CZWARTEK :) | ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
CZWARTEK :) 2014-02-20

49,400

Cześć

Jest 07:47
nie mogłam spać...

Zbliża się weekend
i rocznica pogrzebu cioci
to już miesiąc...
teraz przez jej śmierć myśle często o życiu
Koło niej leżały dwie młodsze dziewczyny,
jedna umarła wcześniej a drgiej nie dają szans
jedna miała jak ja 30 a druga tylko 24 lata

przepraszam,że taki smutny temat, ale jest bardzo ważny
ważne żeby sb uświadomić kruchość życia

wczoraj śmiać mi się chciało, bo wyszła zabawna dyskusja na temat bloga
i w pewnym momencie ktoś powiedział,że po co pisać takie rzeczy osobiste
na forum ?
Zawsze śmiać mi się chce jak tego słucham
Po co pisać np. na fb co teraz robisz? jeśli potem ktoś to przeczytać ma
czy ktoś ci każe pisać co robisz? Stoi nad Tb z batem,że musisz napisać co robisz?
nie! możesz pisać co chcesz

słońce świeci - jest dobrze
mam ochote ubrać się w sukienke dzisiaj...

ploty ze świata show biznesu - pośmiałam się troche

jakaś pani zajmuje się nietoperzami, bo pewnego dnia wpadł do niej jeden
i postanowiała się nimi zaopiekować i tak potem samica wydała na świat małe
to jeden z nich : Nietoperz.jpg
a tu dwa : 2 nietoperze.jpg

aha
nie wiem dlaczego, ale niektóre zdjęcia tutaj wstawione znikają
np. moje kwiaty namalowane dla Cioci
wstawie jeszcze raz: kosmos podwójnie pierzasty.jpg
przepraszam, ale nawet nie znam powodu

ale super jest na dworze....
tak cieplutko...
w sam raz na miasto i chyba pójde na moją ulubioną kawę...
dodatkowy atut - jest zaraz koło pks-u

ha ha ha
i znowu te głupoty o końcu świata xDD lol

wróciłam z miasta
w poniedziałek znowu to samo....
lekarz
za gorąco w mojej kurtce... no i poszłam na kawe
uwielbiam tą kawę....

a u pani doktor dowiedzialam się ciekawej rzeczy na temat dr Ambroziaka
ten z programu ,,Życie bez wstydu,,
nie zbyt pochlebnie się o nim mówi w jego kręgach (że sie tak wyraże)
smutne

na dworze był tak przyjemnie, ciepło
a w domu jest chłodno....
zimno mi....
mój kotek nie zawsze daje się przytulić... :[] jeśli chodzi o przytulanie
więc akurat odczuwam brak

podoba mi sie ten kawałek
http://www.youtube.com/watch?v=pgNwwoKDPf8
klip? świetny
- rybka akw. welon
- kotek
- boks (no akurat za tym nie przepadam)
- facet na rurce (?)

obejrzałabym sb dobry film
coś ambitnego
wczoraj Pan Lektor zapytał czy lubie chodzić do kina :[]
bardzo...
zdarzyło mi się to aż pięć razy
serio
dlatego tak bardzo lubię kino
mam niedosyt :[]

znowu zdjęcia z mojego drugiego bloga:
to jest świetne : http://eastwood.flog.pl/wpis/8460618/kobieta-w-xxii-wieku

http://arek-kikulski.flog.pl/wpis/8459704/
haaaaaaaaaa............................................

znalazłam coś - powinno byc interesujące
tylko nie wiem jak sie ma polsi tytuł ,,Labirynt,, to angielskiego ,,Prisoners,, ?
http://filmykino.pl/video/Labirynt-Prisoners-(2013)-DVD-Lektor-PL
może zostaną więźniami labiryntu...? lol

masakra, zimno mi....

ale film.... 0_0

rozmawiam z Magdą
biedna dziewczyna "_"

pamiętacie to? :
http://www.youtube.com/watch?v=RvcHVesIzMU&feature=kp

przypomniał mi sie kolega ze średniej szkoły...
Paweł
uwielbiał TaTu
"_"

........... w odpowiedzi na wpis K.
dziękuję ^____^ K.
a powiesz mi co czytałeś?


Dodaj komentarz


K. 2014-02-20

Fajny, szczery blog almost like a diary :)Greetings. K.

e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]