ewangelina | e-blogi.pl
Blog ewangelina
WTOREK 2017-09-19

306,453


Kolejny dzień... chciałabym, żeby przyniósł coś extra 



,


PONIEDZIAŁEK 2017-09-18

306,390


''Cyk Walenty na bok sentymenty'' czyli drożdżówka - zapominam, pizza - zapominam, alkohol - zapominam, zupa - zapominam, i oczywiście słodycze wszelkiej maści, kasze, ryże, makarony... no cóż... jedni są słabi a inni silni - tak postrzegam siebie w odniesieniu do moich postanowień. 


News of this day 



( młodzież pewnie nie... ewentualnie pojedyncze jednostki ^_^ )


,




niedziela 2017-09-17

306,222


Kolejny, beznadziejny dzień w robocie. Kiedyś pracowała w chipsach taka dziewczyna. Młodsza od mnie, z Brzegu. Pewnego dnia mówi mi, że często płacze i rb się chora na samą myśl, że musi iść tutaj do roboty. Zapytałam ją, dlaczego? W ogóle nie zrozumiałam jej. A dzisiaj rozumiem ją doskonale. Już to kiedyś mówiłam, że praca to miejsce lub czynność, którą lubimy (robić/być w niej) a robota to coś co musimy robić, ale nie cierpimy, robimy bo potrzebujemy np. pieniędzy, ale najchętniej zwialibyśmy z niej gdzie pieprz rośnie... :( W pracy to mogą powiedzieć że są np. artyści muzyczni. Kocham to co rb, zawsze będę tworzył muzykę... a tych, co mówią, że lubią swoją robotę, bo nie narzekają, bo np. zarabiają tyle, że na wszystko im wystarczy, nie umiem określić/nazwać. Są dla mnie jakby 'sprzedajni' .... kupili ich dając odpowiednią kwotę. 


Ale się uśmiałam z tej Amandy Lear... oczywiście chodzi mi o wykon Sabata ^_^


,


sobota 2017-09-16

306,080



WTF? Co jest grane z tą głupią pogodą? Kolejny dzień od rana leje, jest dopiero czwarta a już ciemno ... mam tego serdecznie dość. Rzygam tą pogodą 0_o Ma być słońce raz dwa trzy...


Odp na reklamę 7day'sa - drożdżówka jest lepsza. Ma nadzienie, w porównaniu z tą znikomą ilością czekolady jakiejkolwiek  o niebo lepsze 




,


PIĄTEK 2017-09-15

305,993


- dziękuję Kwaśna ^__^ 


A teraz z innej beczki - zmieniam temat. Chciałabym, żeby ktoś się podzielił ze mną opinią na temat Cropp w necie, bo zarejestrowałam się i zapomniałam (jak to ja) hasła. W tym momencie ani nie mogę odzyskać dostępu, ani nie idzie zmienić hasła, nic, kompletnie NIC nie można. Wysłałam już maila, telefon też wykonałam. Dziewczyna rzekomo zresetowała, ale skoro nie dostałam dostępu to znaczy, że lipa...  nie mam ani odp, ani nie mogę założyć kolejnego konta. Czy ktoś odpisze, bo ma podobne doświadczenie?  (Wszędzie i z wszystkim taki syf)


Bardzo chciałabym wstawić i pokazać mój obraz, ale jak widać mozilla też jest do bani. Na explorerze nie mogłam wklejać obrazków a tutaj nie mogę wkleić linków. Nawet z zapodaj. Jest jeszcze jakaś lepsza/inna przeglądarka na tym świecie? 


Naiwność -> ??? hm.... dla mnie to tak wygląda. Wyjaśnię o co mi chodzi. Zacznę od tego, że od paru dni staram się obejrzeć film. Z jedynych dostępnych mi ''str'' jest dostępny na cda. I... nie daję rady obejrzeć, bo buforowanie jest celowo zakłócane. Oczywiście chcą wyciągnąć ode mnie tak jak od innych kasę. Trafiłam na str, na której zachwalane są netfliksy i inne badziewia internetowe. Zapomnieli wspomnieć o głupim zalukaj. O nim napisaliby wtedy, że hurra - zamknęliśmy, zlikwidowaliśmy itp itd... a pod tym stekiem bzdur, upaćkanym na różowo jak się tylko da, wypowiedzi zachwyconych komentatorów. Ciekawe czym oni się tak zachwycają - pomyślałam. Czy jak za chwilę każą im płacić za to, że oddychają, to też będą klaskać? W tv nie ma już niczego ciekawego do oglądania i w necie już też nie. Owacje ...



Właśnie obejrzałam pierwszy odcinek AHS:Cult. Nowy siódmy sezon się już zaczął. Wrażenia? Największe rb na mnie Peters - gra porąbanego typa... i te niebieskie włosy... masakra... tak w ogóle przeraża mnie taki obraz Ameryki. Tak jak bohaterki Spring Breakers, no alr to wpływ klimatu filmu a on ma rb swoją robotę. Jest intro - b. intrygujące. Miałam ciary... ^_____ czyli okay...


,


CZWARTEK 2017-09-14

305,862


Sprzedałam mój pierwszy obraz 'Słoneczniki' 


''Myślenie jest trudne, dlatego większość ludzi woli osądzać'' C. Jung


 ,


ŚRODA 2017-09-13

305,734


No i co? Trzeba wyciągać sweterki, bluzy i kurtki. A właściwie już to zrb. Ludzie mówią mi, że jeszcze będzie gorąco... jakby dwadzieścia stp to było gorąco...już jest po lecie... :/ 


Nie mogłam dzisiaj spać. Obudziłam się w nocy, po paru godzinach. Kładłam się, to była północ. Jakoś o czwartej musiałam si obudzić. O piątej mama wstała, to poszłam zrb sb herbaty, bo żołądek i brzuch nie dawały mi spokoju. Jeszcze wzięłam tabletkę i dopiero około szóstej zasnęłam... dużo ziołowych herbatek - spr na sb mam, one pomagają czasami nawet szybciej niż prochy. Tak więc idę zrb sb teraz moją extra herbatę. 


Byłam na zakupach. Potrzebowałam cienkiego szlafroka do szpitala. Kupiłam też tą sukienkę (muszę ładnie wyglądać, gdy już się tam wybiorę (0_o z wrażenia pewnie dlatego już nie śpię))



''(...)It's such a wonderfull life'' -> właśnie się dowiedziałam, że piłam taki sam napój jak Madonna czy Rihanna... wodę kokosową. Nawiasem mówiąc dziwny smak... który nadal czuję w ustach. Ale same extra właściwości... 


,


WTOREK 2017-09-12

305,630


No to trzeba się szykować :( haaaa..... 


Czas mi się kończy, klawiatura mnie wkurza... 


,


PONIEDZIAŁEK 2017-09-11

305,463


A'propos swetrów jeszcze, wczoraj widziałam taki (z lustrem na plecach oczywiście) za ponad 1000 zł. Trzysta to byłoby już przegięcie a oni dali tysiąc ... 


Dobra, jak dzisiaj z pogodą? Słabo (mi się rb, jak to widzę), dwadzieścia jeden dla Wrocka i deszcz. 


O! Dzisiaj leci 'Bejbi Blues' na drugim, problem w tym że o drugiej w nocy. Powinni puścić o 19.00. Jako demotywator, dziecko ma dziecko, które potem zabija, mamusia olewa sprawę, samo życie. Telewizja - żal.pl i obciach, dlatego jej nie oglądam. 


,


niedziela 2017-09-10

305,312


No i gdzie to słońce i prawie trzydzieści stp? 0_o 



Po raz drugi próbuję obejrzeć pewien film i po raz kolejny jest ciężko 0_o. A to za niski sygnał, albo się tnie (cda.pl). Pewnie nawet nikt nic nie zrb... wszyscy wszędzie myślą tak samo - samo się zrb. Ludzie! 0_o a wiecie, że jak się nie ruszycie to będzie tylko gorzej?! Jedna osoba nie jest w stanie zrb wiele, ale więcej już tak - przypominam


Obejrzałam, i tak, jeśli ktoś chce zobaczyć do czego prowadzi brak rozsądku, to polecam film Larsa Von Triera 'Przełamując falę'. Uwaga! Trwa dwie i pół godziny. 


Świetny ten sweter




,


e-blogi.pl
  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]