ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2014-05-31

68,683

dzień dobry...?


nie można wyjść z pokoju, bo mama sb gości przyjmuje
w sobote rano, bo łóżko będzie sprzedawała
that sucks
kawy......

ciepło na dworze, ale bez rewelacji
wyszłam do sklepu w kruciutkich spodenkach i koszulce
jak zawiał wiaterek, to zimno.....
idę sprzątać

skończyłam
ale mnie denerwuje ta reklama fb - niech ktoś to zabierze/wyłączy
ja się nie zgadzam na bycie tam dostępną 0_o no way

0_0 szalenie ciekawy film
http://www.seans-online.eu/film-8bd4cc4e9b-sierpien-w-hrabstwie-osage-august-osage-county.html
plejada gwiazd znanych nam do obrzydzenia już i... POLECAM :[]

,dobrze że nie znamy przyszłości, bo byśmy nie wychodzili z łóżka,
- niesamowity film

idę po pranie i wykąpać się trzeba
poleżałam sb - spx
lubię wanne - nie ciągnie mnie do prysznica jakoś
nie zgodzę się z opinią, że kąpiel pod prysznicem może być szybsza
kiedy chcesz poleżeć w wannie i wiesz że możesz, to będziesz leżeć
a jak się spieszysz to wejdziesz na chwilkę i wyjdziesz - proste
no i w trakcie szybkiej kąpieli w wannie nie ochlapiesz włosów jeśli tego nie chcesz
a pod prysznicem łatwo o to....

przypomniało mi się jak kiedyś wybierałam się z kuzynką na impreze do Oławy
pomagałam mamie z czymś, zagadałyśmy się, ja na zegarek a tu trzeba się zbierać
zaczełam lać wode do wanny i dodałam jakiegoś płynu, żeby piana była extra
w konsekwencji weszłam na pięć min., dosłownie
bo trzeba było szybko wychodzić, żeby się pomalować i ubrać
nawet piana wychodząca z wanny, mnie nie zatrzymała.....
a była genialna

piosenki i ich teksty
zawsze pytam na ang
-> ,,(...)playing with the one from mine,, i po pol ,,zabaw się jednym z nich,,
-from mine- znaczy -z nich- ? fascynujące
przyznaje się bez bicia - nie ogarniam tego
to oczyiwście nie jest dosłownie tak ale stanowi dla mnie ciekawostkę
tak jak wcześniej zdania kończące sie -with-
who are U going to the cinema with?
witch letter does the alphabet and with?
:)

ojej wybiła północ - trzeba iść spać
na podwórku jakiś ptaszek strasznie głośno piszczy
nawołuje się z jakimś innym - słychać
dziwne - nigdy czegoś takiego nie słyszłam....

dobra, idem


dobranoc


PIĄTEK 2014-05-30

68,604

Cześć


nareszcie weekend o_____o
czekałam na niego
następny tydzień trzecia zmiana, lekarz i angielski
pewnie będziemy wkońcu pisali dyktando...

zabawna pogoda - słonecznie i ciepło nawet
dopóki nie pojawią się szare, smutne chmury

dzisiaj pani koordynatorka zrekompensowała się
mówiąc o mnie innej liderce pozytywną opinie, ktorą
akurat przypadkiem usłyszłam

http://info.wiadomosci.gazeta.pl/szukaj/wiadomosci/dziewczyn%C4%99+oprawcy

odechciewa mi sie wyjazdu gdzie kolwiek po znalezieniu takich rzeczy w sieci
nagle marzenie o wyjeżdzie za granice, do wymarzonego Londynu
staje sie koszmarem
poprostu boje się jeszcze bardziej
Kuba powiedział, jedż z kimś, tylko z kim?
napewno nie z kimś obcym, kogo nie znam
broń mnie Boże przed takimi ludźmi O_O

what doing publicity fb on site my blog ?
hes me upset? 0_o

wow! http://vimeo.com/28623696
dawno nie oglądałam Thirty Second to Mars
na czasie ten klip "____" embarrass
Jered wygląda obłednie jak zawsze
piękne ma ciało ^_________^
poszłabym sie pobawić na ich koncert
wyszalałabym się - baaaaaaaardzo by mi się przydało

janusz korwin mikke
http://wyborcza.pl/1,75248,16038878,Korwin_Mikke_nie_odpowie_za_slowa_o_kobietach__Kielecki.html

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Janusz-Korwin-Mikke-nie-musi-prostowac-wypowiedzi-o-Holokauscie,wid,16633208,wiadomosc.html

http://wyborcza.pl/1,75968,16044086,Korwin_Mikke_podoba_sie_mezczyznom__Skad_ta_milosc_.html

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tusk-wypowiedzi-korwin-mikkego-o-kobietach-to-przestepstwo/dnbhe

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/jest-sledztwo-za-slowa-janusza-korwin-mikkego-o-kobietach/lm7g0

ale mnie ten fb denerwuje
nawet sb nie wyobrażacie
zabierajcie sb tą głupia reklame z tąd 0_o
nie dość ze zawieche łapie za każdym razem jak wejde tam, to jeszcze wszędzie ta wtyczka
wszystko co się da przestaje lubieć 0_o

<@> <@>

real to koszmar - niech mnie już ktoś obudzi ..... :(

........
http://www.cda.pl/video/120826c8/Nieulotne-2012-PL
dobrze gra Kuba, Magda też :)
pożeram ich wzrokiem zazdrości, gdy się kochają i całują

samotność jest nie do zniesienia

http://adonai.pl/jezus/?id=85


dobrej nocy


CZWARTEK 2014-05-29

68,434

Cześć


nareszcie w domu - dzisiaj nie było źle

tak sb przypomniałam o filmie, który kiedyś oglądałam
wiecie jak to jest: przypomina ci się jakiś fragmen
a potem film....
mi się przypomniała akurat scena, jak dwie spragnione i głodne
kobiety, dotarły w miejsce, gdzie stało dużo jedzenia i picia
i zaczęły jeść i pić wszystko po kolei....
http://www.cda.pl/video/12431057/Wyscig-szczurow-2001-lektor-pl
- fajna komedia

tak wygląda Moja ręka.jpg teraz
- ja się nie tne :)
to od brzegów pudełek w pracy, przy pakowaniu
można by pomyśleć ,że się tnę, nie?
koleżanka z grupy na ang jak to zobaczyła.....? xD
ja od razu
- Nicola, ja się nie tne :[]

na zdjęciu może nie widać, ale po wczorajszym dniu mam siniaki
dzisiaj koordynatorka chciała mnie spr i dała mnie znowu na tą samą maszyne
tylko inne zamówienie

jutro chce to obejrzeć http://www.youtube.com/watch?v=Z69F20B9LdY

chyba sie umyje i pójde spać, bo jestem zmęczona
i już zaczęłam ziewać

aha
wyników wyborów 2014 nie mam ochoty komentować o___________o

O! nowa ,zabawka,
http://www.victoriamilan.pl/landers/dating?oclick=653877d8209d585.99384030&ocode=anaximen.303.303.1043.0.0.0.0.0.0.0.0

http://technowinki.onet.pl/internet-i-sieci/uwazaj-na-wiadomosci-od-znajomych-wirus-hahaha-na-facebooku/1w8cx

http://www.medonet.pl/wideo/goracy-dyzur-nowotwory-glowy-i-szyi-przyczyny,148927,w.html

am sorry, but i go


pa


ŚRODA 2014-05-28

68,350

witojcie :)


to był zły dzień
w pracy założył ktoś złą etykiete i około tysiąca zrb sztuk było do poprawy
w pewnym momencie myślalam że padne, bo nie miałam nawet czasu napić się wody,
na hali gorąco, spodenki mi spadują z pupy
straciłam dużo na wadze - waże teraz 58 kg
wołam do paleciarza,żeby zabrał pełną palete, wkońcu dałam sb spokój
nie dociera - głuchy chyba a ja ile się będę darła....?! 0_o
przyniosłam następną, którą pomógł mi TYLKO Tomasz - chłopak, z którym
jeżdze do pracy teraz - fajny i przede wszystkim JEDYNY taki które chce
pomóc...
nawet za to,że nie w tym miejscu co pani ,liderka, chciałaby położyć palete,
zostałam ochrzaniona
gdzie miałam ją postawić? tb na głowie? 0_o no problem - U deserve
ponoć mąż ją zostawił i wyjechał do Stanów
ciekawe czy jest teraz taka przez porzucenie, czy porzucił ją bo była taka?
złośliwi powiedzą,że dlatego że była zła
jak powiedziałam Tomkowi, że ochrzaniła mnie za to, że źle postawiałam palete,
to nie mógł uwierzyć... zdębiał
a potem na angielski
Taka byłam zmęczona i tak źle się czułam,że znowu miałam problem z koncentracją
i tłumaczeniem zdań na ang
zapominam dużo zwrotów na końcu lekcji
zmęczenie materiału :)
Kuba był chyba zdenerwowany - takie miałam wrażenie
a ja kompletnie nie kontaktowałam
On pyta jak przetłumaczyłabym jakieś tam zdanie a ja pytam: co?
xDD
nie no serio - nie wiedziałam jak się nazywam po tym dniu
ręce mi drżały, jakiś niepokój, gorąco mi.... i woda w kubku
mam takie sińce pod oczami..... masakra
i non stop zawroty głowy, non stop
niezmiennie od miesiąca już

smutno mi teraz
chciałabym się do kogoś przytulić - sorry
za takie wyznania, ale jest mi źle....

ide się myć i spać, bo jestem padnięta


dobranoc


WTOREK 2014-05-27

68,245

Cześć Wam


grzmi - przed chwilą weszłam do domu
ale jestem głodna.....

damn storm >_<
zabrali prąd - muszę umyć włosy i wykąpać się
chciałam obejrzeć jakiś film
ponoć w Oławie wkońcu zabierają się za budowe kina
nie ważne, że dawno miała ruszyć....
O! jak powstało...?
http://gazeta-olawa.pl/artykul-3250-sklepy-i-kino-w-nowym-otoku.html
w ubiegłym roku miało już być

kurcze, no dalej grzmi a ja chce iść do wanny.....

no, nareszcie
poleżałam sb w wannie, umyłam się
włosy schną - MASAKRA JAK JA NIE ZNOSZE BURZ

specyficzny film - troche przynudnawy, ale wstałam drugi dzień pod rząd przed 5 rano
dlatego chce mi się spać
http://filmmex.pl/film,zly-dotyk-the-woodsman-2004.html
a'propos tytułu the woodsman to, jak się dowiemy z filmu, leśnik , leśniczy ?
whatever
a ja idę sb teraz wyprasować sukienke na jutro

zaraz będę się żegnać, spać mi się chce


dobranoc


PONIEDZIALEK 2014-05-26

68,131

Witam


co to był za dzień
najprzyjemniejsze chwile? angielski off course
przykre? ktoś wyprowadził mnie delikatnie z równowagi
tak poza tym panowie dzisiaj byli wporządku, oprócz jednego właśnie

ale jestem zmeczona
ide się kąpać i spać


dobranoc


niedziela 2014-05-25

68,034

VVitam


wyspaliście się? ja chyba nie
i jeszcze budze się a dzwoni telefon
odbieram - jakiś konkurs
bla bla bla pytań pięć bla bla bla na odp 6 sec
bla bla bla zacznijmy..... bla bla bla
ile utworów znajduje się w poczekalni do straży pożarnej - xDDD LOL

wybory - doczekałam się
teraz tylko musze się jakoś na nie dostać i zagłosować

czekam na telefon od żony kuzyna
pojade z nim na głosowanie
ale głodna jestem....

zapatrzyłam się w ekran telewizora ,,Teoria wieliego podrywu,,
żona kuzyna chyba o mnie zapomniała
mamy już 5 po południu, napewno pojechali dawno temu

wczoraj napisałam do kumpla na fb
byłam zawiedziona i miałam problem
odpisał mi dzisiaj, poradził co robić
bo mam wątpliwości co do pewnych zdarzeń i nie wiem jak się teraz zachować...
idę upieć mięso

http://www.youtube.com/watch?v=M9BNoNFKCBI

coś mnie naszło na ten kawałek - chciałam obejrzeć
a teraz idę się kąpać


dobranoc


sobota 2014-05-24

67,962


Vitam :)


ale sb pospałam - obudziłam się po 9.00
kot przyszedł do łóżka i zaczął mruczeć ^___^
specjalnie nie nastawiałam budzika....
a teraz pije sb kawkę....

sprzątanie

doszłam do wniosku,że sama musze odkładać swoje pieniądze
nie zamierzam zakładać konta w banku dla lokaty
przydałaby mi sie druga praca - dodatkowa
bo mi tysiak nie styka
za neta place 65 zł, karta do phona 40 zł
to już 100 zł ponad
na dojazd też będzie jakoś 100zł miesiecznie
to juz 200 zł
jedzenie i żwirek dla kota około 50 zł/mc
odłożyć najmniej 100 zł z każdej wypłaty
mamy 350 zł + na prezenty dla najbliższych
bo przecież co rusz jakieś urodziny/imieniny
a choćby tylko samo jedzenie nie jest tanie
koleżanka z grupy na ang. powiedziała,że stała
w markecie za czyms przy kasie już
przed nią małżeństwo zrb zakupy
powiedziała: pare rzeczy mieli i zapłącili 60 zł
tragedia

,,Do tego jeszcze “w dobrej wierze” powtarzamy członkom rodziny mądrości w rodzaju: “nigdy ci się nie uda”, “na naszej rodzinie ciąży klątwa od pokoleń, więc i ty nie możesz nic zmienić”, “i tak będziesz głupszy, słabszy”, “wróg czai się wszędzie”, “obcy to źli ludzie”, “jesteś winny i niegodny – Bóg cię ukarze”, “jesteś do niczego”, “jak się nie będziesz uczyć, to zostaniesz osłem” itd., itp. Powtarzając takie “mądrości życiowe” sami sobie stwarzamy piekło na Ziemi.,,

http://duchowa.pl/leszek_zadlo/egzorcyzm01.html
- dziwny tekst

,, Nikt i nic was nie wyprowadzi z równowagi, jeśli sami nie dacie na to przyzwolenia. Żaden sprawca szaleństwa sam z siebie nie doprowadzi was do wściekłości. To wy sami – zdołowani, wściekli albo przerażeni – jesteście podstawowym powodem swoich neurotycznych uczuć. Nie jesteście odpowiedzialni za frustracje, jakie wywołuje w was wyzwalacz wściekłości. Jesteście natomiast odpowiedzialni za to, jak na niego reagujecie,,

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/I/IP/jednosc_radzenie.html
- tekst psychologa klinicznego
- wściekle nie pomocny

potrzebuje torebki na prezent i nie ma (jak zawsze z resztą)
szukałam pilnika też, ale zaginął
ostatecznie wściekłam się, bo jeszcze sygnał sie zepsuł
i zrb kilka rund po schodach, żeby ustawić głupi ruter
chyba źle ze mną

drugi raz jest burza u nas
ale tym razem z ulewnymi opadami gradu

ale shit
Jonkisz odpadł - pomyłka 0_o


dobranoc


PIĄTEK 2014-05-23

67,860

Witam


ciężki ten dzień był i przykry
ale się skończyło i jest wolne wreszcie
jednak zmieniam zdanie - nie jest to fajna grupa
przez kobiety, które w niej pracują
niektóre to dzieciaki jeszcze z dziećmi w dodatku
ale.... nie ważne :/

ide zjeść coś

ale jestem zmęczona
wypiłam kawe po obiedzie i spać mi się zachciało
ide po jeszcze jedną MEGA SŁABĄ

przyszła mi do głowy lokata w banku
teraz jest wiele opcji, tylko gdzie są najkorzystniejsze?
musiałabym poświęcić troche czasu i pochodzić po bankach w Oławie

masakra, jak ja nie lubię gorąca

http://www.kiepy.pl/img/28574
:D ,,badziewiem,,

zachciało mi się obejrzeć ,Rodzina Addamsów,
,uwielbiam to, o____________o


CZWARTEK 2014-05-22

67,820

VVitam


Jak tam Wasz dzień? mój taki sb
słonecznie i wietrznie
coś mi w oku przeszkadza
w następnym tygodniu zmieniam znowu grupe na poprzednią
szkoda - ta mi się bardziej podoba
wczoraj dostałam kabel - przedłużacz od jadengo kolesia
taki czarny, wysoki w koszulece z napisem iHUMAN - przystojny nawet
pierwsze wrażenie
ale rozmawiałam w sprawie dojazdu i w jedną strone moge się zabierać z
innym przystojniakiem ^_______^

nie podoba mi się ta moda na zarost u mężczyzn - odstrasza mnie

ide teraz zjeść i się napić kawy - trzeciej
rano pije pierwszą, przed pracą - zeby się obudzić
w pracy w przerwie piję drugą - też żeby się obudzić i trzecią po pracy

ostatnio spotkałam koleżankę z podstawówki
okazało się,że też pracowała w AEC i że teraz pracuję z jej mężem
ten z kolei, tak jak Ona w dzieciństwie, nie ma przednich zębów
co jest zabawne, ale okazało się, że jednak nie aż tak bardzo
wyobraźcie sb, że zniszczyły mu się przez prace w pewnej firmie
z Jelcza-Laskowic - wspominałam, że też tam pracowalam i nie znosze ludzi z tamtąd?
to nie ta sama firma, ale chodzi mi o to,że pracował w tej miejscowości
i zęby poprostu mu się zaczęły psuć i wypadły
wierzcie lub nie, ale niestety to jest możliwe
dzięki temu w czym się pracuje
ja np. odkąd pracuje w tej firmie, mam straszne zawroty głowy
co już trwa właśnie trzeci tydzień
w zakładzie jest tak głośno i tak duszno, że nie dziwie się
wypijam za to dwa litry wody, niestety zbyt zimnej
apetyt też mi spadł
dołki między kościami w dłoniach np. porobiły się głębsze

masakra
szkoda,ze nie moge zostac z tą grupą
jest zabawnie często
jest w niej taki chłopak, który śpiewa sb dla jaj
wogóle wiecej tutaj chłopaków
i fajnie jest jak sb krzycza do siebie coś tam
pan koordynator jest przystojny też :)
fajnie się z nimi pracuje
dzisiaj ten zabawny, śpiewajacy wyskoczył nagle do pani koordynator
w podskokach przybiegł i mówi - szukałem pani i szukałem ...
a Pani Teresa uśmiecha sie i pyta - a czemuż to szukaleś? co chcialeś?
ja szukałem pani dla długo.....

oprócz niektórych kobiet, to reszta uśmiecha się do mnie
ta pani koordynator ,odpukać.., też uśmiechnięta, milsza niż Pani Małgosia :/
to oceny być może zbyt wygurowane, bo dopiero trzeci tydzień mam za sb
ale tak się przedstawiają w tym momencie

http://youtu.be/6bdH9VoYKo4 - fajna muza z filmu
ale.... nie to czego szukałam

właśnie włożyłam swoje soczewki - te właściwe - aktualne, które mam nosić
próbne do kosza trafiły

http://www.youtube.com/watch?v=0Hq7Rkhc9yU

http://www.youtube.com/watch?v=qMswHaCeWDg

http://www.youtube.com/watch?v=-_g2Q5G67uM

ok
ja się już pożegnam z Wami
tak wcześnie i tak śmiesznie, ale .... muszę
zmęczona jestem
godzine temu położyłam się na chwilke i chciało mi się spać


dobrej nocy


ŚRODA 2014-05-21

67,658

Witajcie


Jest wyjaśnienie ostatnich problemów
e-blogi.pl zmieniły właściciela i dlatego coś tam się działo

jestem zmęczona po całym dniu
wracam do domu i tu mi robią problemy, że żyje
nigdy, przysięgam, nie zrozumie, dlaczego człowiek bez powodu jest złośliwy
dla innego człowieka
umre i nie ogarne tego
nie rozumiem bezsensownej nienawiści
całe życie czuje się nie potrzebna, ciężar, jak kamień u szyi
jak trzeba zrb herbatke i podać pod nos to sb przypominają
i zawsze, ale zawsze, jak ide do pracy, to słysze jakieś takie ,głupstwa,
nie ma mnie w domu to robi się problem, bo nie ma komu -na już- posprzątać

przepraszam, ale jest mi bardzo przykro "_"
dlatego takie słowa i taki temat


do jutra ...


WTOREK 2014-05-20

67,441

widze,że mój blog jest nie widoczny dla odwiedzających
nie otwiera się
nie znam powodu niestety, ale staram się to wyjaśnić

zniknęły też dwa ostatnie wpisy do Księgi Gości

YEAHHHHHH..... BABYYYYYY I'm back :[]

LUDZIE
a ja już się zamartwiałam ...

WITAJCIE
po dwóch dniach

zdąrzyłam się nawet poryczeć o_________o

ostatnio takie rzeczy się działy....
w sobote zakończyłam nocke - cały dzień byłam sama w domu
nie miałam siły sprzątać - prawie przeleżałam w fotelu
w niedziele pojechałam pracować na komunii aż pod Wrocław
(opisuje dwa zaległe dni, które zniknęły dziwnie)
wróciłam zadowolona, bo zarobiłam wiecej niż mi obiecano
ale..... następnego dnia, czyli wczoraj, postanowiłam sb poprawic humor,
który popsuła mi liderka (ale o tym później) i kupić sb śliczne, czerwone buciki
blondynka pięknie wygląda w czerwieni :)
poszłam więc do CHIŃSKIEGO w Oławie i kupiłam
obcasik-szpileczka, czerwone, z kokardką pod kostką
i dumnie wyszłam na chodnik....
ludzie, jakie to jest przyjemne uczucie, kiedy widzisz że tak
wiele osób zwraca na Cb uwage :)
poszłam na PKS i usłyszłam od dwóch chłopaków, że jestem piękna
serio :[]
nie wytrzymałam na to i uśmiechnełam sie do nich ^______^
a potem pomachałam im :[]
ha ha ha
i co? w drodze do domu, wysiadając z autobusu zgubiłam fleka 0_o
a teraz nie mam kasy, bo kupiłam prezent mamie i tacie na Dni Matki i Taty
:(

a co do liderki
to w tym tygodniu jeżdze z dziewczyną, z którą byłam przyjmowana do pracy
Nazywa się Małgorzata i ma 2o pare lat (zapomniałam ile dokładnie)
początek tyogodnia, pierwsza zmiana
pracujemy
zostały dwie godziny do końca, czyli do drugiej i przychodzi liderka
i mówi, że jutro Małgosia idzie na nocke a ja zostaje na pierwszek zm.
ale sie wkurzyłam'z nerwów zabolalao mnie w piersiach i do końca pracy nie przestawało
poszłam do biura wyjaśniać to z Panią, która mnie przyjmowała
i jakby tego było za mało, ochrzaniła mnie jeszcze, że poszłam nie tam gdzie trzeba
no idzie oszaleć
a co ma piernik do wiatraka?
babka zakręcona jeszcze bardziej niż ja
zapomniała że sama zaproponowala mi takie układ ze względu na angielski
przy mnie zmiany powróciły na swoje miejsce, więc Małgosia też
ale....
w trakcie rozmowy weszła rzeczona liderka, ze niby w tej sprawie przychodzi
i jak wszytsko zostało uzgodnione wyszła razem ze mną i powiedziała mi,
co ja bym zrb, gdyby kazano mi przyjść na nocke z dnia na dzień....?
kobieto...?! 0_o
- nie denerwój mnie

jutro angielski znowu
zapowiedziana klasówka od Pana Bogdana :[]
po... chcą iść na piwo - ja nie mogę
i ponoć 30 stp na dworze
dzisiaj fatalnie się czułam w pracy
wypiłam trzy butelki wody
mieliśmy bardzo fajną liderke - one nazywają się tam koordynatorki
tylko coś nie mogę tej nazwy zapamiętać
Pani Teresa - chciałabym, żeby była tylko ona

ok ide teraz do wanny - poleże sb, umyje włoski

ale fajnie jest na dworze
jak przychodze do domu, to dostaje czkawki :[]

pożegnam się już z Wami


dobranoc


PONIEDZIALEK 2014-05-19

67,441

A gdzie się podziała sobota i niedziela? >_<
O_o
co to jest? trzynasty? "_"

nie będę wyjaśniać dlaczego jestem wściekła
musze się uspokoić JAKOŚ


PIĄTEK 2014-05-16

67,450

WItam


i mamy piątek
niektórzy poszli juz do pracy
niektórzy pójdą dopiero

wczoraj kleilam pedełka do papieru spożywczego
nakleiłam 31 pudełek, gdzie 36 to największa liczba
a zarabia sie na tym sume około 30 zł ,
około 40 zł jeśli zrb ten ,rekord 36p, - żarty xDD lol

jak młodzież nie chciała ACTA w Polsce - wyszła na ulice i pogroziła Tuskowi
a jak zakłady zaczęły płacić ludziom mniej kasy niż lata temu,
to dlaczego nikt nie wyszedł na ulice i nie groził?
haaaaa.........

u nas deszczowo i bezwietrznie
mama zrb pyszne kotleciki z grzybami
nie powinam jeśc ale chyba to oleje
za mało radości na codzień mam


CZWARTEK 2014-05-15

67,240

Witam


i mamy czwartek
ludzie jutro jeszcze tylko do pracy (niektórzy)
a ja jeszcze dzisiaj i jutro

jak się czujesz?
ja dziwnie
ide zjeść coś

a teraz herbatka z cytryną, bo nadal jest dziwnie
głowa mnie boli i czuje się jakbym miała gorączke
chciałam sb coś obejrzeć w tv ale nic nie ma
pójde się wykąpać, umyje włoski
ale najpierw wypije ta herbate

http://youtu.be/mpRPjAAUaMQ

uwielbiam poleżeć sb w wannie
od razu czuje się lepiej

wczoraj w szkole byłam taka zakręcona
poszłam po wode, bo kręciło mi się strasznie w głowie
ostatnio często tak mam - może za często?
przyniosłam kubek ze sb do klasy - pierwszy raz tak :)
Pan Max wrócił z Australii - ciekawe kiedy będziemy mieli zajęcia z Nim
no i musze zapytać Mr Tanasis o to, co mówi kelnerka, gdy przychodzi do klienta
albo go obsługuje ?
a teraz ide zaserwować sb samej obiad, bo głodna jestem

rabarbar - fajna nazwa
warzywo jak się okazuje - hm, myślałam że owoc

do jutra - ja jade do pracy


nara


ŚRODA 2014-05-14

67,035

witam


te osiem godzin pracy było koszmarem
mam nadzieje, że nie będzie tak wiecej
po 1 zaczeło mi się kręcić w głowie
i liderka wyprowadziła mnie na zaplecze,
po 2 maszyna, która robić miała wolno, robiła za szybko
po 3 zapomniałam wypisać zlecenie na ostatnią palete
i dostałam ochrzan, bo ja rzekomo jestem na NIE
no fakt - cały czas
myśle, żeby zmienić tą robote, bo mnie denerwuje
nie dość że zakład produkcyjny - nie trawie
to beznadziejna kasa ponoć i problem z dojazdem
codziennie musze kombinować jak się dostać i wrócić

ale
NIE jestem osobą, która ma głowe do liczenia
niestety też niektóre rzeczy wylatują mi z głowy
dlatego,że wszystkiego mimo wszystko nadal nie wiem
nie pamiętam o głupich zleceniach
jak mi się przypomni, że mam je wypisać to jest to w stylu : O! zlecenie - zapomniałam
ja wiem, trzeba pamiętać, ale nie da się wszystkiego
zwłaszcza na nocce

ok
wytłumaczyłam się kartce :[] w sieci na dodatek
ide po ciasto drożdzowe z rabarbarem
mama dała specjalnie dla mnie nie-cukier o_______o

zaraz trzeba się zbierać do wyjścia


do jutra


WTOREK 2014-05-13

66,577

Cześć i dzień dobry


wstałam przed chwilą
pospałam sb troche, bo byłam strasznie senna
i zmęczona
tak mnie nogi bolały
najpierw jedna marzyna, potem druga i dwie kawy
z automatu - do bani obydwie
takie słabizny?!

dzisiaj planuje wziąć swoją kawę, bo inaczej ciężko jest
dobrą mam mamę, kupiła mi monte
muszę jej kupić coś pięknego na Dzień Matki

życzę smacznego - właśnie zamierzam zjeść obiad mój
to drugi posiłek dopiero
zwykle bywał o tej porze trzeci
wczoraj spotkałam ciocię - stwierdziła że zchudłam znowu
byłam w szoku, bo wydawało mi się że raczej przytyłam

mi nie przeszkadza dubbing
http://www.cda.pl/video/126058cf/Skubani---Free-Birds-2013-Dubbing-PL-By-Traku
polecam
przyznam się że obejrzłam narazie parę sekund z początku i juz wiem,że
bedzie mi się podobało
- fajna historyjka
żeby to tak było, że amerykanie na Święto Dziękczynienia jedzą pizze... xD

opowiadałam mamie jak to jest w pracy,
bo wymogi są ho ho
nie można wejść bez siatki na włosach, bo folia spoż.
muszę ściągać nawet kolczyki - żadnej biżuterii
nie można mieć telefonów no i pomalowanych paznokci
tak ,myto mi o to głowe, więc zmyłam róż z paznokci,
obcięłam i tak zniszczone od uderzeń ....
tymczasem
ludzie mają te zasady gdzieś
Pan kierownik nagadał się na temat zasad i że ma hopla na punkcie
jakości produktów, bo były skargi
a ludzie?
jest taka jedna, która ma pomalowane i tipsy w dodatku - zabronione obydwa
z telefonem się nie rozstaje,
czepki mają zasłaniać włosy, które są dłuższe niż 1cm
a kobiety z grzywkami nie chowają wcale grzywki pod siatke
i najważniejsze - olewka totalna produktu
gdy papier śniadaniowy upadnie na podłoge
to się go podnosi i pakuje w folie na sprzedaż
- wcale się nie dziwie, że klienci się skarżą


PONIEDZIAŁEK 2014-05-12

66,387

Witam


Jakie to moje małe czasami nie dobre...
znowu obudziłam się przez niego nad ranem
szalał i drapał - masakra
oczywiscie nie drapie aż tak,jak sie wydaje,
że mam meble podrapane czy coś innego
nie widać tych śladów - ale słychać
niewątpliwie jednak byłam zła O_o

oglądam sb poranny program śniadaniowy o____o

ciekawy był fragment o księżach śpiewajacych
przy jednym wykonie dostałam gęsiej skórki ...
^_____^
nasz ksiądz nie umie śpiewać,ale ludzie z wszystkiego go wytłumaczą :)

widziałam w ubiegłym tygodniu laske ubraną w kruciutkie dzinsowe spodenki
i rajstopy w kropeczki - ale to fajnie wyglądało
takie drobne groszki,
niestety nie pamiętam kolorów
fajnie też wygląda, gdy ma się dzińsy z dziurami, porwane
tak jak u niej: http://www.daisyline.pl/2013/02/new-in-byle-do-wiosny.html
a pod spód rajtuzy - kabaretki

he he głupi piekarnik
jak nastawi się na ponad 200stp wybija korki

ok - do jutra


niedziela 2014-05-11

66,243

Cześć


Mój kot wskakuje mi na biórko....
mojej kawy chce? no way :[]
deszczowo - a ja naszykowałam sb mini....
musze założyć jakieś grubsze rajstopy
zastanawiam się jak będą wyglądały z Gatty
mam takie z kokardami w złotym kolorze/brązowym (?) whatever
na czarnym tle a mini jest złota, taki śliski materiał
i bluzka w kwiaty - też złote
i czy nie będę wyglądać zbyt pstrokato?
chociaż ostatnio założyłam do niej kwiatowe leginsy i podobało mi się
element wspólny? słote kwiaty na tym i na tym
a teraz element wspólny to wogóle kolor złoty
nie wiem? zobacze jak się ubiorę....


ponoć moja babcia robi dzisiaj obiad większy, dla rodziny
ale tylko trzech osób....
nie mam ochoty iść na kawe nawet, bo nie chce być wciągnięta w ten obiad
ale co zrb jak zaprosi mnie ? nie wypada powiedzieć : nie bo nie, bo coś tam :/
mam ochote przyjść do domu i poleżeć jeszcze, pospać troche....
jutro dopiero na nocke ide, więc cały dzień wolny - problem w tym, że
ciężko wytrzymać wtedy na pierwszej nocce i kawy też nie pomagają

jutro musze kupić sb drugą książke do ang.
zastanawiam się czy nazwa naszej grupy zmieni się?

dobra - ide się ubierać

wróciłam
jednak zostałam na obiad
tak to jest, jak jest się w towarzystwie osób starszych :)

oglądałam fragment jakiegoś programu
wiedzieliście, że świstak roznosi dżume?
jak cię ugryzie umierasz....

nie obejrzałabym transformersów za żadne skarby, ale
przypadkiem włączyłam tvn i jakoś mnie zainteresował

https://www.youtube.com/watch?v=kd6ZiM6POsI

jutro będą nowe krzesła do kuchni a za dwa tygodnie komplet wypoczynkowy
:(

chyba zaraz ide się myć i spać ....

ok - pogadałam na czacie
dowiedziałam się ciekawych i ważnych dla mnie rzeczy
ide spać, bo jestem padnięta


dobrej nocy


sobota 2014-05-10

66,077

Cześć


Oh!
ale sb pospałam
mimo to i tak obudziłam sie po 4 rano :)
na chwilkę
a potem kotek przyszedł do łóżka do mnie
żebym wstawała
przyszedł, usiadł przede mną i patrzy, patrzy....
- już wstaje....
:[]
jakie to jest przyjemne tak sb pospać o_______o

ale jestem głodna
ostatnio coś ciągle przez tą prace
pierwszą przerwe mam o 10 - po 4 godzinach pracy
jestem już tak głodna
zaczynam być już godzine przed
a rano wypijam kawe tylko
ostatnio zrb experyment i zjadłam spory kawałek sera białego
powinno mnie trzymać a tym czasem rozczarowałam się.....
jeszcze tylko umyje podłoge i już koniec sprzątania
jednak słonko wyszło - mogę wywiesić obrusy :)

ok ready
a teraz ide zrb sb obiad

nie wiem jak to będzie?
poszukałam sb w sieci numeru do faceta, który ma fimre przewozową,
żeby porozmawiać z nim na temat dojazdu do pracy
kolega z grupy na angielski zaproponował mi ten pomysł - sam tam pracuje
i co? nawet jakbym chciała mu zapłacić, nie weźmie mnie
musze jeżdzić z babkami z zakładu, które biorą wolne z dnia na dzień
ostatnio wróciłam do domu po takiej ,akcji, stopem
po raz kolejny myśle,że raczej nie mam co się przyzwyczajać do tego zakładu :(

lubicie leżeć w wannie?
ja uwielbiam
szczególnie gdy bolą mnie plecy :)

pooglądam sb bransoletki z Vezzi

ta jest cool http://vezzi.pl/produkt/bransoleta-v100214-1c-z
http://vezzi.pl/produkt/bransoleta-v100163-5
przepiękna i urocza jest ta: http://vezzi.pl/produkt/bransoleta-v100157-5
koronkowa bransoletka
:[] http://vezzi.pl/produkt/bransoleta-v100138-z
dziesięć lat temu chciałabym tą i tylko tą, ale koniecznie w srebrnym kolorze :)
nie znosiłam złotego koloru, tak jak różu

piękny jest ten łańcuch http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400277-1c
jak go wczoraj zobaczyłam, pomyślalam od razu o mamie

ojej to już 20 minęła?
masakra, coś czas mi uciekł

,Przemoc rodzi się wtedy, gdy nauka zapomina o człowieku,, - M. Gandhi
- dobry cytat na wstęp
http://www.seans-online.eu/film-9bd372f79b-zgroza-w-probowce-vile.html
przyznam się, że w tym momencie zaczynam ogladać ten film i boję się
mam obawy właściwie, czy napewno powinnam go obejrzeć....
- ok, i had enough
nienawidze głupiej, nie potrzebnej i bezsensownej przemocy

coś się dzisiaj ,słabo, czuje
cały dzień kręci mi się w głowie
ktoś mi mówił, że powinnam odpocząć
dlatego dzisiaj spałam do 9 :) - wyjątkowo
ale ide już, bo zmęczona jestem


dobranoc Wam ^____^


PIĄTEK 2014-05-09

65,861

Cześć i witam


Na początek miło mi Leno :)
zapraszam, jeśli masz ochote :)
i dziękuję ^___________^

sorry, że tak późno, ale wróciłam półtorej godziny po skończeniu pracy
bo zakupy - dzisiaj wybrali swoje wypłaty
słucham od tygodnia ,że nie wypłaca ten zakład najniższej krajowej nawet
ktoś powie, nie możliwe? widocznie możliwe 0_o
praca jest m.in. na akord,
sądziłam,że jak zrb się dużo wiecej, to płacą za to a nie,że nie ma nawet
głupiego tysiaka

dzisiaj było hardcorowo, bo na samym początku, rano
jakiś pan zasłabł a wyglądał, jakby napił się
taka była moja pierwsza myśl - tak wcześnie a tak śmiesznie
ale w przerwie dowiedzialam się,ze brał dwa rodzaje tabletek na
nadciśnienie i dlatego osłabł
strasznie to wyglądało, bo dosłownie leciał niewładny ciałem
nogi to się ciagnęły po ziemi
oczywiście, nie wolno brać dwóch różnych rodzajów tabletek ...

muszę wyjść na skrzyżowanie do jednego gościa, żeby pogadać z dojeżdzie do pracy
drugi dzień dzwonię i nie moge się dowiedzieć o numer telefonu, który On mi obiecał
,,umiesz liczyć? licz na sb,, bo na innych nie można ...? it's not fair!

w gazecie oławskiej piszą o morderstwie 34-latki
to jest to: http://www.radio.opole.pl/2014/kwiecien/wiadomosci/zabojstwo-na-babim-lochu.html

fajny ten nowy kawałek Guetta'y
podoba mi się kolorowy klip *________*

poszłam pogadać za numer telefonu i nadal nic
czekam w dalszym ciągu na odpowiedź i numer do fimry O_o :(

smacznego!
jem sałatke z warzyw i seria białego i pije cydr
let's celebrate :[] xD

tak sb przegladać zaczelam naszyjniki z Vezzi
i wiecie co? oprócz pięknych i na czasie naszyjników czy wogóle biżuteri
są jeszcze inne ciekawe rzeczy
jak np ten pasek: http://vezzi.pl/produkt/pasek-v280009-0
za grosze
piekny http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400149-5 :)
http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400126-1b
http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400123-1b

to mi sie podoba : http://vezzi.pl/produkt/nausznica-v410013-z
potrzebuje czegoś takiego - w sam raz do czwartej dziurki

fajna firma ładne i ciekawe rzeczy, tylko jeden minus? wymiary
nierealne, 21 cm to nie naszyjnik tylko chyba bransoletka....
mój naszyjnik-łańcuch ma około 50 cm
musiałam sb doczepić łańcuszek zeby przedłużyć zapinanie i nie udusić sie w nim
wiec jedyny minus to długość naszyjników
tak poza tym faktycznie piękne rzeczy, np ten:
http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400246-z
albo ten: http://vezzi.pl/produkt/naszyjnik-v400245-7-z

to jest super też: http://vezzi.pl/produkt/nausznica-v410010-1
ta też jest super http://vezzi.pl/produkt/nausznica-v410015-z
akurat motyw kwiatowy - uwielbiam kwiaty...
poczekaj na wypłate dziewczyno :[]

ta jest chyba często kupowana: http://vezzi.pl/produkt/nausznica-v410016-z

:[] słodziachny :[] xD
http://vezzi.pl/produkt/pasek-v280006-5

hm... fajna ta torebka http://vezzi.pl/produkt/torebka-v450017-5

dobra
dosyć tego oglądania - czas spać.....!


dobranoc


CZWARTEK 2014-05-08

65,590

Cześć


Słoneczny dzień a nie zapowiadało się....

dzisiaj robiłam z takim chłopakiem z Oławy
wyglądał na młodszego ode mnie
jesli się nie myle :[] bo rano, jak jechałam z panią do pracy
to powiedziala ze mam 24 lata :[] xDDDDDDD
w każdym bądź razie fajnie mi sie pracowalo z tym chłopakiem
pomagał mi, ja jemu i innym też - czyli spełniam się ^____^
pacyfistka jestem z natury :)
jak wracałyśmy do domu po pracy, to podrzuciłam jej pomysł na obiad
danie po chińsku - ryż z mięsem i warzywami - tak to nazwała
zadowolona była ^____^
musze zadzwonić a nie chce mi się
położyłabym sie, poczytała ksiazke po angielsku :[]
taka jestem zadowolona - piątkowa uczennica z angielskiego
fajnie :)
prace mam, szkoła - marzenie moje i jeszcze przydałoby się jedno a właściwie
ktoś - jeden :) haaaaaaa............

i wtedy byłabym szczęśliwa i spełniona, no ale nic na siłe ....:)

masakra
senna jestem a nie moge wypić czwartej kawy, bo długo nie pociągne...

http://www.seans-online.eu/film-edb1e17f08-morderstwo-w-wojennym-
londynie-murder-on-the-home-front.html
- średni, ale podobał mi się
blondynka z czerwonymi ustami - piekna o_______o

wybaczcie że się pożegnam
zasypiam, taka zmęczona jestem
pa


dobrej nocy


ŚRODA 2014-05-07

65,508

Witam późnym wieczorem


właśnie wróciłam do domu
bardzo ciężki dzień to był
w pracy? chciałabym,żeby tak było zawsze, jeśli chodzi o to co robiłam
w szkole? też - egzamin z angielskiego i znowu 5
a teraz chyba cos jeszcze łykne, bo głodna jestem
naszykuje ciuszki na jutro i ide się myć, i spać .....


dobrej nocy Wam życzę


WTOREK 2014-05-06

65,292

cześć


jak wasz dzień? mój beznadzieny
idę się utopić w wannie

włosy umyte, troszke lepszy nastrój,
zastanawiam się jak rozwiązać problem z ciuchami
do pracy a ciuchami do szkoły, bo przecież nie pojade
na angielski, ubrana jak do pracy...

na zakładzie nie jest sterylnie i czysto O_o

wyprasowałam sb czerwoną bluzeczke a leginsy się suszą
od razu chce się zakładać korale :)

http://www.tekstowo.pl/piosenka,the_chainsmokers,_selfie_1.html
xDD that's so wretchet :[]
masakra ale dobre! :[] uwielbiam angielski

chwila relaksu na koniec dnia
http://youtu.be/ZvtXixA7mAM
uwielbiam - to moja ulubiona polska komedia

ok - zbieram się


dobranoc


PONIEDZIAŁEK 2014-05-05

65,189

Cześć Wam @_____@


Pierwszy dzień tygodnia
pierwszy dzień w pracy
nie padam, ale zaraz zmykam, bo jestem śpiąca
jutro wstaje o 5
Fajnie było na angielskim - jutro musze się pouczyć
Poszłam dzisiaj na obiad w Oławie
kupiłam kotleta z piersi kurczaka i zapłaciłam dyche
bo duży kotlet, ale nic więcej - masakra
Dobra, sorry że tak wpadam-wypadam
ale tak wyszło dzisiaj
w środe tak samo


Dobranoc


niedziela 2014-05-04

64,942

Cześć


Słoneczko wyszło - od razu inaczej
mam uchylone okno i nie czuje tego
przyjemnie

muszę jakieś ciuchy wyciągnąć

mój kotek znowu ma łapki mokre - był w wannie
już nie mam siły, nie chce mi się wycierać

o faktycznie chłodno, mimo słońca
może potem zrb się cieplej...?
musze powtarzać angielski
kiedyś, gdy studiowałam, lubiłam siadać na swoim balkonie
w fotelu składanym i uczyć się
fajnie było
czasami miałam już dość tego czytania a teksty nie były łatwe
i nie zawsze ciekawe, jednak trzeba było
a wiadomo,że jak jakiś był trudny, to trzeba było pare razy przeczytać,
dlatego gdy się ogarnęło coś trudnego, to można było być zadowolonym z sb
ale
człowiek, gdy nie powtarza, zapomina to czego się uczył - smutne
czasami zapominam niektóre słowka angielskie
np. a wild - dziki, szaleńczy .... przecież znam i pamiętam,
ale zapomniałam gdy było mi potrzebne :/

fajnie jest na dworze, słoneczko ładnie świeci i wiaterek jest
lubie taką pogode

chyba zaczynam panikować.....
staram się uspokoić,
magnez dwie tabletki - były
mięta - była
film - był
staranie się przemówić sb do rozsądku,że jutro będzie fajny dzień - było
nie pomogło nic
już straciłam apetyt
O masakra - ja nie chce "_" :(
zawsze panikuje przeddzień, ale coś dzisiaj jest gorzej
myślenie o forsie nic nie daje
na dodatek nie mam jasnej sytuacji z dojazdem "_"

obojętność - ci, którzy ją mają, są (chyba) pozbawieni smaku życia
intensywność :[] - jak z filmu - to coś niesamowitego, pięknego
jeśli odczuwasz siłę emocji, to, jak ją intensywnie odczuwasz, jest czymś świetnym

muszę się już pożegnać :(
0_o muszę :/
jutro nie będzie mnie cały dzień


dobranoc


sobota 2014-05-03

64,818

Witam


Pogoda ,londyńska, jak to się mówi
można obudzić się na budzik a potem po wyłączeniu
przytulić twarz do poduszki znowu i poleżeć jeszcze
troche
- do poniedziałku :)

zaczynam się przyzwyczajać do smaku nowej kawy
ale za każdym razem gdy ją pije, jest coś nie tak
gdzie czarny kolor?
gdzie mój ulubiony smak
ta też jest gorzka, ale inaczej
bardziej smakiem pasuje do herbaty niż kawy
gdyby ktoś mi ją dał i zapytał, co to jest twoim zdaniem
odpowiedziałabym, że herbata
bardzo byłabym zdziwiona, że kawa :)

tak na marginesie, brazylijczycy ponoć dają dzieciom kawe
kuzynka też zaczęła tak robić, bo mała zjada za dużo czekolady :)
oczywiście nie cały kubek tylko pięć łyżeczek
troche bałabym się osobiście, bo kofeina w tym jednak jest

a'propos kawy
http://losyziemi.pl/wedlug-badan-kawa-jest-najlepszym-lekarstwem-dla-dzieci-z-adhd

http://www.dieta-nawynos.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=63:kofeina-nie-dla-dzieci&catid=3:aktualnoci

a ty wybieraj....

druga kawa, bo znowu ciśnienie jak bym nie żyła o____o
ale kończe filiżanke i już czuję się lepiej

SMACZNEGO OBIADKU

ok ciastka się pieką
kawy za dużo wypiłam :) ide zrb sb herbatke z cytryną

jak wyobrażacie sb siebie za rok lub pięć lat?
ja mam swoje marzenia i dokładnie wiem co chciałabym robić, gdzie być....

http://www.tekstowo.pl/piosenka,scorpions,wind_of_change.html


dobranoc


PIĄTEK 2014-05-02

64,678

Cześć


nie chciało mi się wstawać

życzę smacznej kawy :)

kto ma ochote pobiegać ze swoim psem?
http://www.dogtrekking.pl/

czy wiecie,że soja zawiera żeński hormon? serio
ale nie martwcie się panowie - też ją możecie spokojnie jeść :)

ale nie przyjemnie na dworze
zimno, wietrznie i szaro

kawa u babci and tomorrow the same as today
fajnie było, bo kuzynka przyszła z córką Kają
i Kaja czesała mnie .... :)
zobaczyła też moje breloczki przy kluczach:
budkę telefoniczną i Big Bena z Londynu
zaczęła się bawić nimi, a ja jej wyjaśniłam,
że wchodzi się do tej budki i dzwoni
a ta wzięła Big Bena i Budkę i mówi: chcesz zadzwonić?
zaczęłam się śmiać, bo nie mogłam się powstrzymać ^_____^
dzieci to dopiero mają dobre pomysły :[]

http://www.acaipower.net/ - chcecie się odchudzić?

o! moja siostra z chłopakiem bili rekord w grze na gitarze we Wrocku ^___^
ciekawe czy widzieli Jaggera?

ale dzień - pije już trzecią kawe, spać mi się chce

http://www.seans-online.eu/film-e0f468b277-the-human-race.html

Ellie wysyła na fb remixy swojego kawałka
jeden wczoraj, drugi dzisiaj - obydwa dobre

okay, zaczęłam ziewać z nudów
ide myć się i spać....

znowu lecą ,,Sami Swoi,,
to zawsze przyjemnie się ogląda
oglądałam taki film ,Dom obłąkanych duch, po ang. ,,Sanitarium,,
i grał tam taki aktor, który wydał mi się znajomy
a okazało się, że grał w filmie ,Makabryczny taniec,
więc przypomniał mi się ten film, bo to jest film, który uwielbiałam
oglądać jako nastolatka
opowiadał historie baletnicy
oczywiście zamarzyło mi się znowu go zobaczyć, ale niestety nie znalazłam

chyba obejrze sb jeszcze ,Dziewczyne z tatuażem,

a jednak nie - jutro


dobranoc


czwartek 2014-05-01

64,505

Dzień dobry...?


położyłam się z bólem głowy i wstałam z bólem
zmiana pogody, czy coś innego?
jak strace apetyt i przestane jeść zupełnie, to znaczy,że czymś się martwie :)

ponoć jutro ma się popsuć pogoda
a póki co dzisiaj mamy słoneczko
dzisiaj jest rocznica śmierci dziadka
tak - to już rok jak nie żyje
szybko zleciało
mamy dzisiaj wyjątkowo mszę o 16:30
jak żyje jeszcze tak nie było :)

może brazylijskiej kawy?
różnica jest taka, że ta nie jest palona tylko zielona, posiekana
i do sprzedaży potem
dziwny ma smak, ale nie umiem go określić
gdyby ktoś Wam dał spróbować, to nie powie sie,że to jest kawa
nie ma tego smaku
mama spróbowała i mówi, że jak z makówek :[] xD
próbowała makówek ? :[]

musimy iść do babci pomóc
narazie

poszłyśmy i wróciłyśmy teraz dopiero
dostałam zaproszenie od kuzynki
musze się rzeczywiście wybrać - dziewczyna rozwodzi się z mężem
- zdrada :(
już mi się nawet nie chce na ten temat myśleć
'couse it's sucks
za dużo tego shit'u w życiu

ale jestem zmęczona...
chyba się pożegnam już


dobrej nocy


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]