuchłby w ręce albo
podczas rozmowy?
Super! Jakie dzisiaj świetne rzeczy wymyślają...?

Dzisiaj w tv leci 'Czarny łabądź'
Widzieliście porę? Po 22.00
To samo inne filmy na pierwszym, drugim programie i na polsacie.
Moja mama akurat o tej porze już przysypia, więc napewno obejrzy 0_o
Na dobre rzeczy potrzeba poświęcić sen i noc, bo w ciągu dnia
lecą głupie programy...
Ile jest takich filmów, na które moja mama narzeka, że to już było?
Setki. A jak leci coś nowego to nie obejrzy tego, bo jest zapóźno.
Ten film o cukrze, też puścili późno - jak myślicie dlaczego? :)
Każdy z nas chyba wie...
Kiedyś puścili film "Magdalenki" - mówię do mamy oglądaj, bo dobry.
Ale... do pierwszej w nocy siedziała, bo znowu za późno puścili.
Chciałabym żeby ci, co zarządzają tymi programami wylecieli.
Dobra... idę spr czy pali się. Rozpalałam w piecu, musiałam sb narąbać
drzewa i ugotowałam obiad a na śniadanie upiekłam te placuszki z banana.
Polecam, pyszne, ale jak chcesz więcej to musisz dodać dwa jajka a wtedy
będziesz musiał dosypać mąkę :/ więc dietetyczne już nie będą.

https://www.youtube.com/watch?v=rb-pbGvFlTo
link do skeczu dwóch amerykanów
nazywają się Umbilical Brothers - przed chwilą widziałam ich debiut
w skeczach na Tvn Rozrywka - interesujący...


,


WTOREK 2016-10-11

241,513


Naleśniki z banana i jajka
ponoć im więcej kropek na bananie tym lepsza
ochrona, ale czy napewno przed rakiem? Ciężko
mi w to uwierzyć...
Ci co mają cukrzycę nie pojedzą... dla nich tylko
te niedojrzałe.
Dzisiaj wogóle ciężko w cokolwiek wierzyć.
Oczywiście ludziom...
Mowię za sb o_____o
Mocno ograniczony limit zaufania. Zwłaszcza, gdy
ktoś mówi jedno a rb drugie.
Znowu syreny - jadą w drugą str?
Obudził mnie sms z info że książka, o której pisałam
ad. pewnej leniwej baby, nadal jest do odebrania.
Tak jej zależy. Jeśli myśli, że ja jej odbiore mimo
wszystko, to się przeliczy... nie ogarniam czegoś takiego.

Przepis na napój dla palących
http://www.opowiastka.com/przepis-latwo-oczyscic-pluca-ciagu-3-dni-nawet-jesli-palisz-ponad-5/


,


PONIEDZIAŁEK 2016-10-10

239,794


Ależ ja mam zapał do wstawania teraz...
dziesiąta to dziesiąta, jedenasta to jedenasta, whatever.
Grypa panuje, ludzie chorują...
mogłoby mnie przestać już łamać w kościach...
Mama też chora się zrb... jakby przyszła babcia wczoraj,
to też pewnie by załapała...
Łykam tabletki z omega 3, 6 itd, itd, powinnam chyba mieć
jakąś odporność, czy coś a tym czasem nie zaszczepiłam się
i już... Fakt, pomagają na mojego wirusa, i chyba tylko tyle.

Chciałam sb kupić kolejną książkę Cooka
Wchodzę na allegro i co? Zmieniłam zdanie - niczego nie kupuję.
Beznadziejne warunki sprzedaży. Po pierwsze nie pojadę do miasta
zrb wpłatę. Po drugie nie zamierzam więcej rb przelewów, zanim
nie dostanę produktu. Po trzecie książki są tanie, oprócz nowych,
które z resztą już mam przeczytane, i kosztują np ok 6zł za sztukę,
ale koszt przesyłki jest za wysoki - 16 zł. Nie opłaca się.
Mogłabym zamówić i kupić kilka książek, ale problemem jest właśnie
to, że nie ma sprzedających za pobraniem. Większość chce przedpłate.
Do bani...jak pojadę do miasta to już moge iść do księgarni i kupić.

http://www.cda.pl/video/97350329
- film o cukrze o______
Leci teraz na Tvn7 jak ktoś chce obejrzeć bez męczącego czytania zbyt
szybko gderających ludzi... polecam
- ryje banie


,


niedziela 2016-10-09

239,709


Skończyłam moją książkę wczoraj w nocy.
Gdy kładłam się było piętnaście po pierwszej.
Niby hamerykańskie zakończenie, czyli wiadomo,
bohaterom udaje się przeżyć, ale Cook zostawił sb
furtkę do następnej książki - można tak powiedzieć.
Okazało się, że druga sala do której poszli bohaterowie,
nie była lepsza od pierwszej. Ale może nie będę
zdradzać fabuły jeszcze bardziej, coś zostawie, jakby
ktoś chciał sb zafundować takie emocje @_@

Kiedy potrafię się cieszyć z małych rzeczy ludzie pytają:
- co piłaś?
Kiedy jestem szczęśliwa pytają:
- co brałaś?
Kiedy zadowala mnie spacer po parku bez zmartwień, pytają:
- czy wszystko w porządku?
Kiedy jestem smutna nikt o nic nie pyta.
Teraz ja zapytam:
- czy z wami wszystko w porządku? 0_o
(zaczerpnięte z neta)

Słyszałam co się o mnie gada w pracy. Zawsze uważałam, że
ci co plotkują na temat drugiej osoby niech popatrzą na sb
i nad sb popracują. A swój ciekawski nos niech wsadzą do
tej przysłowiowej kawy, jak ich tak swędzi...
Jedna z pań, która pracowała na sticku już przeniosła się
na chipsa, bo dwie współpracownice tak wszystkim obmalowywały
pupy, że miała dość. Z czego jedna z drugą mają tak niewyparzony
język, takie słownictwo używają, że można by było pomyśleć
wzorują się na swoim operatorze. Żeby kobieta tak się wysławiała, to
się w głowie nie mieści. Jak pod sklepem...

HA! HA! HA!
Mam ten kawałek co go nie mogłam ściągnąć.
Jeden z chłopaków mi ściągnął :[]


,


sobota 2016-10-08

239,405


I znowu deszczowo, i sennie
czekam na lato 0_o ... tak tak...
Londyńska pogoda :/ - chyba nie mogłabym tam jechać?
Byłabym przygnębiona, zła, senna itd, itd,
Latem ponoć jest normalnie, ale teraz, o tej porze, to
mają chyba gorzej niż my... moi znajomi już gadają o depresji.
Jeden stwierdził, że już ma... a jeszcze jest bez pracy.
Dopiero się zaczęło i tak źle?

Niektórzy po nocce nie położyli się nadal spać...
nie potrzebuję - dobre a potem chodzi się nerwowym, albo
nie można się skupić na czym kolwiek...
Spanie jest potrzebne człowiekowi żeby ciało odpoczęło,
zwłaszcza po pracy w nocy...

Wczoraj oglądałam czwarty odcinek AHS
no... śmiałam się z sb, że muszę fajnie wyglądać, bo minę
miałam napewno zabawną na początku...
Rozkręca się powoli, ale ja nadal porównuje z poprzednim sezonem...
niestety. Mam wrażenie, że z wszystkich sześciu Hotel był najlepszy.
Oczywiście to dopiero początek, ale ... jedynie jestem ciekawa, co
będzie dalej, bo jak już pisałam pupy nie urywa

Aniu - również pozdrawiam i dziękuję za wpis do Księgi Gości
a kolegę z komentem niżej ze środy pozdrawiam bardzo serdecznie
i żałuje, że się nam nie udało tego lata ^_____^
To jeśli masz mój numer jeszcze, wyślij sms


,


PIĄTEK 2016-10-07

239,336


Welcome

Wczoraj zabrali neta, dopiero teraz wszystko wróciło do normy.
Przyznaję, nudy. W głupiej tv nic nie ma. Przez pół
dnia np ComedyCentral nie działa. Na tvn wiadomo - czasami
myśle sb, że ten program będzie w końcu tylko pełen głupich
programów i seriali własnej produkcji. Tam nawet nie puszczają
filmów wieczorem. Bajek nie ma, filmów nie ma... nudy!
Poszłam dzisiaj do lekarza dostałam wolne, szybko nie wrócę.
I dobrze - ja urlopu nie miałam - to jest mój urlop.
Tyle, że wszystko mnie boli...
Z pracy dzwonią ^____^ it's very nice
Lider, koleżanki, pozdrowienia od pań z pracy ^___^ ale miło....
Tak to jeszcze nie miałam...

Jacy ludzie są dzisiaj leniwi...
Kobieta po czterdziestce chciała książkę. Mam jej zamówić.
Pierwszy i ostatni raz. Ja mam jej odebrać, bo ona sb nie pojedzie.
Okazało się wreszcie, że jednak musi sama kombinować.
Ja jej już nie odbiore, bo zanim wrócę do pracy, książki już nie będzie.
Odeślą. Prosi się żeby zamówić, prosi żeby odebrać, prosi żeby
załatwić sprawę, powiedzieć, wytłumaczyć... wszystko, a lady poczeka
aż wygodnie do rączek dostanie. No co za ludzisko...
Chciałaś książkę to se załatwiaj, biegaj i szukaj.
Opowiadałam koleżance. A ta mówi - Ty masz chora jechać dla niej?
Z jakiej racji? Jak chce mieć to niech se sama jedzie...
Zamów, załatw, przywieź a ja na pupie będę siedzieć i czekać...
nie oczekuję niczego w zamian 'darmo dostaliście, darmo dawajcie',
ale następnego razu nie będzie ...

Kończę moją książkę Cooka - znowu rozwałka @_@
Po głowie chodzi mi na zmiane instytut Shapiro i drozitumab...
Ten pisarz to dopiero ma wyobraźnie...
Instyt to miejsce, gdzie trafiają ludzie w śpiączce, w tym chłopak
głównej bohaterki. A Drozitumab to specyfik testowany (chyba) na
pacjentach. I teraz tak, jeśli dobrze zrozumiałam (bo byłam w
takim szoku, jak przeczytalam ostatni rozdział): za pomocą maszyn
z człowieka pozyskują coś, co w połączeniu lub przetestowaniu z myszami,
dostarcza komórki(?) czy coś innego, do tworzenia leków, dobrze porzyswajalnych dla
ludzi. Haaaa.... ja muszę jeszcze raz do tego zerknąć, bo ... no nadal
jestem w szoku, no i nie jestem pewna czy dobrze ogarnęłam.
To się w głowie nie mieści...
Zostały mi cztery rozdziały i epilog
W zanadrzu mam jeszcze jedną książke, ale inną, na inny temat, przyjemniejszy.
Muszę sb odpocząć po tej...
Jak się czyta, że ludzie trafiają do jakiegoś instytutu, który jest
potężnym gmachem z czego trzy albo cztery kondygnajce znajdują się pod ziemią
a w środku pracuje zaledwie kilka osób, bo to nie ludzie zajmują się
prawie tysiącem osób pogrążomnych w śpiaczce, to mżzna zwariować i się
zacząć panicznie bać. To, co przeczytałam w ostatnim rozdziale zostaje na
długo z Tb... maszyny, które odpinają cię od kabli, które służą do różnych
narządów, wiozą gdzieś (jeszcze nie dotarłam gdzie) i zaraz przywożą.


,


CZWARTEK 2016-10-06

239,194


Skończyło się lato :( - rozpaliliśmy w piecu
nie lubię zimy i chłodu

Przez tą głupią pogodę jestem taka senna...
Zaraz muszę wziąć tabletkę. Zbieg okoliczności.
Pojechałam do dentysty, przepisał antybiotyk,
więc w pewnym sensie już się leczę xD...
Tak łamie w stawach i jeszcze nadwyrężyłam szyje z jednej str,
nie mogę się obejrzeć w prawo - zwariować idzie...
Miałam dzisiaj jechać do Oławy zrb prześwietlenie zęba
a jutro do dentysty z tą szóstką. To sb pojechałam...
chociaż nie wyobrażam sb z taką pogodą.
W ubiegłym tygodniu nosiałam t-shirt i bluzę a w tym
już można wyciągać zimową jak dla mnie...
widzieliście prognozy?


,


ŚRODA 2016-10-05

238,570


Wczoraj i dzisiaj.
Wczoraj to było wczoraj i super że było,
i się skończyło...
Ale oczywiście jeden plus minionego dnia był ^____^

Słyszałam o pewnych zmianach, które mają wejść
Konkluzja (podpowiem) = dużo dzieci
Słyszałam też o protestujących. Każdy ma swoje racje.
Pytanie, co jest najlepsze?

Paru kolesi obejrzało film Davida Lynch'a 'Prosta historia'
i sugerując się bohaterem filmu, wzięli swoje ciągniki
i pojechali w siną dal. Ale najważniejszy cel podróży bohatera
chyba przeoczyli, bo On jechał do brata, którego dawno nie
widział i z którym był pokłócony.

No to sb popracowałam ... jak widać 0_o
Grypa - do domu
Czuje każdą kostkę w każdym palcu, żebra, stawy...
Normalnie jakbym wczoraj dzwigała kilogramy, tak mnie wszystko boli.
Poszłam się zwolnić do Artura. Pyta mnie czy ja odrobię ten dzień,
czy co? Czy wypisuje urlop? A ja mu odp, że nie wiem, bo jakoś ciężko
jest mi się skupić i coś sensownego odp...
miałam mętlik w głowie... idę do lekarza
Przepraszam jeśli będę pisać coś bez sensu...

Już po 23.00
nudzi mi się - spać mi się nie chce, pogadałabym z kimś,
ale nie ma z kim?
Szukałam piosenki Skrillexa - znowu cos mi się spodobało i przypadkiem
trafiłam na jeden fajny kawałek. Nie da rady go ściągnąć ....
'masz babo placek'


,


WTOREK 2016-10-04

238,292


Tabletki
Dostałam antybiotyk na mojego ząbka.
Jest stan zapalny. Trzeba się faszerować
dodatkowymi prochami.
Pogoda jest do bani. Ząb boli. Spać mi się chce.
Jestem zdenerwowana.


,


PONIEDZIAŁEK 2016-10-03

239,191


Co za dzień...
Po nieprzespanej nocy, nudne szkolenie przez dwie godziny.
Najpierw usłyszałam na przystanku, że po szkoleniu jedziemy do domu.
Pomyślałam że super, bo będę mogła odespać, a po 14.00
miałam umówioną wizytę u dentysty. Okazało się, że mamy się
przebrać i iść na hale. Nic nie robliliśmy. Obijaliśmy się,
jakieś mycie i sprzątanie, ale liczy się, osiem godzin odchaczone
i nie muszę odrabiać dwóch dni tylko jeden, bo mieliśmy mieć dzisiaj
wolne. Z braku snu zaczęłam źle się czuć, musiałam coś zjeść, bo
miałam wrażenie mrowienia twarzy i słabo mi się zrobiło.
Zjadłam duży, owocowy jogurt z jogobelli - od razu lepiej...
Ale fajnie bo dowiedziałam się, że pod koniec miesiąca może być
znowu postój, oczywiście Artur musiał dodać swoje trzy grosze 0_o
i On jeszcze się dziwi, że nikt do niego nie chce iść w pewnych sprawach?
Dowiedział się wtedy,gdy poszłam do biura... musztarda po obiedzie/ ketchup
po frytkach, zdziwił się, że do niego nie przyszłam...
Liderzy w pracy są dziwni. Przychodzi do pracy kobieta z 'jelitówką'
a liderka pozwala jej iść na produkcję. Głupia czy jak?
Jest jeszcze jeden plus dnia. Osobisty, ale... poprostu wyjaśniałam
ważną dla sb spr z pewną osobą. To było nieporozumienie. Czułam to.
Fajnie że jest dogadane ^____^

Musze kupić siostrze prezent na urodziny.
Staruszka kończy dwadzieścia siedem lat HA! HA! HA!
Kładłam się po dziewiątej, czytałam sb książke w łóżku.
Przeczytałam dwa rozdziały i zamknęłam. Położyłam się.
Słyszę - wybiła dwódziesta druga, próbuje zasnąć, słyszę
mama idzie się myć, za chwilę wybiła dwudziesta trzecia.
A potem północ, poszłam zrb sb rumianek, myślę - wypiję,
to zachce mi się spać, zwykle pomaga a tu surprise - sen
nie nadchodzi. Pierwsza w nocy. Druga w nocy i dopiero po niej
odleciałam. Czwarta dwadzieścia cztery - budzik - wstawaj dziewczyno...
miałam wrażenie, że jest środek nocy i że nie potrzebnie wstaję,
bo to jeszcze nie pora. Tylko dlaczego budzik dzwoni, no nie?
Masakra. U dentysty jak siedziałam w poczekalni, czułam że odpływam.
Łamało mnie już. I jeszcze ta durna pogoda deszczowa...

Zwyrodnienie stawów na afiszu powyżej - wsadźcie sb gdzieś te głupie reklamy... >_<
A widzieliście film z 2003 roku, tytuł 'Łowcy skór' ?
Lekarz wypisywał akt zgonu dla jeszcze żyjącego pacjenta a potem
podawał pavulon i denat gotowy...


,


niedziela 2016-10-02

238,068


Why do I live?
- a tangle of relationships and events
- moments (good and bad)
- and faith (for those who believe)
but it isn't everything

Faith in God is today a luxury
- not everyone can afford it

I have to admit that I have a problem with writing in english alone

Look at this
'everything is on a table...'
https://www.youtube.com/watch?v=nn8W_jcgrB0&feature=share

That's all for this day
only couple sentences
:P


,


sobota 2016-10-01

237,704


Nie ma dzisiaj mojego ulubionego programu "Twoja Twarz..."
Oh.. ależ jestem zawiedziona...? :[] xD :P
Wogóle jest do bani, rozczarowanie - wiem, moje ulubione
słowo - często używane, no ale takie mam zdanie na temat
ludzi i świata.
Gdy byłam nastolatką i lubiłam Marylin Manson czytywałam
Jego wywiady. W jednym powiedział, że chciał kiedyś zostać
dziennikarzem muzycznym (chyba najpierw), ale jak już nim
był, zauważył że zadaje dobre pytanie, ale nikt nie udziela
dobrych czy raczej ciekawych odpowiedzi i dlatego postanowił,
że stanie po drugiej str...
często mi się to przypomina x_____x
czy powinnam zamienić się i ja miejscami?
i stać się rozczarowująca? Może tak będzie ciekawiej ?


Disco polo xD
ale się uśmiałam na koniec Mam Talent
był fan, ludzie wyszli z sali a ci dalej grali...
Disco polo zawsze uważałam za najbardziej obciachowe

Długi dzień mimo że nie zaczęłam go o ósmej rano 0_o
poczytam sb przed snem moją knigę i zmykam ....


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]