ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
WTOREK 2013/2014 2013-12-31

41,588

Cześć Wam

Wpadam tylko na chwilę życzyć Wam Szczęśliwego NOWEGO 2014 ROKU
spełnienia planów i postanowień, zdrowia, bo najważniejsze i radości wielu

oby był lepszy od mijającego
tego to chyba sama sb powinnam jeszcze życzyć, jeśli tak można @___@ ?

ja teraz zmykam i będę dopiero jutro
bo ide na sylwestra do pracy - kelnerować

więc
do jutra :]


PONIEDZIAŁEK 2013-12-30

41,436

cześć

Znowu 7 rano pobudka
Budze sie tak od jakiego czasu
a potem nie moge zasnąć
moze z dwa razy mi sie udało...?

Leże tak z zamkniętymi oczami i marzę....

zaraz będę dzwonić do sklepu
może potem wyjaśnie dlaczego

ha ha ha
właśnie wrócilam z miasta
wyskoczyłam na stopa po sweter
luźny, długi, czarny i z białą gwaizdą na środku
uwielbiam go
to jest mój ulubiony sweter od dzisiaj

wróciłam z angielskiego dzisiaj
what U prefer eat? xd
fast food or white cheese?
lol


niedziela 2013-12-29

41,274

cześć

Dopiero teraz jestem, bo była msza i wróciliśmy z kawy
dopiero teraz

Staram się uspokoić po słowach, które usłyszałam
ale od osoby zbyt bliskiej

:[]
Kaja:
- Tatusiu pozwoli Kaji usiąść
a rano jak wstaje to pyta:
- kasze masz...?
:[)
cukiereczek

,,and if I recover, will U be my comfort?,,

Dzisiaj była ta msza za dziadka
ksiądz mówił o św. rodzinie a kazanie to list
w którym mowa o problemie genderyzmu
i przez całe kazanie słuchałam westchnień mamy i taty,
szeptania itp.
Ludzie pomyśleli, że nasz ksiądz ma manie a to cały kościół przed tym ostrzega...
brak słów "_"

Potem u babci chodziłam z Kają po domu
ale nabardziej podobało mi się, jak wójek wziął ja na ręce
a ona wyciągnęła rączki do mnie :)
to bardzo miłe :)

O! loty za granice
Barcelona w dwie strony prawie 400
a Nowy Jork prawie 2000
spoko

ha ha ha
na comedy central leci seria Futuramy xD

chcę wiedzieć co to nko
i gdzie moge założyć tumblr ?
bo w jednym miejscu nie chciało.... >_<
narazie wiem tylko,że to tag

dobranoc


sobota 2013-12-28

41,043

Cześć

Zima bez śniegu - ja mogłabym tak zawsze
Słońce wstaje...
Ale dobra moja kawa...
ide się ubrać
wczoraj kupilam sb granatowy sweter, taki siateczka
spoko wyglada, w sumie raczej bardziej jak bluzka
i błyszczy się
dobra, ja ide sie zbierać do sprzatania domu >_<
jak wczesnie zaczne to wcześnie skończe
ostatnio o 13 a wczesniej jeszcze później

https://www.facebook.com/#!/photo.php?
fbid=636840249715542&set=a.413764312023138.
99260.413755652024004&type=1&theater

Byłam u babci po kozaczki - są piękne
takie jakby brązowe...
z podbitką panterka
na szpilce
nie noszone, bo babci ciężko zapinać i zakładać wysokie obcasy
wygladają jak lakierowane...
ładne buciki

Jutro msza za dziadka
muszę iść tutaj

W miejscowości Kraszewie czubaki jest taki zakłąd pomocy dzieciom (chyba)
w którym są dzieci porzucane przez ich rodziców
chore oczywiście

brak mi słów "_"

oczywiście nie ma chętnych na adopcję

Jedno wielie G jest w tym internecie
filmu z 2005 nie można obejrzeć, bo taki badziew
wysypisko śmieci a nie internet


... 2013-12-27

Czasami wracają wspomniania
wciąż nie może mnie opuścić tęsknota
smutno się robi
jeszcze nadzieja się tli

co zrobiłby człowiek, gdyby wiedział co się stanie?
gdyby wiedział,co bedzie głównym powodem...?

Czasami nie mogę się pozbyć myśli
że jeszcze wszystko wróci na swoje miejsce, naprawi się
coś mi mówi,że tak będzie


PONIEDZIALEK 2013-12-27

40,896

Cześć

Czy wiecie kim jest Vinton Cerf?
to ojciec internetu
http://pl.wikipedia.org/wiki/Vinton_Gray_Cerf

Dzisiaj coś zaspałam
nie wiem co się dzieje?
jak się kładłam wczoraj, była 23 a wstałam o 9:30
to około 10 godzin
O_O

Ja wiem, że piątek Azja
ale chyba potrzebowałam odespać ostatnie dni

Poszukam i zajrze na bloga

Ok Iza, to jest Twój blog?
http://www.iza150.e-blogi.pl/

hejka
yłam w mieście na zakupach
znowu na stopa, bo mało czasu i mało kasy
kupiłam sb komin różowy i granatowy sweter
reszte wydałam na jedzenie dla Angel, soczewki i zegraki,które robiłam
zostało mi jeszcze tylko 30 zł

nie polecam filmu ,,wielkie wesele,, - do bani
coś w stylu ,,poznaj moich rodziców 2,, tylko bardziej trywialne

będę się zabierać
nudy

dobranoc


czwartek II DZIEŃ ŚWIĄT 2013-12-26

40,745

cześć Wam

Wczoraj poszłam do kuzynki na wieczór
wróciłam o 2 :/
dostałam od niej prezent - perfumy z kremem - nice

pospałam sb dzisiaj do 11

Jakiś film oglądaliśmy o chłopaku, który został szpiegiem
nawet ciekawy
a teraz to nie wiem co robić?
Czaty? Film ? zwykle w święta szliśmy do rodziny
teraz jak ciocia jest w szpitalu, nie ma świąt
rodzinka jeżdzi do niej codziennie
Oczywiście to jest dla mnie zrozumiałe.
Jestem przyzwyczajona do wychodzenia w święta
a tu inaczej w tym roku...

Casami mam wrażenie,że są osoby, którym przeszkadza to,że chodze na angielski
tak samo, jak mój kot
gdy go sb kupiłam, usłyszałam od pewnej osoby,że mnie pogryzie albo zagryzie w nocy
bo koty takie są...
ludzie potrafią, nie?
co to jest zazdrość? o co? bo na ostrzeżenie nie wyglądało... O_o

a teraz angielski
sic!

ale jestem zmeczona...
coś chce mi się już spać

chyba się pożegnam faktycznie

bajo - lol
:(]


środa I DZIEŃ ŚWIĄT 2013-12-25

40,582

Cześć Wam

dziekuję za miły wpis i życzenia - BARDZO MI MIŁO Azja

Będziemy jechali do cioci do szpitala
spoko
dawno nie byłam
Wrocław
dlaczego teraz mam awersje?

wstałam o 10 bo wczoraj poszłam spać o 4 w nocy
była szkocka whisky :[]

Ide pożegnać się z siostrą


wtorek WIGILIA 2013-12-24

40,451

Wszystkim życzę WESOŁYCH ŚWIĄT
smacznego karpia, łososia i kutii
barszczu z uszkami i prezentów pod choinkę
ale najbardziej radości z przyjścia Jezusa

ja teraz ide sprzątać i szykować dom
nara

kolacja jak zawsze...
a teraz pasterka
po pasterce zawsze siadamy i pijemy alkohol
dzisiaj mamy też - Ballantine`s

dobranoc


PONIEDZIAŁEK 2013-12-23

40,162

Good morning ^___^

całuski x x x na początek dnia

w mojej miejscowości umarł dzisiaj pewien pan
z rozpaczy - jego żona jest w szpitalu
:(

dzisiaj mieliśmy lekcje z nowym lektorem, który był w Stanach
nazywa się Tanasis i studiował w Kansas
fajnie się prezentował
a ja pobiegałam po sklepach, kupiłam sb czerwone leginsy @___@
spodenki dzińsowe, prezenty jeszcze dla najbliższych - super
jestem zadowolona

wiem, nie zbyt płodny wpis z dzisiaj, ale tak wyszło
nie wiem jak bedzie jutro?
bo jutro święto
ja się żegnam już teraz
dobrej nocy życzę

do jutra


niedziela 2013-12-22

40,039

VVitam, vvitam ^___^

Byłam u kuzynka na kawie po mszy
musze kupić babci suchy szampon pod choinkę
bo chce, spoko
duzo tego na jutro
do apteki, do rossmanna... coś jeszcze? juz mam skleroze...

teraz choinkę muszę ubrać

Chciałam gdzieś postawić moją, małą, ale nie wiem gdzie, bo podłaczyć trzeba
a w naszym domu gniazdek, jak na lekarstwo...
mam nawet do niej specjalne, takie rdzawe bąbki
z brokatem, złoto ozdabiane niektóre, złotą gwiazde na czubek
i inne brokatowe bąbki
zawsze miałam pięknie ubraną swoją choinkę...
teraz nie stawiam bo nie mam gdzie no i mój kiciuś by ją zrzucił jeszcze

OK
dom ubrany and ready - na święta
serwetki założymy we wtorek

:[] Titanik leciał :[]
oglądaliście?
płakaliście?
lol


sobota 2013-12-21

39,895

VVitam

Tato stracił wszystkie kontakty do innych
nie można się dodzwonić do niego, ani on nie może do nikogo
nowy telefon
ale badziew
nawet text-message nie dochodzi lol

Wiecie jak kuzyna syn mówi na pistolet? (ten od pepsi)
pitotek
:[]
pitotek
lol

dobra - śniadanie

jutro choinke muszę ubierać
mama chciała na biało ale nia ma nigdzie takich bombek
jak już to srebrne

Coś mnie nachodzą dzisiaj wspomnienia "_"


PIĄTEK 2013-12-20

39,701

VVitam

Ciężka noc była
o 3 obudziłam się, bo kot
potem znowu i rano około 7 znowu
Niegrzeczny jest czasami.
Przez to nie mogłam się zwlec z łóżka o 8 i zasnęłam na godzine jeszcze
od wczoraj mam straszny ból mięśni przy kręgosłupie
w okolicy zapinania biustonosza
boli tak bardzo, że nie mogę się schylić, czasami łapie skurcz w tym miejscu
ani leżeć, ani chodzić, ani siedzieć
nie wiem co robiłam'coś podniosłam ?
tak czy inaczej boli za bardzo

Masakra, no jaki nie grzeczny kot >_<

Wczoraj facet skończył kuchnie
ładne meble ale koszmar, nie wygodne i mało praktyczne
w dodatku nastrój jaki stwarzają, przynajmniej dla mnie, jest nie do zniesienia
mam wrażenie, że nie wolno tam niczego zrobić i że są chłodne(takie wrażenie odbieram)
wręcz nie przyjazne, mimo ciepłych kolorów
narazie świecą pustkami i nie mogą być używane
płyta indukcyjna - idiotyzm
nie ma kasy na życie przecież a oni sb zafundowali indukcje, która żre prąd
do tego trzeba kupić garnki na nią - specially
które też nie są po 1zł
a reszta sprzętu też nie podłączona, oprócz lodówki...

Mój kot dostał kare, wyleciał z pokoju do siostrzanego

Tak czy inaczej, ja czuje nie chęć do tej wersji kuchni - to nasza trzecia w tym domu
że tak powiem...
ide coś zjeść

Znowu ide do kuzynki popilnować małą @____@
do 13 ponoć
narazie

Jestem
masakra... nie mogłam uspać Kaji
ide robić obiad i kawe, bo umieram z głodu

Sprzątałam w kuchni
musiałam włożyć jeszcze niektóre rzeczy do mebli
a teraz zamierzam zrobić sb w końcu spódnice na wigilie
ale najpierw zerkne do gazety za pracą

... :]
http://video.anyfiles.pl/Dziewczyna+w+Czerwonej+Pelerynie+-+lektor+pl/Kino+i+TV/video/81525
jeśli ktoś nie widział... ?
...


CZWARTEK 2013-12-19

39,536

VVitam

Jest kawa
a dzisiaj powinni skończyć kuchnię
zostały im do zamontowania drzwiczki i uchwyty
ładne meble

Powiedziałam wczoraj mamie o egzaminie @___@
wyściskała mnie :[]
ja jestem zadowolona i ona też
teraz wie, że warto było
że nie ma czego żałować

masakra, strasznie się bałam
dyktando było tak nabazgrolone
cały czas trzęsły mi się ręce

Polecam Pana Lewis`a Pugh`a do zainteresowania się Jego działalnością
mówi się o Nim,że jest adwokatem mórz

polecam
http://tv.free4y.pl/film/dziewczyna-z-szafy

również polecam
http://filmymegavideo.pl/128090-dziewczyna-z-fabryki.html

SMUTNE FILMY

dobranoc
.
.
.


ŚRODA 2013-12-18

39,379

VVitam

Meble i już za dwa dni będzie normalna kuchnia

zabrałam kota na dół, pokazać co się tam dzieje
i tak się przestraszył,że jak póściłam go to na podkurczonych nóżkach
szedł w pokoju, mimo zamkniętych drzwi i prosto za łóżko
żeby się schować...
pierwszy raz go takiego widziałam, nie mógł się uspokoić
a nie było wiercone...
od kąd jest remont, nie wychodzi z pokoju i nie chodzi na dół

wróciłam właśnie z angielskiego :[]
miałam egzamin dzisiaj :))
JESTEM TAKA SZCZĘŚLIWA :[]
5+ - 96/100 - tylko 4 błędy
sorry, ale nie wytrzymuje z radości :[]
ludzie! jakie to jest piękne :[]

dobrej nocy ^_________^


WTOREK 2013-12-17

39,166

VVitam, vvitam

Wczoraj przyjechałam z angola, obejrzałam kawałek programu,
jakieś wiadomości i poszłam się myć
nie włączałam nawet kompa

zaraz uciekam bo do miasta jade
narka

wróciłyśmy z zakupów
dostałam -jakby pod choinkę- krem z firmy CERA + Solution
coś lepszego niż inne firmy
a teraz ide umyć cokoliki w kuchni

ale jest siwo na dole...
podłoga, meble, masakra
mamy nowy odkurzacz - zelmera
i już jest z nim problem - przegrzewa się bardzo
ledwo kupiony...

Jeśli ktoś chce zobaczyć pozytywnie mega zakręcony film, to niech zerknie na to:
http://www.kinomaniak.tv/film/Dziewczyna-z-lilia/60268
awesome @___@
piękny jest
i smutny
i wesoły
ale na bank zakręcony - i ja uwielbiam takie filmy

życzę Wam dobrej nocy

bye
.
.
.


PONIEDZIAŁEK 2013-12-16

38,989

VVitam, vvitam

Marzenie o poranku...

Pierwszy raz jest tak beznadziejnie, jak nigdy wcześnie
a dlaczego? bo pierwszy raz w życiu pije kawę zalana gorącą wodą z kranu...
ja potrzebuje kofeiny a tato ani nie podłączył gazu, ani nawet głupiej mikrofali
to już zamiast innych pierdół trzeba było najpierw wodą się zająć a potem
kuchenką gazową a ten na odwrót... masakra
nie będzie obiadku, bo niby jak?

Mój kot jakiś nie dobry
lizie tam,gdzie nie wolno

ha ah ha, jest parodia Last Christmas - ja nie znosze tego kawałka
więc uśmiałam się
śpiewa Bujakiewicz :[]
http://www.fakt.pl/kasia-bujakiewicz-parodiuje-hit-last-christmas,artykuly,434501,1.html


niedziela 2013-12-15

38,883

VVitam

MOje kochanie zsgląda zza drzwi.. :)
Mamy niedziele i głupi remont kuchni
brak mi słów O_o

Chciałam iść do kuzynki z prezentem, ale jej nie ma
nie wiem czy wieczorem nie trzeba będzie jeszcze raz...?

na wieczór pójde do kuzynki a teraz zobaczyłam
jakiś idiotyczny program na tvn i idiotyczny kawał
Dzisiaj w telewizji widać tylko dogryzanie sb
kobiety mówia obraźliwe kawały o mężczyznach za to,że mężczyźni
mówią obraźliwe rzeczy o kobietach...
dalej podtrzymujmy w sb tą złosć i prowadźmy do nienawiści względem siebie,
bo to do tego zmierzać MOŻE
oby nie! O_o

kawał
Wpada komórka do głowy mężczyzny, a tam pusto, ciemno...
no i błąka się tak i błąka, woła:
- jest tu kto?
no i w końcu dochodzi do jasnego miejsca, do otworu
a tu nagle wpada druga komórka i pyta tamtą:
- a co ty tu robisz? my wszyscy się świetnie bawimy tam na dole...

głupie!

zamiast ,,żartować,, z siebie, dogadajmy się
i to będzie COŚ

zarówno jedna płeć, jak i druga sa sobie potrzebne

fajne jest to:
http://www.youtube.com/watch?v=IArvCQeUSEg

Wróciłam od kuzynki :[]
ale był śmiech
syn kuzyna najpierw wylał pepsi, którą opryskał mnie, siebie, podłoge i nowo-obity narożnik
a potem kuzyn pyta go: co facet lubi? - piwo
lol
pokazał,że prawdziwy facet z niego... :[]


sobota 2013-12-14

38,678

VVitam

Znowu mroźny uśmiech słońca...
ładnie wygląda, wolę mróz od śniegu
ciekawe czy rzeczywiście po jutrze spadnie?

dzisiaj będą goscie, siostra i koleżanak mamy z pracy
można to nazwać nawet after Party bo to ma być impreza imieninowo-urodzinowa
a imininy już były, tylko koleżaneczki nie było na nich
więc? impreza po imprezie - pasi :[]

szukałam sb przed chwilą ulubionej kolędy, ale nie ma wykonania takiego, jak lubie
jeszcze poszukam chyba...

Obejrzałam właśnie horror ,,Apartament 1303,,
kiepski... produkcja Japonia/USA
nudy właściwie...

masakra
żeby 29 latek nie miał nic do powiedzienia...
i czemu ja sie dziwie?
jestem rozczarowana O_o


PIĄTEK 2013-12-13

38,469

Cześć

Słońce się uśmiecha zza szyby, ale mroźnie - jest biało od mrozu
haaaaa.....

ale już za 5 miesięcy będzie ciepło... @____@
a może wcześniej

Może uśmiechnie się do ...

MOże ktoś myśli,że tak jest mi dobrze?
Że nie znoszę facetów, uwielbiam samotność - yy... nie!
to błędne wrażenie
jeżeli jest złość u mnie to z rozczarowania, bezsilności no i samotności
ale ja o nikim nie myśle tak naprawde źle
nie umiem pozbyć się myślenia,że każdy człowiek jest dobry
ma w sb dobro
teraz nawet wierze, że trzeba mu pomóc wrócić do dobrego,jeśli zszedł na złą drogę.
I że on potrafi to zrobić,
że nie jest za późno nigdy, być dobrym, rozsądnym człowiekiem
że się opamiętasz
wiecie dlaczego tak myśle?
bo masz czas, dopóki żyjesz

dopóki żyjesz, masz czas aby się zmienić

Nigdy nie jest za późno,aby się zmienić i naprawić to, co się zepsuło...

Ale strasznie mnie bolą plecy...
pod łopatkami,
nie moge obejrzeć się ani w prawo, ani w lewo

A pisałam,że obcięłam sb włosy?
nie?
na męsko....
żartuje - do ramion
były zniszczone i nie rosły
poprosiłam mame, ma dobrą rękę...

Mróz się już stopił przez słoneczko
Jedliście kiedyś smażonego, wędzonego łososia?
nie? to nie róbcie tego - ohyda
nawet sałatka z buraczków nie pomaga - dalej słone jest
a smak - yy O_o

Czy mówiłam Wam, jak to wczoraj na pokazie garnków, chcieli prawie 2000 za samą patelnie?
Był też tam pewien koleś, którego bardzo nie lubię
ale o tym może kiedy ińdziej...
Anyway wynudziłam się koszmarnie, byłam tak samo senna na początku prezentacji
jak i na końcu...

Przypomniało mi się,że śnił mi się naszyjnik
jakiś łańcuch (?) pamiętam w tym momencie tylko zapinanie
był złoty

hejka
byłam dzisiaj na angielskim
odrabianie za poniedziałek, co była awaria
kupiłam prezent kuzynce - komin, taki fajny z pomponami - rdzawy
a szal dałam mamie przed chwilą- podobał jej się
też ma na końcach pompony puchate...
kuzynki fest mi się podoba, sama taki bym chciała
koniecznie w rdzawym kolorze
a do tego przydałabym się torebka, w tym samym @___@

ide spać - dobranoc Wam


CZWARTEK 2013-12-12

38,296

cześć

na dworze mlecznie- mgła
dzisiaj jade wieczorem na mini imprezke a kuzynka ma imininy
wczoraj kupialm prezent mamie - szal
ma urodziny w sobote
a dzisiaj masz...
nie mam kasy i nie wiem co robić?
w tamtym tygiodniu wysłałam zgłoszenie do pracy
dzisiaj dostałam list i trzeba wpłacic kase,żeby dostać prace
nie wygląda to dobrze...

muszę wziąć tabletke bo zaraz zwariuje.... >_<

mięta też pomaga na uspokojenie

ide zaraz do kuzynki popilnować jej córeczki
spoko +___+

jestem z powrotem... ide zjeść obiad

wróciłam właśnie z pokazu garków...


ŚRODA 2013-12-11

38,022

VVitam

Jest ciemnawo i smutno
miała być u nas kawa, ale jest cisza
nakupowali pączków
gdybym mogła, połknęłabym go, ale nie mogę
ponoć przytyłam...
Mierzyłam przed chwilą swój top/gorset, żeby spr
czy jednak dam rade założyć na wigilie
spokojnie wchodzę jak widać T.G .jpg
i oddychać też spokojnie daję radę

ide zjeść śniadanie, bo umieram z głodu
narazie

podoba mi się to:
http://www.youtube.com/watch?v=NgBQJDQbeFA
taka smutna, piękna piosenka

jakiś czas temu zastanawialam się czy by nie sprzedać kamery i słuchawek do skype
kupowałam na prośbe "_" a proszący się ,zabrał,
i tak nie korzystam, nie mam nawet zainstalowanej tej kamery w kompie
wolałabym głosem zapisać się w pamięci, niż twarzą
m/z jestem przeciętna
jak z kimś rozmawiam, przewaznie po 5-10 min zawsze słyszę,
że mam przyjemny, ciepły i kobiecy głos
a uroda to już kwestia gustu
z nadmiernym zwrócieniem uwagi na to, gdzie moim zdaniem nie trzeba....

na angolu młynek
repeat od samego początku

ide spać...
dzień był nawet całkiem sb, ale się popsuł... "_"
trzeba go zakończyć w takim razie
dobranoc


WTOREK 2013-12-10

37,817

cześć

everybody stary eyed...

coś mi się śniło, ale nie pamiętam
dwa razy
plecy mnie bolą
masakra
a zwłaszcza prawa strona...
ide się ubrać
zimno

Ludzie to dopiero mają wyobrażenie świata.... z sobą na czele off course
Jedno wiem na pewno. Z socjologii. Swój punkt widzenia świata przenoszą na innych
i choć trudno w to uwierzyć, swoje złe zamiary, błędy popełnione rzutują na drugiego
człowieka.Czyli mówiąc wprost, uważaja że tak jak ja myśle, tak samoo myśli druga osoba.
To co ja uważam za ważne lub pewne, inny też bedzie uważał...
Tak nie jest
oczywiście, jest mnóstwo osób postępujacych tak samo,ale są też takie,które postepują inaczej
,,wiele możemy się nauczyć od tych,którzy patrzą inaczej na świat,,

chcecie zobaczyć dziwny film?
Tima Burtona
:http://www.playtube.pl/17489-duyia-ryba-big-fish-2003-pl.html
,,Duża ryba,,
tu Fragment filmu.jpg
w ciuchach też można się kąpać :D


PONIEDZIAŁEK 2013-12-09

37,643

cześć

ale miałam dziwny sen
śniło mi się,że poszłam do pewnej pani z mojej wioski
by proszić ja o zrobienie na drutach dwóch swetrów
miałam motki wełny i kilka ciuchów, które robiłam sama
chciałam jej pokazać...
ale ciągle te rzeczy spadały mi na ziemie i je podnosiłam
Jak już dotarłam na koniec wioski do jej domu, to wywaliły mi się przy płocie
i stanął jakiś samochód, wyszedł z niego przystojny chłopak
który zaproponował mi pomoc a potem chciał iść ze mną na kawę
ale ja mu kazałam czekać, tak w tym domu tej kobiety
no i weszłam do środka i pokazałam jej te moje rzeczy a ona mnie zaprosiła do środka
na herbate... a chlopak czekał przy drzwiach
i gdzieś tutaj sen się kończy

u nas mokro - deszczowo
ma być 7 na plusie w ciagu dnia
ale najlepsze,że w środe ma być 8 i słonecznie
a na innej stronie tylo 4 i zachmurzenie
ciekawe gdzie kłamią ?

ojej, Dawid Kwiatkowski wydał płytę...

szukalam guzika do mojego swetra
a znalazłam srebrną bransoletke z zawieszkami
hm...

masakra, zapomniałam ile ja mam kolczyków ze sztucznej biżuterii
muszę kiedyś policzyć
jak bym chciała sprzedawać to byłoby tego - wiecej niż w sklepie moich rodziców


niedziela 2013-12-08

37,546

CZEŚĆ

Przepraszam że dopiero teraz jestem
ale... rano pojechaliśmy do cioci w odwiedziny
leży we Wrocku
siedzieliśmy trzy godziny chyba
nie jest dobrze i wcale problem nie został zażegnany
Potem pojechaliśmy do mojej siostry na kawę a potem do sklepu
wróciliśmy przed godziną
a mieliśmy wyskoczyć na dwie godziny i z powrotem
jak zawsze wyszło

Ciocia jest pokłuta
pobierali jej szpik kostny z biodra
strasznie boli mimo znieczulenia
ciocia jest biała i jeszcze siwe włosy...

Koło niej leży dziewczyna w moim wieku
bez włosów, zapuchnięta i ślepa
to wszystko lata chorób i leczenia tak ją zniszczyło
a ludzie bezmyślnie palą setki papierosów, piją, ćpają i inne rzeczy
zaczną szanować zdrowie jak będzie się psuło a jak je stracą to będą płakać
dlaczego ja głupi paliłem ...?
tylko,że wtedy to już nusztarda po obiedzie O_o
...
czekać i czekać... trzeba


sobota 2013-12-07

37,138

VVitam, vvitam i o zdrowie pytam

moje nienajgorzej,ale mogłoby być lepiej
bo coś mnie boli gardło po prawej stronie

świeci słońce i szosa jest mokra
a wiatr? m/z w normie

miałam dziwny sen - gości
najpierw przyszli jacyś kumple, z czego jeden to był mój stary ze studiów
a drugi, wyższy przypominał Deadmau5`a (nie wiem dlaczego?),
trzeciego nie widziałam twarzy
jak to we śnie
przyszły też jakieś moje koleżanki...

każdy sen jest dziwny, bo to nie jest real
chociaż życie też jest dziwne

ide zrobić sb śniadanie

i po sprzątaniu
spalił mi się odkurzacz i muszę zamiatać

Ukraina walczy o wejście do Unii
jakby ta Unia była rajem na ziemi...? O_o

już rozumiem o co Oni walczą
Oni bronią się ...
wybierają Unie Europeską zamiast Unii Putina >_<

http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci
/artykul/panstwa;partnerstwa;wschodniego;blizej;
ue;to;zagrozenie;dla;putina,118,0,1436278.html

http://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiadomosci
/artykul/ukraina;jest;zawlaszczana;
przez;putina,11,0,1437451.html

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/992727,Putin-
uderza-w-UE-Mocne-slowa-o-protestach-na-Ukrainie

wróciłam z mszy sobotnio-roratniej
a mój kumpel od kompa skomplementował moje foto na fb
ponoć bardzo się podoba... :]

na tvn7 leci ,,Czarli i fabryka czekolady,,

emmaaaaaa.....


PIĄTEK 2013-12-06

36,480

cześć
dopiero teraz mogłam włączyć kompa i router
od rana zabierali prąd....
wszystko przez ten wspaniały wiatr

o 17 mam mszę
chce iść dzisiaj i jutro
tak więc mam dwie i pół godziny nie całe
wiatr wieje - kiedy przestanie?

ide zadzwonić
miałam się umówić do lekarza

zaraz wychodze
masakra, przed chwilą coś mnie naszło i zajrzaam na perfumy
moje to Guci Envy Me i są za 140 w sieci- cool
uciekam

fajnie, było - roratnio czyli po ciemku ze świecami w kolorze żółtym, jak u Żydów
tylko nie warkocze ale takie cieniutkie świeczki - spoko
i moja babcia wracała ze mną pod rękę, ale nie ta od dziadka,który umarł....
tylko ta, z którą się wychowywałam
tej historii chyba Wam nie opowiadałam
jest smutna...
może kiedyś napiszę

oglądałam ,,World War Z,, z Pittem - polecam
na tym ja akurat nie ziewałam...
coś jak połączenie ,,Resident Evil,, i ,,Happening,,


CZWARTEK 2013-12-05

36,298

VVitam

nie ma śniegu, jest słońce i mokra szosa
nie mogłam się zebrać z łóżka, tak mi sie chciało spać
prawie do 9 leżałam
chciałabym żeby ktoś pomógł mi tak jak we wczorajszym odcinku Mateuszowi
jakiś muzułmain nastawił go tak,że ból minął i mógł dotknąć dłoni
na plecach. Wiecie jak?
Bo Mateusz ponoć miał wypadek i złamał czy coś bark
a ten mu pomógł, spoko
Albo leczenie ukłuciem pszczoły - może leczyć ponoć
ciekawe

lubicie Kaki.jpg ?
ja bardzo, jest pyszne i ma taki specyficzny smak m/z
wczoraj kupowałam w biedronce :D

:D
http://w109.wrzuta.pl/audio/0bkrTCj3gOd/mikromusic_-_takiego_chlopaka
fajny tekst

a taką Bałwankowa.jpg kupiłam na choinkę
ładna prawda?

http://www.bankier.pl/wiadomosc/2-miliony-hasel-w-rekach-hakerow-Facebook-Gmail-Twitter-3007194.html

obejrzałam do końca ,,Next,, z Cagem - dobry
w sumie jestem zdziwiona dlaczego zgodził się pomóc policji
z jedej strony nie miał wyjścia, bo wiedzial jak to się skończy
a z drugiej....? hm, myślałam że przewiduje przyszłość do przodu o 2 min
a nie o pół dnia...
z jednej strony fajnie byłoby mieć taki dar a z drugiej oczywiście nie
ten, który się z nim urodził nie ma opcji wyboru...


ŚRODA 2013-12-04

35,998

VVitam

Sic bublegum....

Znowu straciłam smak mojej kawy
jest zaledwie połowa słoika a ja już nie czuje...
zero przyjemności z picia...
a i tak nie wiele go w moim życiu , chociaż otatnio więcej niż wcześniej
Ludziom jest dane tyle możliwosci i co wybierają?
Moim zdaniem to co najgorsze... rozwiązanie jest gdzieś ińdziej
tam, gdzie większość nie zamierza się nawet udać.
A kawa.... dobrze że ma jeszcze właściwiości pobudzające
już się obudziłam - dzień dobry

zdolne dzieciaki mamy w gimnazjum
z matematyki
sprawdzcie jeszcze czy są empatyczne, bo jak nie są to bedzie źle

jest po 15 a już się robi szaro
dzisiaj była taka dziewczyna w porannym programie
która uważa że polacy ubieraja się zbyt smutno
bo chodzą w szarościach, czerni - zgadzam się z nią
owszem mam czarną kurtke, ale marze o różowej
kiedyś wkoncu sb kupię....
albo czerwoną z białym futeriem na przykład
super,
moja mama jednak ciągle namawia mnie na czarny ....

am back
but it was fun....
a w którymś tygodniu będą trzy dni angielskiego - cool


WTOREK 2013-12-03

35,808

Ojjjj.... zimowo
wszystko osiwiało na dworze...

,,My mamy zegarki, w Afryce mają czas,,
W Czadzie umierają ludzie z powodu głodu
14-latki są gwałcone i mają dzieci
a po wode idzie się ponad godzinę
tam czas zatrzymał się na etapie planów Platona - kobieta nic nie znaczy

sytuacja na Ukrainie nie wygląda wg mnie dobrze
zwłaszcza że wtraca się do niej prezydent Rosji
jak ten kraj uwolni się kiedyś spod jego rządów
ja osobiście obleje to...
zdrowie tych ludzi....

u nas zaledwie 2 stopnie teraz
zimny wiatr

wczoraj poznałam na czacie fajnego chłopaka
w moim wieku, dokładnie tyle samo lat co ja
z Wawy, przedstawił się jako Dawid i bardzo fajnie się nam rozmawiało
ale zbliżała się 23:30 i zaczęłam ziewać mimo ciekawej rozmowy i zainteresowania
bo ja się kłade ostatnio jakoś tak po 23
no i żegnam się
mówie Mu, że musze iść bo jestem zmęczona
a on że pora w sumie zrozumiała
no i że fajnie się rozmawiało... bla bla bla On chętnie powtórzyłby ją
no to ja czy chce mój numer...?
a tu surprise, on ma dziewczyne i zapomniał mi powiedzieć...
wziął ten numer, ja starałam się go zapewnić, że to tylko dla kontaktu
który sam jak stwierdził chciałby powtarzać...
a teraz nie wiem czy odezwie się...
szkoda bo fajny chłopak.... dobrze nam się rozmawiało...
wchodze na czat po to by z kimś nawiązać kontakt, porozmawiać
i trafia się taka osoba a potem co? do bani....

wróciłam
byłam w mieście na poczcie
załatwiłam sprawę i teraz czekam

moja ciocia ma całkowicie wyleczalnego raka
@________@
więc można się cieszyć
aha, białaczka

tato ma nowy telefon
od razu wychodzi mój brak cierpliwości do nowych
z nerwów mam ochote coś zrobić....
masakra,jak ja nie mam cierpliwości do takich pierdół, jak nowe telefony
już mam na oku nowy stary
bez głupiego internetu jeszcze tam i tp pierdół (po co mi internet w telefonie?)
na samą myśl podnosi mi się ciśnienie
ja z tego co potrzebuje w telefonie to muzyka, zdjęcia, sms, budzik i kalkulator
reszta mogłaby nie istnieć
jak pomyśle o nowym telefonie to mnie nerwy biorą....

idę się kąpać...
dobranoc


PONIEDZIAŁEK 2013-12-02

35,514

VVitam słonecznie Was
tak jak mnie wita słoneczko na dworze.... @____@

aż przyjemniej i wszystko wyglądana inaczej
ja upałów nie znosze ale zimna też
lubie po środku

ide zjeść coś

ma być cieplej i słoneczniej więc dobrze będzie
mam nadzieje

rewolucja na Ukrainie
ludzie się wzburzyli zachowaniem policji, która pobiła polskiego dziennikarza
chcą obalić prezydenta
http://www.fakt.pl/prounijne-i-antyrzadowe-demoradekmolek.1975@o2.plnstracje-w-kijowie-rewolucja,artykuly,431946,1.html
na tej stronie jest dużo różnych ,,atrakcji,,
nie tylko Ukraina

ale jaja, nie mamy angola dzisiaj....
i tak musze jechać do miasta
narazie

a jednak nie
jutro czy w środe sb pojade
zobacze

nudy....

super
http://dowcipek.pl/pl/Polak-je-sobie-spokojnie-sniadanie-Przysiada-sie-do-niego-zujacy-gume-Amerykanin.42.html

...
http://dowcipek.pl/pl/Papiez-wyjechal-na-przejazdzke-samochodowa-oczywiscie-prowadzil-szofer.168.html

...
czy kobiety lubią tak jak mężczyxni seks?
nie
kobiety lubią bardziej...
http://dowcipek.pl/pl/Panna-mloda-i-jej-maz-Noc-poslubna-leza-w-lozeczku-Atmosfera-cud-miod.20.html

Oglądałam program o zabiegach dermatologicznych
masakra
biedne kobiety....
moja siostra jest po dermatologii
świeżo upieczony magister
jak patrzyłam na to dłubanie pod skórą... sssssssssssssss.............
oj... jeszcze mam dreszcze


niedziela 2013-12-01

35,242

cześć

byłam u cioci po mszy
źle się czuje....
ide zjeść teraz obiad

nawet ciepło dzisiaj
7 stopni, jest mały wiaterek, ale generalnie przyjemnie

dzisiaj widziałam Kaję
kochane dziecko, jest taka śliczna, brakuje mi bo nie przychodzi
a jak wyciąga do mnie rączki to aż serce mi szybciej bije...
tyle radości w takim drobniutkim ciałku
uwiebiam to uczucie jak siedzi mi na kolanach
aż nie moge się teraz przestać uśmiechać na same wspomnienia
taka malutka jest

♥_____♥

haaa....
chciałam porozmawiać z kimś i nie ma z kim...
jakiś czas temu ktoś wypowiedział sie gdzieś o rozmowach na czatach
wypowiedz dotyczyła tematów rozmów a właściwie tego,że
tematy są olewana i plecie się o głupotch
bez zwgledu na to na jaki czat się wejdzie....
tylko jeden czat i jego uzytkownicy w miarę dali rade się utrzymać w temacie
tesknie za nim...
nawet pomimo tekstów :pokaż cycki
bo gdzieś sie czasem pojawił jakiś ... wiadomo kto
rozbieżność wiekowa jest ogromna
wczoraj pisalam z dziewczynką w wieku 16 lat
udzieliłam jej porady, mała posłuchała mnie
dzisiaj z 50 - latkiem (m.in.) i nawet nie zaczęliśmy
to juz ewenement żeby z 50-letnim facetem nie dało się sensownie i ciekawe porozmawiać...?
sad "_"
a tematu rozwodów mam już dość
moda na rozwody czy na głupote?

MEGA lol xD
http://www.youtube.com/watch?v=aFVww3nfM6g

a jeszcze gdzieś musze znaleźć indyki dubstepowe
nigdy tego nie zapomne
nigdy
:D
mam
:D
http://www.smog.pl/wideo/53406/indyki_i_dubstep/

ale nudy....
chcialam załozyć sb konto na tumblr, ale głupie zasady i problem juz robią na samym początku
jak bedziecie mieli wiecej niz 25 lat zobaczycie jak szybko tracicie cierpliwość
do telefonów, kompa, sieci.... nie wspominając o ludziach
jeśli już nie macie cierpliwości to źle z Wami @____@

ja musze sb znaleźć nowe zajęcie
bo jedno właśnie zażegnuje dzisiaj
prawie....

jest zaledwie 22
mam wrażenie, że ten dzień ciągnie mi się w nieskończoność...
zaraz pójde się kąpać, bo mam go dość - niech się kończy


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]