ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2016-04-30

194,367


I jak myślicie?
będzie ciepła majówka? Ja słyszałam, że tak.
Wczoraj zostałam nominowana do oskara o__-
Słyszeliście o gradówce? To coś, co trzeba
usuwać chirurgicznie. Muszę się teraz umówić
na randkę z moim okulistą, żeby obejrzał moje
piękne oczy o___o

Słodziak(owe)
https://www.google.pl/search?q=chick&biw=1024&bih=615&
tbm=isch&imgil=VNP6Cn8qe6KrUM%253A%253BMJUvQchDCHTe4M%
253Bhttps%25253A%25252F%25252Fwww.southernstates.com%2
5252Farticles%25252Fsafe-handling-baby-chicks.aspx&sou
rce=iu&pf=m&fir=VNP6Cn8qe6KrUM%253A%252CMJUvQchDCHTe4M
%252C_&usg=__66e7oLoj4ORqeywidcjvCctDb8s%3D&ved=0ahUKE
wjr-vzN87bMAhXjQJoKHWzTAcoQyjcIKQ&ei=je0kV6uACuOB6QTsp
ofQDA#imgrc=VNP6Cn8qe6KrUM%3A


,


PIĄTEK 2016-04-29

194,075


Pani, która odeszła od nas na stanowisko sprzątaczki,
ma lepsze warunki pracy niż ja. Ludzie gadają, że taka
sprzątaczka a w Lorenzie ma po pierwsze umowę o pracę,
100% płatne dni np. świąteczne czy wolne, gdzie ja
nie mam nawet 50-tek za taki dzień.
Pracuje na dwie zmiany, pierwszą i drugą, weekendy
wolne. Normalnie żyć - nie umierać w porównania z
moją...
Ja to nawet wątpię, że podwyżka, która ma niby wejść,
co kolwiek mi poprawi... chyba tylko ciśnienie bardziej
podniesie... moim zdaniem to może być nawet tak, że
nic nie dostaniemy i nic się nie zmieni. Jeśli potrafią
tak oszukiwać, że za nockę nie ma wyższej płacy, to taki
przepis też obejdą.


,


CZWARTEK 2016-04-28

193,834


Jak dobrze, że mam czterobrygadówkę
mogę sb trzeciej nocy odespać wczesniejsze dwie pierwsze zmiany.
Plus tej pracy. Dwie pierwsze zmiany a nie pięć
czy sześć.

Takie ładne słońce świeci za oknem.
Można się zachwycać jaka piękna pogoda, bylebyś nie wychodził
na dwór ją spr. Zdziwisz się, bo wiatr jest taki, jakby leżał
śnieg. No ale leży ponoć - w górach,
więc chyba ten lodowaty wiatr jest z gór...?
Prognozy na majówkę słabe. Kilkanaście stp, poniżesz dwudziestu
Wczoraj, gdy byłam w mojej ulubionej kawiarence, rozmawialiśmy
z taką panią i ona powiedziała, że kiedyś majówki były tak
ciepłe, że ona się kąpała w jeziorku a teraz...?
Zimno trwa nadal i to już jest siódmy miesiąc

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/168414/mezczyzna---mistrz-manipulacji-zdemaskuj-go-zanim-on-dopadnie-ciebie

http://andrzejgasiorowski.natemat.pl/49963,skad-sie-bierze-zlo-mezczyzn


,


ŚRODA 2016-04-27

193,476


Myślicie, że majówka będzie ciepła?
Ale wszyscy by się zdziwili, gdyby jutro spadł
śnieg...
mimo tego, że to możliwe - never mind - i tak by się
zdziwili. Wczoraj było tak zimno, że musiałam
znów włożyć zimową kurtkę, więc dlaczego byłoby dziwne
gdyby spadł śnieg? Może dlatego, że czekamy na słońce,
ciepło, dwadzieścia stopni i więcej... że majówka będzie
słoneczna, że będziemy mogli się wtedy pobawić (u nas w Oławie
będzie grał T.Love) a ja będę się mogła umówić z tajemniczym
chłopakiem z motocyklem ^____^
A z resztą... co tam dwadzieścia stp...? ja chce trzydzieści.
Chce zakładać sukienki, spodenki a nie myśleć w co by się tu
ubrać, żeby nie zmarznąć rano? pół roku zimna - sucks!

@_@ anty-fan Skrillexa?
''Why does your team treat fans like shit?''


,


WTOREK 2016-04-26

193,003


First shift - nie lubię.
Dzisiaj było mroźnie u nas, wyciągnęłam kurtkę zimową :P
Niektórzy są monotonni, jak moja praca - ciągle jedno i
to samo do obrzydzenia...
Spłowiałe i przetarte gadki-szmatki, zero kreatywności...
Rozmowa to nie stare dżinsy


,


PONIEDZIAŁEK 2016-04-25

192,835


^_______^
nareszcie
tęskniłam
brakowało mi tak bardzo...
brak mi słów, żeby opisać jak się cieszę, że mogę to napisać
i być znowu tutaj...

Parę rzeczy zmieniło się od czwartku...
np. to że obcięłam włosy
i że jednak przejadę się motocyklem z tym chłopakiem,
o którym pisałam - fajnie, że doszliśmy do porozumienia
(jeśli czytasz to, to już wiesz)
Okazuje się, że bardzo brakuje mi pisania i tego miejsca,
gdy go zabraknie
a wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne.


,


CZWARTEK 2016-04-21

192,500


Coś gorąco dzisiaj... a przynajmniej mi
Na jutro ma być ponoć 20 ^__^ - fajnie
Koleżanka z pracy chce żebym do niej przyjechała
kiedyś ... mam tylko jeden problem - nie lubię
nocować ...

W PnŚ na koniec Krzesimir Dębski zagrał taką fajną,
relaksujacą nutę (niestety ciężko znaleźć)
W necie nie wszystko można znaleźć...


,


ŚRODA 2016-04-20

192,364


Huh
Co za ulga, nie ma żadnego oszustwa, wszystko jest okay,
pomyłka o_____o
Kupiłam sb wczoraj gazete (Psychologia Newsweek).
Wsiadam do autobusu, do domu, przeglądam gazete co ciekawego
sb poczytam a na końcu włożona jakaś koperta brązowa.
Rozcięta i rozklejona (?) a w środku wyniki badań jakiejś pani...
myśle sb, trzeba będzie oddać, ale wyniki były z ubiegłego
roku a gazeta jest z bieżącego... dziwne


,


WTOREK 2016-04-19

192,215


Ciężki dzień dzisiaj
taka senna jestem... wypiłam z trzy kawy i nie pomogły.
W pracy znowu wymyślili utrudnienie - płacą grosze a wymagają
nie wiadomo czego. Mamy stawiać się o czasie w jedym miejscu
a liderzy bedą sb wybierać kogo chcą na swój dział.
Ale wymyślają... szkoda tylko że nic mądrego i dobrego.

Właśnie obejrzałam film na temat Amandy Knox.
Nawet nie wiedziałam o tym morderstwie...
Jutro dowiem się która z firm, w których pracowałam
oszukała mnie ...


,


PONIEDZIAŁEK 2016-04-18

192,057


Miałam być w pracy dzisiaj, ale mam wolne, bo jest postój.
Wiedziałam o nim, bo Artur w pracy mówił już w piątek.
Ucieszyłam się tym razem. Trochę odpocząć nikomu nie zaszkodzi.
Słyszeliście o tych naklejkach na owocach np?
Te z numerami coś oznaczają. Jeśli numer zaczyna się od '8'
i ma łącznie pięć cyfr oznacza, że jest to żywność modyfikowana
genetycznie ...
dzisiaj jemy śmieci i świństwa, bo o innych produktach z
'dodatkami' narazie nie mówię, bo aż strach...
O włosach potrzebnych piekarzom chleba wiem od ośmiu lat.
Jakie to dziwne, no nie? Piekarnia przyjeżdza do fryzjera
wziąć sb ścięte włosy klientek. Nie możliwe? Niestety,
takie realia - to nie bajka. Wiecie, że dodają je do chleba...?
Wogóle takie sklepy jak biedronka mają najgorsze jakościowe
produkty, nie tylko ona pewnie, ale ludzie idą tam kupować, bo
jest najtaniej a kasy na życie brak. Sama wiem jak jest

Wróciłam od dentysty
Jedna ze ścianek zęba została usunięta, bo już się odłamała
a ząb jest nadal w trakcie leczenia, od chyba dwóch miesięcy.
O ukochanych orzechach mogę zapomnieć... :(
33 lata a już taki (śmieszny) problem jak u 70-latków -
zostają papki i gotowane rzeczy, nic twardego, bo mnie w przeciwieństwie
do mojej biedującej babci nie stać na proteze. Nawet płatki Korn Flakes
sprawiają mi problem...
Siedzę w poczekalni u dentysty a przyszła jakaś para z młodym
i baba od razu, że na którą godzinę, bo czasy prl'u się już skonczyły, że
się wchodziło po kolei a nie na godzinę. Mówię, że po pani, która właśnie
wchodziła wejść powinnam ja, ale nie wiedziałam, że już siedzę pół godziny.
Babka pyta mnie na którą a ja że miałam być po 14.00 a ona, że
to ona jest zarejestrowana na 14.00. Mówię więc, że spóźniła się, bo
popatrzyłam na zegarek i było dwadzieścia po, i wtedy przypomniało mi się,
że miałam być na 14:30, bo przecież miałam być po pracy i dlatego trzydzieści po...
a siedzi taka staruszka z nami i nagle mówi, nie kłóćcie się państwo...
No i przepuściła mnie na szczęście. Denerwują mnie tacy ludzie. Sama spóźniła się
dwadzieścia minut a największe zamieszanie rb, bo chce wejść szybciej.
A najlepsze że jeszcze nigdy u tej dentystki nie siedziałam nawet 30 minut.
Zawsze 10 i wychodzę, bo to jest tylko zmiana lekarstwa.

Zanim weszłam do dentystki i przyszła ta baba, była w poczekalni
jeszcze taka dziewczyna, ubrana w dwa takie same adidasy, tylko
że jeden był jaskrawo różowy a drugi jaskrawo żółty - mega!


,


niedziela 2016-04-17

191,863


Nie tracić nadzieji
Upada za każdym razem, gdy masz do czynienia z osobą
nie przyjazną. Gdyby człowiek mógł mieszkać sam,
ile osób żyłoby tak? Ja napewno.
Ciężko jest się zgodzić ze stwierdzeniem, że wszyscy
ludzie są tacy sami. Bo jeśli tak, to dlaczego nie
potrafią się dogadać? Moim zdaniem to nie prawda.
Gdyby złośliwi ludzie nagle stracili głos, jaka ciszaby
nastała... inny świat. Wyobraźcie sb.
Gdyby moja babcia tak zamilkła właśnie, aż była by dziwna.
Tęsknię za babcią Marysią...

http://zapytaj.wiara.pl/pytanie/pokaz/8233f

http://zapytaj.wiara.pl/pytanie/pokaz/955f0

Ludzie
Jakiś czas temu zadałam pytanie na zapytaj.pl
i parę osób odp a wśród nich młody chłopak, który posiada
motocykl. Z dalszej korespondencji z nim wyszła taka fantastyczna
możliwość przejechania się na jego 'rumaku' (let's say) o___o.
Pojawiła się nagle i szybko by tak samo (nagle i szybko)
zniknąć, bo w jednej z moich wypowiedzi zrozumiał coś nie tak
i widocznie uznał, że mnie olewa...
haaa.... liczyłam na jakieś wyjaśnienie, bo to co napisał jest
mega nie jasne i wciąż nie rozumiem o co mu chodziło?
No cóż, tak to właśnie jest w moim życiu. Gdy popełnie jakiś błąd
nie mam nawet możliwości go naprawić...
Nikt dzisiaj nie ma (może cierpliwości) chęci wyjaśnienia i dogadania się
z drugim człowiekiem - tak mi się wydaje

http://ciekawe.org/2016/04/14/wystarcza-trzy-dni-bez-kosmetykow-
a-obnizy-sie-poziom-chemii-w-twoim-ciele/

http://dziennikbulwarowy.pl/103/ognisko-smiertelnej-choroby-plciowej.
html?u=2%3A29%3AS293YXJ5IA%3D%3D%3AS2F0YXJ6eW5hIA%3D%3D%3AU2llbmtpZXdpY3o%3D


,


sobota 2016-04-16

191,552


Obudziłam się przed budzikiem... why?
Śnił mi się koncert Korn'a gdzieś chyba w stolicy
i że byłam z babcią, ale to nie była moja babcia.
Nie znam żadnej starszej pani, która tam ze mną
była. Nie rozumiem też, dlaczego pojechałam na koncert z babcią?
I dlaczego akurat na Korn'a...?
Śniło mi się, że usiadła koło mnie przed koncertem a ja mówię
do niej, że będzie głośno a ona że okay, no to ja, że
będzie też ciężko, w sensie że ta muzyka jest ciężka,
a ona nadal nic a potem poszłam gdzieś i znikła mi,
i wiem, że szukałam jej, spóźniając się na koncert
i już jej nie znalazłam, bo się obudziłam...
dziwne

Jestem cała happy, bo ręka przestała mnie boleć i mogłam
pracować, chociaż na początku chciałam się zwalniać od
domu, bo bolała mnie coraz bardziej z każdą chwilą.
Nagle przestała, jakiś cud? Boli i nagle przestaje - jaja 0_o :/

Lubicie bułeczki? Croissanty? o______o
http://calkiemzdrowo.pl/szokujaca-prawda-o-swiezym-pieczywie-z/

Fajny był Manson ^________


,


PIĄTEK 2016-04-15

191,411


'No i super!'
mam problem z prawą ręką.Nawaliła i boli.
Po czterech godzinach ból zrb się nie do zniesienia
i poprosiłam o przeniesienie na inne stanowisko.
Myslałam, że jak odpocznie od tego jednego ruchu to
przestanie a ona znpwu zaczęła boleć i w ciągu ostatniej
godziny myślałam, że nie dam rady i jeszcze zrb mi
się nie dobrze. Ból jest taki jakby igła utknęła
wewnątrz żyły.
Nie mogę niczego ścisnąć szczególnie małym palcem
i pierścieniowym, nawet mam wrażenie że czuje w nich
mrowienie podczas pracy i lekki paraliż. Ja zwariuję.
Co chwila coś >_<

Nie mamy gorącej wody od wczoraj
czy mówiłam już, że wolałabym mieszkać z dziadkami?
Tam nie było takich głupich sytuacji.
No i była babcia... zupełnie inaczej wyglądało(by) życie.
Chyba też czułam się bezpieczniej...
tato popsuł wszystko 0_o


,


CZWARTEK 2016-04-14

191,068


Ale beznadziejna pogoda znowu.
Wczoraj na chwile wyszło słońce i ciesz się człowieku.
A dzisiaj...?

Wczoraj wygłupialiśmy się w pracy znowu
i Rafał w pewnym momencie zapytał mnie,
dlaczego go nie wołam a ja na to, że jak
teraz będę wołać to powiem -kochanie- i jak
po chwili znowu taśma się zastawiła kartonami,
tak jak mówiłam zawołałam go - wszystkie
koleżanki wokoło w śmiech a Rafał przyleciał
jak na skrzydłach ... xD zadziałało...

Wczoraj koleżanka w pracy powiedziała mi o Jolie.
Fakt wygląda strasznie, ale nadal żyje ha ha ha
(do tych, którzy chcieli ją pogrzebać już teraz).

Tak sb patrzę na rozmowy w toku i słucham jak facet
stawia na swoim, albo się zmienisz albo pa pa...
gdyby któryś mi tak powiedział, pierwsza bym
mu powiedziała bye bye. To jest właśnie ten jeden
prosty argument: albo mnie akceptujesz, albo spadaj.
Z resztą dziewczyna powiedziała, że bardzo kocha tego chłopaka
a on widocznie jej nie, skoro postawił taki warunek.
Ja powiedziałabym mu tak: dobra, ja zmieniam styl a ty
rezygnujesz z gier (np) - tak samo baaaardzo cię kocham...
(deseczką)
dla mnie to jest na zasadzie oddychaj-nie oddychaj, bo ja tak chcę.
no way!

Myślicie, że zestaw wybielający do zębów za 100zł jest dobry?


,


ŚRODA 2016-04-13

190,837


Masakra
Ile jeszcze będę miała ten jęczmień?
Trwa już czwarty dzień.

Dzisiaj słonce, jutro deszcz - ja zamawiam słońce.
Na dwa dni zrb się ciepło i mamy sie tym cieszyć?
Za mało...

Nie ma co
trzeba dożywotnio jeść jogurciki i serki...
Oko mnie piecze - zaczynam się zastanawiać czy
aby napewno iść z takim zaczerwienionym do pracy...
ale mogę jeszcze zawrócić...


,


WTOREK 2016-04-12

190,710


Dzisiaj posiedzę w domu...
Stan zapalny daje czadu. Aż tak to ja nigdy jeszcze
nie miałam. Soczewek nie założę, bo zalepią się ropą.
Cały dzień ślepa będę :/
masakra!
Wczoraj patrzyłam na swoje wpisy sprzed roku, dwu i trzech lat.
Ostra byłam o____o
Denerwuje mnie ta głupia telewizja.
Podobały mi się takie dwie reklamy i nie ma już ich.
Jedna była z jakimś autem, miała epicki kawałek w tle
a druga to ciuchy z zalando i też fajny kawałek,
Where they are?
Give it to me

Kawalek Netsky - nie moge się nasłuchać - dobry jest
widać różnicę ^____^
Jauz x Netsky - Higher (Cover Art)
https://www.youtube.com/watch?v=ie2RI2dvuqY

Tabela (let's say) glutenowo-bez-glutenowa
http://www.celiakia.pl/produkty-dozwolone/


,


PONIEDZIAŁEK 2016-04-11

190,642


Pojechałam do pracy.
W pracy generalka do skończenia, więc kończyliśmy.
Zrb swoje a potem musiałam pomagać paniusiom,
(kurcze, ale mam fajny kawałek Netsky)
którym nie chciało się rb, więc zabrałam się - ja
za nie rb nie będę... potem wygłupialiśmy się
z Rafalem - operatorem - fajnie było...
Po pracy pojechałam do miasta po tabletki i spotkałam
kuzynkę z babcią na zakupach, więc się mogłam zabrać
szybciej do domu.
Czasami nie mogę słuchać babci, jak gada na moją siostrę.
No co za małpa wredna. Niech popatrzy na sb. Kuzynka
chyba połapała się. Nagle wtrąciła się i zaczęła mówić
jak to bawi się ze swoją starszą córeczką. Jedna mówi
'czy widzisz np. coś czerwonego?', albo 'jemiołę na
drzewie' a ostatnio mijają jakieś rozpędzone auto i kuzynka
pyta ją, czy widzisz gdzieś wariata? a młoda - tak, właśnie
nas minął... ot to...
Mam wielka ochotę na budyń.
Chłopaki z pracy opowiadali o jakiejś niespełnej rozumu kobiecie,
która latem chodziła bez majtek w pracy. Śmiałam się, że pomyliła
pracę z burdelem.
Kiedyś pisałam o takim chamie, który do mnie pyskował a dzisiaj
znowu palnął, że jestem cytuję 'nówka, sztuka, nie śmigana'
w towarzystwie innych operatorów. Inny starszy zwrócił mu uwagę,
żeby mnie nie obrażał, ja z resztą też mu tego nie darowałam.
To on jest śmieciem, byle czym. Potraktował mnie jak rzecz.
Nie pozwole sb żeby mnie byle ktoś obrażał

Ciekawe
od czego zależy to, że nie można się do kogoś dodzwonić, bo
włącza się automatyczna sekretarka, jak dodzwonisz się, to
nie pogadasz, bo przerywa a jak wyślesz sms to dojdzie po czasie?
Wina operatora? Zasięgu czy telefonu?

Na prawym oku mam wielkiego jęczmienia.
Boli jak ....... (wiadomo)
Kupiłam maść - pomoże? nie pomoże?
Problem w tym, że boli i przeszkadza patrzeć na ten głupi świat.
Tyle fanu mnie omija xD. Taki joke o_______o xD

Tak sb szukałam muzyki jakiejś.
Znalazłam fajną 'sklejkę' (że tak powiem) Steve Aoki z Dimitri Vegas i jego bratem
w paru ich kawałkach, ale patrzę
w tłum młodzieży wrzucili ponton (jak to u Steve'a) z dziewczynami, i co?
faceci nie utrzymali go...
Słabo


,


niedziela 2016-04-10

190,406


Szary i deszczowy dzień a w pracy miałam taki ubaw...
taka zabawna, zakręcona na maxa kobieta wymieniała
nas na przerwę. Ale były jaja. Byłam na trzech przerwach
nawet... grubo było
Dowiedziałam się też o mega przekrętach mojej firmy pośredniczącej.
Coś mi się wydaje, że tacy porządni to oni nie są...
z resztą nie tylko mi... 0_o

Masakra!
Ellie Goulding w 'Twoja twarz brzmi znajomo'
nareszcie - czekałam kiedy wreszcie będzie...
Szkoda tylko, że w tej piosence - nie lubię jej.
Mogli wybrać coś bardziej ambitnego...

Kurcze! czuję się znowu bezndziejnie,
chce mi się ryczeć.
Przez pierwsze pół dnia śmiałam się a teraz dołek.
Masakra! jestem bezndziejna.
Nic mi nie wychodzi, zupełne dno. Żyć się nie chce.
Nie potrafię niczego zmienić, ani osiągnąć tego, czego pragnę.
Jestem totalnie do niczego, w dodatku tchórze...
nie wierzę w sb
Trzeba zrb teraz tak, jak ktoś mi poradził: posłuchać muzyki - S.M.,
pójść szybko spać, żeby dzień się zakończył,
położyć się na ulubionym łóżku i rozwiązać parę krzyżówek przy
'towarzystwie' zielonej herbaty - ja


,


sobota 2016-04-09

190,268


Gdzie pogoda?
super ciepła i słoneczna,
co bym sb mogła pomdleć w pracy xD
bo ja to tak lubię xD
Miałam być teraz w pracy, ale trzeba dać
odpocząć moim kościom i nie tylko.
Jutro to już będę musiała - nie ma niedzieli,
będzie za tydzień...

Koleżanka z pracy namawiała mnie żebym poszła z nią
na filologię angielską. Fajnie, ale nie.
Jakbym zarabiała z 3 tyś... może, może...?
Aż 300 zł/m - ktoś, kto dostaje najwyżej 1400zł/m może
jedynie pomarzyć ...

Jedliście kiedyś ciasto z kaszy jaglanej?
Jeśli nie, to spróbujcie - jest pyszne i zdrowe.
Moja kuzynka w tym tygodniu obchodziła urodziny i
zrb właśnie takie ciasto - wyglądało jak sernik.
Musiałam wziąć przepis, bo moja mama nawet nie potrafi
sama poprosić, do wszystkiego musi wykorzystać mnie.
(Czuję się maltretowana xD):P


,


PIĄTEK 2016-04-08

190,163


Praca, praca, praca...
trzeba w końcu troche odpocząć, pójść na piwo...
poleżeć i się odprężyć...
pofarbować włosy, poleniuchować, bo życie to nie tylko
praca...

Niektórzy to mają pomysł na 'dowalenie' komuś.
Pani Grażynka do innej pani z pracy:'co? z h...m
się macałaś przez ścianę?' - wymiękam... ^__^

Są rzeczy nie do przeskoczenia widocznie.
'Co zrb, jak nic nie zrb?'
Możesz próbować, pękniesz i nic nie zmienisz.
Czasami jest mi przykro, że trafiam na osobę zatwardziałą
i upartą, bo nie mogę przez jej upór dojść do porozumienia,
i tak jest w tej chwili...
Może jedni się zmieniają a inni nawet nie zamierzają...?

Poszłam sb na piwo do Ani, zjadłam pizze...
czuję się pełna i jednocześnie załamana, nie widzę sensu
w życiu w tej chwili. Jest tak beznadziejnie. Co ja właściwie
rb na tym głupim świecie?


,


CZWARTEK 2016-04-07

189,936


Dzisiaj miało być wolne wg. planu na ten miesiąc,
ale zmienili... why?
Czasami człowiek jest taki zakręcony, aż nie wiadomo
co rb...?
Ciekawe czy jutro będzie ciepło i słonecznie po
południu ? Mam nadzieję.
Wczoraj usiadłam koło jakiegoś kolesia w busie. Wyłączyłam
już music a on jakoś tak dziwnie szybko oddychał...? xD
Ale dzisiaj te filmy są beznadziejne. Od czasu do czasu
nakręcą np taką 'Niezgodną' a reszta to nudy...
Przedwczoraj kolega-operator szalał w pracy. Spr na mnie czy
jest odpowiednio 'delikatny' :[] xD
Jutro w kinach 'Cień' - dostałam esemesiaka z newsem.
Fabuła mnie nie rusza, coś innego miałam oglądać, na coś
innego czekałam - zapomniałam tylko na co he he xD
Doszłam do wniosku, że ubezpieczenie jest stratą pieniędzy,
które nie zostaną nam wypłacone, gdy coś się nam stanie.
Właśnie doszłam do wniosku, że uwielbiam słuchać lektora
tłumacza google. Zarówno po polsku jak i angielsku jest ubaw!
o______o


,


ŚRODA 2016-04-06

189,770


Ahoj :[] xD hi hi...
ostatnio wygłupialiśmy się w pracy i mi się przypomniało...
Luzik na początek @______@
Wczoraj na dworze to było fajnie, ale w pracy już nie.
Miałam wrażenie, że dostanę wylewu... troche cieplej się
zrb i już duszności, ciśnienie, ból w klatce...
czasami jak jest za gorąco, mam wrażenie że zwariuję, czuję
taki niepokój... no i jeszcze ciągle bół głowy - bardzo silny.
Jednej z pań w pracy umarł brat. Rok młodszy ode mnie.
Dzisiaj jesteś, jutro może cię nie być. Non stop o tym
myślę... To nie żarty, tak naprawdę może być... czy zdajemy
sb z tego sprawę? Wątpię...
Mnie to przeraża, bo myślę o relacjach z innymi, bo chciałabym
je naprawić a nie da rady... może właśnie inni nie myślą o tym?
Zawsze mówię, dopóki żyjesz masz szanse naprawić to, co zepsułeś.
Jak cię zabraknie, lub tej drugiej osoby, to szansa zniknie i nic
się już nie da zrb...

Okazuje się, że są firmy ubezpieczeniowe, które nie wypłacają
odszkodowań swoim klientom. W tym momencie chodzi mi o te,
w których ubezpieczamy się w pracy. Teraz jest problem, bo jeśli
to są sami oszuści a my wydajemy na składkę co miesiąc nasze
pienądze, to należałoby coś z tym zrb. Pytanie co?


,


WTOREK 2016-04-05

188,259


Czasami zastanawiam się jak ja przepracowałam
półtora roku w chipsach? Czasami jest bardzo
ciężko, aż żebra bolą...
stoję dwie godziny sama na jednym stanowisku, tempo?
powiem moje zdanie - za szybkie,
po dwóch godzinach bolą cię łopatki - masakra!
Dlatego w konsekwencji teraz bolą mnie też
żebra...
Miałam coś jeszcze napisać, ale wyleciało mi
z głowy... ostatnio to się non stop dzieje.
Śmieję się, że pora umierać o_____o
Aaa.... już pamiętam - jak przyszłam do pracy
na początku miałam bardzo dużo siły i energii w sb
a teraz widzę, że z roku na rok słabnę coraz bardziej.
Popękane, przekrwione żyłki w oczach przy większym
wysiłku, coraz silniejszy ból rąk i nie mam siły
przynieść sb takiej ilości dekli jak kiedyś. Nie dzwignę
tego... o_____o
Kiedyś jeden operator powiedział mi że za dwa lata będę
miała 'lata chrystusowe' ale przecież Pan Jezus w wieku
33 lat został zabity - dlatego żartuje, że pora umierać...

Ostatnio coraz częściej zapominam o sprawach ważnych dla sb.
Ciekawe co będzie za 10 lat?
Zastanawiam się czy tak można, żeby nocki w pracy nie były
płacone więcej niż dniówki?

No nareszcie +23 stp


,


PONIEDZIAŁEK 2016-04-04

188,104


Telefon dzwoni
zawsze w najmniej odpowiednim momencie
i najbardziej denerwują mnie ci, którzy
chcą mi coś wcisnąć, szczególnie bilety
na jakieś spotkania...
tak jak w skeczach: 'nie będę niczego
od was kupował(ć)'
za każdym razem mówię NIE a i tak dzwonią.
Ile razy już mówiłam, że nie życzę sb telefonów
i nie dociera... zastanawiam się czy jakbym
po chamsku odkładała słuchawkę, to za którymś
razem przestaliby?


,


niedziela 2016-04-03

188,057


Hi ^____^ :P

W pracy bywa różnie
raz zabawnie, raz smutno, czasami ciężko
a czasami też nerwowo... samo życie...
tak się z siebie śmiałam dzisiaj. Na koniec dałam popis,
koleżanka powiedziała, że dałam czadu
coś nie mogłam złapać paczki... xD
ciężko to opisać niestety... sorry ^^/
ubaw mam do tej pory, jak wspomnę :[]

Wiecie że jest +22 stp na dworze?
(przynajmniej u nas) zabieram z szafy płaszcze na zimę
i wyciągam skórzane kurteczki...

Pewien chłopak o imieniu Theo James ma ciekawe
zdanie na swoim profilu: 'If one day you love
someone like I love you, you know how tired I am'
Ciekawe, nie?


,


sobota 2016-04-02

187,890


Przed chwilą była sobota, i już kolejna...
aż mi się przypomniał stary kawał,
siedzą dwaj pijani faceci i patrzą na wiatrak
wmontowany w ścianę. Nagle jeden do drugiego mówi:
patrz jak ten czas za.....ala o_______o

Tv cały czas straszy - czego oni od nas chcą?
Jakby życie każdego było różowe i opływało w dostatek...
'brudna bomba', Isis - czy wygrają ?
pytanie za sto punktów - jak to ja gadam...
Zastanawiacie się czasem nad życiem?
Bo ja słucham takich newsów na okrągło a i tak się boję
do tego stopnia, że nie chce o tym słyszeć - wolę
żyć w nieświadomości. Nawet jakby detonowali coś
pod domem, to wolę nie wiedzieć... mam dość strachu.
Ja wszystkiego nie piszę tutaj, więc może wydawać się, że
nie mam żadnego powodu by bać się a to jest nie prawda...
sama nie pamiętam czy napisałam swoje najczarniejsze
momenty z życia a co dopiero inni, czytający mnie...
wiele rzeczy przecież umyka nam...


,


PIĄTEK 2016-04-01

187,740


Koszmarna pogoda - znowu moja nieulubiona.
Dobrze, że już nigdzie nie musze iść,
głowa mi pęka, kawa niech zacznie działać, bo
senna się zrb... i jeszcze musiałam znowu wracać
stopem do domu z miasta, bo przecież nic nie ma
rano. Chciałabym żeby ktoś naprawił ten syf, w którym
musimy żyć. Brak połączeń, drogo, mało płacą,
źle się czujesz i jeszcze głupia pogoda...

Jakie fajne zmiany wejdą do Polski.
Oglądałam wiadomości i jedna z wieści bardzo mnie
ucieszyła... ale tylko ta jedna,
dotyczy przestępców


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]