ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
CZWARTEK 2015-12-31

165,422


Ostatni dzień roku 2015-ego

W tym roku logo google też jest fajne - nawet zabawne...
na zegarku pokazuje, że jest za pięć min północ o___o
cały dzień do tej za pięć dwudziestej czwartej
a co będzie po północy?
będą strzelać petardami i fajerwerkami do tych ptaków? xD

W Oławie grasuje zboczeniec od roku,
napadnięte kobiety zgłaszają się na policję
a jedna wysłała w formie listu relacje z napadu do gazety...
i dobrze!


ŻYCZĘ WAM WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2016 ROKU ^______^
http://kartkolandia.pl/e-kartki/kartka-elektroniczna-nowy-rok-pysznego-szampana,10,0,1485.html
(otwiera się w explorer)


Ha ha
żółwie się wykluły z jajka
dobre to logo google w tym roku
'jaja jak berety'
pozdrawiam ^__________^
żółwie czy coś innego ...? - whatever .....
I don't get it


,


ŚRODA 2015-12-30

165,290


Nie mam kalendarza na nowy rok :(
muszę kupić jakiś, bo bez tego ani rusz.
Słyszałam, że z powodu dużej ilości aut, które
ludzie teraz posiadają, w powietrzu jest więcej
pyłu ze ścierajacych się opon (czy jak to nazwać?),
które mogą prowadzić do raka a my tym przecież oddychamy...

Wróciłam z pracy
było jak zwykle do bani - jeszcze nigdy nie stałam w takim syfie
pełno chipsów - na podłodze i na kole
Niektórzy mają już wolne i nie przyszli - sad!
Co to jest smutek?
'' Pytasz mnie – co to smutek,
Powiem ci, jeśliś ciekawy,
Smutek to mała dziewczynka,
Która siada na śniegu
I patrzy zdziwiona na ślady.
To jest smutek.

Pytasz mnie – co to radość,
Powiem ci, jeśliś ciekawy,
Radość to mała dziewczynka,
Która sika do kawy
I patrzy zdziwiona na ślady.
To jest radość.''
hi hi hi xD :P

Tak sb zerknęłam na wpisy z jutrzejszego dnia lata wstecz
dziwne uczucie - takie ściskanie w żołądku - nie wiem dlaczego?
Z 2012 nie sprawdziłam - byłoby mi znowu przykro.
Lata mijają a człowiek nie może zapomnieć...


,


WTOREK 2015-12-29

164,660


Ciekawe kto pracuje teraz w chipsach?
Moja grupa ma wolne, czyli K ? nie wiem?
Pojadę do pracy to się dowiem...
Coś mi się śniło... jakiś chłopak - nie pamiętam
twarzy, więc nie wiem kto to był...


,


PONIEDZIAŁEK 2015-12-28

164,610


Taki kawał usłyszałam dzisiaj:
Przychodzi baba do lekarza-okulisty i mówi:
- panie doktorze wydaje mi się że jestem ćmą...
na to doktor:
- ale to powinna pani iść do psychologa a nie do mnie
baba:
- przepraszam, poszłam tam gdzie się paliło...

Two towers World Trade Center
Właśnie obejrzałam film 'The Walk: Sięgając chmur'
wrażenia...? No cóż, nie miałam mokrych dłoni z nerwów,
ale były lodowate, no i... boli mnie w klatce piersiowej
ze strachu - jeszcze nigdy nie bałam się aż tak, na żadnym
horrorze nie bałam się aż tak, jak na tym filmie... "_"
płakać mi się chciało jak Philippe wchodził na linę - nie
wiedziałam, jak to się skończy... ale serio, nigdy się tak
nie bałam podczas oglądania filmu...
I jeszcze jedno -Petit- urocze nazwisko


,


niedziela 2015-12-27

164,483


Gdy miałam 17 lat w tv pojawiły się kawałki
polskich artystów hip-hopu - pamiętam.
Oglądałam je w takim czeskim programie z listą
przebojów. Nowak mówi że polska młodzież wychowana
na tym hip-hopie ma bardziej ostre spojrzenie na
świat a może jest to wynik wpływu wojny...?
Ja z tamtego okresu w moim życiu zawsze będę pamietać
Kaliber 44 i ich 'Plus i minus'


,


sobota 2015-12-26

164,330


Jutro
pewnie niektórzy będą mięli wolne jutro albo
wezmą sb wolne - szczęściarze @@
Z czego dzisiaj rb buty, że tak szybko się
rozwalają? Nie kupowałam ani na targu, ani w
chińskim tylko w normalnym sklepie. Badziew.


,


piątek 2015-12-25

164,173


Pozdrowienia dla odwiedzających
Życzę dużo wytrwałości przy stole o______o
cierpliwości dla gospodarzy jeśli odwiedzacie
rodzinkę i odpoczynku, bo jeszcze jutro i do pracy znowu
przynajmniej ja :/

Wczoraj dostałam pod choinkę fiszki na ostro i angielski
bez cenzury :[]
grubo
zaglądnęłam mimochodem do książki :[]
jest na co popatrzeć :[]


,


CZWARTEK 2015-12-24

163,934


Dużo pracy dzisiaj - jak zwykle
jak się pospieszę to będzie zrb
o 18.00 wigilia

Dzień jak co roku - to samo bez zmian :(

Życzę wszystkim spokojnych, rodzinnych, miłych
obfitych w życzliwość i zrozumienie Świąt Bożego
Narodzenia


,


ŚRODA 2015-12-23

163,850


Słoneczko świeci, pogoda w sam raz
na święta ...
Jest tak ciepło, że aż się śmiałam,
jak wyszłam wyrzucić śmieci - super.
Zapomniałam gdzie są sopelki na dwór...
sopelki czyli światełka na poręcz balkonową...

Słyszałam że we Wrocławiu celebrytki są
tańsze niż w Oławie. I ponoć są promocje.
W Oławie chodzą po 400 zł najmniej a są
naprawdę różnego rodzaju ...
Kuzynka dostała od teściowej z koniczynką - śliczny,
a mi się marzy z serduszkiem...


,


WTOREK 2015-12-22

163,715


Święta

Dlaczego zawsze jest tak beznadziejnie przed świętami?
Przykrości, zawracanie głowy, chamstwo ...
a mowi się, że w okolicy świąt ludzie rb się
bardziej rodzinni i życzliwsi - to bzdura!
Wracasz do domu po pracy, jesteś zmęczona, głodna, chwiejesz
się na nogach, czujesz że jest ci słabo, bo przecież
nie jadłaś cały dzień a tato mówi zagrzej mi obiad.
Siedział w domu i mógł sb to zrb ale nie - czekał na
służącą. Nie obchodzi go jak się czuje, ma to gdzieś.
Egoista, wygodny egoista
Ci, którzy wykorzystują innych do swoich celów są dla mnie
socjopatami

Wykorzystałam
zmianę planu w pracy i wyskoczyłam do fryzjera
Jestem MEGA zadowolona - taki piękny kolor wyszedł ^___^
Włosy są jedwabne i pięknie pachną - inny fryzjer,
tańszy, szybszy i nie wali mi tą chemiczną maską.
Moja maska z L'biotica jest dobra, ale nie wystarczająco,
no i wali chemią właśnie - nie trawię tego zapachu

W pracy
byłam dzisiaj w innej brygadzie i na innym dziale.
Miał być chips, ale wyszedł stick - nie lubię tego
działu, ale tutaj operator to chociaż pracuje - nie
siedzi na tyłku. Sam rozrywa paczki, zabrał mi miotłę
jak zamiatałam, interesuje się czy dobrze paczki są
zrb, czy lepiej się pakuje, jaka jest folia - to jest
dobry pracownik - inni powinni się od niego uczyć.
Najgorszy to koleś z gr. C - ciekawe czy też tak klnie
jak ten z gr. A? Bo ten przebija każdego swoim słownictwem...

Wczoraj
byłam na angielskim. Znowu dałam ciała, znowu zwale na zmęczenie
i brak snu (obudziłam się o 02.00 w nocy i jak zwykle już nie zasnęłam)
Proste pytania a ja nie wiem co odp. Tak się z sb śmiałam...
nie ogarnęłam słowa ,,fail,, - czasami mam wrażenie że nic kompletnie
nie umiem - zwłaszcza, jak źle się czuję (czyt. jestem zmęczona
i nie wyspana). Pan Bogdan tłumaczył użycie tego słowa a ja dopiero
po chwili, w trakcie tłumaczenia przypomniałam sb, że już raz było
tłumaczone - masakra! Konkluzja: ciężko jest się czegokolwiek nauczyć
na wieczór - ale super jeśli i tak nauka skutkuje, bo przecież w końcu
czytam kryminał po angielsku - nawet sb nie zdaje sprawy z tego, że to
jest sukces - nawet to do mnie nie dociera
Zobaczcie, trzy lata temu nie przeczytałabym go...
trzy lata temu nie porozmawiałabym z nikim a robie to swobodnie i świetnie,
wiem - bo mi powiedzieli moi rozmówcy
Czasami nie jesteśmy świadomi sami sb, ale... zmęcznie rb swoje

Polecam uwadze film ''Kropla słońca'' z 1999r.
proponuje poświęcić, jak się ktoś namyśli zobaczyć, z dnia te trzy godziny,
żeby obejrzeć całość, bo ja zaczęłam przed wczoraj a dzisiaj kończyłam
i mam problem, bo nie wszystko zapamiętałam.
Film jest nie głupi i traktuje o pewnej żydowskiej rodzinie - ja lubię
te filmy. Jak się ktoś zainteresuje, to pewnie przeczyta opis.
Jeszcze raz polecam

p.s. Zapraszam Moniko


,


niedziela 2015-12-20

162,663


Zakupy

szybki wypad na zakupy przedświąteczne
a choinka jest ubrana - fajnie
nie będę musiała się użerać o______o
i wysłuchiwać co komu nie pasuje.
Ja miałam ochote ubrać ją w różowe i
czerwone bąbki, ale to jak będę miała
swój dom i swoją choinkę (jeśli Bozia da)
Narazie mogę sb tylko pomażyć


,


sobota 2015-12-19

162,511


Lider

czasami mój dawny kolega z angielskiego
denerwuje mnie. Biegam po działach zakładu
jakbym była jedyną osobą, która musi.
wtorek - snack
środa - snack
czwartek - stick
piątek - pellet
a kiedy będzie chips?
Moim zdaniem jest niesprawiedliwy.
Jakby innych nie było...

Kurcze, ale jestem zmęczona...
dalej chce mi się spać...
Dzisiaj na nocce zdarzył się komuś zabawny
incydent. Jest taki koleś, troche natrętny, bo
jak zamierza jakiejś dziewczynie dać cukierka
to wciska na siłę. Do mnie zagaduje po angielsku
a dla innych stanowi źródło rozrywki i nie wiem
co to się dzisiaj stało, ale w pewnym momencie koleś
chciał póścić bąka (sorry jeśli kogoś zaskoczę teraz,
albo właśnie to zrb) ale to nie było to
tylko coś gorszego o______o może miał problemy z żołądkiem...?
albo najadł się czegoś przeczyszczającego...?
tak czy inaczej on był zaskoczony i zawstydzony,
i pracownicy też. Jak wyrwał do sztani to z prędkością
światła chyba...? a potem wszyscy omijali to miejsce w którym stał...
Było grubo!


,


PIĄTEK 2015-12-18

162,225


American Horror Story
Ciekawe czy zabili hrabinę?
Dowiem się dopiero 6 stycznia
w nowym roku - aż za prawie trzy tygodnie.
Ale będzie mnie zżerać ciekawość...
Ledwie się zaczął sezon a już się skończy.
Będę tęsknić - uwielbiam ten serial.
Ciekawe czy Gaga zgodzi się zagrać w następnym?


,


CZWARTEK 2015-12-17

162,100


W pracy
dzieją się różne rzeczy, ale żeby karać ludzi...? 0_o
Dzisiaj w nocy grupa, w której pracowałam została
ukarana przez liderkę za to, że poszła na przerwę.
Kara była taka, że zabierała jednego z pracowników
także musieliby dawać sb radę bez jednej osoby a i tak
biegali żeby zdąrzyć z wszystkim...
żal.pl i tyle na ten temat

Oglądałam tą komedie "W nowym zierciadle: wakacje"
Nie podobało mi się - nudy!


ŚRODA 2015-12-16

161,838


Pogoda

Czasami obecna pogoda wpływa na mnie sennie.
Stoje z ulubioną koleżanką w pracy a i tak
ziewa mi się, mimo że rozmawiamy o ciekawym
temacie - nie ogarniam...?
Święta coraz bliżej. Skończy się ten tydzień
i zaraz będą. Szkoda tylko że mamy takie
głupie zmiany przed 24-tym - gdyby były tylko same
pierwsze zmiany to byłoby super... a tak masz...
w wogóle zastanawiam się dlaczego mamy tylko
jedną pierwszą zmianę a nie dwie?


,


WTOREK 2015-12-15

161,686


Kto lubi bajaderkę?
W mojej ulubionej kawiarni sprzedają takie pyszności.
Kupiłam do domu do kawy i od razu jak powiedziałam
cenę, mama chciała na święta ... Kto by nie chciał?
Lubię bajaderkę... ino kawa się popsuła - unfortunately :[]
ha ha ha xD


,


PONIEDZIAŁEK 2015-12-14

161,447


Praca

Czasami miejsce pracy jest przyjemnym miejscem
a czasami może być nudnawe - wczoraj miałam dość.
Chciało mi się spać, denerwowała mnie pani, z którą
stałam - ani słowem nie odezwała się przez osiem h
pracy... jeśli inni się skupiają na pracy - milcząc
to ja przeciwnie - ja się potwornie nudzę...
i dlatego rb się senna a wtedy zawsze ciężko mi pracować...
W pewnym momencie ukryłam twarz w ramionach, ktore
położyłam na deklach obok stojących i wtedy operator
zapytał co się dzieje? Podnoszę głowę a On
uśmiecha się i mówi, że zaniemogłam - zaśmiałam się
i powiedziałam, że mam dość tego dnia i chce już do domu.
Na szczęście zostało do końca półtora godziny....
Z koleżnaką jak stoje to się wygłupiamy, rozmawiamy, śmiejemy...
jest zupełnie inaczej

Dzisiaj dostałam wolne w pracy, więc mogłam sb pojechać na angielski.
W mieście pojawiają się nowe oryginalne ozdoby
jak np. ta BĄBKA.jpg
ładna, nie? Podoba mi się takie ozdabianie miasta.
Ona nie jest jedyną atrakcją Oławy - jest jeszcze biała na skwerze Jana Pawla II
(jeszcze zrb zdjęcie) a teraz idę popakować prezenty - mam już prawie wszystko
nawet dla chłopaka mojej sister (jak czyta mnie, to już wie ^___^ )


,


sobota 2015-12-12

161,170


Ciężki jest dzień po nieprzespanej
nocy bez powodu...
dzisiaj pobudka po 01.00 i do rana rób
se co chcesz... żadnych zmian nie miałam większych,
zmartwień mam nadzieje też... nie wiem dlaczego
nie mogłam zasnąć - mam tak coraz częściej...
a może to przez horror? Wczoraj oglądałam 'Sinister II'
parę razy się przestarszyłam...
pamiętam, że obudziłam się i powtarzałam 'enemy'
nie wiem co mi się śniło... ?
Kawa nie wiem czy pomoże? Wypiłam już troche w pracy
i dalej chce mi się spać...
Zazwyczaj pomaga, ale dzisiaj brak snu zrb swoje...
Chciałam poczytać książkę w drodze do domu (pożyczyłam
kryminał z mojej szkoły po angielsku) i nie dałam rady, tak
spać mi się chciało w drodze...
ponoć niskie ciśnienie...

Dzisiaj Dagmary
więc kuzynka ma imieniny...
ale fajnie było - tak zabawnie
nowi, inni ludzie, stara koleżanka kuzynki,
którą poznałam ponad 10 lat temu...
Przyjemny wieczór o______o


,


PIĄTEK 2015-12-11

161,018


Przygotowania świąteczne

Gdy kiedyś siedziałam w domu miałam dużo
do zrb - sama a reszta domowników jak zwykle
nic. Pamiętam jak nienawidziłam myć szkło a
było myte rok w rok... teraz jakoś to nikomu
nie przeszkadza, że jest nie myte... mama tego
przecież nie zrb...

Myję szkło - w zmywarce oczywiście o______o
po to jest w końcu i dla mnie
o___________o
Skończyło się pranie naczyń - zmywarka mnie
już wzywa xD
co za komfort :[]

Oglądam właśnie film z Alem Pacino
Dopiero pół godziny seansu, ale już się popłakałam,
bo wzruszyły mnie dialogi
Jest taka słodka jego wnuczka, gdy mówi o zmieniających
kolor liściach... to wróżki maluję je a potem skaczą, aż liście
spadną z drzewa
albo o balonikach, które żyją w niebie i smutno im na ziemi...
'MANGLEHORN' 2014


,


CZWARTEK 2015-12-10

160,962


Święta

Nie wiem jak się kojarzą dla innych?
Pewnie dla każdego inaczej... ja pierwsze
co widzę to prezenty i one kojarzą mi się
ze świętami. Lubię rb prezenty. Mam tylko
ten problem, że nie pamiętam co od kogo dostałam.
Nadźwigałam się, nachodziłam i jeszcze piechotą
szłam 2 km do domu z sąsiedniej wioski. Dlaczego?
Bo zapomniałam że 5 min wcześniej jest autobus bezpośrednio
do mojej - efekt zmęczenia po tygodniu pracy, czy
rozkojarzenie? W sumie wyskoczyłam tylko na dwie godziny
z domu... no... trzy
Jak weszłam była 17.00 a ja byłam tak zmęczona i
wszystko mnie bolało. Na dworze ciemnmo już -
w ciemności to jeszcze nigdy nie szłam 2 kilosów....
troche strasznie, ale mam już prawie wszystko kupione
czyli z głowy (almost)
Widziałam czekoladki z whiskey firmy Lindt i kupiłam
sb ikone św. Anny - jest na zdjęciu z Maryją o_____o
Mam ochote jeszcze na figurkę pięknego anioła. W kwadraciaku
jest nowy sklep z dewocjonaliami i tam mają takie niesamowite anioły
jeden jest w pięknej, balowej, czerwonej sukni, drugi
większy ze skrzydłami, w których chronią się Maryja i Józef
z dzieciątkiem - taka nietypowa szopka o_____o
wszystkie są piękne i też troche kosztują... można powiedzieć,
że aniołów dzisiaj dużo ....


,


ŚRODA 2015-12-09

160,720


Gdy prawda o kimś spada na Cb jak grom
z jasnego nieba, zawsze jesteś w szoku.
Pewien chłopak z pracy wydawał się
być wporzo. Aż ciężko było uwierzyć, że
miał dziewczynę a z drugą kręcił w pracy.
Mało tego, jakby był taki tylko jeden...
Jak ważne jest by pamiętać, że pozory mylą.
A co zrb dziewczyna gdy kolejny zacznie ją
nakręcać tak jak poprzedni w tej samej sytuacji?
Są przypadki, że kobiety wpadały w szok i traciły
dziecko, będąc w ciąży. I to już nie jest tylko
rozczarowanie, to coś poważnego i baaardzo złego.
To tylko pokazuje jaki jest osobnik i jak bardzo
trzeba go unikać ...


,


WTOREK 2015-12-08

160,636


Wyspani?

Wczoraj był fajny dzień - nie przepadam
za chodzeniem po innych działach, ale czasami
warto i jest fajnie. Jedna z pracownic myśli,
że zrb sb ze mnie koleżankę i jak zwykle przysiadła
się w busie, gdy wracaliśmy już do domu. Najpierw
pyta gdzie byłam - zbywam ją że tam i tu. Cisza.
Po chwili - na sticku? Skoro wiesz, to po co pytasz?
Po chwili znowu mówi, że ona była na snacku - ten dział
jest zupełnie osobnym, bo za drzwiami, w innym pomieszczeniu,
niż cała reszta. Skąd ona wie gdzie ja jestem?
Musi się bardzo interesować. To jest taka kobieta (oczywiście
dużo starsza ode mnie), że jak ona gada, to nie da się nic
powiedzieć, nie dopóści cię do słowa... nawet jak nie ma
racji, nie będziesz w stanie jej tego wyjaśnić, bo do słowa
ci nie da dojść. Okropna. Jak by powiedział po angielsku
talkative, ale z podkreśleniem 'skrajnie'
Jak jest taka papla to nie sb papla sama do sb...

Obejrzałam film o Amy ...


,


PONIEDZIAŁEK 2015-12-07

160,513


Jajko sadzone

Jakie śniadanie poprawia nastrój?
Lub jest dobre na początek dnia - dla mnie
naleśniki, ale jajka też mogą być...
But pancakes I eat for a breakfast every year
in my birthday - U know


,


niedziela 2015-12-06

160,444


Kolejny udany dzień w pracy,
kolejna niedziela przepracowana.
Mikołaj rozdawał tym razem cukierki, dobre to
niż nic. Fajnie było...

Są ludzie i taborety

Jak to jest, że chłopak potrafi się zachować na poziomie
a drugi nie? Jak to jest że chłopak potrafi być grzeczny
i umieć się wysławiać na poziomie a dziewczyna już nie?
Czy bycie kims na poziomie jest tak trudne?
Czy poprostu są ludzie którym na czymś zależy
i ci którym nie zależy na niczym? 24-latka rozmawia ze swoim
liderem i przeklina - i nie wstydzi się
nie ma nawet kultury że jak ktoś mówi to się słucha...
lider aż przewrócił oczami
No ale ta dziewczyna taka jest...
żal.pl o____o

Dr House

Właśnie skończyłam oglądać ostatni odcinek ostatniego sezonu.
Byłam w szoku, gdy House zginął w wybuchu i jeszcze nigdy nie
ryczałam tak jak wtedy... to głupie, ale było mi żal...
zawsze uważałam że House nie może być inny, bo jaki może być
człowiek, gdy inni są dla niego źli. Jak traktował Go Wilson
gdy poszedł do więzeinia? Jak się zachowywał gdy wiele razy
chciano go ukarać - twierdził, że zasługuje. Co mówił o Nim
Caddy? Czy tak zachowuje się przyjaciel? Nie sądzę.
I serio rozumiem branie vicodinu na ból nogi i wierzę, że
musiała go bardzo boleć - nie rozumiem braku zrozumienia
dla Jego bólu - ani troche.
Chciałam mieć już za sb ten serial, bo zaczął mnie nudzić,
ale ostatnie kilka odcinków obejrzałam z przyjemnością
i dopiero dzisiaj na tych ostatnich czterech zrozumiałam, że
to koniec i że więcej nie będzie. To tak jakby ktoś odszedł -
tak się teraz czuję. Dziwne to uczucie. Uczucie braku...
Oczywiście ostatnie kłamstwo House'a rozwliło mnie - otworzyłam z wrażenia
usta
everybody's lies
o____o


,


sobota 2015-12-05

160,360


Jak te dni lecą...?
przed chwilą był poniedziałek
a już sobota, tydzień temu o tej porze
miałam wolne i nie spodziewałam się że
będę musiała iść następnego dnia do pracy.
Jestem dzisiaj w dobrym nastroju, pośmiałam się
w pracy a najbardziej z Grześka, który chciał
tańczyć dla mnie na rurze - ale się śmiałam...
podniósł koszulkę do góry no a szczupły to on nie jest
i kaloryfera też nie ma - zaczęłam się śmiać i mówię,
że przydałby się jakiś piercing .... ha ha ha
masakra... ohydny ten jego brzuch, bleh
nawet piercing by nie pomógł xD :[]


PIĄTEK 2015-12-04

160,184


Mit o Syzyfie

Wszyscy go znamy.
Biedny Syzyf toczył głaz na górę, ale
za każdym razem gdy był już blisko, głaz
staczał się i trzeba było zaczynać od nowa.
Dlaczego o tym piszę? Tak sb dzisiaj pomyślałam,
że w związku z moim marzeniem, od dziecka nie zmiennym,
czuje się jak Syzyf, ale w tym momencie jestem
u podnórza góry i nawet nie mam siły ruszyć mój głaz...
Zadanie wydaje się nie do przeskoczenia,
nie do wykonania, nie możliwe do zrealizowania.

Odrdzewiacz - Coca-cola

Tak się uśmiałam...?
Od paru dni próbowano w domu oczyścić biedny garnek,
od tego przypalonego mięsa i nic nie pomagało.
Mama nalała nawet takiego silnego środka chemicznego
i też nie dał rady. Wreszcie tato wlał coca-cole
i wiecie co? Wlał o 13.00 po południu a przed chwilą
umyłam garnek do czysta. W 2 i pół godziny
coca-cola rozpuściła ten syf - ale się śmiałam...
Pomyślmy co pijemy o_______o

k,MzgzNTU1MDAsMzk4MzA0,f,de2889275ac9f18a42c50e447eacb1.jpg
And my current mood after listening this song: Nest HQ MiniMix: Snappy Jit

GTA - Red Lips feat. Sam Bruno (Skrillex Remix)
No, no, don't let her smile fool,
Don't let her eyes confuse,
Red lips always lie
'Cause her red lips
Have a filthy price,
That's a murder, in her paradise
No, no, red lips
Have a filthy price
That's a murder, in her paradise


,


CZWARTEK 2015-12-03

160,085


Telefony, telefony

Żeby dzwonić do człowieka przed 09:00 rano...?
masakra to chyba trzeba nie mieć samemu swojego życia.
Mam taką ochotę na zupę a akurat jest moja ulubiona
szczawiowa z jajkiem o__________o
zaraz sb zjem
Patrzyłam ostatnio za prezentami i widziałam poszewkę
na poduszkę-jaśka Chanel (cyrkoniami zrb napis i logo
a materiał czarny, satyna)
Ciekawe ile wyniosłoby razem z poduszką? Poszewka
kosztuje 55 zł

Ale jestem senna

muszę kawę znowu a zaledwie przed chwilą skończyłam pierwszą.
Ciągle chce mi się spać.
Chyba sb zrb i wypiję w moim wygodnym łóżku o____o

Zaraz chyba pójdę się myć i spać.
Taka senna jestem znowu.
W ciągu dnia wypiłam trzy kawy, ale w okolicy 13.00 i tak
zasnęłam - łóżko tak na mnie działa. Mam taki miły koc.
Jest taki przyjemny w dotyku... wypiłam drugą kawę, siedząc w łóżku
a potem się położyłam i zasnęłam...


,


ŚRODA 2015-12-02

159,880


Środa
dzień wolny a chcieli żebym poszła do pracy.
Rano, zanim poszłam spać, ktoś zaproponował mi
pracę gdzieś ińdziej za lepszą kasę oczywiście...
Zapytam od razu a jakie jest ryzyko?
Bo w Faureci okłamują pracowników a jeden się nawet
pożegnał z tym światem...
Chodzi o to co jest dodawane do piany. Nie pamietam nazwy
tego środka chemicznego, ale pamiętam, że jest baaardzo
szkodliwy. Drugi z pracowników Faureci wciąż się leczy.
BHP-owcy zapewniają, że nigdy nie doszło do wydostania
się tych związków na zewnątrz, pytanie pomieszczenia
czy hali? Wręcz się zarzekali. Pracownicy zarzekali się
i przewracali oczami, gdy pytałam o jakieś sytuacje alarmowe.
Ciekawe co jest prawdą a co kłamstwem?

Tato spalił mięso i o mało nie spalił domu...
Ten, który zawsze ma najwięcej do powiedzenia dla mnie
na temat smażenia...
W całym domu wali tak że nie da się tego opisać, bo jakiego
słowa użyć na określenia tego smrodu?
Aż rzec by się chciało: nie wymądrzaj się, bo sam nie jesteś
lepszy...


,


WTOREK 2015-12-01

159,760


Get up, get up

Jak ciężko jest wyjść z mojego wygodnego łóżka.
To moje ulubione miejsce teraz, uwielbiam w nim leżeć.
Taka nie wielka zmiana a ile daje?

Podoba mi się kawałek ''Gdy zgaśnie słońce'' Zero
tekst jest dobrym opisem dzisiejszej rzeczywistości.
Ostatnio dużo się dzieje. W pracy. Wczoraj nawet
zasypałam się - widocznie wyszłam z wprawy a potem,
po zmianie ja mialam puste koło i dawałam sb świetnie
radę a panie nie... no ale to pewnie dlatego że
po 04:00 rano jest się już bardzo zmęczonym.


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]