ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2018-02-17

327,460


Znowu przymrozek. Czekam na piętnaście stp na plusie. Ciekawe jak będzie na święta? Liczyłam na plusowe temperatury. 


Osiemnasta wybije za dziesięć minut. Pora na neta nadeszła. Tymczasem oglądałam sb dokumenty. O tym jak to amerykanie nakręcili lądowanie na księżycu w specjalnym studio a ludziom wmówiono że byli naprawdę. O tym że nie ma czegoś takiego jak show biznes w Polsce - to raczej żart.pl ... idę, zadzwonię, może dowiem się czegoś na temat pewnej osoby... ? :D 


Minionki w tvn - cool. I ♥ it... 


,


PIĄTEK 2018-02-16

327,352


Taka piękna, słoneczna pogoda a ja znowu chora... W pracy zaczęło mnie brać, nie puścili mnie do domu a teraz źle się czuję. W stawach łamie i gardło też boli. Znowu tchawica czy grypa tym razem, która z resztą właśnie panuje...? Dzisiaj jednej pani już nie było a jutro nie będzie mnie. 


Codziennie zapisuje w tych samych lub podobnych godzinach liczbę sygnału na speed'zie i codziennie spada po godzinie osiemnastej. Oglądasz film i jak zacznie tnąć ci się buforowanie, to możesz być pewien że wybiła osiemnasta. Ktoś poleci mi dobrego operatora internetowego? 


Postanowiłam sb wybielić zęby, gdy byłam poprzednio chora. Napatrzyłam się na Simona i umówiłam do mojego dentysty, i co się dowiedziałam? Że prawdopodobnie ma licówki. Jedna kosztuje tysiąc zł. Niezła inwestycja w sb... ja mogę co najwyżej wybielić... (czy ktoś coś wie o paskach Crest?) 


,


CZWARTEK 2018-02-15

327,262


Dzisiaj też jest 'święto' - światowy dzień singla. Kto obchodzi ze mną? A po jutrze też jest kolejne... Tyle że nie są nagłaśniane jak np. wczorajsze... nie ma (chyba) gadżetów do sprzedaży - innymi słowy nie zarabiają na tym. Dobrze? Źle? Idk? 


,


ŚRODA 2018-02-14

327,170


Ta nocka była okropna. Czasami człowiek jest z jakichś powodów przygnębiony a jeszcze dochodzi monotonia pracy i zmęczenie + praca w nocy. Za dużo tego. Jeden z kolesi rzucił, że w ogóle nie myślę. Pomógł mi z pudełkami, bo się taśma zapchała a potem uciekłam do toalety. Tak się poryczałam - przykro mi było. Nie myślę. Dobrze że on jest taki trzeźwo myślący. Trzeba wiedzieć, że gdy ktoś wykonuje monotonną pracę i jeszcze w nocy, to wykonuje ją automatycznie, bo organizm raczej powinien spać o tej porze a nie może. Więc ktoś, kto tak gada, nie myśli co gada. 


___


dziękuję za wychwycenie błędu - czasami ich już nie widzę :( 


,


WTOREK 2018-02-13

327,041


Zawsze śmieszyli mnie ludzie z przerośniętym ego, ekstrawertycy, paple, którym się 'buźka' nie zamyka. Nie lubię takich osób.


Ciszej proszę ... 


Mniej paplania i więcej myślenia a wtedy świat będzie lepszy.


Pisałam tutaj często o takim facecie, który jest jurorem w talent show. Simon Cowell. Nawet wstawiłam Jego zdjęcie. Pytałam czy ktoś wie kim On jest, no cóż, to nie Bieber :D ale, napisałam do Niego bo uważam, że ma rację i jest świetnym jurorem, osobą na właściwym miejscu, z najlepszymi kompetencjami, i odpisał mi. Nie spodziewałam się tego, ale fajnie, nice ^_^ Spr sb przed chwilą pocztę, patrzę a tu taka fajna wiadomość, pretty cool - to lubię, podoba mi się to w moim życiu. 


,


PONIEDZIAŁEK 2018-02-12

327,003


Trzeba umyć zęby po śniadaniu, zrb make-up i wyjść... 


Moja mama całe życie uważa, że zęby trzeba umyć przed śniadaniem, bo jak jeść takimi brudnymi zębami? - Normalnie. Zęby myje się po śniadaniu, żeby pozbyć się ewentualnych resztek jedzenia, które mogły nam wejść między zęby. Również po to, by nie było czuć tego co jedliśmy, gdy np. lubimy cebulaka lub sos czosnkowy. No ale wiadomo jak to ludzie mają swoje głupie przekonania...


Wczoraj rozmawiałam w pracy z taką dziewczyną o cieniu do powiek marki Douglas. Marzy mi się taki a ponieważ mam w tym roku dwa wesela, to chcę wyglądać super. No i okazuje się, że ta marka ma dość drogie cienie. Pojedynczy potrafi kosztować nawet sto zł plus wyprawa do Wrocka, bo w Oławie nie ma sklepów Douglasa, chyba że jakieś stoisko miałoby te kosmetyki. Niezły koszt, tym bardziej, że nie lubię Wrocka. 


Ale ''zmęcono jestem, na zakupach byłam'' :D ale znowu zapomniałam kupić wit C. Masakra, ale skleroza... 


,


niedziela 2018-02-11

326,972


Ciekawe jak tam moja czekolada? Ciekawe jak smakuje? Zaraz 'nie wytrzymie' i pójdę spr ^_^ Marzy mi się żółta spódnica - ciężko znaleźć... przydałaby się albo zwiewna, albo z falbankami... 


Konsystencja wyszła jak masła orzechowego. Czuć miejscami daktyle. Smak czekolady dla mnie zadowalający. Mama chce mi zepsuć i dodać kakao sześć łyżek, czyli będzie czarne jak smoła. Na rozwolnienie w sam raz... koleżanka z pracy mówi, że nie wie jak ja wytrzymuję z nimi, bo ona nie wytrzymałaby i wyniosła się już dawno... szczerze? też się zastanawiam jak to jest możliwe? 


,


sobota 2018-02-10

326,878


 Polecam migdały z aromatem wędzenia. Można je dostać w Rossmann. 


O! Wczoraj był międzynarodowy dzień pizzy - nawet nie przypuszczałam, że ktoś wymyślił taki dzień... (0_0) 


WOW! Hula na pierwszym miejscu - 111 m - super ^_^, szkoda, że nie ma Żyły...


Czekolada w lodówce się chłodzi. Oczywiście mama już powiedziała że mi nie wyjdzie, bo nie zgodziłam się dać czterech łyżek kakao. Zobaczysz nie wyjdzie ci, nie zdasz, nie nie nie, bo... bo coś tam, bo... bobo to był taki soczek gdy miałam pięć latek... 'uciekaj od tych, którzy gaszą Twój uśmiech' mówi przysłowie. A co powie o tych, którzy życzą źle...?


Co się stanie po skrzyżowaniu słonia z kangurem? @_@ ogromne dziury w Australii


,


PIĄTEK 2018-02-09

326,800


Doszłam do wniosku, że głowę zostawiłam dzisiaj w domu. Tyle rzeczy wyleciało mi z niej i dopiero teraz sb przypominam... 0_o irytujące... Bal firmowy właśnie trwa. Już od 44 minut. Ciekawe czy S. tańczy? Ale fajne migdały sb kupiłam... z aromatem dymu...najlepsze orzechy ever, a o wit. C zapomniałam... 


Jest trzydzieści minut po północy. Piękna pora ^_^, moja ulubiona @__@ Oglądałam sb filmy, porządkowałam zdjęcia, a jutro chcę spróbować zrb czekoladę z daktyli i mleczka kokosowego... ale na dzisiaj mam już dość - idę spać. Życzę słodkich snów...



,


CZWARTEK 2018-02-08

326,642


Trafne określenie pani I. - żmije. Faktycznie, tylko żeby się czasem w język nie ugryzły i nie zatruły własnym jadem... 0_o


________________


Rano leżał śnieg, ale ciepło było, ani mrozu, ani wiatru... a teraz zaledwie trzy kreski i śniegu właściwie nie ma... ciepło się wydawało, słoneczko świeciło. Fajnie. 


Ile zjadłeś pączków? Ja dwa. Żeby spalić jednego, trzeba chodzić przez godzinę ponoć ... ^_^ Jak Ci się to podoba? Bo mi w ogóle... 'Powiedział Bartek, że dziś Tłusty Czwartek a Bartkowa uwierzyła, dobrych pączków nasmażyła' . Gdy chcę schudnąć, zakładam moje neoprenowe dresy i chodzę po schodach. Żeby spalić jednego pączka muszę rb to przed 35 minut, ponieważ zjadłam dwa, wychodzi ponad godzina ^_^ moje uda mają skurcz na samą myśl... ale... jak wspominałam jest taki film na temat odchudzania i z niego dowiedziałam się, że gdy dzisiaj poćwiczę to jutro spalę ^_^




Chińskie przysłowie - bardzo pomocne dzisiaj w życiu: 'Nie podchodź do byka od przodu, do konia od tyłu a do idioty w ogóle...' 


Oglądałam sb film o pająkach. W życiu nie przypuszczałam, że pszczoła może pożreć ptasznika... O_O


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]