WTOREK | ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
WTOREK 2014-02-18

49,113

Dzień dobry

Co robi człowiek, kiedy widzi że traci coś dla niego ważnego?
może walczyć o to albo ze smutkiem nic nie zrb
pozostaje tylko jedno i tak na koniec
pogodzić się
czasami jest ciężko i nie można się pogodzić
ja się nie potrafię pogodzić
nawet jak mowie,że zaakceptowałam

pragnienie wraca i pozostawia swój smak żalu
na końcu języka
pojawia się myśl,że może jeszcze coś zrb sie da

wciąż czekam na odpowiedzieć

A gdzie są Ci,którzy obiecywali coś?
znów okłamali?

Wczoraj rozmawiałam z takim chłopakiem na czacie, któremu dałam link do tego bloga
zapytał czy to jakiś blog chrześcijański?
mówię że nie, ale jestem wierząca
a On na to, że sam nie jest ale szanuje wierzących

ŻYCZĘ PIJĄCYM SMACZNEJ KAWY

,,Life is bich, and then U die,,

wróciłam
sorry za zdanko, ale ....
nvm
>_<

MA SA KRA 0.0
http://muzyka.wp.pl/title,Joey-Jordison-wylany-ze-Slipknot,
wid,686023,wiadomosc.html?ticaid=1123a4

"_", :(
jest mi przykro
ale nie moge powiedzieć dlaczego...
cały ten dzien wogóle jest that sucks...

podróżowanie stopem (z pomocą:) napewno)
buty za 15 zł bo w tych, w których pojechałam, nie dało się chodzić
i tu jest ta ukryta przykrość
rano płyn do zmywania naczyc chlapnął mi do oka
strasznie piekło
dobrze że widze na oko i że soczewka cała
a potem dziewczyny....

kiedyś miałam babcie, z którą mogłam pogadać o wszystkim
była dla mnie dobra i nigdy nie usłyszałam od niej obraźliwego słowa
czasami bylo troche kłótni, ale to normalne
a potem wszystko zabrane zostało... :(

prawda,że ciężko uwierzyć takiemu np. mordercy, że został napadnięty przez innych?
taka przykra lub skrajna refleksja z życia, nie tylko mowiąca o mordercach....
jak tam Polska po wyjściu Trynkiewicza?

...
http://artystmen.flog.pl/
super
http://artystmen.flog.pl/wpis/8449100/ona-tanczy-dla-mnie-
urocza, prawda?
http://artystmen.flog.pl/wpis/8439028/malarska-pasja
świetne

ja się już pożegnam
dobranoc
@___@


Dodaj komentarz


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]