ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
PONIEDZIAŁEK 2014-06-30

72,520

Cześć


ale sb pospałam...
zawsze wstawałam o 8 rano a tu masz - 10
masakra....

coś mój kot chce....
przytulić się ^_____^
ale pogoda.... deszczowo
chciałam sie wystroić w spodnie nowe
bo chłodniej wkońcu...
ale zamiast sexi bluzki będę musziała założyc chyba inną

ale fajnie - spokój i luz
jutro dopiero na 3 zm.

ok, wychodze... narazie

jestem
ale dobre
koordynatorka zażyczyła sb zaświadczenie od lekarza
a moja lekarka mówi,że babka chyba nie wie, że zaświadczenia są płatne....xD

idę zjeść coś

masakra...
wyobraźcie sb,że moja paczka z zamówieniem z Bon Prix trafiła pięć dni temu
do sąsiedniej wioski
ale jestem zła
teraz jedź sb i odbieraj paczkę a komu mam zapłacić za nią?
no chore!

tak sb pomyślałam,że skoro już nie leje
to wybiore się na stopa po moją paczkę - opłaciło się
miałam oprócz niej jeszcze jedną spr, ale trudno .... jutro ją załatwie
tymczasem -> meanwhile
złapałam stopa - kobieta, która jechała z prześliczną córeczką :)
wsiadam do auta a to dzieciątko - dzien dobry....? :[] cute
no i potem musiałam się przejść
wchodze do sklepu mojego kolegi, z którym chodziłam do szkoły podstw.
i odbieram paczke (dwa topy - forma stanika bez szelek)
a z powrotem zabrali mnie znajomi...
szybko, sprawnie i bezboleśnie - I like it @_______@
aha, dlaczego zdecydowałam się na te dwa topy?
bo jeden z nich jest w barwach flagi Wielkiej Brytanii ^__^
z myślą o brzeźroczystych bluzkach... :[] xD :P
drugi mniej interesujący, ale przyda się

CZAROWNICA / MALEFICENT
http://www.seans-online.eu/film-5e7d9a64bd-czarownica-maleficent.html
UWAGA!
proggram, w którym odtwarza się film jest poryty 0_o
nosz kurde! nie da się obejrzeć wogóle
seans online zszedł na psy
jeśli myślą że ja będę czekać na wasz badziewny film, to się mylą - no way
mogą się wypchać swoimi limitami
kolejny program kinomaniaka nie ma
na filmyKino nie da sie obejrzeć
seans online też....

http://stop-limitom.pl/czarownica-2014-online-bez-limitu-i-za-darmo/

- fajne
podoba mi się ^____^ ta wersja ,Śpiącej królewny,

FAJNIE GADA ....
http://vod.pl/polimaty-czy-kawa-jest-zdrowa,146895,w.html

tak się zastanawiam czy pan premier poda się faktycznie do dymisji,
tak jak chcą ludzie?
a jeśli jakimś cudem stałoby się tak, to kogo wybiorą na następnego?
,Januszka, ....?

idę spać...


dobranoc


niedziela 2014-06-29

72,393

Cześć


coś się nie wyspałam
oczywiście słyszałam, jak rodzice wrócili do domu nad ranem...
zawsze słysze ....
z wesela :)
chętnie wróciłabym do łóżka ....
nie wiem czy dam rade w tym tygodniu pracować w dzień wolny dla mnie
a mam piątek i sobote

ok, idę coś zjeść i wychodze....
narazie

jestem
coś deszcz kropi.....
mogłoby nie być burzy....
na jutro musze wziąć wolne z pracy, bo mam lekarza
a zamienić na zmiane się nie mogę....

zaraz muszę wychodzić...

a jednak weszłam jeszcze na chwilkę...
ciężko było... zostałam zasypana paczkami
maszyna do przerwy wlokła się a po przerwie nie chciała
zwolnić tempa
jakaś dziewczyna przyszła mi pomóc - uśmiechnęła się gdy jej podziękowałam
już nie dawałam rady
zmęczenie odbiera siły... i szybkość rękom...
taka wyczerpana byłam na końcu...
na paczce chipsów oprócz daty, jest wybijana jeszcze godzina prod.
więc jak nie widzisz zegara i tak się dowiesz, która jest
ja patrzyłam, bo już miałam dość....
a teraz idę się wykąpać i spać wreszcie....

jak dobrze,że jutro mam wolne
a jednak burzy nie było :[] cool


do jutra


sobota 2014-06-28

72,234

Cześć


Nareszcie w domu
jeszcze tylko trzeba się poużerać z kompem i kotem
platającym się pod nogami
on zdąży a ty się wywrócisz... :)
ale jestem zmęczona i głodna

masakra, ale jestem senna....
burza sb przeszła z deszczem...
idź i nie wracaj- jak ja nie znosze burz.... O_o
wiecie :)

jestem przeziębiona
w pracy jest gorąco a woda do picia zimna
rano zapomniałam się podpisać na liście obecności
i zaraz przybiegła koordynatorka, że mam nieobecność
myślałam,że mogę w ciągu pracy na przerwie a tu okazuje się, że nie
zdenerowałam się troche...
oni i tak piszą nazwisko do raportu, więc tak czy i naczej jestem zapisana
ale straszyć uwielbiają, więc straszą... 0_o

firma rb m.in. chipsy i tak oszukują konsumenta
mówiąc fachowo :[]
worek jest napelniany przede wszystkim powietrzem
i pewną ilością chipsów - odmierza machina :[] xD
ale przede wszystkim powietrze w tym worku jest
a ty płacisz za ,garstkę, już daruje sb określenie chipsa
no i ten zapach 0_0 MASAKRA serio
wali jak skisłym mlekiem - nie zachęca nawet do spróbowania...

pełno operatorów w tym jeden łudząco podobny do Jonathana Davisa
SERIO - wypisz wymaluj
nawet głos ma podobny @_@
czarna broda, biała cera
oprawa oczu i nawet mina jak u Jon'a :)
xD

ojej, ale sie załatwiłam...?!
kicgam i kicham
chyba sb daruje sandałki...
ok muszę lecieć....

jednak założyłam - było ciepło
byłam na kawie :)
właśnie wróciłam.... :)
wyszło słońce po burzy szybciutko
wysuszyło drogę, ale nie mój balkon xD
kurcze kasy nie mam a wypłata dopiero na koniec miesiąca :/

tak się zastanawiałam jak będzie brzmieć po ang gdybym chciała
powiedzieć ,, gdy bylibyśmy coś tam coś ,, nie?
np.: gdy bylibyśmy (razem, na koncercie, w szkole...)
Mr Tanasis powiedział,że samo słowo ,bylibyśmy, to -> would
zastanawiam się nad tym już któryś dzień.....

Marcin zapytal mnie na odchodnym czy mam w planie jakiś film?
tak, tylko nie wiem co leci w tv ^______^
dom mam dla sb więc obejrze co chce w tv
tylko ogarne sie z paroma rzeczami
a co do zdania po ang to tak się fajnie składa,że moge zapytać nauczyciela :[]

leci ,,Joe Black,,
nudzi mi się.... wiecie co? poszłabym się pobawić na dobrą dyskoteke
z jakimś dobrym dj'em
tylko nie mogłabym pokazać nóg - mam MEGA siniaka na prawym udzie
totalnie MEGA
karton mi upadł :/

rano wstane, pójde na msze, zrb sb obiad i do pracy
pierwszy raz będę pracować w zakładzie w niedziele
pierwszy raz

_______________________
http://kobieta.onet.pl/wakacyjne-porwania-dziewczyn-do-domow-publicznych/m9s7z
_______________________


ok, do jutra....


PIĄTEK 2014-06-27

72,046

VVitam VVas

wyspani?
wypoczęci?
ja tak, trzeba było wstawać
bo spałabym i spała - ile można
dzisiaj nie ide do pracy - mam nadzieje :)
jutro mam na pierwszą zmiane

http://www.youtube.com/watch?v=QjMMGxgEisk
ta piosenka jest trzecią moją ulubioną po ,,The Ending,, i ,,Teseellte,,
taka fajna, wesoła....

jak sb pomyśle,że w poniedziałek nie ide na angielski
to smutno mi się rb - masakra.... jak ja to wytrzymam?
to była taka fajna adrenalina dla mnie
ale wiecie co? chodziłam sb po sklepie DELIKATESY w Oławie
i poszłam zapytać czy jest tam kosmetyczka
po drodze natknęłam się na szkołe malowania (nie pamiętam jak to się nazywa dokładnie)
można się zapisać i chodzić na kurs....
oczywiście nie zrb tego, nie ma kasy - czekam na wypłate a najpierw musze założyć konto
miałam dzisiaj ale wczorajsza nocka wszystko popsuła....
wciąż czuje się dziwnie zmęczona i jak na haju...
nic do mnie nie dociera.... problemy z koncentracją :/
pije własnie drugą kawę i chce mi się spać a nie moge bo ...
za 5 godzin musze się położyć - jutro pierwsza zmiana...
masakra - mam to gdzieś - tak mi się spać chce...
ewentualnie wspomoge się jakimś winem czy melisą....

masakra
jak się słucha tych piosenk w radiu... jakie głupie teksty... xD
niektóre kawałki pozostawiają wiele do życzenia.....

kurcze!
chciałam sb obejrzeć jedną z ulubionych komedii ,,Dirty Love,,
ale się nie da - kolejny film, którego nie da się obejrzeć w tym
bajzelowatym necie - mówiłam, że to tylko śmietnisko bezużytecznych rzeczy
a nie net...? mówiłam
wyobraźcie sb że nie dość że nie ma jak go włączyć to jeszcze kłamią,
że ten film jest z lektorem....

o masakra, ale znalazłam film
Cusack seryjniakiem - zszokował mnie opis filmu a co dopiero film...?
http://www.seans-online.eu/film-7eb5b83d2a-polowanie-na-lowce-the-frozen-ground.html
ale film... !


dobranoc


CZWARTEK 2014-06-26

71,783

VVitam


miałam mieć wolne a ide do pracy...
no cóż, ale dzień wolny więc fajnie płacony będzie - setką

wczoraj wzięłam swoje ZAŚWIADCZENIE z angielskiego
nie ma tam ani piątki ani niczego innego, jest tzw. ocena pozytywna
ukończenie pierwszego roku / dwóch etapów z oceną pozytywną
troszkę jestem rozczarowana, ale cóż - życie
ciesze się że mam chociaż taki dokument, potwierdzajacy moją wiedzę...
muszę założyć koszulkę i włożyć do skoroszytu - przydałby mi się w różowym kolorze :[]

kurcze a byłam umówiona na dzisiaj...
to teraz kiedy będę mieć te dwa dni wolne? idk?

wczoraj mieliśmy tą ostatnia lekcje z Kubą :)
zaskoczył mnie pasją do kwiatów... O_O
wow! it's something big form me 'couse men actually don't like flowers
mostly there are not special interesting ...
so ... :[] He shocking me :)

przepraszam, że po angielsku ale muszę pisać,żeby nie zapomnieć przez te dwa m-c

coś czuje że ciężko będzie bez angielskiego...
już tęsknie...

chciałam obejrzec ciekawy film
właczyłam ,Sędzia, z 2013 i znowu nudy - masakra

oj coś się senna zrb :)

dobra kawusia i do pracy trzeba iść....

pożegnam się już
ubieram się, pooglądam chwilke Sheldona :[] i idę....


do jutra


ŚRODA 2014-06-25

71,628

Cześć


Coś mi się przysnęło
nastawiłam budzik na 8:35
zadzwonił, wyłączyłam i zasnęłam na kolejną godzine - masakra
@_____@
wczoraj zbugiłam się w tej nowej pracy
bo zakład ma dużo szatni, zatrudnia jakieś 300 ludzi (tak słyszałam)
chciałam znaleźć swoją żeby zabrać łańcuszek, z którym
raczej się nie rozstaje, jeśli nie muszę
no i wyszłam z zakładu z pomocą jakiejś pani xD @____@
a potem spostrzegłam się,że go nie mam i zawracam
weszłam i się zgubiłam - taki chłopak mi pomógł
powiedział którymi drzwiami wchodzić i rzeczywiście zaraz jest szatnia
z moją szafką...
masakra @________@
tak się śmiałam z sb :[]

kurcze - przydałby mi się odświerzach do szafki z jakimś ładnym zapachem
zastanawiam się co zrb....
jakieś perfumy? tylko co? swoje mam nasić? kończą mi się
czekam na wypłate żeby kupić nowe
muszę jeszcze założyć konto w banku

skończyłam ten wczorajszy film - miłe zakończenie
wczoraj byłam padnięta.... dochodziła północ
a mi się już oczy zamykały
dlatego film wydawał się nudny
to w zasadzie nie jest dobry film, taki sb
nic specjalnego
ale można obejrzeć

........... petycja @____@
https://secure.avaaz.org/pl/petition/Do_Sejmu_Rzeczypospolitej_
Polskiej_o_dymisje_Premiera_Donalda_Tuska_i_wylonienie_nowego_rzadu/?stgOLhb
...........

zaraz ubieram się, maluje i wychodze....
dopiero jutro się odezwe....


to narazie i pa


WTOREK 2014-06-24

71,587

Witam witam ...


Jestem
przeżyłam pierwszy dzień
wszystkiego nie widziałam i wszędzie nie byłam
zato najadłam się ulbionych orzeszków w otoczce - uwielbiam je
duży zakład, zmiany - jutro mam trzecią
i w weekend pracuje więc.... ^_______^ nie ide rb
na tym głupim weselu - bardzo się cieszę, bo denerwuje mnie ta rodzinka
dlatego ,że chcieli mnie chamsko wyswatać z jakimś kolesiem
co siedzi tylko i gra w swoje gry - xDDDDD
niech sb będzie maniakiem gier , bo materiał na męża to to nie jest
oczywiście mój tato już chetnie by mnie z kimś takim wyswatał
jak ktoś mi powie, że rodzice chcą dla dzieci dobrze, to go wyśmieje

a do AEC poszłam oczywiście złożyć wypowiedzenie, postałam 2 min i pożegnałam się
lajdi Gośka nawet nie raczy odpowiedzieć cześć....
niech spada....
do Bahlsen'a jest autobus przynajmniej a z kasą to się zobaczy...
jeszcze nie wiem dokładnie, bo każdy gada inaczej

dobra
ide zjeść i napić się kawy

musze iść pomóc mamie
mam godzine jeszcze...
potem jakiś filmik i spać.....
fajnie że jutro nie mam pierwszej zmiany

jestem
dyrektorka zamknęła moją bluze z wszystkimi kluczami, w tym do domu, w pracowni
co ta kobieta ma w głowie? O_o

OJEJ
na maila przyszła mi reklama zielonej kawy
oczywiście namawiają mnie żebym kupiła - schudne jak wypije :[]
tak się składa,że się spóźniliście - już mam
stoi i czeka na śmiałka, który pokocha jej smak - brazylijski xDD
może maniakom olimpiady....? from Brazil

pozdrawiam odwiedzających ^____^

kiepska komedia - http://kinofilmyonline.pl/film,Nasz-brat-idiota-
Our-Idiot-Brother-2011-Lektor.html
jestem tak zmęczona,że ide spać


dobranoc


PONIEDZIAŁEK 2014-06-23

Witam


MIałam być w pracy, ale od jutra zaczynam
zmieniam zakład

masakra, ale mnie głowa boli

w środe koniec roku dla mnie i świadectwa
I will miss.... :(
mam nadzieje,że te dwa m-c minął szybko ...

mój kot chce na krzesło
czasami potrafi wbić się na siłe....
a czasami rozpycha się,że ja siedzę na skrawku..... :/

:)
48 wartości aby żyć szczęśliwie
http://www.sciaga.pl/tekst/68355-69-jak_zyc_szczesliwie
podobają mi się te wartości....

ciekawe jaka będzie pogoda, skoro wieje wiaterek?
byłoby dobrze gdyby było chociaż 24
mam lekarza dzisiaj znowu...

ciekawe z kim będziemy mieli angielski dzisiaj?
Mr Tanasis or Mr Bogdan? ^_____^
ostatnio graliśmy scenke w restauracji/pube (?)
fajnie było
mam nadzieje,że pamiętam w miare co mówić?
jeszcze z pamięci nie napisze ale wiem,że z czasem, w miare powtarzania
zapamiętuje i potrafie napisać ten dialog

miałam ochote na moje ulubione śniadanie - naleśniki z syropem ...
próbuje się dodzwonić do sąsiada ale cieżko - nikt nie odbiera

ale był fajny odcinek Dr House'a ....
lubie seriale medyczne, kosmetyki ziaji medyczne też... lubię
są świetne.... polecam....

ok, lece na angielski.... nara

wrociłam...
jutro pierwszy dzień w nowej pracy i musze zwolnić się ze starej
wypowiedzenie już mam
oczywiście przykro było, bo ostatania lekcja z Panem Bogdanem
w środe mamy z Kubą...

gardło mnie aż rozbolało....
z tych wrażeń

śmiać mi się chcialo na lekcji bo nagle ni stąd ni zowąd
zapytalam o słowo must a potem wpadło make
i zdanie: I want make love with sb
ja zaczełam pytać o słowo make a faceci zadowoleni jak dzieciaki... xD
zawsze mnie ciekawiło dlaczego w takim zdaniu używa sie słowa make?
w zasadzie chcialam o to zapytać ale wstydziłam się
a tu samo jakoś tak wyszło
nagle jedenz facetów mówi: co taka czerwona jesteś?
akurat O_o
myślał że mu sie uda mnie zawstydzić :P

TO BYŁO NA WESOŁO A TERAZ BĘDZIE NA SMUTNO

http://www.youtube.com/watch?v=DNxiykf9xTg
Tomasz Kowalski

leży w szpitalu, w którym moja ciocia pracuje, po tym strasznym wypadku
to przkre , młody chłopak który miał życie przed sb a tu masz....
ciocia opiekowała się nim nawet przez pare dni
ponoć paraliż "_" :(
zawsze najbardziej jest mi szkoda młodych

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/1159626,Wypadek-zwyciezcy-Must-be-the-music-Tomasz-Kowalski-wybudzony-ze-spiaczki


dobranoc


niedziela 2014-06-22

Cześć

niedziela jak niedziela
nudna - mam nadzieje, że to się zmieni...
masakra, jak ja nie lubie niedziel....

jedynym plusem tego dnia, jest możliwość odpoczynku,
choć też nie dla wszystkich...

najlepsi są ci, którzy narzekają, że muszą pracować
sami zdecydowali że będą, choć nie musieli
potem zapominają o tym i narzekają, że muszą jechać do pracy.... :[]

ta kuzynka, co piałam,że dostałam zaproszenie na fb
ze zdj z wesela - to do niej mieliśmy jechać na wesele
(pisałam o czekaniu w święta na nią i sukience)
córka mojej chrzestnej :/ i chrześnica mojej mamy
- smutne

ale mam ochote na coś słodkiego..
zaraz pójde po serek ...

ojej, znalazłam Lady Gage
http://www.youtube.com/watch?v=Tafjh8oQRak
ale ona paskudna i jakaś taka wielka....
myślałam,że jest szczupła ...

^___________^
http://www.cda.pl/video/12700040/Syn-Bozy-Son-of-God-2014-Napisy-PL

kolejny etap w moim życiu,b. osobisty, zakończyłam
teraz tylko potrzebuje pomocy i siły, by ruszyć dalej...
wyskoczyć z tego wagonu w pędzącym pociągu, który zwie się ŻYCIE
i odetchnąć...
zostawic tamto za sb

musze się teraz jakoś podnieść na duchu....
ale się nie da...
kończę ten beznadziejny dzień i idę się myć, i spać


dobranoc


sobota 2014-06-21

71,312

Cześć


ale sb pospałam....
stopa prawie nie boli.... super
może założe wkońcu szpilki
nie lubie butów na płaskim :)
to z racji niskiego wzrostu - 163 zaledwie

skończyłam sprzątać.....
i jest nawet przed 12.00 - spx
ale jestem głodna...

wczoraj chciałam obejrzeć jeszcze jeden film, ale nie znalazłam go
więc albo odpuszcze go sb albo poszukam jeszcze raz
są takie programy jak:
stop limitom.pl
filmyKino
seans online
na pierwszym nic się nie da obejrzeć, sama str też pozostawia wiele do życzenia,
na drugim, czasami coś się odpali i da się obejrzeć, ale to tylko czasami
i tak jest od jakiegoś czasu
a na trzecim często jest opis i tytuł do zupełnie innego filmu
ale dno
pozostaje jedynie program CDA
z czago ja robie tak,że czytam opis do filmu na przykł. a potem szukam w google
i jak jest w CDA to wchodze i oglądam - MASAKRA NO NIE?

ok, porozmawialam sb z fajnym kolesiem na czacie, przed chwilą
ZAPRASZAM jeśli masz ochote nieznajomy
i znalazłam film
http://www.seans-online.eu/film-7cd6c608ba-zbrodnia-na-farmie-tannd.html

aha
chciałam polecić dziewczynom str Vezzi http://vezzi.pl/
dlaczego? ostatnio kupiłam od nich drugi naszyjnik i dostałam bransoletke do niego
miły gest....
jeśli lubicie sztuczną biżuterie - polecam

do bani ten film - w dodatku niemiecki
I hate this language

http://www.seans-online.eu/film-13b2c0fb25-woda-dla-sloni-water-for-elephants.html
gorąco polecam ten film, jeśli ktoś nie widział
piękny
rewelacyjna jest scena wtedy, gdy Pattinson odkrywa że słoń, którego opatruje
po pobiciu przez właściciela cyrku, rozumie po polsku komendy
i dosłownie wypowiada polskie zdanie: ,podnieś noge, :[]
to jest tak przyjemna scena przynajmniej dla mnie....
gorąco polecam

ha ha ha...
leci ,Rodzina Addamsów, na 7 - uwielbiam

tak się zastanawiam co ja zrb?
kończy się rok szkolny, kogo będę pytać o wyjaśnienie
jakiś zwrotów z angielskiego?
jak ja to wytrzymam?
MASAKRA
liczyłam na jakiś kontakt..... :)


pa


PIĄTEK 2014-06-20

71,258

Cześć


Wróciłyśmy z zakupów i nie tylko -> int..
odebrałam swoje wyniki - złe :(
w Oławie do rynku nie ma dostępu - malują pasy
a policja krąży, żeby wlepić mandat za wjazd na teren
ale kierowcy się będą wściekać - nie ma gdzie zaparkować auta

kupiłam plastry na odciski - zobaczymy jak zadziałają...
tak mnie stopa bolała po tym chodzeniu, że poszłam do domu
nie chciało mi się iść do babci na tą jej kawe :/

mama uczyła mnie całe życie,że ma się być grzecznym
i nie wolno ,pyskować,
ja zastanawiam się gdzie jest złoty środek,
bo nie powinno pozwalać się także na obrażanie i chamskie odzyki do nas...
starzy ludzie zauważyłam mocno przeginają
często słyszałam słowa typu: jesteś nadęta
uważam,że ktoś powinien tej ,babci, solidnie zwrocić uwage, że przesadza
ale nagrodą od ,nadętej, jest olewka dla babci....
całe życie pamięta się takie chamskie określenia a to przekłada się właśnie na
złe relacja i niechęć

zwróciliście kiedykolwiek uwage, jak ludzie kłamią, wykorzystując na przykład
słowa KOCHAM CIĘ, w sytuacjach kiedy chcą ci coś przykrego powiedzieć, coś wymusić?
kocham cię , ale.... i tak powiem co chce ...o tobie, o jakiejś innej osobie
kocham cię, ale... jesteś głupia
itd itd
to żadna miłość.... ktoś kto kocha nie chce i nie powie nic złego,
to osoba bezczelna...

http://supernowosci24.pl/nie-dac-sie-nabic-w-butelke-czyli-jak-oszukuja-nas-supermarkety/

można pobyczyć się troszke i pooglądać filmy:

1. http://www.cda.pl/video/1046294f/We-Are-What-We-Are-2013Napisy-PL
fajny film ....? "_" nie miałam pojęcia, że to będzie takie chore....
o mało nie zwymiotowałam na końcówce....

2. http://www.cda.pl/video/47633fb/Dorian-Gray
młodość i uroda ^______^
nie lubię tych, którzy je wykorzystują do złych celów, jak bohater tego filmu

haaaa....
coś mi smutno... się zrb


dobrej nocy


czwartek 2014-06-19

71,130

Witam


Koszmar, ale zostawie dotychczasowe zdarzenia bez komentarza....

ide podlać kwiaty, bo wczoraj nie dałam rady
strasznie boli mnie stopa lewa - odcisk
musze poszukać sb jakiegoś sposobu żeby go wyleczyć
sister pisze,że plastry nie pomagają...

http://w-spodnicy.ofeminin.pl/Tekst/Zdrowie/526356,1,Na-odciski--i-pecherze---domowe-sposoby-.html
znalazłam to
może też komuś innemu się przyda...?

zbr sb propozycje z aspiryną...
- jest troszke lepiej
O! mój kot już w wannie.... masakra

jestem - właśnie wróciłam z randki :)
byłam w Oławie na kawie w McDonald
pogadaliśmy sb - poznaliśmy się
spx
spotkałam kolege z grupy na ang
przyjechał swoim pięknym i nowym motocyklem z synkiem
zabawne to było...

rodzice wrocili z sanatorium....
mały wypad sb zrb...
jutro wyniki badania znowu i musze jechać do Oławy....
spx - zabiore mame na zakupy....

23.03 wybiła - ale jestem zmęczona....


dobrej nocy


ŚRODA 2014-06-18

71,080

Witam


Przed chwilą wrociłam z Wrocka
i od lekarza, bo potrzebowałam L4
zaraz jade na angielski
przyjemnie i cieplutko na dworze
Wrocław troszke sie zmienił, jest ok
nawet Second hand do ktorego chodziłam
gdy studiowałam w tym samym miejscu ^____^
ale nic nie kupiłam, bo nic ciekawego nie znalazłam
dobra, ide zjęśc obiad bo głodna jestem
zabieram książkę do angielskiego i idem.... :)

hm.....
gdybyśmy mieli dzisiej z Kubą to byłby cud
ale byłoby fajnie ^_______^
ostatnio chyba się troszke zdenerwował na mnie :)
bo myślalam że uda mi się Go namówić,żeby te 14 zdań nie było na koniec
co je tłumaczymy....
śmiać mi się chce, jak to sb przypomne...
On zawsze zdrabnia moje imię..... ale zabawnie to wyglądało... :[]
gdy chciałam żebyśmy zrb te zdania wcześniej
na końcu lekcji wszyscy są przecież zmęczeni i zazwyczaj dlatego rb błędy
a Kuba się denerwuje.....
ale ok - nie ja jestem nauczycielem i nie ja ustalam zasady....

dobra - zmykam

do wieczora

cześć drugi raz - już jestem.... padnięta
taka zmeczona jestem.... nie ide podlewać kwiatów
ide sama ,podlać sb,
kupiłam sb śliczną bluzeczke na jutro - białą
taką elegancką - przeźroczystą
oczywiście do niej od razu biały stanik, bo inny nie wchodzi w rachube
ewentualnie złoty/srebrny....
ale jestem zadowolona z zakupów...
pierwszy raz od wielu wielu lat (prawdopodobnie od dzieciństwa) będę ubrana na biało
pomyślałam teraz, jak panna młoda
sad :(
kuzynka wyszła za mąż - córka mojej chrzestnej
wrzuciła zdjęcia na fb i wysłała mi zaproszenie.... chce się pochwalić
haaaaaa......
dobrze że nie musiałam być .... podwójnie przykre przeżycie - niestety
ja inaczej nie odbieram wesel
nie znosze wesel
jedno to to,że robiłam na nich i wiele przykrości tam doświadczyłam
dwa..... nvm
a trzy to dlatego że większość byłam sama i wiecznie jest problem z kim iść,
bo w zasadzie nie ma z kim.... "_"
kto dzisiaj zgodzi się iść na wesele, jakbym pytała znajomych?

ok
wykąpałam się a teraz jestem głodna....

ale dała sb dzisiaj czadu
tak mnie stopy bolą, zwłaszcza lewa....
jakby się w nią coś wbiło.....

dobra ide spać ....
jutro święto....


dobranoc


WTOREK 2014-06-17

70,946

Cześć


nie mogłam spać
miałam do 13 ale nie mogę....
dużo spraw do załatwiania mam na głowie

jedliście już serek almette owocowy? polecam
bardzo smaczny i taki puszysty
mniej zbity niż normalny z przyprawami

O_O MASAKRA
zjadłam całą tabliczke czekolady
tak strasznie mi się chciało... nie mogłam się powstrzymać

http://www.cda.pl/video/12633254/Wilk-z-Wall-Street-2013-Lektor-PL-By-Traku
- nie podobał mi się

http://tattera.pl/
sklep w Oławie... dostałam wizytówke nawet
fajne mają ciuszki

ok ja się musze zbierać już
film sb pooglądałam

nie wiem o której wróce do domu jutro...?
wkrótce wszystko wyjaśnie.....


dobrej nocy


PONIEDZIAŁEK 2014-06-16

70,788

Cześć


składałam zamówienie na naszyjnik
setki telefonów od rana.... :/
w tym z jakimiś szwedzkimi kosmetykami do stóp - moje wyglądają super
bez ,kosmetykowania, specjalnymi kosmetykami

rodzice znowu coś nacisnęli i obraz telewizora się zatrzymał
zawsze musze ja ,naprawiać,
oczywiście nie znam się na wszystkim

telefon wykonany....

dzisiaj coś źle się czuje
bardzo w głowie mi się kręci...

ale się porobiło...
wkrótce wyjaśnie

muszę lecieć


do jutra


niedziela 2014-06-15

70,646

Cześć


I kolejna niedziela...
Nie chce mi się chodzić do tej ,pracy,
beznadziejny zakład, okropni ludzie
wyobrażacie sb,że kobiety w tej grupie w której obcnie
musze być, klnąc w najgorszy sposób, wydzierają się jeszcze na całą hale.
Jakby było mało że klną, to jeszcze wszyscy słuchajcie jakie jesteśmy
niespełne rozumu... Masakra
a jakieś opamiętanie? to kiedy ?

ciekawe czy piątek będzie wolny?

zastanawiam się jak bedzie z wolnym w tym tygodniu
dlatego,że mam mieć nocki
więc ide z poniedziałku na wtorek
z wtorku na środe
ze środy na czwartek i czwartku na piątek?
tego nie wiem?

wiecie kim jest Marysia Sokołowska?

mam straszną ochote na film ,Ida,
http://stop-limitom.pl/ida-2013-online-bez-limitu-darmo/
- nie podobał mi się - jestem rozczarowana bohaterką

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/461994,ulicami-warszawy-przeszedl-marsz-dla-jezusa.html

ok, ja sie pożegnam już
muszę sb jeszcze coś poczytać....


dobranoc


sobota 2014-06-14

70,538

Cześć


Co rb, gdy czegoś bardzo chcecie i nie może się to spełnić?
Czy jest coś takiego, czego Pragniecie już całe życie?
Ja mam taką rzecz i w tym momencie mojego życia wydaje mi się ona
nie możliwa do zrealizowania

Czuje się zawiedziona i rozczarowana
może daruje już sb wyjaśnianie i ad. czego i kogo te uczucia.
Myśle, że te dwa słowa oddają dokładnie mój stan,
niestety smutny

Pojechałyśmy do babci na kawe i ... pocałowałyśmy klamkę
Mama chciała ją odwiedzić ,bo wczoraj płakała że nikt jej nie odwiedza
Jak to jest,że ktoś nie zdaje sb spr że swoim zachowaniem
odsuwa od sb innych?
Np. sama o sb tak myśle
MOgę domyślać się tylko, co jest nie tak
ale jestem raczej pogodną osobą, która nie chce kłótni i nie obraża innych
wyzwiskami
Nie umiałabym np. powiedzieć komuś,że jest tępy, tak jak powiedziano mi
nie przeszłoby mi to przez gardło...

czy wiecie,że ocet i spożywanie go w pewnych ilościach
powoduje białaczke?

wstrząsający film
http://filmmex.pl/film,arlington-road-arlington-road-1999.html


PIĄTEK 2014-06-13

70,463

Cześć

Ale sb pospałam *____*
musialam wyłazić z lóżka na siłe, bo dalej bym leżała
a już 9...

ide coś zjeść
smacznego śniadania

ok, jade... nara

ok, jestem
ale sb humor poprawiłam....
ciuszkami :[]
,,takie sb fajne rzeczy kupiłam...,,
kot też zadowolony - dostał mięso z królika
teraz ja ide zjeść obiad
rybkę z buraczkami - SMACZNEGO!

ale mi głowa pęka... zwariuje z bólu....
jnad nami niebo pełne zachmurzonych chmur
myślalam,że przyniosą deszcz, al do tej pory nie spadła ani kropla...
były już przed moim wyjazdem do miasta

musze się położyć na chwilkę, może przejdzie...
- ok, jest lepiej, ale jeszcze herbatka z cytryną koniecznie

kto lubi klaunów?
http://www.seans-online.eu/film-737ed27be7-halloweenowy-seans-all-hallow039s-eve.html
w życiu takiego kiczu nie oglądałam....

coś nie moge znaleźć sb dobrego filmu
jakiś taki shit w seans online....
a może http://seans24.pl/ ....? ^________________________^

tomorrow - now I go to sleep


dobrej nocy


CZWARTEK 2014-06-12

70,409

VVitam


Ten dzień w pracy był okropny
dziewczyny, młodsze ode mnie,z którymi jeżdze
były tak nieprzyjemne,że chyba więcej nie wróce do tej grupy
nie wiem jeszcze jak to zrb, ale coś wymyśle
wara ode mnie
najmłodsza, 21-letnia z dzieciakiem z wpadki
dyryguje i rozstawia po kontach
druga - ,gosia, też taka sama
tak mnie zdenerwowały,że miałam ochote powiedzieć im,że są gówniarami
i nie będą mi rozkazywały 0_o
ale załatwiłam to inaczej
na koniec jedna z nich się sama wsypała
nie skończyła swojej roboty
Na koniec pracy rozliczamy się ze zrb sztuk
czyli wpisujemy na liste liczbę i swoje nazwisko
koordynatorka poprosiła żeby zawołać tą jedną właśnie, bo sie
lejdi nie wpisała a ta?
olała ją :/
nie moja spr....
okropne i bardzo wredne...
Z gośką byłam przyjmowana do pracy, wydała się wporzo a teraz wyszło całe szydło z worka
wczoraj sb pojechała, dzisiaj z mordą do mnie
fest!
pięć lat młodsza

śnił mi się ktoś..... ^____^
domyślcie się - byłam zdziwiona, jak sb przypomniałam sen
to pierwszy raz :)

jutro jade do lekarza

posprzatałam sb w szafce
ale mnie nogi bolą...

znowu zasnęłam....
masakra!

http://www.youtube.com/watch?v=IplEnGzNaKw
Ellie :)

a ja się żegnam już....


dobrej nocy


ŚRODA 2014-06-11

70,362

Hejka


Jak Wasz dzień? Bo mój beznadziejny
na angielskim było ok tym razem (z Kubą)
Kuba powiedział nagle,że nie ma okna w swojej kuchni
gdy opowiadaliśmy jak mamy w domach
zapytałam Go czy mieszka w mieszkaniu? Odp,że tak
(myślałam, że z rodzicami)
zaraz dowiem się jeszcze, że z dziewczyną a przyznam, że Kuba jest przystojny :)
więc po tym jak odp, dodałam, czy czuje się samotny? powiedział, że tak
@_@, :(

praca
nie pozwole się traktować jak byle kto
zastanawiam sę też jak się zachować względem Gośki
musiałam dzisiaj po pracy czekać na faceta, który się spóźnił
i pojawił się dopiero 20 po 14 - to nie moja wina,że nie mogłam być na czas Gośki 0_o
nie poczekała na mnie i pojechała sb


do jutra


WTOREK 2014-06-10

70,257

VVitam gorąco :]

inaczej się nie da:/
z tego wszystkiego mieliśmy dzisiaj dodatkową przerwe
tylko pięc min ale zawsze dobre i to
bo na hali było ponad 30 stp
idę zjeść obiad bo głodna jestem

--- dziękuję i witam ;)

od razu poszłam sie wykąpać....
a teraz muszę czymś posmarować nogę, bo strasznie boli

o masakra
włączyłam jakiś taki cienki film z McDowellem i zachciało mi się spać
myślałam,że bedzie dobry bo z McDowellem - zasnęłam na godzine
najchętniej nie wychodziłabym z łóżka
pierwsza zmiana - trzecia zmiana - po tej i po tej śpie whatever

opowiadalam Wam, jak jedna z pracownic zasneła tak właśnie
nagle budzi się jak poparzona i myśli - spóźniłam się - zaspałam do pracy
na nocke
więc co rb? za telefon i dzwoni do liderki
wypłakała się tam przez fona, przeprosiła a liderka wysluchała jej grzecznie tylko
ta zaczęłam mysleć czym do pracy teraz się dostane - rower!
ale leje (bo to było wtedy, jak padały te deszcze)
nagle liderka mówi Pani Marzeno jest sobota, wieczór - proszę się uspokoić

http://youtu.be/qH6ApndLNdA
ale dobre.... uśmiałam się
a tak na marginesie, to czasami też mam wrazenie,że ludzie świata poza netem nie widzą
a szczególnie fb ....

trzeba pelargonie podlać

ja się z Wami musze już pożegnać - jestem zmęczona
jutro znowu cały dzień poza domem


dobrej nocy - chłodnej :)


PONIEDZIALEK 2014-06-09

70,181

Cześć

ale jestem padnięta
na angielskim troche odpoczęłam
jak zawsze fajnie było
wzięliśmy czas przeszły, więc co? będzie można z nami porozmawiać wkońcu...?
he he he
tak mówi Mr Tanasis ^___^

po angielskim poszłam z chłopakami na piwo :)
po tym upalnym dniu to był dobry pomysł

śmiałam się, bo zabrałam się z takim facetem z pracy do Oławy
no i on brał też lidera m.in.
wsiadam do auta a koleś mówi, że na kolana.....
kobiety podłapały i mowią że Adam - tak się nazywa- napewno chętnie by chciał
nagle odzywa się sam Adam, że on nie ma nic przeciwko temu
- nie wątpię :/
Adam jest młody - wygląda tak,
nie wiem ile ma lat naprawde?
zawsze onieśmiela mnie takie mówienie.....

dobra, wpadłam do Was na chwilkę i musze lecieć już
jest 21:27 a ja spałam dzisiaj trzy godziny, bo wyprowadzono mnie wczoraj z równowagi
i nie mogłam zasnąć
słuchałam tylko zegara mojego, jak wybija
23, 24, 1 w nocy, 2 ...
potem udało mi się zasnąć i o 4:45 pobudka....
dobrze że wytrzymałam dzisiaj......


dobranoc


niedziela 2014-06-08

70,072

Cześć


kawa - i tyle może
już się obudziłam - prawie :)
te napoje w puszkach, wiecie, typu red bull
jest taki jeden z magnezem - to faktycznie
pomaga, wypiłam go w czwartek i cała noc super minęła
rano jechałam do domu i wogóle spać mi się nie chciało
oczywiście zasnęłam, ale senna jak wcześniej nie byłam
szkoda tylko, że są szkodliwe...

założyłam do kościoła rajtuzki w kropeczki
trzeba szyć - oczko poszło
chyba tak się babci spodobały

ludzie wcale nie potrzebują telefonów kom.
conajmniej dwie dziewczyny z mojej pracy
obywają się bez nich całe dnie >_<
chyba mnie trafi...
od jednej madame nie dostałam odpowiedzi
a teraz czekam na drugą madame i to samo
milejdi zapomniała, że ma telefon...
>_<

widzieliście ten film?
http://www.cda.pl/video/106553c6/Sierota-Orphan-
dzisiaj leci w tv

ja się już pożegnam


dobranoc


sobota 2014-06-07

70,007

VVitam vvitam i o zdrowie pytam


wreszcie wolny dzień i nie muszę iść do pracy
wczoraj tak dałam czadu, że prawe ramie mnie bolało
i brawy staw biodrowy - masakra
aż piekło...

fajna pogoda - świeci słońce i wieje chłodny wiaterek

uwielbiam Ellie - np. ,,Your Song,, jest tak wzruszająca....

skończyłam

byłam na mszy i u babci
poszłam na kawe
od rana staram się załatwić sb dojazd do pracy na następny tydzień
ale paniusia nie odpisuje nawet

dzisiaj wyjątkowo wzięłam prysznic
to przez brak czasu
mam mokre włosy a mamy palić grilla za jakąś godzine...

masakra
jak można tak długo nie odpisać komuś?
nie ładnie
miałam kiedyś taką koleżanke
potrafiła odpisać po paru godzinach
albo wogóle i temat się urywał...
a ta ,milejdi, też taka sama....
zaraz spróbuje zadzwonić jeszcze raz
i nic.....

http://www.fronda.pl/a/palenie-marihuany-powoduje-bezplodnosc-kolejny-dowod-naukowcow,38256.html

zaraz na 2 będzie film pt.:,,Terrorysta,,
jeśli to filmz 2012 roku to ciekawy

to jednak nie byl film z 2012 i niestety też nie był dobry
ale jestem senna...
jutro święto, milejdi nie odpisała ....trafi mnie chyba >_<
co ja mam rb?

padnięta jestem
ide spać - nie będę się przejmowała ,taboretem,


dobrej nocy


PIĄTEK 2014-06-06

69,915

Cześć


Ojej, coś sb pospałam dzisiaj za bardzo
nie było źle w pracy, ale to pewnie koniec tygodnia
obudziłam się na budzik, wyłączyłam i głowa na poduszke
miało być 15 min do pełnego czasu a wyszło 45 :) :/
a potem musiałam powiedzieć mamie, jak to było w pracy
z panem paleciarzem ^____^
ze starszymi ludźmi jest tak,że możesz mówić a oni myślą
że wiedzą lepiej bo maja tyle lat za sb - przecież wiecej niż Ty :)
nawet jak będzisz miał racje i tak nie przyzna Ci jej -___^

a teraz jestem tutaj
kawusia i biała kartka papieru - wirtualna kartka :)
ubrać się muszę

ale dobre śniadanie było :)
śniadanie w porze obiadowej ^__^
ale zupe jadłam - szczawiową :)

obejrząlam własnie jakiś nudny film, ale i tak podobał mi się
obejrzałabym ,,Czarownice,, - lubie takie filmy
kojarzy mi się z ,,Alicją w krainie...,,
w tym najlepszy był Deep :) moim zdaniem
tutaj jestem ciekawa Jolie...

ale jestem zmeczona tymi nockami
mam wrażenie,że ile bym nie spała, zawsze mam niedosyt
położe się, łóżko jest takie wtedy przyjemne i już mnie nie ma
mogłabym nie wstawać.....

,,Człowiek ma rozum i musi się nim posługiwać,,
z akcentem na MUSI
http://wiara.wm.pl/101447,Katoliku-ciesz-sie-seksem.html#axzz33snXrcwJ

na tvn leci znowu ,,Gladiator,,
a ja za 30 min wychodze do pracy


do jutra ^__^


CZWARTEK 2014-06-05

69,827

Cześć ^__^


Wczoraj mieszyłam axtra portki a dzisiaj jade je kupić
(nie wiem dlaczego nie kupiłam od razu? :/)
sklep ma jeden wielki minus - brak numeru telefonu :/
a teraz ide zrb sb moje ulubione śniadanie - naleśniki
syrop już mam ^______^

aha
http://www.nazdrowie.pl/artykul/slonce-a-starzenie-sie-skory

pojechałam i już wróciłam - mam ^___^
całe szczęście nikt nie kupił - były tylko dwie sztuki tego rodzaju
musiałam znieść towarzystwo spoconych, pijanych kolesi
natrętnych z resztą, ale warto było dla tych ,porciąt, o______o
ide cos zjeść, bo zgłodniałam

http://www.seans-online.eu/film-424d514d81-grzeczny-swiat-disturbing-behavior.html
nieźle.... ciekawe jak ten na końcu się zachował?

a to Moje spodnie.jpg
super wyglądają do szpilek
fest jestem zadowolona o_______o

dobra - pora na mnie


do jutra


ŚRODA 2014-06-04

69,701

Witam


Troche coś za bardzo zmęczona jestem
nie mogłam się z łóżka wygramolić
Znowu problem - musze jechać na angielski stopem
bo Pani z którą jeżdziłam jedzie za późno i spóźniłabym się
na lekcje
:(

Zmiany? nie podoba mi się to co pisze O_o

dobra trzeba się ubrać....

,,czas to muzyka planet,, - Lily z "Jak poznałem..." xDD

zaraz musze się szykować i wychodzić
coś za ciepło się zrb, jak na moje ciuchy do wyjścia...
miało być chłodniej
make-up ready


do jutra - pa


WTOREK 2014-06-03

69,592

VVitam


a tak było dobrze
jak znosicie sytuacje kiedy ktoś sprawia Wam przykrość
mówiąc pewne rzeczy?
jak zjnosicie to,że setki razy mówiliście tej osobie o tym
i nadal nie dotarło?
Ja całe życie czuje się samotna, odsunieta własnie dzięki temu
że mowiłam i nie dotarło - bo to oznacza,że nikt mnie nigdy nie słuchał
Czy naprawde trzeba skrzywdzić drugiego człowieka, żeby dotarło do niego
że czegoś nie chcecie?
Czy naprawde potrzebna jest aż taka reakcja,żeby zrozumiał?
i czy ludzie wiedzą, że swoją zawziętością odtrącają/odsuwają od sb innych?
i w końcu, jakim człowiekiem trzeba być,żeby najbliższa osoba mówiła do niego
a on dalej uparcie po swojemu?
nie rozumiem tego
tam, gdzie jest ignorancja i zawziętość nie ma miłości
tak jak przemoc
,,kocham - nie krzywdze,,

,,We’ll help you break with right-wing extremism,, - niemcy

http://www.przerwanareklame.pl/artykuly/t-shirt-trojanski-czyli-jak-dotrzec-do-ludzi-do-ktorych-nic-nie-dociera/

i nigdy nie zmienie zdania na temat tego kraju i ludzi

i

II bardzo mądry tekst
fragmn:,,Tak, to od naszej pracy i włożonej w to energii zależy nasze powodzenie. Ale ta praca byłaby niczym gdybyśmy na swojej drodze nie spotkali tych wszystkich ludzi, którym wiele jednak zawdzięczamy. Choćby słowo czy zdanie rzucone przez nich mimochodem, a nam otwierające jakąś klapkę w mózgu i rozjaśniające sytuację. Choćby słowa otuchy i życzliwy uśmiech. Choćby talerz gorącej zupy podstawiony pod nos w sytuacji, gdy własne kłopoty tak przywaliły, że szukamy wysokiego budynku, by raz na zawsze je zakończyć. A po zjedzonej zupie jakoś przechodzi,,

http://dojrzalejestpyszne.blogspot.com/2014/05/o-ludziach-ktorzy-zyja-na-bezludnych.html

to prawda
ale właśnie,
żeby dojść do czegoś, potrzebni są inni,
wspierajacy nas/pomagający nam/ życzliwi/nie krytykujący
bo bez tego nic się DOBREGO nie może stać 0_o
nie ma ludzi, którzy osiągnęli coś, będąc krytykowani, fatalnie traktowani,
którym rzuca się kłody pod nogi

mhhhh...
uwielbiam ostatni łyk kawy - jest pyszny

dzisiaj dalej pogoda londyńska a na jutro zapowiedź gorąca :/
chłopak, z którym jeżdze do pracy jedzie do Anglii
nie wiem czy już nie w tym tygodniu...
znowu będę miała problem z dojeżdzaniem :(
mówiłam o tym mamie i dlatego taki jest wstępny wpis tutaj - domyślacie się dlaczego?
znowu usłyszłam to, czego nienawidze słyszeć :(
Ja potrzebuje takiej właśnie osoby, jak w tym tekście
która pomoże mi się ,wydostać, z tąd
nie mogę sama i nie powinnam - do tego jest KONIECZNA druga osoba
dobra osoba

moje rajstopy.jpg

jak mi się to podoba....
http://terabajty.wrzuta.pl/audio/3LiGEXQgGRD/route_94_-_my_love_feat._jess_glynne
klip that sucks, ale kawałek fajny

jestem senna

sle sb zasnęłam
przez godzine mnie nie było....
musze otworzyć okno, bo za ciepło

Barak Obama jest w Polsce od rana
http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/1582127,1,barack-obama-w-polsce-jaka-jest-stawka-tej-wizyty.read
http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/obama-w-polsce-relacja-na-zywo-obama-komorowski-i-walesa-na-zamku-krolewski_404666.html


do jutra


PONIEDZIAŁEK 2014-06-02

69,039

VVitam


i poniedziałek
ludzie nienawidzą tego dnia
ja przed miesiącem, nie wiedząc że pójde do pracy
uwielbiałam i czekałam na poniedziałek
bo angielski...
ok - musze ogarnąc pokój i ubrać się

czy mieliście kiedykolwiek taką sytuacje, że
chcieliście się pogodzić z kimś a ta osoba nie chciała?
so....
jeśli mieliście tak, to co zrb, żeby się z nią pogodzić?

http://www.filmweb.pl/film/Ida-2013-546529
z Agatą Kuleszą
i
http://film.onet.pl/wiadomosci/ida-prestizowy-the-new-yorker-zachwycony-filmem/tc7zq
http://www.tvn24.pl/kultura-styl,8/golden-trailer-dla-idy-pokonala-oscarowe-wielkie-piekno,434670.html

brawa!

właśnie wypisałam, ostatnią w tym roku szkolnym, wpłate na konto Leader English
no i minął rok - już tęsknie, jak pomyśle,że przez dwa kolejne miesiące nie będę chodzić
bo wakacje :/
chyba zacznę sb coś do przodu robić, albo nie wiem
poczywiście chce jechać do tego Londynu
ale na myśl, że nie będę chodzić do szkoły, ściska mnie w gardle :/
założe się, że troche będę świrować :[]

^__^ xD
widzieliście tą reklame z jeleniem za kierownicą i myśliwym
przywiązanym do dachu samochodu? ale jaja xDD
jelonek rusza się w rytm jakiejś fajnej nuty
ludzie obok na jezdni patrzą na niego i też wchodza w rytm muzyczki
a potem jest pokazany myśliwy, przywiązany do dachu, który jeszcze
macha dzieciakom w aucie......
xDD lol

O MASAKRA
JAK DOBRZE..... O_O

przed chwilą straciłam na chwilę dostęp do bloga
a teraz idę się szykować do wyjścia


do jutra


niedziela 2014-06-01

68,908

Cześć


tak wcześnie i tak śmiesznie
przez pięć min nie mogłam odpalić poczty - musiałam włączyć od nowa kompa
bo zawiecha czy coś?
nawet pomiaru sygnału nie dało się otworzyć
ale zaraz spr go mimo to
no! 6,99

a teraz idę sie ubrać

dzisiaj jedziemy chyba do sister
grill i te spr o_______o

ale mi zrb numer rodzice
zamknęli mojego kota w kanapie
a ja zaczełam go szukać i wkońcu wyszlam na wioske
sąsiedzi pomagali mi go szukać
głupia kanapa a ja mało nie wyszłam z sb
jestem teraz strasznie wyczerpana, bo troche sb poryczałam jednak
myślałam że już koniec i nie ma
najgorzej odczuwa sie ten brak gdy widzisz pustke domu/ miejsca
w którym był zwierzątko lub osoba
i ktoś powie: nad czym ty beczysz, ale człowiek przywiązuje się
i jednak kocha to małe zwierzątko
ja ,fakt, jestem strasznie wrażliwa, aż za bardzo
myślałam,że zwariuje
a wszystko przez to,ze babcia zagadała mnie a ojciec pootwierał drzwi na dwór

muszę to jakoś odreagować teraz
Angel był tez przestraszony, bo z kolan nie schodził mi jak go wyciągnęłam
moje kochane maleństwo

narazie

już jestem
za zimno było na grilla, ale było spx
chociaż liczyłam na siedzenie na tarasie

fajnie
prezent z okazji dnia dziecka dostałam
rajtuzki w kropeczki będą o_________o

masakra - głupie tpsa
znowu sygnał padł
trzy razy odpalałam kompa i dopiero załapało sygnał
ja już nie wiem co mam z nimi zrb?

ale poszłabym sb potańczyć przy jakiejś fajnej muzyce

ok - chyba mam już dość na dzisiaj


dobranoc


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]