ŚRODA | ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
ŚRODA 2016-01-27

173,847


Praca
Jak to w życiu bywa nie zawsze jest fajnie, co
nie oznacza, że może być...
przyszłam do pracy a tu widzę byłą koorynator od
której ludzie uciekali i w koncu ją zwolniono a
ona do mnie ładnie (ze zdrobnieniem imienia jeszcze)
żebym szła na sticka - zdziwiłam się, no ale poszłam.
Nie chętnie 0_o
Przez jakieś sześć godzin tam byłam, głównie rozrywając
złe paczki, bo tyle bubli szło, (ten dział też mógłby być
odnowiony) i nagle przychodzi taki młody, zabawny operator
mówiąc: chodź Ewunia do mnie, u mnie też będzie fajnie...
zdziwiłam się i poszłam a to była maszyna, która
głównie pracuje dla chips,a ale wyjątkowo teraz miał iść
sticks - fajnie, pomyślałam o nim - wybawca :[]
kazał mi stanąć tam a operator u którego stałam pyta jak
to ja, dlaczego on mnie zabiera (jaka walka o mnie xD)
a Piotruś, że lider pozwolił i kazał zabrać. Przychodzi ten
lider a Piotruś: Ewunie wziąłem sb - zobacz jak ładnie stoi... xD
ha ha ha.... ^___^
no i do końca mogłam sb postać na tym stanowisku - jednym z moich
ulubionych i na chipsie...
a ten operator młody - Piotruś właśnie, jest najzabawniejszy ...
maszyna się zatkała, wołam go ja, woła koleżanka, która stoi ze mną,
no zajęty chłopak i przyszedł inny operator, naprawił i poszedł,
przychodzi po czasie Piotruś i mówi: Stasiu był? to dobrze
'na Stasia zawsze można liczyć, że przyjdzie i dobrze zrb...' :[] xD
ha ha ha...

Jakie teraz fajne są obniżki cen w sklepach...?
70% widziałam, 20%... mało, ale wtedy można kupić za 50 zł coś
co kosztowało 70 zł - różnica jest duża.

Kurcze, ale mam fajną rybkę dzisiaj na obiad - jedno z moich
ulubionych dań. Taka w panierce akurat, ale jak sb już usmażysz
to palce lizać ...


,


Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]