ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
WTOREK 2015-06-30

122,147


Wczoraj doszłam do wniosku, że źle się dzieje w naszej grupie
już do przesady... są osoby, które uważają, że trzeba coś z tym zrb.

http://prawo.rp.pl/artykul/862992.html

Ciekawe jakie kary są za słowne molestowanie?
Grzesiek jest na 1 miejscu

http://polska.ihollaback.org/category/ofiara/molestowanie-slowne/

Złośliwość martwych rzeczy
od dwoch dni nie moge ustawić rutera żeby
sygnał się nie ciął


,


PONIEDZIAŁEK 2015-06-29

122,074


Jestem chronicznie zła na wszystko.
Wszystko mnie denerwuje i przygnębia.
Czasami pojawiają się przerwy, kiedy jest dobrze a ja jestem
zadowolona a nawet szczęśliwa,
ale to jest tak sporadyczne, że nie pozwala pamiętać o sb.
Więc każdy następny dzień będzie do bani, i nie przyjdzie mi
do głowy pomysł, że może być inaczej, dlatego że notorycznie
jest źle. Każdego dnia.
Nie umiem sb z tym poradzić
Mam wrażenie, że wszyscy chcą mi zrb specjalnie na złość.
Że uwielbiają gdy jestem przybita i ustawicznie rb coś,
co będzie mnie dobijać.
Czasami mam wrażenie, że cały świat tak działa - żeby rb na
złość innym, z premedytacją. Ludzie nie mają prawa być
zadowoleni i szczęśliwi - mają się smucić, ryczeć, narzekać,
wściekać na siebie i w końcu pozabijać...
Czy napradwę całe piekło wyległo na ziemię?

http://www.shazam.com/track/248353378/generate


,


niedziela 2015-06-28

121,941


Usunęłam konto na fejsie
fest jestem zadowolona - at last
moim zdaniem tak jest lepiej...
rok pracy w chipsach...
egzamin zdany...
jest co świętować o____o

Fajny kawałek, którego nigdzie nie ma
https://www.youtube.com/watch?v=ZxG_R17Agh0
Internet is sucked!
no cóż - trzeba zapomnieć o tym kawałku... :(
a problem jest - im bardziej go słucham, tym bardziej go chce...
ale teraz jestem zła >_<
https://www.youtube.com/watch?v=eDBJoY2C29I
Nie wiem co, ale coś mnie kręci w image'u dj'ów
w ruchach znad konsoli....
w tym wszystkim...

Ja chyba oszaleję "_"

a jednak! @_o
można mieć to, czego się bardzo chce ^________^
http://www.ekinoonline.pl/watch.php?vid=babb699ee
są ludzie i taborety, są też czarodzieje o_______o
Życzę wszystkim odwiedzajacym zadowolenia i dobrej nocy


,


sobota 2015-06-27

121,873


Czasami życie zaskakuje nas przykrymi wiadomościami.
Co my możemy na to poradzić, gdy coś strasznego się stanie?
Jedyne co możemy dać z sb to odrobinę dobra dla drugiego człowieka...


http://encyklopediaksiazek.cba.pl/Wiki/index.php?title=Plik:Katedra_w_%C5%9Bwidnicy.jpg
To jest katedra w Świdnicy
byłam w niej kiedyś na koncercie
moja sister śpiewała w chórze kolędę - przepiękną
i do tego ta katedra - to były niezapomniane chwile.
Gmach niesamowity
hi hi - marzyłam długo by mieć to szczęście i wziąć
ślub w niej :[]

http://www.cda.pl/video/19170045
film 'Niewygodna pozycja'
pytanie dla kogo lub czyja?
obejrzałam właśnie i nie ogarniam
co ma piernik do wiatraka...? 0_o


,


PIĄTEK 2015-06-26

121,811


Pojechałam do samego Wrocławia do lekarza.
Zostałam wysłana z pracy,by podbić moją książeczkę zdrowia.
Powiedziano mi, że jeszcze tylko będę miała szkolenie BHP and that's all.
Przyjeżdzam na miejsce i okazuje się że jeszcze coś tam trzeba
zrb, jakieś papierki - oczywiście wszystko po czasie.
Ludzie są tak nie rzetelni, tak roztrzepani, że nie potrafią
przekazać zwykłej informacji. Za tydzień mam jechać znowu.
Szkoda, że nie można z tym niczego zrb, bo to ja wydałam na
dojazd i poświęciłam swoj prywatny czas na pierdoły O_o
Czas to pieniądz, ale nie w Polsce...

Podobają mi się moro-leginsy

xD lol grubo! - koment do filmu drugiej anonimowej osoby -
http://www.cda.pl/video/170737b1

Obcy istnieją - nie istnieją?
Napewno są tacy, którzy powiedzą, że to też bzdury.
Osobiście denerwowało mnie w filmie, że nagrania
osób w trakcie hipnozy były do bani, nic nie widać...
Co pomyślisz gdybym napisała, że ja też widziałam ufo?


,


CZWARTEK 2015-06-25

121,700


Wczoraj nie chciało mi się tak bardzo iść do pracy...
zwłaszcza że byłam po egzaminie z j.angielskiego.
Jestem b. zadowolona, bo zdałam na 5 a nie był to łatwy
egzamin, bo z Present Perfect.
Najgorzej nie było przed pisaniem, tylko po,
gdy czekałam na wynik - masakra, ale się bałam O_O
myślałam że zwariuję, myśli miałam nawet takie, że oblałam
a potem taka miła niespodzianka ^____^
SUPER!
Tak jak czułam, było trzeba napisać past participle,
czyli imiesłowy ... Jeszcze się tylko zastanawiałam czy regółki
P.p. (present perfect) I i II też będą? - Nie było o___o
Trochę błędów zrb oczywiście, ale praca mi przeszkadza
w nauce - i to baaaardzo :(
Także jeśli czytasz mnie KUZYNKO to już wiesz o_____o
a ja ciesze się baaaaardzo że tak dobrze mi poszło
and now I have a Holiday - at last

Mit Syzyfa? Straszny, meczący...
Film -> http://www.cda.pl/video/533621d

Wrzucam tutaj link do str, na której można sb przeczytać różne ciekawe rzeczy
http://zastopujczas.pl/


,


ŚRODA 2015-06-24

121,464


Cóż za wspaniałe dni to były...
Wczoraj minął dokładnie rok mojej pracy w chipsach.
Pierwszego dnia kiedy przyszłam,
dokładnie 23 czerwca 2014 roku we wtorek, trafiłam na
dział zwany SNACK i los sprawił, że wczoraj też
byłam na snacku. Ale się śmiałam, jak tam szłam...
Dlaczego piszę o tym? bo pierwszy raz w życiu
mam przepracowany jeden cały rok w jednym zakładzie.
To jest druga okazja do śmiechu.
32-letnia kobieta i dopiero pierwszy raz ma rok
pracy za sb w zakladzie produkcyjnym - takie rzeczy
tylko w naszej kochanej Polsce chyba...?
A trzecim powodem do śmiechu jest GRUBA AKCJA z nową
koordynatorką.
Przedwczoraj zmienił się nam koordynator i ta rzeczona
osoba pierwszego dnia na nowym stanowisku pokazała na co
ją stać. Kobieta wyskoczyła z pyskówką do pracownic.
Poleciały inwektywy i wulgarne epitety. Jakby tego było mało
następnego dnia przełożony postanowił wrócić do sytuacji.
I tak byłam w szoku po usłyszeniu całego zajścia a jeszcze
koleś wyciągnął to całe bagno na wierzch.
Generalnie stanął w obronie nowej koordynatorki, która
pierwsza wyskoczyła z pyskówką. Z nerwów było mi aż
niedobrze - takie sytuacje to nie dla mnie.
Na całe osiem godzin to był temat nr 1
Generalnie w wyniku zajścia jedna z pracownic zwolniła się.

Gdybym pracowała w Gazecie napisałabym artykuł o tym,
jak traktuje się pracowników


,


WTOREK 2015-06-23

121,229


Ale sb pospałam...
wreszcie...
Pogoda sprzyja - deszczowo i nieprzyjemnie
Dzisiaj dzień ojca - nawet nie pamiętałam...
tak to właśnie jest

Ze skrjanowści w skrajność
jak to jest, że człowiek popada w skrajności?
tak diametralnie zmienia zdanie albo siebie?
albo jest się jakimś albo nie, być kimś czystym, umytym,
wypachnionym (nawet za bardzo) a potem w przeciwieństwo O_O
wyobraźcie sb. Ktoś pachnie pięknie a potem zmienia się
i zostaje jedynie smród po nim...
Nie ograniam tego...
Niektórzy ludzie zdają się kąpać w perfumach a inni jakby
się nie myli wogóle. U mnie w pracy są takie osoby.
I kobiety i mężczyźni zarówno...
Jest też taka pani co ma wąsy - masakra
Jak przejdziesz koło niej, to na metr czujesz odór potu.
Pewna osoba z mojej grupy kiedyś powiedziała o niej - jak ide do pracy
to bym się chociaż umyła - masakra
A z kolei koleżanka z mojej grupy ma tak świetne perfumy,
że na metr właśnie czuć ich zapach - ładne są i z Avon

Jak to jest, że tak ciężko jest zapomnieć?
nawet jak ktoś nas bardzo zranił..
nawet jak coś było złe...
to przecież nielogiczne, głupie i nie zdrowe tak wspominać...
nawet jakbym bardzo chciała nie zapomne pewnych rzeczy,
będą się przypominać - wiem, bo tak się właśnie dzieje.
Jak głęboko zakorzeniony jest w człowieku ból, po stracie czegoś ważnego,
lub ukochanej osoby? To jest aż nie do wyobrażenia.


,


PONIEDZIAŁEK 2015-06-22

120,918


Wczoraj dostałam w pracy zrb przez operatora z folii kwiatek :[]
ale się śmiałam... ^____^ - nadal się śmieję...
patrzę, Rafał stoi i pokazuje mi żebym z nim poszła
więc schylilam się po paczkę leżącą na podłodze i spakowałam
ostatnie pudełko chipsów. Odwracam się a On mi daje tego kwiatka...
ale mnie to rozbawiło....
do końca pracy miałam extra nastrój - zabawne to było
jeszcze się śmiałam i rozmawiałam z ulubioną koleżanką
- książki i filmy
nastrój (jak to rzadko u mnie bywa) miałam szampański
Rafał jest najbardziej zabawny w naszej grupie.
Lubi się wygłupiać a ja lubię z nim rozmawiać...
On jeden też zwraca największą uwagę na mnie, gdy źle się czuje niestety.
On najczęściej nalewa mi sam od sb wodę, jak go poprosisz to
przyniesie ci na miejsce pracy, gdy oczywiście chce ci się pić
a nie mozesz odjeść...
Lubię go.


,


niedziela 2015-06-21

120,631


Rodziców się nie wybiera a dzieci nie proszę się na świat.
To nie świat jest zły i okrutny, tylko ludzie
Na angielskim pada takie pytanie:
Why is there so much hate inside some people?
a odpowiedz to, że mięli nieszcześliwe dzieciństwo.
to dlaczego rodzice tak źle traktowali swoje dzieci?
Bo ich rodzice źle traktowali?
No ale jak widać można być inną matką - dobrą matką
ja też chciałabym być matką lepszą niż moja...
może będę a może nie...?
Jeśli Bóg pozwoli mi zostać żoną a potem matką.
Największy problem to jednak tato...
Pojechał w końcu do kościoła na mszę - założe się, że
nie poszedł do spowiedzi ... zanim wyszedł z domu
powiedział mi przykrą rzecz, że śmierdzi u mnie w pokoju jak w stajni.
Chciałabym żeby go nie było... niech sb jedzie i nigdy nie wraca... :(
Nie będę tęsknić z nim :(


,


sobota 2015-06-20

120,246


Czasami brakuje mi czasu - przepraszam
przed chwilą skończyłam sprzątać dom (na szybko),
wstałam po dziewiątej,
a teraz zbieram się do pracy, bo dzisiaj na drugą zmianę...
Życzę przyjemnego dnia


,


PIĄTEK 2015-06-19

119,997


http://www.psychotekst.pl/artykuly.php?nr=184

To jest tekst o sposobie wychowania dzieci
Ja jestem przykładem dziecka niustannie krytykowanego
i to się nie zmieniło nigdy. Zachecam do przeczytania tekstu.
Kiedyś nieżyjąca już ciotka powiedziała mi, że w pewnym
momencie życia się wycofałam, zamknęłam w sobie i ona
nie rozumie dlaczego?
Jeżeli była 100% pewna ,że moi rodzice są super idealni,
nie dziwie się, że nie rozumiała...
Oczywiście te osoby, które nadal uważają że moi rodzice
nie są toksyczni, tkwią w tym samym błędzie... np babcia.
Oczywiście łącznie wszystkich przypadków, wymienionych na tej str
jest sześć

o_________o http://www.sdm.org.pl/news-149.php


,


CZWARTEK 2015-06-18

119,834


Ale sb pospałam... wreszcie
nawet budzika nie nastawiałam...
a'propos budzików to widziałam kiedyś
taki świetny w empiku.
Taki z dzwonkami u góry, stojący, czerwony....
O! taki jak ten: http://olx.pl/oferta/czerwony-budzik-CID628-ID2d7Aw.html
świetny, nie?
chciałabym taki mieć o______________o
Wtedy nie mogłam go kupić, bo byłam bez pracy
a teraz pewnie zostaje mi tylko przez internet... :/

Chciałam się dzisiaj wybrać do kina do Oławy.
Okazało się, że będzie tylko kabaret - więc chciałam
iść na ten kabaret - Hrabi grają - uwielbiam ich
i co? wykupiono bilety

Czy nie wydaje się Wam czasami, że życie ucieka jak piasek,
przesypujący się między palcami?


,


ŚRODA 2015-06-17

119,661


Mój ostatni tydzień pracy trwał dziewięć dni
wreszcie mam wolne...
Wczoraj mieliśmy 'gości' w pracy o______o
nie - to nie był ani audyt, ani anglicy, ani niemcy...

Hm....
ciekawe jak będzie wyglądać rozpinana bluza
na bialej, eleganckiej bluzeczce?
chyba nic specjalnego?

Chciałam sb pooglądać jeden film - czarna komedia
i nie mogę - kolejny film
internet? shit a nie internet
let's check these
http://www.cda.pl/video/18364736/Sekretne-zycie-Waltera-Mitty-2013-_Lektor-PL_

Największe wrażenie zrb na mnie scena w górach,
gdy Shawn pokazwyał Wolterowi lamparta-ducha.
Ta scena, pokazane ujęcie przez aparat, wywołała u mnie
gęsią skórkę - przepiękna


,


WTOREK 2015-06-16

119,490


Zastnanawiam się gdzie była scena, jak mały potworek
wyskakuje w filmie 'Oczy Julli' ? jakoś ominęłam to,
albo nie pamiętam? Generalnie nudziłam się, więc mogłam
ją pominąć... Nic się tam ciekawego nie działo...
Słabo też pamiętam 'Sierociniec' ...
Dzisiaj zachciało mi się 'Blues Brothers'
o 'Słomianym wdowcu' nadal mogę pomarzyć
tych nowych badziewnych filmów jest pełno a starych, coś wartych nie ma.
Głupie!

Świetnie się bawiłam, oglądając film - miałam ochote
szczególnie na "Everybody needs somebody"
W czwartek, w naszyk kinie Odra w Oławie występuje
Hrabi i Jurki - chciałam się wybrać ale nici z tego
wszystkie bilety wykupione - z resztą nie dziwie się


,


PONIEDZIAŁEK 2015-06-15

119,201


Mam ochote na naleśnika znowu.
Kiedyś kupiłam sb w żabce takie z rodzynkami - niezbyt
smaczne są.
Jeszcze dawniej poszłam na naleśniki do
jadłodajni 'Jak u mamy'. Kupiłam sb monte
i wywaliłam zawartość deseru na naleśnika - to już było
lepsze. Osobiście posłodziłabym je, no ale że unikam
cukru to lepiej żeby były nie 'cukrowane' przez producentów -
jak wiadomo ci potrafią zawsze przesadzić...
w domu mam stewie - mogę 'cukrować' do woli o______o

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/
premier-kopacz-na-audiencji-u-papieza-franciszka,550725.html

Szkoda, że nie ma nigdzie całej rozmowy...

Czasami natłok złych sytuacji i zdarzeń, stresu, zmęczenia
powoduje przepełnienie tzw. czary.
Czasami mam wrażenie że pędzę. To jest jak pociąg, który ruszył
ze stacji (gdy w ubiegłym roku dostałam tą pracę), zaczął rozwijać
swoją prędkość. Przez moment jechał stałą, ale w końcu przyśpieszył.
Teraz (mam wrażenie) że pędzi za szybko...


,


niedziela 2015-06-14

119,080


,,skrupuły «wątpliwości natury moralnej dotyczące własnego postępowania,
wstrzymujące od popełnienia czynu nieetycznego»,,
pytanie: ile osób przyzna się, że je ma?
zapewne wiecej powie, że ich nie ma - zwłaszcza tutaj,
w niby bezpiecznym i anonimowym internecie.
Dlaczego piszę o skrupułach?
Bo na codzień się stykam z rażącym brakiem.
Nienawidzę tego.
Nic dobrego z ich braku nie wynika a właściwie
to jest dla mnie obrzydliwy.

Wczoraj na hali było 40 stp
Gdy idziesz na przerwe do stołówki, to jest ci zimno.
Różnica jest tak duża, że wchodząc do niej,
masz wrażenie, jakbyś wszedł do lodówki.
Ciekawe, jak będzie dzisiaj?
Wczoraj była taka fajna sytuacja.
Stoję z taką panią i pakujemy przy jednej maszynie,
no i w pewnym momencie maszyna się zapsuła, więc ta
pani podeszła do niej i otworzyła takie drzwi, za którymi
jest cały ten mechanizm. Otwarcie drzwi maszyny powoduje
zatrzymanie produkcji paczek.
No i wołamy operatora, żeby poprawił. Podchodze do niego
i mówię, że taśma przestała chodzić więc pani Ania
otworzyła drzwi, a on odp.: a co, chciała gdzieś wyjść?
ha ha ha..... ale się śmiałam z tego - nadal mnie to śmieszy...


sobota 2015-06-13

118,853


Wolność
czym się ludziom wydaje? Dla jednych pewnie
to rb tego, co im się podoba, bez konsekwencji,
dla drugich wolność to wybór pomiędzy jednym a drugim,
Ptaki
wydają się ludziom wolne, bo moga polecieć gdzieś tam
a tak nie jest. One nie są wolne, to tylko złudzenie
wolności. Czy ktoś kiedyś pomyślał o tym, że
dla ptaka latać to tak samo, jak dla człowieka chodzić?
To tylko jego natura.
Czy ptak, jak będzie chciał, może polecieć tak wysoko jak człowiek?
na takiego Marsa na przykład - Nie
za to człowiek jest w stanie polecieć na Marsa.
Jednak wolność nie polega jedynie na lataniu na Marsa,
wolność to coś zupełnie innego.

Ból
niektórzy twierdzą, że jak boli to znaczy, że żyjesz.
No ale wcale nie musi boleć...
Są tacy, których nie boli wogóle nic...

Natalia Nykiel 'Bądź duży'
uwielbiam ten kawałek - w każdym szczególe i ogóle ^____^
tekst, przekaz, muzyke

https://www.youtube.com/watch?v=H0h_EhCnDpI


,


........................ , ........................... 2015-06-12

O wiewiórko - córko ma
ponieważ winnaś mi
owsianki miski dwie i lodu łyżki
dam ci,

całusów sto dam
i uścisków milion dam
lecz nigdy ci kanapki z błota nie zrobie sam

http://www.cda.pl/video/108355a9/Koralina-i-tajemnicze-drzwi-2009


PIĄTEK 2015-06-12

118,725


Upalny dzień w pracy
dzisiaj nie zemdlałam - może jutro? :[] xD
ale było gorąco - ostatnie dwie godziny były
koszmarem. Najpierw zaczęło mnie boleć w klatce piersiowej,
potem w mostku a na końcu szyja, w dołku
Ludzie dostają wylewów w takim upale...

http://www.medonet.pl/dolegliwosci,dolegliwosci-profil,1655746,1,wylew,index.html

Od jakiegoś czasu mam ochote obejrzeć film o/z Marylin Monroe
Zamarzył mi się 'Słomiany wdowiec' i oczywiście nigdzie nie
można tego odtworzyć... denny internet!
Badziewia jest całe pełno a dobrych filmów wogóle
I give up

Tato wczoraj wydzierał się do północy - nie mogłam spać,
serce mi tak biło... jeszcze się kiedyś przekręce i nici będą
z moich marzeń... wtedy myślę o chłopaku z pracy...
Przydałoby mi się coś na uspokojenie, bo zwariuję!
Ciężko jest być samemu.
Często marzy się wtedy o tym żeby można było się do kogoś przytulić,
ale to tylko pogarsza sytuacje, bo następna myśl to ta, że jest się
samemu... nici z marzeń...

grzmi
cały czas

Wczoraj tato gadał, że nie ma córek,
dzisiaj czy pomoge mu?
czy powinnam odpowiedzieć: jak mi wniesiesz łóżko do pokoju?
(obiecane było pół roku temu)
Rodzice kłamią, gdy mówią, że chcą dobrze, że kochają, że
jesteście najważniejsi - to nie prawda, są egoistyczni jak
wielu innych i upatrują własną wygodę (oczywiście nie wszyscy)
moim zdaniem ktoś kto nie potrafi być altruistą nie powinien
być rodzicem, bo wtedy je (dziecko) krzywdzi a ono może potem krzywdzić innych...

Altruistą się jest lub nie
trzeba lubieć dawać korzyść innym a ja uważam, że nie zawsze inni na to zasługują
oni już mają to czego chcieli - ja nie

,


CZWARTEK 2015-06-11

118,596


Zmiana - taka mała jest zawsze fajna.
Odgórne, w pracy, związane z osobami, na których
nam zależy są okropne i niekorzystne.

ale jestem zmęczona - idę się zrelaksować


,


ŚRODA 2015-06-10

118,452


Pierwszy raz tak źle pracowało mi się w gr. K
Tak jeszcze nie było.
Nie zbyt miłe osoby, coś się zmieniło tam.
Wcześniej lubiłam tą grupę.
Chętnie do niej chodziłam od zawsze a teraz, dzisiaj
nie mam ochoty...


,


WTOREK 2015-06-09

118,286


Mhmmm.... ale sb pospałam o_______o
opcja: nie muszę się spieszyć zdecydowania poprawia
sytuacje, nawet gdy poleżysz jeszcze tylko 20 min,
bo nie musisz nic na siłe...

Kiedyś zamarzyła mi się sportowa marynarka,
w kolorze zwykłego szarego dresu.
No i tak staram się gdzieś taką nabyć.
Okazuje się to bardzo trudne, bo jak jest, to przecież
trzeba odpowiedni rozmiar żeby 'pomieścić' moje 'wdzięki' :D
i 's' jest na to za małe - dostałam namiary do sklepu,
który takowe marynarki posiada, ale nie mogę się coś
doczekać telefonu... tak samo było z leginsami koronkowymi.
Wtedy wkurzyłam się i kupiłam gdzie indziej.
Teraz sytuacja jest gorsza, bo nigdzie nie znalazłam
tego konkretnego typu marynarki.
Trzeba się napić wapna...

Od jakiegoś czasu zastanawiam się, czy dałabym radę uczyć się hiszpańskiego?

Tak sb pooglądałam właśnie horror pt. 'Efekt łazarza'
Czytasz opis filmu a twój umysł wymyśla, co by się mogło mniej więcej
dziać. Podejmujesz decyzje, że oglądasz.
Akcja się toczy a film wciąga. Gdy się kończy, stwierdzasz,
że nie tego się spodziewałeś i że film jest do bani.
Nie bardzo się miałeś na czym przestaszyć, czegoś ci brakuje,
coś mogłoby być lepiej zrb... itd. itd.
No to co? może lepiej nie czytać opisu? no ale skąd będziesz wiedział
czy film jest interesujący?
No to może zwalamy na twórców - kiepskie filmy dzisiaj kręcą?
Jak dla mnie, mam wrażenie, że film był ciut za krótki.
Osoba bohaterki coś mi zgrzyta. Ta laska gra w 'Dr House'
nazywa się zabawnie 'trzynastka' :[]
Dlaczego tytuł filmu to efekt Łazarza? Czy mamy to rozumieć, że 'efekt'
to coś zdecydowanie złego? Bo Łazarz akurat był dobrym człowiekiem,
dlatego Jezys go wskrzesił


,


PONIEDZIAŁEK 2015-06-08

118,160


Krótki dzień - wstać -> na angielski -> i do pracy
Kuzynka pyta mnie jak daje radę, bo przecież tak miałam cały rok?
Sześć godzin snu to i tak dużo - inni śpią mniej,
bo gdy nie mogą spać, to co mają zrb?
Jakbym nie położyła się to jest coś, albo miała dziecko...
Ale szczerze. Mam dzisiaj wrażenie, że położyłam się i wstałam
po 10 min - nie mogłam się zwlec z łóżka, tak mi się chciało
dalej leżeć...
Byłam w innej grupie -> B
fajnie było i zabawnie - pan operator zły był całą noc,
co chwile chodziłysmy sb dokładać kartony, bo trzy osoby
nie dawały radę xD - nie nudziło nam się...
Jeden z operatorów, który często mnie zagaduje, wygłupiał się.
Czasami myśle że dostane zawału serca przez niego... ale lubię go.
A jeszcze inny udaje zainteresowanie, bo jak ja mogłabym się z nim nie
umówić...? :[] xD i jakie mam tatuaże? i jeszcze jak tam u mnie?
i czy jestem z kimś ? masakra!


,


niedziela 2015-06-07

118,011


Onces upon a time... ^___^
ludzie wiedzieli co i jak należy
a dzisiaj już nie wiedzą?
'Wolność, po co wam wolność, macie przecież telewizję'
dzisiaj powinno się powiedzieć 'internet'

http://www.turczynki.com/?p=2160

Chciałabym gdzieś pojechać, ale spełnienie
tego konkretnego marzenia graniczy z cudem...
nie wiem jak zrb żeby je spełnić?
>_<

Na Polsacie leci teraz film z Ice Cube'em
zaledwie 5 min oglądania a już się uśmiałam...

Życzę przyjemnego, niedzielnego wieczoru
Widzieliście już reklamę nowego smaku chipsów
z mojej firmy? To te z żaru... naprawdę mają smak jakby
coś się przypaliło na ruszcie...


,


sobota 2015-06-06

117,750


Coś ta moja Arabica nie smakuje jak kawa z McDonald's
owszem, jest smaczna i aromat przy zalewaniu też jest,
ale to nie jest ten smak
McDonald's rb jeden, ale WIELKI błąd - podaje kawę w wielkich filiżankach
tam to smaku już wogóle nie ma - tyle że masz dużą
ilość kawy.
W tych kubeczkach (no i oczywiście zatkane wieczko) jest najlepsza
W mojej ulubionej kawiarni jak rb mi kawę, aromat czuć w całym
pomieszczeniu no i też tylko w kubeczku smakuje najlepiej,
gdy zrb w filiżance problem jest ten sam

http://pytamy.pl/kat,5,title,proste-jak-budowa-cepa,pytanie.html

Czy budowa cepa jest prosta?
odpowiedzcie sb sami ^______^


,


PI ĄTEK 2015-06-05

117,574


I kolejny dzień mamy...

Jakiś czas temu kupiłam sb płukankę do włosów
w kolorze różowym - ładny kolorek wychodzi,
z Joanny oczywiście
Lubię tą firmę

W środę mieliśmy zastępstwo na angielskim (why?!)
z taką panią, z którą kiedyś ja już miałam lekcje.
W pewnym momencie miałam wrażenie że powiedziałam
jakieś straszne głupstwo a mówiłam tylko o tym, że
gdybym była za granicą, napewno nie odpowiadałabym
tak, jak mnie uczą (full sentence).
Kobieta patrzyła na mnie, jakby chciała mi powiedzieć
przynajmniej 'no co ty nie powiesz...?'
Oczywiście wrażenie odniosłam zbyt negatywnie, bo po tym
powiedziała, że tutaj zakończymy dyskusję.

Nigdy nie miałam cierpliwości do nowych telefonów.
Z nerwów aż boli mnie w klatce piersiowej.
Musiałam już wziąć nowy, bo skończyła mi się umowa 0_o
dobrze że mają jeszcze z klawiaturą, bo na dotykowy
w życiu się nie zdecyduje...
Kończy mi się cierpliwość do tego telefonu
chyba nic z tego nie będzie...

Jeśli ktoś chce posłuchać irlandzkiego, to może w tym filmie
poza tym jest mega głupi
http://zalukaj.tv/zalukaj-film/22399/let_us_prey_2014_.html

Beznadziejny ten nowy telefon
w poniedziałek idę go sprzedać - nic się z tym nie da zrb
a siedzieć nad nim nie zamierzam - jak zwykle i od lat

http://www.cda.pl/video/18359149/Gwiazd-Naszych-Wina-Lektor-2014

czasami czuje się właśnie, jak chora na raka
jak mi czas ucieka
jakby mi go zostało zbyt mało
dlatego się boję
dlatego nie jestem uśmiechnięta
Czasami w naszym życiu pojawiają się osoby.
Pomagają nam a potem odchodzą - why?!
Jakby Bóg wysłuchał prośby człowieka, pomógł mu
za pomocą tej osoby i już.
Szkoda, że czas nam udziela odpowiedzi a nie człowiek.
Przychodzi dzień a ty przypominasz sb, że na coś czekasz, na odp
od jakiejś osoby, na jakąś rzecz - to tak jakby listonosz
przyniósł Ci list - spodziewałeś się go, ale nie wiedziałeś
kiedy nadejdzie. I nagle jest. To jest ta odpowiedź


,


czwartek 2015-06-04

117,400


Ale się napracowałam
cztery dni wolnego, wczoraj poszłam do pracy,
dzisiaj znowu wolne, jutro znowu wolne
super! I ♥ it 0_o tylko chyba inaczej
deseczką o_____0
dlaczego deseczką?
to takie powiedzenie w naszej rodzinie
Gdy moja siostra była mała a wiadomo jak to
na wsi w gorspodarstwie, bo dziadkowie mięli gosporadstwo
i były trzymane koty - zawsze było ich conajmniej dwa.
Pewnego dnia patrze na takiego malutkiego biało-czarnego
a on ma coś zakrwawiony pyszczek - krew zaschnęła.
Myśle sb, co mu się stało? gdzieś wlazł? coś sb zrb?
coś mnie natchnęło i pytam siostre, dlaczego taki zakrwawiony?
a moja siostra odpowiada, że wczoraj się bawiła z tym kotkiem
i coś chciała, ale on nie zrb, więc przywaliła mu - deseczką
Dzieci są okrutne! O_O
niestety
no i utarło się tak, że jak chcemy powiedzieć z siostrą,
że za czymś nie specjalnie przepadamy lub ktoś, coś za nami
to używamy tej 'przysłowiowej deseczki'

nudny dzień

Jutro we Wrocku gra jakiś Bad Boy Pete z UK
news od pewnego dj'a

Sometimes my life is very boring
sometimes no - and I don't get it.
Could be better and then I'll could be happy.
Now it seems to impossible - and I don't get it why?


,


ŚRODA 2015-06-03

117,343


To był ciężki i długi dzień
i nawet mimo tego, że jest prawie 22.00 nie mam
spokoju. Dlaczego? Bo pewien koleś znowu się odezwał
i nie chce mi dać spokoju - jak można być takim człowiekiem?
Koleś nęka mnie telefonicznie od trzech tygodni.
Gdy facetowi nie pasuje laska to przestaje się z nią
kontaktować, tak? Postanowiłam potraktować kolesia właśnie
w ten sam sposób. Mimo że nie odzywam się
i nie odbieram telefonow od niego, wciąż nie ogarną, że mi nie pasuje.
Od trzech tygodni nie odpuszcza. Chyba trzeba będzie go
zablokować u operatora
To pokazuje jak człowiek potrafi być natrętny i zawzięty w najgorszym znaczeniu.

z innej beczki (śmiechu)
'Mężczyzna - nazwa samca gatunków z rodzaju Homo. Współczesna cywilizacja wymaga od mężczyzny atrakcyjnej pracy, wysportowanej sylwetki, gotowania, powodzenia u kobiet, niebanalnego hobby, miłości do dzieci, czytania im bajek, błyskotliwej "ars amandi", znajomości komputera, czterech języków, Tysona z prawej, wielkich bicepsów, bycia przystojniejszym od diabła i bycia złotą rączką...

Kobieta - określenie samicy z rodzaju Homo. Współczesna cywilizacja wymaga od kobiety: nienagannego wyglądu, wagi poniżej 55kg, długich nóg, umiejętności - nie wspomnę z grzeczności czego , bycia dziwką w sypialni i damą w salonie, bioder poniżej 90cm, talii poniżej 63cm, brak cellulitu, brak rozstępów po dzieciach, bielizny Palmersa ( przynajmniej Triumpha ), dwóch przyjaciółek, fryzjera geja, itd.....'

Jakie to jest głupie i nie realne
Wymysł na miarę netu. Rzec można PRODUKT dosłownie


,


WTOREK 2015-06-02

117,018


Wczoraj miałam być na nocce w gr. K
nie pojechałam - źle się zaczęłam czuć na angielskim...
Jak już wróciłam do domu, to tylko herbatka miętowa...
Kiepsko z tym moim organizmem ostatnio.
Wczoraj kupiłam sb preventic plus - był moim zdaniem najlepszy.
Niektórzy twierdzą, że musze odpocząć bo np. nauka
idzie mi źle z powodu przemęczenia i stresu...
tyle że odpoczywanie nie jest wcale takie super.
Ma ten jeden minus, że jak się za dużo siedzi w domu albo leży, to
ciężko się potem zebrać do pracy - wiadomo o___o

http://magia-natury.pl/bloto-z-morza-martwego-bomba-mineralna-dla-twojej-skory/
świetna maska dla cery, na cellulit i inne dolegliwości
z resztą kobiety które mieszkają przy morzu martwym mówią, że idą do SPA
smarują się nim całe... pamiętam Martynę Wojciechowską, jak o tym mówiła
w swoim programie 'Kobieta na krańcu świata'
polecam poczytać na temat błota z morza martwego

Luźny film o problemach nastolatków
http://www.cda.pl/video/2245291f/THE-DUFF-_Ta-Brzydka-i-Gruba_---The-DUFF-2015-Napisy-PL


,


PONIEDZIAŁEK 2015-06-01

115,990


Co by to było gdyby zamiast jedzenia brałoby się tabletki?
Byłoby dobrze czy źle?

Coś mam dzisiaj ochote na naleśniki...

'(byle naprzód, nieważne dokąd)'
http://www.mojawyspa.co.uk/artykuly/32305/Felieton-Przeciwko-ateizmowi


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]