ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
sobota 2017-07-22

299,354


Tydzień temu w górach
lało o tej porze. Dzisiaj jest przyjemnnie.
Wprawdzie chłodno, ale gorąco mi więc super...
Pierwszego dnia, jak przyjechaliśmy było gorąco.
Od samego spaceru opaliłam się, następnego
dnia pojechaliśmy rano na Krupówki i dalej padało,
przestało po południu.
Następnego dnia pojechaliśmy na spływ Dunajcem...
było gorąco a nad wodą nie widać, że możesz się
spalić. Ja zostałam ostrzeżona z powodu mojej
niezwykłej cery ^_^ więc mogłam się odpowiednio przygotować...
W zasadzie tylko dwa dni były takie, że lało ,
ale tylko z rana, po południu już nie...
Jednego wieczora poszliśmy na basen do restauracji
na piwo. Było fajnie zrb, na dole ludzie chlapią się,
na górze my siedzimy, leci muzyczka, no i pogoda
się załamała, wróciłam do domu mokra, bo w drodze powrotnej
zaczęło lać. Od razu weszłam pod prysznic i w moją koszulke.
W sobotę grał C-bool na tym basenie, od dziewiątej wieczorem.
Płaciło się tylko wejściówkę na basen, żadnego biletu nie
trzeba było mieć...
Fajnie było...
Tęsknię za górami


PIĄTEK 2017-07-21

299,220


Na dobry początek dnia:
https://www.youtube.com/watch?v=4E0sWz60wEo

a'propos zakopianki faktycznie jest zakorkowana.
Podnajmowaliśmy pokoje dwie wioski od Zakopanego
a przez korek jechaliśmy godzinę.
Mieliśmy iść jednego wieczora na ubaw, ale przez
ten korek się odechciało...

DZIEWCZYNY ładne sukienki
https://shipgratis.eu/rozmanite-letni-saty-21-variant?utm_source=facebook&utm_medium=tzd&utm_campaign=20170321-levneletsaty&utm_content=ID-59567

- ta w panterke jest śliczna

:( "_"
właśnie znalazłam :
https://www.onet.pl/?utm_source=swpromo_viasg&utm_medium=synergy&utm_campaign=allonet_swonetsg_n_24_desktop_zapytaj_red&srcc=ust&pid=be8c7a99-370d-4644-b4e2-07b448027561&sid=f1a609cc-0836-4085-8168-69347a32285c&utm_v=2

Nie mogę uwieżyć..
jest mi tak przykro...
dlaczego On to zrb?
gdy byłam nastolatką uwielbiałam ich Linkin Park
Co się dzisiaj z ludźmi porobiło?
Zawsze umieli mnie zaskoczyć...
I jak to możliwe, że ojciec nie pomyślał o swoich dzieciach?
Jak ktoś kto ma sześcioro dzieci może być tak słaby? Nie ogarniam?
People, what's wrong with U?
Smutek !_!
No to tak na zakończenie i wspomnienie jednego z moich ulubionych wokalistów
Chestera Benningtona moja ulubiona piosenka: ''Somewhere I Belong'' :(
https://www.youtube.com/watch?v=zsCD5XCu6CM


,


CZWARTEK 2017-07-20

299,130


Wczoraj
poszłam spać po pierwszej w nocy, czyli mogę powiedzieć, że dzisiaj.
Oglądałam parę filmów, w tym jeden w trakcie drugiego.
Od dawna chciałam zobaczyć 'Chatę', ale czekałam na wersję
z lektorem. W połowie nie chciał się odpalić, bo vip mi
się skończył 0_o i dopiero jak kupiłam od tych zdzierców,
to poszło, ale zanim co obejrzałam drugi, godzinny.
I tak dopiero o pierwszej poszłam się myć.
Ten drugi to o dzisiejszej młodzieży był.
O! zdaje się dzwonił telefon, ale nie usłyszałam sygnału. Ups!

Mówi się, że trzeba iść do przodu z postępem. Zapytam,
jakie to jest podążanie, skoro w myśleniu i zachowaniu ludzie się cofają?

Wybiła godzina 00.00
oglądałam U tuba i doszłam do czegoś dziwnego.
Jakiegoś kolesia, co ośmiesza programy tv.
GRUBO!
On śmieje się z programu 'niania' a internauci z niego...
life

Marhmello rozkręca się...
co chwila nowość...
a ciekawe co u jego guru?
- żyjesz?


,


ŚRODA 2017-07-19

299,045


'Jurek ty patrz jakie te góry są piękne, no
Ten kasprowy jaki jest piękny
My musimy kiedyś wjechać tamtą kolejką na góre, no
- Marzena ja cię tam na barana wniosę,
tylko bym jednego zakropił...'
:D xD

''Nadzieja ma dwie piękne córki:
gniew i odwagę.
Gniew - na to jak się rzeczy mają.
Odwagę - aby to zmienić.''
Św. Augustyn


,


WTOREK 2017-07-18

298,974


Już jestem ^____^

Przepraszam, że tak długo się nie odzywałam.
Przepraszam, że nic nie powiedziałam, ale
po prostu pojechałam na URLOP w GÓRY...
Odpocząć trzeba, każdy powinien i dodam jeszcze,
że wolę zaskakiwać niż przygotowywać na to, co zamierzam ^_^
Dzisiaj wróciliśmy jakieś dwie godziny temu.
Zanim obiad, rozpakować się... troche czasu mi zajęło...
Miejsce, które odwiedziłam to najpiękniejsze miejsce na świecie ever.
Karpaty. Byłam w Zakopanem, w Pieninach, nad Dunajcem Trzy Korony - przepiękne.
Chciałabym tam żyć, nie tutaj.
Tam po polach biegają konie i owiecki, rosną kwiaty polne, które tutaj
wytruli ludzie :(, z każdej str jest pięknie: góry, doliny, lasy,
cudowne, urokliwe domki, ludzie o innym charakterze...
Pierwszy raz gdy byłam w Zakopanem chodziłam do szkoły średniej.
To było pięknaście lat temu. W Krakowie jeszcze lepiej, dwadzieścia lat.
I przez te parę dni znowu zobaczyłam to miejsce a nawet więcej.
No cóż - jestem zakochana w górach...
Byłam na spływie Dunajcem ze świetnym góralem. Śmiałam się
z Jego kawałów... mamy zdjęcie, jak siedzimy w łódce.
Wybraliśmy się też nad Morskie Oko bryczką. Tu był ubaw z tych
co to twierdzą, że konie się męczą. Zakopianka faktycznie strasznie
zakorkowana, Giewont nadal śpi ^_^ a Krupówki muszą znieść nawał ludzi.
Jakie tam są ceny - masakra. Co kawy się chciałam napić, to maleńka i
za siedem zł. Jak dostałam normalną w wielkim kubku, to się ucieszyłam.
Oczywiście zrb sb porządne zakupy. Spódnica w stylu Cleo, góralski kapelusz,
ciupaga i kopalniaki ^_^ a najlepsze, że dostałam skóre z owiecki. Uwielbiam ją.
Prezent na imieniny.
Byłam w salone figur woskowych, mam tylko zdjęcie piknej mordy Jokera a
poszłam żeby zobaczyć Marylin, ale jej nie było - ale byłam zawiedziona ... :(
Byłam w krzywym domku. Nie polecam wchodzić do środka ^_^ (ci, którzy wejdą,
zrozumieją dlaczego odradzam). Byłam też na dwóch karuzelach...
na tej:

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/c0.135.1080.1080/17077710_1870276773252268_8831157697853259776_n.jpg?ig_cache_key=MTQ2NDExMTU3MDE2MTY4MzMxNg%3D%3D.2.c

jest na Krupówkach (nieźle tam na górze wieje)
i na tej:

https://www.google.pl/search?q=karuzela+w+zakopanem&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwiB75WUwpPVAhXpNJoKHYV
kBv4QsAQIIg&biw=1585&bih=1043#imgdii=bTrGN0ajb-eDSM:&imgrc=tnZPG8kvSp973M:

Tato ciągle powtarza, że nie wiedział, że jestem taka odważna, by na to wsiąść.
Czego tu się bać? Trzeba jedynie uważać, żeby nie zwymiotować ^_^
Ale na tej to jazda jest. Jak już widzisz, że jesteś na górze, to się szykuj,
bo zaraz zjazd w dół i wtedy to czujesz napor powietrza i szelek, które Cię
trzymają co byś nie wypadł O_O ^_^
Najpierw kręci Tb do tyłu a potem do przodu. Na górze jest zajefajny widok na Zakopane
ale zjazd w dół to już inna bajka ^_^
ja jechałam sama, bo nikt z gapiów się nie odważył. Ale rzucało...
jak nabrała prędkości to kręciła się od siły rozpędu
Jak wsiadałam usmiechnęłam się i jak wysiadałam to też :D wiem, twarda jestem
Oczywiście nie dobrze mi było, ale ogarnęłam się,
po godzinie normalnie zjadłam obiad...
Nawieźliśmy sb serów do domu.
Korbacze, bundz, oscypki i dżem do nich... Najpyszniejsze są z żurawinowym,
podane na ciepło - uwielbiam

Na zakończenie
emocje jakiegoś kolesia z jazdy na tej karuzeli o nazwie Booster
https://www.youtube.com/watch?v=UQRwOZIGf-Q

Nie rozumiem ludzi, którzy wolą wyjechać za granicę na wakacje ...

Hej! o_____


,


WTOREK 2017-07-11

298,280


Beznadziejna pogoda,
Wypiłam już dwie filiżanki kawy i spać mi się chce.
Zamawiam słońce wbrew wszystkim

Nerwowy dzień, ale
już się kończy...

^_^

Dla Was (młodych)
https://www.youtube.com/watch?v=DjKsiphZEuw


,


PONIEDZIAŁEK 2017-07-10

298,238


"MIEJ MARZENIA"
Chciałbyś latać, chciałbyś pływać,
Podróżować, świat zdobywać,
Wielkich rzeczy chcesz dokonać,
Skrytych marzeń plan wykonać?
"Przestań marzyć!" - zakrzyczeli,
Ci, co marzeń już nie mieli,
Ci, co marzeń tak się bali,
że za bezcen je sprzedali.
Zapamiętaj, Marzycielu!
By nie słuchać głosu wielu,
Słuchaj siebie, a odkryjesz
Że gdy marzysz, to wciąż żyjesz.
Autor: Paweł Stachyra

No więc...
mój PIERWSZY W ŻYCIU URLOP (dokładnie jutro zaczynam)
i nie będę ani troche tęsknić za tym wariatkowem ...
To jest wykańczalnia a nie zakład pracy, więc nie powinno się tęsknić


,


niedziela 2017-07-09

298,124


Przepraszam, że tak późno rb wpis, ale
jakoś mi tak zleciał czas, od kiedy wróciłam
z pracy... obiad, kawa, no i zaczytałam się
w perfumach... a teraz jestem strasznie senna.
Nie spałam dzisiaj, nie wiem z jakiego powodu?
Właśnie mnie rozkłada...
chyba zrb sb malutką...
.
.
.
Okay, I got it...
and now yet have to work

W pracy syf
Liderka wysyła kobietę z cukrzycą na górę, gdzie
temperatura sięga trzydziestu stp...
a młodsze i zdrowsze siedzą na tyłkach...
Nie nadaje się ani troche. Dwudziestoparolatki
zazwyczaj nie myślą jeszcze rozsądnie. Zdarzają się
rozgarnięte oczywiście, ale rzadko.
Czy w przypadku kogoś, kto źle się czuje, jest mu
nie dobrze, w sensie mdli i ma zawroty głowy, odpowiedni
będzie tekst/żarcik -może ci podnieść ciśnienie...?-
- nie sądzę...
Czy zachowanie lidera w stosunku do pracownika może być
dyktowane emocjami?
- absolutnie
poza tym presja i zamieszanie jakie rb jest nie do zniesienia.
Kobiety już się skłóciły, czyli liderka już popsuła atmosfere w pracy.
W takich zakładach jak produkcyjne (każdego rodzaju) jest na ogół
na dzień dobry już źle, i po co to jeszcze pogarszać?
A'propos nierozgarniętych dwudziestoparolatków idealny przykład proszę:
http://olsztyn.lento.pl/dwudziesto-paro-latek-pozna,4763171.html

Bardzo mi się podobają tak zaścielone łóżka:
http://www.domartystyczny.pl/files1/049_DxO[1].jpg
- kapa rządzi i podusie też są cool
Niestety jest strasznie droga (prawie pół tysiaka za narzucę? Przesada)
http://www.domartystyczny.pl/?239,pl_http-wwwdomartystycznypl-239-pl_
narzuta-patchwork-boho-energetyczna-narzuta-na-lozko


,


sobota 2017-07-08

297,994


Znowu kawy (na banerze),
tym razem portugalskie,
mi wystarczy po irlandzku, z ekspresu i na mieście - ja
wyróżniam takie ^_^
Chwila, tylko przełączę ten kawałek,
albo usunę, bo mnie już denerwuje...
No...
Wszystko płynie - kto to powiedział?
Piosenka popłynęła i ja też spływam zjeść śniadanie mistrzów :D
czyli naleśniki z syropem klonowym - the best breakfast ever.
A tak na odchodne i a'propos syropu, to przecież on jest produkowany
w Kanadzie a amerykanie nie lubią tego kraju i uważają nawet, że
to nie jest już Ameryka. To dlaczego zajadają się czymś co pochodzi
z tamtąd?
To im już nie przeszkadza?


,


PIĄTEK 2017-07-07

297,940


Fajny dzień
Wstałam i pojechałam do miasta.
W jedną str było parno i słonecznie aż nazbyt.
Na miejscu gorąco. Chciałam spodnie a wzięłam
sukienkę (jeansowe :D)- nie można wyglądać we wszystkim dobrze.
No i jak wychodziłam zrb się głodna, bo nic nie jadłam, więc
kupiłam pizzę. Wychodzę a tu grzmi i jak nie zacznie lać...?
No nie ciekawie to wyglądało. Jak na zdjęciach z USA. Leje,
wiatr zacina, droga płynie... ^__^ Stałam tak pod galerią i
jadłam tą pizzę. Myślę sb KAWA. Zanim podali minęło czterdzieści
minut a młodzi pracują w DaGrasso... okazało się, że laska
zapomniała o mnie (no way?!0_0)a potem poszłam po kurtkę, bo
zmarzłabym i kupiłam taką śliczną, różową z kokardą i kapturem. Świetna.
No i jak wychodziłam wreszcie, to było już pogodnie, pachnąco deszczem... perfect
Zaczęłam łapać stopa. Ale zadzwonił pewien koleś i tak porozmawialiśmy sb.
A potem złapałam stopa - naszego listonosza. Wsiadam do auta i po chwili
dostaje sms od kolesia: a pamiętasz że jestem żonaty? HA! HA! HA!
Oczywiście, pytanie po co mnie o to pytasz?
Ja się nawet nie zamierzam wybierać na mazury... 0_o, :)
(ja jestem chłop, z mazur...?Pamiętacie?)
Fajnie się rozmawiało z listonoszem i tak wróciłam do domu...

Chciałabym żeby parę rzeczy się zmieniło.
Pracownicy pks'u w Oławie zostali zwolnieni a kontrole przejął ktoś normalny...


,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]