ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
ŚRODA 2019-09-18

412,828


Ciekawe czy za tydzień będzie ciepło, tak jak zapowiadali? Lato szybko się zakończyło. Rok temu we wrześniu było jeszcze ciepło.  


Dzisiaj jest przyjemnie, gdy masz ciepłą, ogrzewaną bluzę, ale pikowana kamizelka z Croppa też może być, bo wiatr swoje rb ... 




WTOREK 2019-09-17

412,706


Cześć


Czy to aby normalne, gdy bank wysyła ci sms o szóstej rano? Undecided nie wydaje mi się. A potem masz problem z zaśnięciem, wstaniem i zebraniem się do kupy ... O_o


Pytanie czy kobiety wolą faceta z ładną sylwetką, czy utuczonego z brzuchem? Proszę sb wyobrazić, że tv wciska nam, że z brzuchem... chyba wy O_o. Ani brzuch, ani kaloryfer (pomimo mojego zachwytu Bieberem). Z brzuchem to leń a z kaloryferem świr, który skupia się tylko na wyglądzie. A facet ma być rozsądny i nie popadać w żadną ze str. Poza tym, ktoś kto dba o siebie zaraża tym drugą osobę, więc facet, który nie lubi słodyczy i piwa, będzie mobilizował mnie do tego, żebym nie jadła a to mi wyjdzie na dobre. Ale też (przyznam się) że nie lubię ćwiczyć i nie widzę w tym niczego świetnego, dlatego nie chciałabym być ze świrem, który męczyłby mnie dogadywaniem. Bo i tak nie udałoby mu się mnie namówić a konflikt jest nie do zniesienia dla każdego... 


Pa


,


PONIEDZIAŁEK 2019-09-16

412,554


Cześć


Znacie te kanały na Utube z cyklu ,strasznie ciekawe,? Ostatnio znalazłam serię o takich, którzy potrafią się odważyć na przywołanie duchów i obejrzałam jeden z ,challange, z krwawą Marry. Matko, to był chyba motyw z horroru... O_O ale się wydygałam... teraz nie muszę oglądać horroru, bo w skrócie już mam za sobą... 


A mój challange od dzisiaj ? - odstawiam chleb 


Mam ciasteczka owsiane. Z orzechami, słonecznikiem, rodzynkami, ciasteczkami kruchymi i kawałeczkami czekolady. Pachnął cynamonem i cukrem wanilinowym... kuchnia zyskała nowy ,,perfum,, - szkoda że nie mam skórki pomarańcza...


Magiczny OLX - pojawia się i znika, i wszystko w expresowym tempie - jedna sekunda i już nie ma ogłoszenia. A papilot pisze takie bzdury, że tylko idiota w nie uwierzy. Tatę tam wyślę, to będą mieli darmowego jelenia... 


Ale nowina na wieczór...?! Jeden z lekarzy, do którego chodziło się na badania, umożliwiające prace w np. takich czipsikach, umarł dzisiaj a przed chwilą zobaczyłam klepsydre na fejsie... pierwsze co poczułam to szok a potem zaczęłam myśleć o tym, czy jego następca też będzie taki wredny dla ludzi? Ten pan miał za nic pacjentów. Pamiętam jak nie mogłam się do niego dostać, bo sb po prostu pojechał do domu i dopiero w ostatniej chwili udało mi się załatwić papiery... Mam nadzieję, że teraz na jego miejscu będzie ktoś adekwatny i odpowiedzialny ... 


Gdybym miała kupę kasy i mogła sb kupić roleksa, wybrałabym różowe złoto z diamencikami...


...pa


,


niedziela 2019-09-15

412,413


Słucham sb wiadomości Bnb i zastanawiam się, kto chciałby mieszkać na marsie? Bo ja w życiu bym nie chciała. Poza tym to, że nie da się tam żyć, wcale nie jest powodem do zmiany. Z jakiegoś powodu tak ma być. 


A teraz słucham o sekcie świadków Jehowy. Niezły dil. Słucham już wywiadu z były członkiem a wcześniej Jego samego w godzinnym filmiku. To jest jakaś papka ludziom do głowy wkładana - współczuję im, że są tak zmanipulowani przez te hieny z piramidki... cieszę się, że wywodzę się z rodziny chrześcijańskiej


,


sobota 2019-09-14

412,280


Na koniec dnia znalazłam wczoraj jakąś dziewczynkę, która komentowała Malinę Błańską. Malina wkurzona mówiła o kolesiu, który kazał jej koleżance poczekać na dziecko dwa lata O_o i ta dziewczyna stwierdziła, że to przesada a facet został potraktowany jak narzędzie. Uśmiałam się... Laughing serio? A co ten dzieciak może wiedzieć o takich sprawach? Poza tym co ona tu robi? Do ławki siadaj i komentuj piórnik koleżanki a nie dorosłych ludzi. Jak za trzydzieści lat znajdziesz się w takiej sytuacji, porozmawiamy czy przesadzasz czy nie? Nie rozumiem dlaczego dzieciaki wtrącają się w takie sprawy? 


Właśnie skończyłam czytać ,,Szarlatanów,, Cooka i jestem w dobrym nastroju. Tym razem nie było szoku jak wcześniej, ani nietypowych sytuacji i badań. W tej książce Robin pokazuje, jakimi szarlatanami dzisiaj jesteśmy my wszyscy. Chodzi o to, że gdy kłamiesz w necie, rb sb konto na insta czy czymś innym, to jesteś właśnie taki oszustem. Wszystkie zdjęcia na portalach randkowych, po retuszu - co to jest? szarlataństwo. Wrzuć swoje zdjęcie naturalne, bez makijażu - nie odważysz się, nie? W książce autor oczywiście mówi o lekarzach i zdobywanej wiedzy a ja tylko podałam przykład, o co chodziło...


Na pulsie leciały ,,Kobiety Mafii,, - ubawiłam się a mama oglądała pierwszy raz i też miała fan a w tym momencie powinien lecieć Pitbull na drugim a leci jakiś chłam... to samo na pierwszym. I ja się pytam, po co ten syf, nawet tego  nie potrafią wykonać? Oczywiście w ,,Twoja Twarz (...),, wygrała osoba, która m/z nie powinna Laughing ale chyba tylko raz na te dwanaście sezonów wygrał mój faworyt - tylko raz. Także przyzwyczajona jestem... zawsze wybierają kogoś, kto m/z nie powinien wygrać czy to odcinku, czy też sezonu... 


,


PIĄTEK 2019-09-13

412,188


Witam witam 


czy mogę powiedzieć tak wielu odwiedzających? Chyba na wszelkie wypadek przyda się? Jestem po kolejnej wyprawie do miasta z powodu lekarza. Przed chwilą wróciłam. Jestem padnięta, ale szczęśliwa. Nie muszę iść do szpitala kroić i ciąć się. Zaraz zrb sb obiad - dzisiaj krokiety i mam Trybunała... yummy


Od tygodnia mama prosiła jednego kolegę z wioski, żeby skosił nam trawnik. Nie doprosiła się. Miał kosić ubiegłej soboty - lało, potem pogoda była ładna, ale mimo to nie przyszedł. Dzisiaj miał być o osiemnastej i nie przyszedł. Po dziewiętnastej wybrałam się spacerkiem przez wieś i zobaczyłam, że kosił u siebie. Po dwudziestej próbował dodzwonić się do mnie - tym razem go olałam. Uważam że przegiął. Zastanawiam się o co właściwie chodzi? Mama powiedziała, że zawiodła się. Mówiła też, że widziała go spacerującego z pieskiem w dni, w które była pogoda... nieodpowiedzialny m/z 


Krokiety mnie wykończyły. Tak mnie męczyły... znowu wypiłam litr herbaty gorzkiej... masakra. Nwm co babcia i tato dodają do nich, że potem tak człowieka męczy, odbija się i żołądek boli? Koszmar. Oglądałam jeszcze inny film o Charlesie Mansonie. Ale wciąż nie widzę tych, które widziałam przed laty. Disappear? 


Dobrej nocy życzę wszystkim ^_^


,


CZWARTEK 2019-09-12

409,272


W nocy chłodno a dzień ciepło... Byłam na mieście z paroma ,sprawunkami, - tak się kiedyś mówiło, tylko nie wiem czy na akurat na załatwiane sprawy? Lubie te wszystkie dziwne stare słówka, bo mnie bawią. 


Okazuje się, że nawet Bielenda ma nie zbyt dobre kosmetyki... może nie szkodzą, ale też nie spełniają obietnic. A ja myślałam, że to jedna z wiodących firm? Ciekawe jak jest z Mixą? 


Jest zaledwie dziesiąta a ja jestem taka senna...? Nudzi mi się... nie mam pomysłu, co z sobą zrb. Chyba poczytam książkę...? Zostało mi piętnaście rozdziałów i epilog... bohater został właśnie wywalony z pracy... jestem bardzo ciekawa co zrb i czy dalej będzie taką ciepłą kluchą? A ponieważ jest to najnowsza, tegoroczna książka Robina Cooka, więc wiesz już że teraz będzie najlepsze, bo pod koniec zawsze się dzieje... Laughing 


No to...? ,bobranoca,...? 


,La pranoca,




,


ŚRODA 2019-09-11

409,132


Czyżby miało zabraknąć masła orzechowego? Dzieci będą zrozpaczone a ciekawe czy reklama dalej będzie lecieć? Co to znaczy, że olej jest kancerogenny? Dla tych którzy nie wiedzą, jest to rakotwórczy olej i nawet mała dawka, może powodować rozwój raka u dzieci. Jak to się dzieje? Olej do produkcji masła jest podgrzewany do 200 stp.,Kapisz???, Niestety nie jest to tylko masło orzechowe (czy czekoladowe), ale też inne słodycze, czekolady i inne ,cukry, - niezła klapa. A ja mam dzisiaj naleśniki Laughing ale będzie ,,odmiana,,...? Yey! 


,Czipsiki, też przypominam są kancerogenne. Sama widziałam jak rzadko zmieniają olej, pracując przez cztery lata w tym kołchozie, ale ludzie wolą nie wiedzieć. Kiedyś jechałam z taką para do Oławy i gdy mnie zapytali gdzie pracuję, powiedziałam. Gdy powiedziałam co tam się dzieje i żeby patrzeć co się wkłada do ust, powiedzieli żebym więcej nie mówiła, bo lubią ,czipsy, i chcą jeść... no i tak to właśnie jest. 


Dzisiaj osiemnasta rocznica napadu na WTC - przez cały dzień nie usłyszałam nawet wzmianki na ten temat a oglądałam rano ,śniadaniówe, a teraz wieczorem wiadomości i cisza... chyba że przegapiłam? Lub nie usłyszałam? 


,


WTOREK 2019-09-10

408,984


Dzisiaj nic mi się nie śniło - że tak powiem, ale zimno było i spod poszewki nie wyszłam. Czyżby lato się faktycznie skończyło? Jeśli tak to do bani O_o


Wczoraj pisałam o wykładzie nt. bezpłodności. Dzisiaj ten odcinek został usunięty przez Ytuba więc kanał Miłujcie się wrzucił go znowu. Ciekawe czy ten też usuną? Ciekawe dlaczego go usuwają? Bo ostrzega? Albo mówi o tym co rb? A może nie chcą żeby ludzie dowiadywali się pewnych rzeczy, bo będą zdrowsi, mądrzejsi? SUPER CZASY mamy... 


Dzisiaj, jak się przed chwilą dowiedziałam przez przypadek, jest światowy dzień zapobiegania samobójstwom. I na przykład w naszej stolicy był prowadzony wykład w bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego na ten temat. Od siebie powiem, że zawsze wkurzali mnie ci, którzy uważali, że mają prawo oceniać innych, bo popełnili ten błąd, albo ktoś z rodziny popełnił. NIE MACIE ŻADNYCH PRAW DO WYPOWIADANIA WASZEGO ZDANIA rozumiecie? Nikt go wam nie dał, więc lepiej ugryźcie się w jęzor, zanim cokolwiek powiecie... serio O_o to tak dla informacji 


Niedawno byłam na osiemnastce i minionej niedzieli usłyszałam, że właśnie ta dziewczyna, córka mojego kuzyna, chce zrb sb tatuaż. Przypomniało mi się, jak jej matka miała szczególne zacięcie na mnie, bo mam aż cztery i jeszcze kolczyk w pępku. 


,


PONIEDZIAŁEK 2019-09-09

408,871


Dzisiaj miałam dziwny sen. Śniło mi się, że wybrałam się na spacer z siostrą i jej chłopakiem. W drodze spotkaliśmy jednego z moich kolegów, z którym chodziłam do podstawowej i on poczęstował mnie papierosami, ale to nie był jeden czy dwie sztuki, tylko pęk spięty jakąś taśmą i wyglądało jakby trzeba było palić całość na raz. Odpalił mi a ja usiadłam sb w jakimś domu na podłodze i zaczęłam się tym zaciągać. Smak był delikatny nawet a potem się obudziłam. Usiadłam na łóżku i doszłam do wniosku, że mam straszne zawroty głowy... czyżby ,wyśnione, papierosy...? 


Nie. To chyba ta moja radocha z artykułu. Maciek odpisał mi nawet i też się cieszy :D 


Rano byłą taka ulewa a nawet burza, ale bez większych ekscesów. Przestało lać po jedenastej. W Galerii dmuchają ciepłym powietrzem. Spotkałam sąsiadkę z mojej village i wróciłam spokojnie do domu z zakupowego wypadu. Rozmawiałyśmy o tabletkach na odchudzanie i konsekwencjach brania. O zaćpanym kolesiu z wioski i jeszcze jednym takim. Nieźle, a zawroty głowy nadal mi nie przeszły. 


Słuchałam sb wykładu nt. bezpłodności. Pani mówiła tak, jakby dzieci się nie rodziły a przecież nastąpił wzrost, bo forse rozdają... nwm? Ale zgadzam się z nią w takich zdaniach jak np. konieczność dokarmiania ludzi. Żeby zostać matką, trzeba jeść trzy jajka dziennie dziewuszko Laughing a nie odchudzać się, ale wy się obudzicie dopiero gdy będzie fatalnie. A panom dawać do zjedzenia kurczaka całego. Białko jest potrzebne. No ale domyślam się, że patologia będzie się nadal pogłębiać i rb wszystko, żeby seks nie kończył się problemem, czyli dzieckiem. Jeżeli kobieta z wykładu ma rację, za jakiś czas będzie bardzo źle ... 


Od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie, że mój dzień jest za krótki. Serio. Mija mi jak chwila. Ja wiem, że to bzdura, ale na prawdę mam takie wrażenie. I pośpiech. Serio. Wstawaj, ani pięciu minut, bo czas leci... śniadanie, program śniadaniowy, o! dwunasta wybiła, o już druga, obiad trzeba będzie szykować, po obiedzie/do obiadu koło fortuny i familiada, o już się ściemnia... wieczór, do dziesiątej, po dziesiątej, ale jeszcze nie musisz iść spać, już pierwsza?! no to trzeba się zbierać... i tak to leci, jakby trwało zaledwie sześć, siedem godzin a przecież to jest siedemnaście godzin na nogach. Pewnie chodzi o to, że codziennie rb to samo o tej samej porze? 


Niektórzy zaczynają marzyć o zimie, jak widzę - oszaleliście? Zawsze ciepło trwało do połowy października a jak dla mnie - wiecie, że im dłużej, tym lepiej... 


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]