sobota | ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2012-09-29

zwariuje
znowu od rana myślenie ze jakaś klątwa chyba, że nie mam pracy,
jak to jest możliwe,że każdą trace
jestem aż tak beznadziejna?
Czym będę płaciła za internet? Za co kupie jedzenie dla swojego kota?
zwariuje

Myśli są straszne
mogą cie pożreć w jednej chwili

dzisiaj miałam chwile załamania


dzięki za słowa otuchy
nie gardze tym co mam, ale... chodzi o to,ze nie wytrzymuje ciagle w domu, ciagle to samo do zrobienia i non stop `pożyczanie` kasy od matki. Ona sama mi juz kupuje jedzenie i żwirek dla kotka.
Za internet nie zapłaci z kolei.
Praca,choc moze Ci sie wydawać droga Mi inaczej, wzbogaca człowieka, naprawde. Dostrzegasz to dopiero jak nie masz jej i jak nagle uzmysławiasz sobie to wszystko co Ci dawała a czego juz nie masz.
na chwile odpoczywasz od niej i sie cieszysz, ale z czasem dociera do Ciebie,że jest ci potrzebna.Ja marzę o tym żeby mieszkać samemu, pracować i wracać do domu, robic co chcę,mieszkać w mieście.
Wiem,że monotonia zabija ale spróbujmy dostrzec we wszystkim co robimy dwie strony: dobrą i złą.
Ja gdybym mogła pracować 8 h na stojaco i miała siłe dźwigać, wolałabym pracować w zakładach, nawet tych produkcyjnych, niż nic nie robić.
I jeszcze jak sie żyje wśród ludzi którzy maja prace i maja kasę, to styczność z nimi jest naprawde koszmarem, gdy traktuja Cie jak byle co, bo nie masz akurat żadnej...

dobranoc


Dodaj komentarz


Mi 2012-09-29

przez wiele lat mieszkakac w lbn szukłam i traciłam prace w koncu ja dostałąm ale w swoim miescie rodzinnym na zadupiu gdzie nienawidze ludzi i moje zycie to pojscie do pracy wróćenie do domu i siedzenie na kompie wolałą bym byc uboga i miec to co miałąm wczesniej niz miec te peiniadze co teraz i zyc samotnie takze pomysl nad tym co masz i docen to bo praca nie załatwi wszystkiego na kasie swiat sie nie konczy wazne jest otoczenie iludzie

e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]