ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
niedziela 2014-11-30

92,272

Witam


https://www.youtube.com/watch?v=FapZucorF4w
coś dla młodszych

ale sb pospałam
dzisiaj to już extreme wogóle...
mialam dość wczoraj
no koniec podniesiono mi jeszcze ciśnienie - ale byłam zła
zepsuli mój piękny dzień

https://www.youtube.com/watch?v=8GE2N8Ye5Tw
coś dla starszych

dowiedziałam się ostatnio,że adrian - ten
który był w naszej grupie, przeszedł do szkoły innego nauczyciela,
z którym mieliśmy też zajęcia
to było piękne info
ale się ucieszyłam
nie będzie więcej tego chama u nas ^_____^
nie znosiłam go

jutro ponoć ma nie być generalki u nas w pracy
generalka to sprzątanie generalne oczywiście
- watpię w to
potem Oława i angielski @_@
musze kupić jakiś prezent kuzynce i jej mężusiowi
cosmetics?
a teraz się pożegnam ...


do jutra


sobota 2014-11-29

92,205

Witam


ale sb pospałam - tym razem nie do 14.00
Ludzie mówią, jak wychodzą z pracy - ten moment lubię najbardziej
a ja myśle, zanim dojade do mojej miejscowości
zanim do domu... umyje się...
ja lubie najbardziej moment kiedy kłade się do łóżka
parę sekund i już mnie nie ma :)

wczoraj rozmawiałam z pewną nastolatką na bardzo poważny temat
prosiła o pomoc - sorry, ale nie mogę powiedzieć czego dotyczył
spr osobista, ale całe zajście i otoczka zdarzenia było przerażajace
zostałam zaatakowana za poglądy, mimo tego że na oczach tych ,atakujacych,
dziewczyna nadal nie ustawała w prośbach o pomoc
w konsekwencji nieprzyjemnych słów przeniosłyśmy naszą rozmowe na panel
prywatny, bo potrzebowała wskazówek...
To wszystko troche mnie przeraża, bo pokazuje jak wielka jest skala nieświadomości,
co jest dobre a co ewidentnie złe.
Niektórzy ludzie zabrnęli już tak daleko, jak człowiek w głąb wielkiego lasu...
wiadomo, że w pewnym momencie nie widzi już światła, tylko same drzewa...

u nas przymrozek -2
wczoraj, jak szłam na busa do pracy bylo ponoć -1
czy jakoś tak?
muszę iść umyć swoje piękne blond fale...

ŚWIETNA RZECZ
https://www.youtube.com/watch?v=z_oasTe39U8
https://www.youtube.com/watch?v=1Z9FXmjx5K8
https://www.youtube.com/watch?v=NRo_AoNUDIE
POLECAM WSZYSTKIE FILMIKI DO OBEJRZENIA

JESTEM TAKA SZCZĘŚLIWA ^_____________^
ta siedemnsatolatka, co wyżej o niej piszę.... udało jej się
jest wolna i z planami na przyszłe życie


do jutra


PIĄTEK 2014-11-28

92,141

Witam


Właśnie odebrałam swoją paczkę - włosy naturalne
wreszcie je mam
kolor dobrałam idealnie - jestem zadowolona z sb
^___________^

spałam do 14 i myślałam, że poczta już była
a tu masz - surprise!
dobrze, że się zwlekłam z łóżka na sms
idę zjeść coś

zachciało mi się ,Piłę, obejrzeć....
są tacy którzy twierdzą, że raz wystarczy ... ^__^

ad pytania
tutaj: http://allegro.pl/wlosy-na-tasmie-naturalne-clip-in-premium-53cm-i4810629721.html
od tej firmy
zamawiałam we wtorek

przydatna rzecz
http://www.tvn24.pl/internet-hi-tech-media,40/nowy-regulamin-facebooka-zmiany-w-regulaminie-facebooka,492602.html


do jutra


CZWARTEK 2014-11-27

92,019

Witam


Powrót do domu z Oławy znowu stopem
strasznie zimno
wczoraj złamałam obcas w bucie i już konieczny wydatek się pojawił
zamiast kupić lepsze prezenty najbliższym, wydałam na buty
>_<
wprawdzie obcas został naprawiony, ale nie odważe się go założyć
naprawa budzi we mnie wątpliwości

hm...
tak się zastanawiam po raz kolejny czy można gdzieś się skarżyć na pks
coś z tym trzeba zrb

nie jadę dzisiaj na angielski
wolne sb rb
i idę coś zjeść, byłam u dentysty i w końcu mogę

zasnęłam

Poszłam dzisiaj do urzędu stanu cywilnego po akt urodzenia do dowodu
wchodzisz starymi schodami na góre a z zakrętu już widać że jest to
eleganckie miejsce z czerwonym dywanem, w starym stylu
dochodzisz do końca schodów i widzisz potężne, genialne lustro w pięknej ramie
rewelacja!
w dodatku zawieszone nie na wysokości conajmniej połowy ciała, czy ramion,
ale od samej podłogi....

chyba straciłam motywacje do angielskiego

Czy wy też tak macie że coś, co kiedyś miało wielkie znaczenie dla Was,
albo dąrzyliście do tego, bardzo chciliście nagle stało się nie istotne,
aż idiotyczne, po upływie czasu?
zastanawiasz się, co to właściwie miało być...?

przez tą pracę nic mi się nie chce
takie totalne ogłupienie
a co do angielskiego, grupa mnie denerwuje
koleś, który nie umiał powiedzieć nawet jak się nazywa
ma tak wielkie ego... a kiedyś radził się i pytał co i jak
nienawidze ego w facetach - zawsze u takiego jest wygórowane
i tak się stało u niego
no i nauczyciele, Bartek mam wrażenie że wogóle nie zależy mu
na nauczeniu czegokolwiek a Pan Bogdan...? O_o tutaj jest tragedia
dlatego dzisiaj mnie tam nie ma tylko pisze Wam tutaj, poniekąd się wygadując,
bo przecież mam dzisiaj lekcje angielskiego - którą pierwszy raz olałam

Mam już dość tej gonitwy
tylko praca praca praca
angielski i głupia grupa
praca praca praca - boredom!
aż chce się rzygać

O MASAKRA - irytacja

Pan Bogdan zrb się okropny
chamski i seksistowski
na początku wydawał się w porządku - mistake
a wszystko zaczęło się od Adriana
i tego że przegiął pare razy - myśle o tym,żeby odejść z tej grupy
do Hollywood - jest o poziom niżej - innego wyjścia nie widzę
kiedyś na angielski nie mogłam się doczekać
na lekcjach byłam zadowolona i uśmiechnięta - teraz siędze jak za karę
mam doła, minę zgaszoną, czuję irytację i oczywiście podejście: whatever!
czasami potrafie się zamyślić, przychodzi moja kolej np. na czytanie
a ja milczę, wszyscy patrzą na mnie a ja tkwie w jakimś zamyśleniu.....?
masakra - co mi jest? "_"
przecież uwielbiam angielski "_"
V_V

chciałabym żeby było tak, jak na początku

trzeba się zacząć znowu zbierać do pracy


do jutra


ŚRODA 2014-11-26

91,942

Witam


Masakra
ale mi się chce spać...
pije kawe, ale nic nie daje, woda z cytryną też

Czy dziwią was kobitki faceci, którzy potrafią się zainteresować filmem
typu: ,Kwiat Pustyni, ?
bo mnie tak
gdy słysze że ktoryś to obejrzał albo ,Amelię, zawsze jestem zdziwiona
może dziewczyna, która powie że obejrzała ,August Undergrounde,
zdziwi faceta?
TAK/NIE?
ale pamiętam też reakcje kuzyna na film Von Triera ,Antychryst,
zobaczył pierwsze pare minut sceny i wyłączył a pamiętam że pokazywał mi
na swoim telefonie filmiki porno o wiele gorsze niż ta scena
ad jego reakcji: co to miało być?

zjadłabym sb parówkę, gotowaną na wodzie
ale nie ma chyba - mama dodała do obiadu, w dodatku z makaronem,
którego nie jem

chyba się obudziłam

pora do pracy - nara


WTOREK 2014-11-25

91,722

Witam


Zimno!
otworzyłam okno w pokoju, żeby sb przewietrzyć jak zwykle po nocy
i jest chłodne powietrze
no ale ciepło to to już nie będzie
przynajmniej do maja o_______o
przed nami conajmniej sześć zimnych miesięcy

Miałam wstać o 9 a jak zwykle zwlekłam się na szybciora
pół godziny po....

Musze się jakoś zmusić/zebrać i powtórzyć materiał z ang
a tak mi się nie chce....
idę coś zjeść

Uśmiałam się przy finale top model, bo pokazywali w porannym programie.
Zabawna reakcja zwycięzcy na werdykt.
Czy to nie powinna być polka? W końcu polska edycja a nie międzynarodowa

praktyczne porady dla każdego
http://kafeteria.pl/ziu/jak-sie-pozbyc-przykrych-zapachow-z-mebli-i-ubran-a_3497

http://www.vismaya-maitreya.pl/naturalne_leczenie_naturalne_sposoby_na_nieprzyjemny_zapach_z_ust.html

szukałam czegoś dla sb - może przyda się i Wam
lubie domowe sposoby na wiele rzeczy, o czym już wiecie...

wyjątkowa kobieta - jaka to jest?
wyjątkowy mężczyzna? - czyli jaki?
czy masz kogoś w swoim życiu, kogo spotkałeś/aś i uwznałaś/eś że jest wyjątkowy?
i nie chodzi mi tutaj o osobe która wyróżnia się z tłumu,
jak punck wśród ludzi wyglądajacych tak samo....

ha ha ha xD DOBRE
http://demotywatory.pl/3569960/Pan-Mietek-z-Koszalina


do jutra


PONIEDZIAŁEK 2014-11-24

91,638

Witam


wreszcie
moge odpocząć po tym koszmarnym dniu

nie macie czasem wrażenia że mówicie coś do ludzi a oni wogóle
tego nie rozumieją?
bo ja cały czas
nawet na angielskim
to tak, jakbyś gadał do manekina....

dzisiaj wogóle nie miałam ochoty iść na ten angielski
ale poszłam i było ok - właściwie to znośnie
w pracy babka mnie rozczarowała - myślałam,że jest wporządku
a ta wyskoczyła nagle z pyskówką, bo ma być tak jak ona chce
porąbana - kolejna osoba

no i deszcz - sucked

grubo szurnięte
http://www.seans-online.eu/film-23d02e781f-wspanialy-swiat-cool-world.html


dobrej nocy


niedziela 2014-11-23

91,473

Witam


Słoneczny dzień zaczął się przyjemnie w pracy

oho!
znowu piesek sąsiada skomli....
patrzę na plan pracy na następny miesiąc - tym razem już dawno dostałam
w mikołajki będę miała nocke i pewnie następnej nocy też :/
bo tak ma być do świąt

jestem rozczarowana finałem ,,Twoja twarz brzmi znajomo,,

dzisiaj była taka ładna pogoda a jutro co? ponoć deszcz (sucked!)
czekam na odp kolegi - nie mogę się doczekać :[]

ale dzisiaj miałam zajście w pracy...?
wymieniałam na przerwe
na początku szło spokojnie i fajnie, i nagle dochodze do osób,
które były zawalone paczkami,
chce wymienić taką panią, którą bardzo lubię a ona mówi, że nie.
Zawsze mnie to deprymuje i nie umiem tego ogarnąć, że ktoś nie chce iść na przerwe,
ja traktuje tą spr jak wybawienie, gdy jestem zawalona,
(sporadycznie, bo sporadycznie, ale czasami zdarza się)
na ogół ludzie tylko czekają a ta nie
ona nie chce iść i od razu z tekstem, że kto ją zmusi...?
w między czasie powiedziałam o tym liderowi, licząc na pomoc, że jakoś ją namówi
no ale nie udało się - zapytałam kobite osobiście z cztery razy....?
więc zaczęłam wymieniać na drugą przerwe
nagle pojawia się Ona i z nerwami do mnie, że dlaczego
ja powiedziałam o tym liderowi?(bo on poszedł i jej nagadał)
wyskoczyła z tekstem,że jestem wrogiem
grubo! O_O - nie ogarniam tego
za drugim razem już poszła bez gadania, ale ta akurat pani jest osobliwa w zachowaniu
i upodobaniach, stąd takie zachowanie

ma silny charakter i niezły temperament
jako sześciolatka (chyba) postanowiła nie jeść mięsa, bo coś zobaczyła
i mimo tego,że była zbyt dotkliwie bita - nie ugięła się
nie je mięsa wogóle

jest MEGA zakręcona - za to ją lubię
ale nie ogarniam, dlaczego nie chciała iść na przerwe?

chciałabym żeby jutro było ciepło i słonecznie

YESSSSSSSS>>>>>>
is answer ^________^ and is very nice

oj trzeba się zbierać - pora na mnie


do jutra


sobota 2014-11-22

91,355

Witam


Wiecie jak to jest?
W życiu czasami dzieje się tak,że nic nie jest jasne/pewne
różnie się dzieje i jeszcze dochodzisz do wniosku, że chcesz czegoś bardzo,
że coś ma dla Cb wielkie znaczenie, lub ktoś
jakby to wszystko było za mało skomplikowane

zachciało mi się dzisiaj piwa
nic tylko praca i szkoła, praca i szkoła
problemy, humory innych, pragnienia
więc jak wyszłam z busa po pracy to poszłam sb do sklepu
po piwo

troszkę muzyki
http://www.youtube.com/watch?v=uMCfDD9x7eU

trzeba iść spać - jutro znowu do pracy...


dobrej nocy


PIĄTEK 2014-11-21

91,267

Witam


Wczoraj była awaria w neostradzie - dlatego nie weszłam już więcej do neta
pan ,naprawiający, chciał mnie odwiedzić bez większego powodu
- na kawe koleś nie licz
wróciłam po nocce rano do domu - wszystko już było OK
a koleś chciał znowu zwalać wine na mnie i mój ruter
,biedne pudełeczko, - co ono jest winne ?
i ja
o______o

ojej "_" - telefon od pana ,naprawiającego,
czy działa net? - yes of course
xD

http://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/;10510

widzieliście to?
nawet mi się niedobrze zrb
https://www.youtube.com/watch?v=XEEasR7hVhA

a tu już RudeBrat :[]
https://www.youtube.com/watch?v=4wyxXSAS838
https://www.youtube.com/watch?v=DwaBCAywaZU

dobry film
zaczęłam dopiero oglądać
http://www.seans-online.eu/film-28859759c7-kwiat-pustyni-desert-flower.html

czas do pracy


do jutra


CZWARTEK 2014-11-20

90,600 odwiedzin
10 wpisów do Księgi Gości
65 komentarzy
880 notek

WITAM


Powyżej tak się przedstawia stan obecny w liczbach
Dziękuję ^_____^
i to są dwa lata i cztery m-c

Moja korespondencja z kolegą z czatu jest bardzo owocna
mogę poznać zdanie mężczyzny na pewne tamaty, ważne dla mnie
co sb bardzo cenię
moge też skonfrontować własne zdanie z Jego

zobaczcie jaki piękny.jpg kwiat


ŚRODA 2014-11-19

90,478

Witam


Zapowiada się ładny dzień
jest ciepło, słonecznie - nice
dzisiaj znowu druga zmiana....

dlaczego skrzywdzone dzieci tracą często swoje rodziny ?
I don't get it...?
to oznacza, że miałam racje, kiedy twierdziłam, że rodzice
wcale nie chcą dobrze dla własnych dzieci
i ilu jest takich rodziców? przynajmniej połowa
czy to oznacza smutną prawdę, że dorośli, ale niedojrzali ?
mówię tutaj o problemie dziecka po traumatycznych przejściach
z dzieciństwa jak np. pedofilia
ja wiem,że poruszam trudny temat, ale jest moim zdaniem konieczny
w tych czasach i nie wolno go przemilczeć ani ani troche

zbieram się do pracy - narazie

oj
co to było....?
ale się skończyło...

pomysł na DESER DLA NIE WYMAGAJĄCYCH MARCEPANÓW
jogurt naturalny lub grecki wymieszaj z masłem czekoladowym własnej roboty
lub mleczkiem zagęszczonym toffie
nałóż do miseczki
posyp płatakami Corn Flakes
połóż na to znowu jogurt
posyp płatkami migdałowymi
znowu jogurt i na wierz słone orzeszki

masło czekoladowe to oczywiście ugotowane śliwki z dodatkiem kakao,
posłodzone wedle uznania

spodobał mi się Rudebrat
mam ochotę na więcej o_______o

świetne
,,Facet powinien się zmienić dla kobiety a nie odwrotnie, kompromisy muszą być zawsze
inaczej świat schodzi na psy,,


do jutra


WTOREK 2014-11-18

90,375

Witam


Czy dałbyś komuś to, co chce jeśli sam nigdy tego nie dostałeś?
Kochać drugą osobe to dawać jej to czego chce w momencie, w którym najmniej na to zasługuje
Czy wiesz jak to jest?


PONIEDZIAŁEK 2014-11-17

90,317

Witam


Udało się
zawsze mam problem ze wstaniem przed 10.00
ale nie tym razem

trend - idiotyczne, media to dno

http://styl.fm/newsy/139830.era-drwala-czyli-nowy-trend-w-modzie-meskiej

jakiś czas temu poznałam na czacie fajnego chłopaka
z którym rozmawiam od jakiegoś czasu na temat, który jest moim problemem
to osobista spr
On jest bardzo pomocny, sam zaoferował mi swoją pomoc,
dlatego korespondujemy mailowo
dzięki Niemu jest mi łatwiej zaakceptować to z czym się nie moge pogodzić,
to jest coś jak pisanie w pamiętniku - osobistym pamiętniku, do którego
nikt nie zagląda, ale powiedziałam ,coś jak, dlatego że w tej sytuacji
jest jednak lepiej, bo pamiętnik jak wiemy nie poradzi nam co rb, jak sb poradzić
a On może to zrb i rb nie oceniając mnie, nie wyśmiewając - jest poprostu prawdziwym
przycialem w tej kwestii

zbieram się do pracy - nara

home, sweet home
ale jestem głodna...
zastanawiam się czy zjeść, coś czy nie?

tak fajnie było dzisiaj - zabawnie i wesoło :)
lubie jak jest tak w pracy
na końcu rozmawiałam z taką Kasią w szatni już,
która była na sticku - opowiadała jak jej się pracowało
no i dorzuciła ,parę groszy, o pani lider
jej słowa?: ,nie skomentuje tej osoby,
z Panią Agnieszką jest jak z Panią Basią, która wyleciała niedawno,
pisałam Wam - wiele osbób skarży się na nią, jak bardzo jest nie przyjemna
ja rozumiem że Ona jest zdenerwowana, ale przesadza, naprawde przesadza



dobrej nocy


niedziela 2014-11-16

90,273

Witam


Fajnie było dzisiaj w pracy...zabawnie

Oglądam właśnie 'twoją twarz ...'
Cocker mnie rozwalił - nie Cobain tylko Cocker
idealny wokal - pięknie

banialuki czy prawda?
http://wiadomosci.onet.pl/nauka/usa-naukowcy-odkryli-wirus-ktory-oglupia/jbyez
jak czytam komentarze i komentarze do komentarzy to sama nie wiem...? O_o

http://www.jw.org/pl/nauki-biblijne/pytania/czy-b%C3%B3g-stworzy%C5%82-diab%C5%82a/

hm...
dobre pytanie :)

zasłuchałam się znowu w H. Dedo

a tu znajomy kawałek https://www.youtube.com/watch?v=LQ0ygdb1HpY


dobrej nocy


sobota 2014-11-15

90,191

Witam


Poprosze o życzenia
dużo siły mi trzeba, bo w mojej pracy nie mam przerwy miedzy tygodniem pracy,
ktory w tym momencie wynosi 7 dni, z czego ostatnie to nocki - trzy
wczoraj zeszłam z tej dodatkowej i za tydzien też tak samo
zejde z trzeciej rano w piątek a w sobote pójde na pierwszą

nie wiem jak ja dam radę?

to jest jakiś piątek 13-ego
rano mało się nie zabiłam na schodach
w konsekwencji czego rozwaliłam ulubione buty
musze zakładać kozaczki zimowe bo jutro ma padać a w czułenkach
będzie mi za zimno
nie moge jutro po pracy pojechać po buty, które sb robiłam u szewca bo niedziela
ani po jutrze ani po po jutrze, bo durna druga zmiana
a jak już pojadę w czwartek to musze kupić nowe budy
bo potrzebne mi są czarne i pewnie bedzie wielki problem ze znalezieniem czegoś
w tej durnej Oławie, w której niczego nie ma
a wszystko przez brak światła przed domem


PIĄTEK 2014-11-14

90,135

Witam


Jak Wasze samopoczucie ?
moje kiepsko - noc i dzień wczorajszy były z piątku 13-ego
jak wychodziłam na angielski rozwalił mi się guzik w spódnicy
jeansowej, potem, po ang prosto do pracy czyli
przesiadka z autobusu do busa zakładowego i tutaj miało być inaczej
ale nie wypaliło... ktoś z pracy chciał mnie zawieźć do domu
żebym mogła być wcześniej i nie jechać autobusem, ale widocznie nie mógł
więc przystanek i brak kogoś na nim :/
a potem praca i rozwalone prawe kolano - nie mogę na nie uklęknąć
upadłam i stłukłam je - taka jest moja praca - nieustanne upadki
siniaki i stłuczenia - niektórzy liczą o______o xD lol
a w pracy? trafiłam na Pellet i zasypało mnie
bo paczki nie były małe, do pudełka tylko 12 szt. i efekt murowany
przy takim tępie
potem na szczęście zmiana na duże, normalne pudełka i 25 szt. i mogę
w ten sposób pokazać, że to nie ja tylko tępo nie właściwe
kto daje takie tępo na dużych paczkach i małych pudełkach!? idiota?
po zmianie na duże pudełka miałam do końca pracy spokój i czyściuteńko

trzeba naprawić to co się wczoraj zepsuło
guzik, kolano ... no ale wszystkiego się chyba nie da....
chodzi o drugą osobę

http://www.tekstowo.pl/piosenka,hurts,illuminated.html
fajny kawałek

chce Wam coś pięknego pokazać

graffiti : 2014-11-08_21.jpg
NARODOWĄ DUMĘ ZACHOWAJ W SERCA ŚRODKU - BĄDŻ GODZIEN SWOICH PRZODKÓW

to jest namalowane na murze w Oławie - wygląda imponująco
i jestem bardzo zadowolona z takiego graffiti
piękna spr - chciałabym poznać Pana Kamila Tobiasza ^_____^
niestety nie mogłam wstawić fotosa z mojego telefonu, bo byłaby tragedia
potrzebuje normalnego aparatu fotograficznego
ale jak będę kupować to nie głupią cyfrówke tylko coś lepszego z zoomem
anyway
podoba mi się taki ,obrót spr, i tego typu graffiti mogłyby powstawać non stop
jak już sztuka malowania, to na wysokim poziomie a nie byle co
pomysł i inicjatywa tego przedsięwzięcia jak najbardziej na miejscu

str: http://24.olawa.info/aktualnosci.php?p_id=12198

DZIEKUJĘ za miły wpis w Księdze Gości
zapraszam i pozdrawiam

ciekawy film, który skończę jutro
http://3dplayer.pl/film,sabrina-sabrina-1995-lektor,18397.html


dobrej nocy


CZWARTEK 2014-11-13

90,084

Witam


chwila w domu - ręce mi drą
wczoraj znowu nie mogłam już pakować, bo strasznie bolała
prawa dłoń
jak przyszłam do szatni, czułam jak wszystko mnie boli
a dzisiaj zaraz na ang a potem prosto do pracy na nocke
nie mam wolnego
w sobote 1 zm.

głupi komputer łapie głupią zawieche >_<
nawet media player nie działa wtedy
ale się wkurzyłam!
>_<

ubieram się, wyłączam ten badziew i jade sb


do jutra


ŚRODA 2014-11-12

89,800

Witam


Muszę odwołać mojego dentyste z dzisiaj - jakiś inny termin
wybiore się z grafikiem :)
idę coś zjeść, bo głodna jestem

ładna pogoda 17+
zaraz jadę do Oławy
widziałam fajną bluzę ale zastanawiam się czy kupować sb następną?
potrzebuje kozaków na zimę do pracy, bo moje stare się skończyły
torebkę też, bo obecna wygląda już coraz gorzej
ma narazie rok i dużo musi ,znosić, :)
chce kupić jakąś ładną, dużą jakby w tej strzeliły paski

trzeba iść - narazie

jestem
ciepło faktycznie, ale wiaterek jest
zaledwie wpół do piątej a już ciemno - zdarzyłam wejść do domu

ad komentarza
my mamy swoje problemy, wy macie swoje
tak czy inaczej, mniej lub bardziej ważne - zawsze będą
mnie śmieszą wasze, Cb - nasze
żadna ze str nie zrozumie drugiej
ŻYCIE

nie kupujemy ciuchów, by dopasować je do tego, co mamy w szafie
kupujemy, to co nam się podoba i spełnia nasze oczekiwania

a'propos ciuchów i mężczyzn
dzisiaj widziałam faceta, który miał na sb jeansy z dziurami
coś takiego jak na tym pierwszym zdj http://szafa.pl/c8947323-jeansy-z-dziurami.html
a dziury takie jak te na udach z góry na dół
aż dwa razy się obróciłam na niego - tak mnie zdziwił

jeszcze tylko kawa i do pracy
pożegnam się już


do jutra


WTOREK 2014-11-11

89,716

Witam


Ale sb pospałam - nareszcie
jestem jeszcze przed kawą i w zasadzie nie bardzo jej potrzebuję
mogłabym się obejść

wolny dzień a w telewizji leci ,Pan Wołodyjowski,
polskie realia xD
na szczśście lecą też takie filmy jak ,Wyznania zakupoholiczki,
lubię ten film, bo pokazuje co jest naprawde ważne

potrzebuje na jutro pomocy
mam umówionego dentyste na 16.00 i nie mam jak wrócić do domu

ha ha ha ale jaja - posłuchajcie

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hulaj-w-skrocie-wulgarna-wpadka-
wojciecha-manna-w-trojce-przeszla-bez-echa-posluchaj#

wieczór kończy się nie zbyt fajnie :(

mam ochote jutro iść na drugą zmiane do pracy a nie trzecią
ciekawe czy by mi się udało gdybym napisała jeszcze do Marty?

dzień do bani - idę spać


dobranoc


PONIEDZIAŁEK 2014-11-10

89,650

Witam


słoneczko wyszło - jest dobrze ^______^
jeszcze tylko dzisiaj i jutro wolne
będę mogła wyspać się, bo dzisiaj też wstawałam na siłę

zaraz do pracy

przepraszam, że ostatnio nie pisze zbyt często i dużo
mam troche stresów w pracy i poza nią
dużo się dzieje a ja jeszcze czekam na zmiany

śmiać mi się chce z sb
chodziłam po sklepach i szukałam dla sb dzinsów
z podwiniętymi nogawkami - podobał mi się ten styl
a przed chwilą, przypadkiem szukając tam jakiejś bluzki
znalazłam swoje stare, akurat w sam raz luźne
wyglądają idealnie i taki fajny, ciemny kolor

ale ładnie słoneczko świeci
aż zastanawiam się czy mi nie będzie za gorąco w tej mojej kurtce...

masakra
muszę się odchudzać

do wieczora

jestem
dzisiaj znowu zaskoczona zostałam przez tego samego operatora
widze,że z dnia na dzień pozwala sb na więcej
trzeba uważać


dobranoc


niedziela 2014-11-09

89,439

Witam


Listopadowa pogoda nie zachęca do wstawania
przynajmniej mnie - zbierałam się 10 min
na siłe wstałam - tak był sb poleżała...
a potem o 1:05 trzeba wychodzić

kupiłam nachosy na dzisiaj
i mam sos salsa - conajmniej jednego spróbuje :)
tylko cały czas zastanawiam się czy wyciągnąć teraz,
na śniadanie czy na potem, jak przyjedzie siostra?

ledwie człowiek wstanie a już trzeba zbierać się do pracy

narazie

jestem już po pracy
tak fajnie mi szybko zleciało
zabawnie było - jeden operator chciał się całować
a potem jedna pani stwierdziła że chce być spalona po śmierci, żeby ją
robaki nie jadły - idiotyczne
no i jeszcze jedna, przeklinąjaca tak że nawet faceci tak nie mówią...
aż zaczęłam się śmiać, bo płakać to już za późno
wstyd, żeby kobiety tak się wyrażały

o! Oszukać przeznaczenie 4 o_______o


dobranoc


sobota 2014-11-08

89,382

Witam


Home, sweet home

pogoda listopadowa - czy lepsza niż wczoraj i przed wczoraj?
I don't think so.... O_o

co powiedzieć, gdy pożyczyło się komuś pieniądze
a osoba ta zapomniała oddać w umówionym czasie?

co by było gdyby każdy miał w swoim otoczeniu taką osobę jak
Sheldon Cooper? wytrzymalibyście?
ciężko jest wytrzymać z tymi, którzy są a co dopiero z takim kolesiem

o masakra! O_O
ale dzisiaj jaja w Twoja Twarz brzmi znajomo.....
nie mogę normalnie....


do jutra


PIĄTEK 2014-11-07

89,245

Witam


Ale sb pospałam...?
masakra - miałam wstać o 9
dobrze że mogę...

widziałam u jednej z dziewczyn w pracy śliczne leginsy
podbitka koloru cielistego a na wierzch biała koronka
super - ładnie jej było
mi nie pasowałyby - nie jestem aż tak szczupła jak ona

już po 14.00
trzeba się zaraz zbierać ...
odrabiamy odwołaną lekcję angielskiego, gdy byłam chora
miała być lepsza pogoda a tymczasem jest tak jak wczoraj
szaro, smutno i ,londyńsko,
Wczoraj poszłam sb do ukubionej kawiarni i znowu rozgadalam się
z ekspedientką - ale to byla inna niż wcześniej
ta zwiedziła kawałek świata i poradziła mi co do nauki ang
muszę się zwiąć za sb i nauczyć pewnych tabel
tylko nie wiem jak i kiedy bo przez moją pracę jestem leniwa i ciągle zmęczona
mówiłam już że kupiłam sb prewentic ?
codziennie łykam + magnez i wit C i jeszcze silica'e
pełen zestaw :/

dobra - czas się zbierać po mału


do jutra


CZWARTEK 2014-11-06

89,218

Dobry wieczór


Today was cloudy day and fortunately it didn't rain

fajnie było - trzy kobitki i jeden facet :[]
at last
i wreszcie nie było Adriana
zabawne - im więcej w naszej grupie kobiet
tym rzadziej pojawiają się głupie żarty Adriana
Zawsze bawi mnie gdy zadawane dla niego pytanie zaczyna się od
,Do we..., a on słyszy ,Do U..., i odp ,No, I don't, albo twierdząco....


do jutra


ŚRODA 2014-11-05

89,088

Witam


Chyba wyskocze sb na miasto...

jestem
to był bardzo udany wypad ^_____^

znacie firme KILLAH ?

http://www.underneathstardoll.net/2013/03/spoilers-new-killah-clothes-coming-to.html

https://www.google.pl/images?hl=pl&q=Killah&gbv=2&sa=X&oi=image_result_group&ei=uExaVNOcBcif7gbP2IGgAQ&ved=0CCQQsAQ

trafiłam na okazje i kupiłam kurtkę - bajer normalnie

na mnie już pora - jutro pobudka 4:30
długi dzień


dobranoc


WTOREK 2014-11-04

89,003

Witam


Co byś zrb-ł/a gdybyś wiedział/a że masz coś, co mogłoby pomóc ludziom,
ale oni tego nie chcą, odrzucają, uciekają ...?
Jedyne co możesz, to czekać
aż sami sięgnął po to ,lekarstwo,

I.Kant mówi ,,Zaw­sze masz trak­to­wać człowieka ja­ko cel sam w so­bie,
a nie tyl­ko śro­dek do celu,, a my rb na odwrót.
Gdy człowiekiem włada pycha, dzieje się bardzo źle.

Słyszałyście dziewczyny o nowej metodzie na odchudzanie?
kupuje się taki roler z małymi igłami, używa się na miejsca,
w których chce się wyszczupleć i po zastosowaniu wciera krem
np. antycellulitowy...
http://zadbajocialo.pl/derma-roller-mt-az-540-igiel-05mm-gratis-p-109.html


do jutra

<@> <@>


PONIEDZIAŁEK 2014-11-03

88,837

Witam


Nareszcie sb pospałam jak trzeba
oczywiście po przebudzeniu odczułam nadwyrężoną prawą dłoń
muszę niestety zacząć brać krem ze sb i smarować
ale boli...ssss....

na temat ludzi z pracy już sb daruje
O_o
nie chce być monotematyczna

napisze o tym że jest przyjemna pogoda
pięknie uśmiecha się słoneczko
to są przyjemne tematy - napewno przyjemniejsze
wczoraj oglądałam ,Kod Da Vinci,
zachciało mi się przypomnieć - byłam na tym w kinie
dobra
idę coś zjeść

,,Dlatego to mężczyzna opuszcza ojca swego i matkę swoją i łączy się ze swą żoną tak ściśle, że stają się jednym ciałem,,
http://www.nonpossumus.pl/ps/Rdz/2.php

chciałam dzisiaj zadać bardzo ważne pytanie na temat realiów w Polsce
o relacje, o sytuacje między ludźmi i nie ma kogo zapytać
dzieciarnia
a byłam ciekawa najbardziej zdania kobiet i osób wierzących
a'propos wiary, coraz częściej spotykam osoby, które mówią mi, że są wierzące
myśle już sb, że wreszcie ktoś z kim mogę porozmawiać, rozsądny,
dojrzały i nagle wielkie rozczarowanie O_O
okazuje się potem że ta osoba żyje i postępuje jak niewierzący,
mało tego - uważa, że to jak postępuje, to żaden grzech

kiedyś, gdy studiowałam, miałam taki przedmiot ETYKĘ
pamiętam, jak przerabialiśmy na nim tekst Jacka Filka ,,Jak żyć?,,
dzisiaj odpowiedziałabym na to pytanie zwyczajnie i prosto
- wg 10 przykazań

dobra - szykuje się do wyjścia - angielski dzisiaj a potem do pracy


do jutra


niedziela 2014-11-02

88,727

Witam


Jeszcze chwilka i trzeba się zbierać...
gdy obudziłam się, pierwszą myślą było żeby się móc położyć znowu
przytulić twarz do poduszki, nie wstawać wogóle
no ale nie mogę
w zasadzie powinniśmy mieć dzisiaj wolne - pracowaliśmy na nockach
pięć dni a tymczasem jutro też mamy dwie nocki pod rząd
ale w środe i czwartek nie zgodze się na pójście do pracy - sorry
I've enough

piękną mamy dzisiaj pogode

czas się skonczył - zaraz trzeba iść

narazie

nareszcie w domu

mam coś ochot dzisiaj na stary film....
napiłabym się piwa ale nie ma :/


dobrej nocy


sobota 2014-11-01

88,651

Witam


Co za dzień - jest fajnie - ciepło
jak wstałam siostra akurat zbierała się do wyjezdu
nie pogadałyśmy sb ale pewnie za tydzien - dwa będzie znowu

strasznie nadwyrężyłam rękę prawą
sprzataliśmy zakład a na końcu jeszcze myłam podłoge
wszystko mnie boli

dzisiaj wolne a jutro do pracy...

oglądam ,Nad życie,
nie jestem póki co zachwycona
ale wzruszająca końcówka i Żebrowski faktycznie dobrze zagrał
podobało mi się
podobała mi się jej decyzja - nowe życie nad swoje własne...
kiedy byłam dzieciakiem nie rozumiałam tego
dzisiaj rozumiem i ja też postąpiłabym tak jak Ona

idę się kąpać - zmęczona jestem - trzeba się wyspać - jutro znowu do pracy


do jutra


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]