CZWARTEK | ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
CZWARTEK 2014-08-07

77,439

dzień dobry


od rana spawanie i wiercenie
nie wiem jak będzie jutro
bo jutro będę po nocce i będe chciala spać
wroce o 6:30 do domu
więc mam nadzieje,ze nie będe niczego słyszeć
jak mi tu przyjadą wiercić
o moim balkonie niech zapomną....
nastawiłam budzik na 8:30
a obudzili mnie pół godziny przed nim

wczoraj ten koleś co mnie zaczepia
dowiedzialam się że ma 41 lat
wygadał się, bo zwróciłam się do niego per Pan
od razu powiedziałam że mam 31 lat żeby wiedział
że nie ma do czynienia z 23-4 latką
jakie gadanie ma - masakra
marzy mu się reanimacja usta-usta
masakra, weź się koleś.....
namieszał namieszał
powiedział, że za dwa lata będę miała lata Chrystusowe
co to miało być? idk?
nie ogarniam

idę zrb im kawy i coś sb do zjedzenia

na ttv leci taki fajny program o brytyjczykach
którzy lubią wydawać za dużo
konfrontuje się ich z tzw ,ciułaczami,
czyli tymi, którZy oszczędzają
żeby pokazać im jak można taniej żyć
jednym z przykładów utracjuszy jest para z chłopczykiem,
która wydaje kase na zbędne rzeczy, ale nie mają kasy na ślub
masakra.... bibeloty ważniejsze od sakramentu małżeństwa
chore!

real i wirtual
jak długo można żyć oczekiwaniami względem innych?
całe życie?
co jeśli zawiedliśmy się, ale nadal czekamy na ten cud?
czekamy, lata mijają, nic się nie zmienia.....
a my nadal czujemy coś, ci, ktorzy nas porzucili, odeszli
liczymy na powrót, ale nie ma nawet widoku....
nie ma na co liczyć
nadzieja, która jest w nas staje się jak trucizna
przygnębia i jedyne co dostarcza to ból
i beznadzieja tego świata "_"
jeśli nic się nie zmienia "_"
a przecież istnieje w każdym z nas - jest nam dana
ilu ludzi miało nadzieje i wkońcu przyszło wybawienie
tych co byli więzieni, czekali,
okrucieństwa wojen i innych idiotyzmów
czynionych ręką cżłowieka przeciw człowiekowi
zawsze powtarzam - nie ogarne nienawiści człowieka
więc nie zrozumiem tego, dlaczego pewne osoby mnie zraniły
z jakich powodów podjęły swoje (chore dla mnie) decyzje
a ja wciąż nie umiem się z nimi uporać

chce sb wypełnić kolorem różowym mój tatuaż na stopie
zaraz zadzwonie do pani Szalińskiej i zapytam jak, co i kiedy?
planuje też zakup odżywki do rzęs - są zbyt rzadkie
a teraz przy moich blond włosach
przydałoby się mieć ciemniejsze i gęstrze
a z resztą są zniszczone więc i tak odnowa się przyda......
musze zrb obiad
mam w planie mięso z indyka w sosie słodko-kwaśnym
pozdrawiam gotujących

ktoś ma ochote na coś z malinami?
http://www.blog.pl/blog-be-healthy-and-beauty_blog_pl
/mmm-maliny/#.U-No2Qw-tR0.facebook

ciekawe jak tam Artur?
tęsknie - przyznaje
bardzo Go lubię - w pracy mogłam na Niego liczyć
no i był spoko
już 5 dni jak się widzieliśmy...
chyba był w szoku, jak mu powiedziałam,że następnego dnia mnie już nie będzie
Jego pytanie/reakcja? ,zmieniasz prace?,
a tydzień wcześniej przyszedł porozmawiać
to było przed weekendem, który miał być dłuższy o jeden dzień
to miały być dni niedziela, poniedziałek, wtorek
i wtedy uśmiechaliśmy się do sb jak wariaci, gdy rozmawialiśmy ze sb
stałam jak zwykle na lini E, czyli tej, którą On obsługuje
i wtedy podczas rozmowy myslałam,że zwariuje :)
bardzo mi się podobał
prawie zapomniałam, że ma dziewczyne
Artur wtedy zapytał czy przychodze w niedziele do pracy
ja zdziwiłam sie, bo przecież niedziela jest wolna....?
a On że przychodzi i żebym ja też przyszla, bo On będzie
^___^
:[] rozwaliło mnie to
potem, w trakcie pracy mówił coś o tym,że będziemy tu pracować aż do emerytury
po paru dniach powiedział,że przyszedł na wakacje a potem planuje iść na studia
i przyszła szara, smutna rzeczywistość
bo to wszystko przecież oznacza że po 1 on jest baaaaaaaaardzo młody
po 2 że zaraz może go nie być tutaj, bo zrezygnuje
pomyślałam sb wtedy,że chyba zwariowałabym gdyby go zabrakło
bo jako jedyny był najbardziej wporządku
i że dzięki niemu chce mi się wogóle przychodzić do pracy
dlaczego więc sama odeszłam?
bo gorzej byłoby mi znieść Jego odejście
to tak, jakby odeszła kolejna osoba ode mnie
W tej pracy była jescze taka pani - Marysia się nazywała
i gdy z nią stałam pierwszy raz na lini E bardzo fajnie mi się
z nią pracowało
wtedy Artur pierwszy raz zaczął mnie zaczepiać, zaczęło się od tatuażu na szyi
i potem rozmowa sęe już kręciła dalej
w pewnym moemencie pani Marysia zauważyła że troche dziwne jest to Jego zainteresowanie
i to jak ze mną rozmawia i zapytała, czy aby napewno On ma dziewczyne? :)
:[]
podsunęła mi też pewien wniosek z opowiadania o tym co mi się przytrafiło
z kimś.... kiedyś ..... o_o
opowiadziałam o całej ,dziwnej, sytuacji
kobieta doszła do wniosku, że ktoś trzeci się wmieszał i zniszczył relacje
bo jak niby wytłumaczyć nagłą zmiane zdania o 180 stp ?
anyway
pani Marysia była pierwszą osobą w tej firmie, ktora była tak bardzo ok
dlaczego tacy ludzie nagle odchodzą? znikają?
Artur to druga osoba
jest jeszcze jedna taka pani - blondynka jak ja
też udzieliła mi kilku porad

dzisiaj miałam być na 2 zmianie, ale wolałam trzecią
potrzebowałam tego dnia,żeby odpocząć bo wczoraj sama stałam na linii
na której najszybciej się zakopuje w paczkach i wiecie co? dawałam rade
sama byłam w szoku
przez chyba 7 godzin, bo troszke mi pomogła jedna kobieta - znajoma śp. cioci Ali
:[] - mały ten świat
a tak przez 7 godzin sama
pod koniec było już źle i myślałam że padne
już byłam tak bardzo zmęczona....
wszystko mnie bolało
gdyby nie przerwy, pomoc innych osób i żarty pana Irka
tak się nazywa ten koleś 41-letni, to padłabym tam

ale się rozpisałam

ciekawe czy gdzieś w Oławie jest fryzjer, który potrafi zrb różowe włosy?

make-up ready
i jeszcze tylko ubrać się w kiecke
ale poki co ide zrb sb kawkę


do jutra


Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]